Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 2
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

31.12 2019 18:10


Ahoj lidi,

Chystám se koupit audi a6 3.0 tdi 180 kw rv.2011 a výš.
Jakožto převážně zkušení lidi, co zde jsou, jsem se rozhodl tu napsat, a přijít si tak pro radu doporučení či kritiku.

Mohu Vás poprosit, vaše zkušenosti, poznatky nebo cenné info o této motorizaci.
Slyšel jsem dosti o převodovce, jak je hrozný ten 7st automat apod, a od toho tu jsem, dle mého jde jen o to jak se k tomu majitel choval a dával autu co vyžaduje.

Chtěl bych něco takového:

https://tinyurl.com/s47k3jt (zkrácený link, ten původní byl dlouhý)

děkuji moc za rady.

Budu rád za všechny postřehy,ohledně spotřeby , ceny dílu atd.(finance mám...)

díky moc, a přeji všem šťastný nový rok,hodně najetých km bez nehod.
nahoru

sponzor





31.12 2019 18:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

01.01 2020 13:19


Je to super vozenie.
Pri 7 stupnovom zalezi ako sa s tym jazdilo. Zasadne necipovat.
Pokazit sa moze ako aj ina.. No asi sa kazia skor ako tiptroniky a dokonca by som tvrdil ako multitronic na ktorom sa neda jazdit sportovo a teda nieje uzivatelom tak namahany. Ale clovek hovado pokazi cokolvek.
Pri tomto motore treba pocitat s rozvodmi kde ich vymena výjde okolo 1000 eur.
Hrkocu uz od velmi nizkych najazdov cize s tym treba pocitat pri kupe.
Vstrekovace odchodia okolo 300 000... DPF okolo 200 000 - 300 000km
Pri kupe si treba auto dobre odskúšať prevodovka nesmie mat ziadne trhanie vahanie alebo ine divne spravanie. Viac krat si vypočuť start motora ci zahrkocu rozvody niekdy zahrkaju az pri zahriatom motore. Niekedy hrkocu pod zatazou pri otáčkach 1400-1500.
Buchanie od napravy nieje sranda a je komplikovane a niekedy az nemozne najst konkretny problem. A vymena komplet napravy nieje lacna material cca 600 eur predok..plus praca..
Pri audi pocitaj s celkovo vyssimi cenami za servis. Zalezi co si servisoval v minulosti.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 61 | Témat: 10

01.01 2020 20:52


Trochu nesouhlasím, já měl A6 2012 180kW, ve 100tis km jsem to nachipoval na odbržděných 320koní a něco kolem 700Nm, auto jsem prodával s nájezdem 189tkm a dodnes jezdí ve stejném městě s 230tkm bez jediného problému s převodovkou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

01.01 2020 21:37


Takto napisem inac...kazdy cip, kazde zvysenie vykonu namaha suciastky viac... co znamena skorsia moznost pokazenia... vacsia sanca prekrocenia limitu unosnoti nejakej suciastky. Skorsie opotrebovanie... raz tomu autu moze dupnut podlahu a to zvysene namahanie sa prejavy a uroby to chrum chrum...

A s tymto musi so mnou suhlasit kazdy !

Nikomu nezakazujem chipovat ale jednoznacne neodporucam. A za dnesne ceny serioznych chipov okolo 400 - 800 eur mi znizenie zivotnosi vobec nestoji... A uz vobec by som chipovane auto nekupil.

Ked zacnu tieto firmy davat aspon 2rocnu zaruku na motor prevodovku a turbo tak potom si to dam aj ja.

Ale sak oni vam narozpravaju ze ono to na auto nema negativny ucinok...len pozityvny ! Ale pre ich penazenku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

02.01 2020 9:57


Ahoj,
díky za radu.
Ohledně chipu, četl jsme, že neškodí varianta, když se potáhne kroutící moment v rozmezí od 2500-3000rpm , nikoliv přes celé pásmo.
Jinak servisuji škoda octavii III 2.0 tdi
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

02.01 2020 18:15


ted ruku na srdce, ty auta cip k nicemu nepotrebujou protoze to neni auto na sprintovani po zavodni draze.
vykonu to ma plnou prdel na 100% situaci kterejch se kdy zucastni

kecy o tom, ze cip snizi spotrebu a tahne to lip vod spoda jsou dobry tak do hospody a pro nactilety.

finance bych neresil, mam v rodine dva allroady a nestojej me na servisu prakticky nic, krom veci co se delaji na vsech autech. Je to predevsim o tom, jaky auto poridis na vstupu, kdyz to bude levna hujda tak zahucis, kdyz ne tak te nemusi stat nic.

c7cky jsou dobry auta, mam jich kolem sebe par a s prevodovkama beznej beloch nema zadny problem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

02.01 2020 19:17


Prostě si myslím, jak se k tomu člověk chová, tak to taky vypadá, když na to dlabe, tak se mu to rozpadá, když tomu dává, to co to potřebuje, slouží mu dobře, je to o přístupu.

Mám známého, včera jsem v tom jel, ma 2011 180 kw limuzínu, a je to fakticky o něčem jiném.
Prostě je nutnost hledat vůz, s čitelnou historií, i když ani to někdy nestačí.
a co se týče chipu, myslím si že potřebovat nebudu, nejsem už závodník, na to mám už věk.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.01 2020 19:21


Uplne nemate pravdu skoro ja sem ted privezl superba 3 100 najeto zaruka 5let 150 tis pravidelnej servis vsechno jeden majitel
Odesli vstriky
Ted zacina jeste cinkat setrvak ( budu resit )
Vymena stresniho sibru a stropnice
Plovak nadrze neukazovala nadrz
Bezdratove nabijeni a spousta dalsich veci asi 9x jsem to byl uz reklamovat takze je to proste bud a nebo auta jsou nevyspitatelne
nahoru

sponzor





02.01 2020 19:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.12. 2019
Příspěvků: 110 | Témat: 16

02.01 2020 19:25


Ahoj jednoznačně nedávat chip! Měl jsem sice Octavii ale jezdila dejme tomu slušně na 66kw ale dal jsem do ní chip a jak to dopadlo? Spojka šla do pryč jako první není na to stavěná a přidávali se další bolesti jako vstřiky atd. Zkrátka pokud to funguje a jede nemá smysl se v tom hrabat.
Teď mám A6 se 171kw quattro a mohu říci že to má výkonu 3 prdele a hrabat se v tom rozhodně nebudu.
Né nadarmo nám učitelé ve škole říkali co funguje do toho se co? No přeci neseru pánové.
Jen můj názor každý dle svého uvážení je se chipem spálil. A byl jsem rád když jsem tu Octavii prodal na ND za 10 tisíc.

Audi co mám teď jsem koupil od známého s kompletní servisní historií. A nemohu si stěžovat měním oleje a leju naftu.( 6st.automat bez problému).
A jako u všeho záleží na kusu a servisu.
Člověk od koho mám své auto koupil opět A6 se 7st.automatem dělá jen běžné věci oleje filtry brzdy atd. A jede to krásně a oproti 4f úsporněji. Komfortní klidná jízda se 4f se nedá srovnávat. Diagnostiku s sebou a testovat převodovku,motor rozvody, hodnoty na vstřiku atd. Přeji spousty kilometrů bez poruchy.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

02.01 2020 19:29


Roubic: Za chvíli to budou problémy u všech novejch aut, nejenom u embéčka. Zlatý poctivý starý pekáče v manuálu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.01 2020 19:36


áček: sileny najezdil jsem vic v nahradnim aute nez ve svojim
Na jednu stranku zlate starsi auta ale zase se zapikat v roce 2010 se mi taky nechtelo a v manualu uz vubec to jsem se zarekl ze radci udelam automat nez mit manual
A jeste jsem zapomel ujela mi chrom lista na dverich a zabouchl jsem a ustrelil jsem rovnou obe genialni auto
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

02.01 2020 19:39


Jo to výsledek ekoterorismu a bude hůř.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.01 2020 19:46


To je sporny nejsem tohohle zastance ale zase ani to neodsuzuju
Oni si to stejne udelaj posvem takze se nadtim nema smysl rozcilovat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

02.01 2020 19:54


Kamosov foter ma A6 c7 kupoval novu, a pri 100 000km prevodovka KO. Jazdi normalne, ziadne bomby tomu nedava.

Na druhej strane, od chalana co robi generalky motorov, tak 3.0tdi odporuca. Podla jeho slov je to predimenzovany motor, ktory je postaveny robustne. Naopak na BMW (akekolvek) od modelov F od neho pocuvam pravy opak, ze BMW setri kde sa da a tie motory su po 200 000km zreje na GO. (Nie je to moj nazor, len posuvam dalej) Nie je zaujaty a je to fakt macher, takze mu celkom aj verim.
Takcitak pri 8 rocnom aute treba ratat s investiciami nech clovek kupi hocico, dnesne auta uz nie su stavane na to aby jazdili 20 rokov.
Naposledy upravil snuff dne 02.01 2020 20:36, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

02.01 2020 20:04


No ten stronic sa proste nepodaril. A to ked som kupoval A6 C7 2.0tdi s multitronikom kazdy ohrnal nosom ze tie sa kazia a neviem co... bohuzial bola to naj prevodovka aku som mal (co sa tyka komfortu)... ziadne divne spravanie ani ziadne problemy... 260 000... a kolko multitronikov sa tu riesilo vs s-tronic ? Ale ako to vzdy je zalezi ako sa dane auto podari. No ten s-tronik je uz asi vacsi strasiak ako rozvody na 3.0tdi nakolko je tento servisny ukon drahsi ako rozvody.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

02.01 2020 20:09


Jenže ty ceny co za to chtěj a nic to nevydrží mi nepřijdou přiměřený.

Klidně bych si pořídil elektromobil na dojíždění do práce,na nákupy a motání kolem komína bych ho využil ale proč to stojí tolik? Tím si moc příznivců automobilky nezískají.
nahoru

sponzor





02.01 2020 20:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.01 2020 21:03


Problem Tehle audin je ze jsou delany pro koreny co maj velke kesule a berou to na firmu a po 2 letech to proste zahodi a koupi zase novou a neresi to nez se to staci rozbit a ty co to koupi do toho hazou penize jak do studny
áček: to je slovo chlapa taky se mi to zamlouva ale jako nejlepsi volba mi prijde proste tesla co se tyce dojezdu a ta technologie ? To se ostatnim zatim muze jenom zdat
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

02.01 2020 21:25


Jo tesla se mi taky zamlouvá
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.01 2020 21:32


Ted jeste vycucnout nekde 1.5 mega a muzeme stat u mekace a nabijet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

02.01 2020 21:38


Ano je to pre tych co na to maju. Ale ten prvy majitel na tom prerobi tak 15 000 rocne. Po 2 rokoch ma auto za 60 000 eur hodnotu okolo 30 000. Preto bezny smrtelnik co pracuje vo fabrike si taketo nove auto nikdy nekupi.

A ten co si ho kupi s vyssim najazdom moze ocakavat velke investicie. Ale ked sa to spocita stale je to nic oproti prvemu majitelovi aj ked pre smrtelnika je to stale dost.

Napr jazdena starsia audi cca 16000, 1000e rozvody, repas prevodovky 2500e, vstreky 1500e, pripadne ine kazitka ... spomenul som asi tie najcastejsie beznym opotrebenim. Samozrejme ze zvacsa nie vsetky tieto kazitka menite v jednom roku. A ked sa vymenia auto jazdi kludne dalsich 200 000.
Cize od starsej audi treba ocakavat ze rocne moze padnut par tisic na servis. No tiez nemusi.

Elektro auta su fajn no je to slepa ulicka pohonu pre auta. Davam tomu este tak 20 rokov ak som to neprehnal. Ked sa zacnu kopit problemy co zo starymi bateriami a cenami novych.
Musia a 100% sa prejde na vodik. No brzdit to budu ty co maju ropne polia tak dlho ako sa len bude dat.
Naposledy upravil Agent848 dne 02.01 2020 23:24, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.12. 2019
Příspěvků: 110 | Témat: 16

02.01 2020 22:52


S teslou musím nesouhlasit po 5 letech jsou ty auta vymlácený a dobitý jako málo které auto. Stačí si o nich něco přečíst a to nemluvím o neustále se opakujících problémech. Ani uhasit to nejde bestie jedny V elektromobilech je nějaký potenciál ale prvně na to musí být technologie. A né baterie které při kontaktu se vzduchem hoří jak autogen
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

02.01 2020 23:01


tyvole nikdo normalni co neni hipster s ksandama nemuze teslu brat vazne. Hadam ze nikdo z vas nevidel zpracovani ... treba interieru ... to je kevl jak prase.

snad ani dacie za kilo nema tak hnusnej interier, spary a materialy jako kram za tri mega
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

02.01 2020 23:16


Tesla je jasna... ved to maju v nazve... TESLA.. TEchnicky SLAbe...
Je to audi ktore ma naskok vdaka technike nie.. ?
Takze podme k veci kto ma nieco proti 3.0 tdi nech sa ozve ... Az ma tato tema informacie co pozadoval zakladatel

Este jeden strasiak s nazvom DPF... musi ist motor von ked sa demontuje na C7 180kw? To je tiez fajn info k 3.0tdi...
Na biturbe ho mam pekne zospodu. Ale co tu ? Hmm
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

04.01 2020 11:40


od audi k tesla
nahoru

sponzor





04.01 2020 11:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email