Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 6 července 2020
Celkem je zde 20 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: romansidor
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 45 734
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 8
Celkem: 20

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.11. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.11 2016 11:52


Ahoj vespolek,

chtěl bych se zeptat, jestli má někdo z přítomných zkušenost s přihlášením vozidla s pravostranným řízením? Žil jsem nějakou dobu v zahraniční ( v rámci EU ) a přivezl jsem si s sebou domů auto - Audi A4 B6. Vím že musím vyměnit světla a auto musí projít technickou, abych mohl požádat o vyjímku ze zákona. Pro jistotu jsem se byl minulý týden zeptat na dvou dopravních inspektorátech. Na jednom mi bylo navíc sděleno, že o vyjímku ze zákona musím požádat sám na ministerstvu dopravy a poté absolvovat test ve státní zkušebně. Na druhé mi dokonce řekli, že musím mít písemné povolení Importéra v České republice.

Mohl by toto někdo potvrdit/vyvrátit, případně mi poradit co vlastně dělat? Auto si opravdu chci nechat, trvalo mi dost dlouho než jsem ho našel, je to srdcovka

Omlouvám se jestli postuji ve špatné sekci, vlákno o autě samotném můžu založit později.

Předem díky za jakékoliv info,
Robin
nahoru

sponzor





25.11 2016 11:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22051 | Témat: 582

25.11 2016 12:07


pokud se nepletu a neco se nezmenilo, tak auto ktere melo levostrannou variantu prihlasit z mnoha logickych duvodu nelze.

existovaly vyjimky u veteranu a modelu, ktere byly treba jen pro japonsko.

u A4B6 ... velmi pochybuju a vyvstava otazka, proboha proc?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.11. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.11 2016 12:32


No bezva, sice článek trochu starší, ale de facto cituje vše, v co jsem tak nějak doufal. vzhledem k tomu že jde o Audi, tak by homologace asi neměla být problém.
Díky!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.11. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.11 2016 12:34


Kriznik (25.11 2016 12:07) orig :
pokud se nepletu a neco se nezmenilo, tak auto ktere melo levostrannou variantu prihlasit z mnoha logickych duvodu nelze.

existovaly vyjimky u veteranu a modelu, ktere byly treba jen pro japonsko.

u A4B6 ... velmi pochybuju a vyvstava otazka, proboha proc?


A jaké jsou ty logické důvody?? Možná jsem měl ještě zmínit, že to nebude auto na každodenní ježdění, na to mám jiné, s volantem nalevo.

A "proboha proč?" - třeba protože to auto chci..?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 15

25.11 2016 13:02


Pár měsíců zpět jsem viděl v Praze i Felicii s pravostranným řízením na normál českejch rz, tak to určitě půjde, otázka je ale proč..
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22051 | Témat: 582

25.11 2016 13:25


koblih22 (25.11 2016 12:34) orig:
A "proboha proč?" - třeba protože to auto chci..?


A4B6 je vsude plnej kybl, takze jo proboha proc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.11. 2016
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.11 2016 14:02


Kriznik (25.11 2016 13:25) orig :


A4B6 je vsude plnej kybl, takze jo proboha proc


Je to dost pravděpodobné, o tom se nepřu, ale můj důvod je ten, že to auto si prostě chci nechat - asi tak jako ostatní, co řešili stejný problém. Trvalo mi dost dlouho, než jsem ho našel, a to se povedlo víceméně velikou náhodou. Mám ho dva roky, dost věcí se na něm vyměnilo, je pravidelně servisované, mám k němu i dost věcí.
Odvézt ho zpět do ciziny za účelem prodeje by mě nejen dost mrzelo, ale bylo by to asi i dražší a ztrátovější než ho přihlásit tady.
nahoru

sponzor





25.11 2016 14:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.1. 2020
Příspěvků: 1 | Témat: 0

14.01 2020 11:32


koblih22 (25.11 2016 14:02) orig :


Je to dost pravděpodobné, o tom se nepřu, ale můj důvod je ten, že to auto si prostě chci nechat - asi tak jako ostatní, co řešili stejný problém. Trvalo mi dost dlouho, než jsem ho našel, a to se povedlo víceméně velikou náhodou. Mám ho dva roky, dost věcí se na něm vyměnilo, je pravidelně servisované, mám k němu i dost věcí.
Odvézt ho zpět do ciziny za účelem prodeje by mě nejen dost mrzelo, ale bylo by to asi i dražší a ztrátovější než ho přihlásit tady.


Ahoj, můžu vědět, jak jsi dopadl? Čeká mě to teď taky. S Q7/2007
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy bublinky od palivového filtru budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caha cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cut cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel oil okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek porucha poruchovost poruchy posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms tracker trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduch vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email