Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 378 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 373
Uživatelů: 5
Celkem: 378

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A4 topení
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 2

15.12 2019 3:40


zdar borci, mam takovej problem.. topení netopí a potrebuju zjistit čím to je.. Termostat je ted nevej.. Tak cim to jeste muze byt? a jak to zjistit? Předem díky
je to audi a4 1.6
topeni fouka ale jen studenym
manualní topeni to je
Naposledy upravil dimo114 dne 19.12 2019 16:43, celkově upraveno 1 krát. (13% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





15.12 2019 3:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.12 2019 8:42


Netopi to po výměně termostatu?
Pokud ano, tak to máš jen zavzdusnene.

Jestli to netopilo i před tím, tak je pravděpodobně zarostly radiator
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 2

15.12 2019 14:24


Netopilo to uz pred tim.
A to zarostky radiator mam vyresit jak? vyměnit?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.12 2019 16:41


Ještě zkus při teplem motoru a zapnutém topení, jestli jsou obě hadice, co jdou do topení, horké.
Pokud ne, tak buď vyměnit nebo zkusit proplachnout.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

15.12 2019 16:42


A jakou A4 1.6 máš? Rok výroby?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 2

15.12 2019 22:33


rok 1996
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 2

15.12 2019 22:34


Kde se presně nachazeji nevis? Jinak diky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

15.12 2019 22:38


https://m.youtube.com/watch?v=VYJiddzEln0&t=20s

Není to tvůj motor, ale hledej někde ve stejných místech, kam na napojené ty hadice
nahoru

sponzor





15.12 2019 22:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

16.12 2019 9:15


A4 B5 rok 96 má ještě starý typ topení s plechovými klapkami rozvaděče ve skříni topení pokrytými molitanem. Ten se rozpadne a přes díry v klapkách se to míchá a hovno topí. Radiátor můžeš mít zarostlý, ale taky ne. Ten můj byl origo a zarostlý nebyl. Měl sem rozpadlý molitan. Pochybuju že tvůj molitan bude OK.

Opravit se to dá, ale ND nikde nekoupíš a musíš si je vyrobit. Palubovka musí dolů, je to práce na 2 dny pokud máš přichystanou druhou skříň topení po opravě (to byl můj případ). Já si musel vyřezat na laseru nové klapky bez děr a jestě si je na lisu v práci trochu přihnout. Aby to bylo jako origo. Pak polepit PE páskou a klapky ještě předtím odmastěné potřít chemoprenem extra. Funguje to, drží to, topí to jak ďas.

https://nakadah.rajce.idnes.cz/Audi_oprava_topeni/

Jsou to starý auta, nic nevydrží věčně. Kdybys koupil novější cca přelom let 97/98 už bys měl jinou skříň topení s plastovýma klapkama. Nebo lepší poface (B5.5).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 2

16.12 2019 23:47


tak to jsem v prdeli:D to nikdy neudělam asi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.12 2019 7:45


Já musel jít cestou sehnat komplet skříň topení, tu si v klidu opravit a mechanika to nechat jenom přehodit. Protože ten by opravit klapky nezvládl. Starou skříň topení mám k dispozici, jen se ty klapky musí taky opravit. Je to pro Climatronic*, ne pro manuálně ovládané topení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2015
Příspěvků: 72 | Témat: 5

17.12 2019 13:23


Sice se mě tenhle problém netýká, ale to by nemohl použít staré klapky? Otvory zaslepit a pak polepit? PřECI* jen k řezání laserem jen tak někdo přístup nemá.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.12 2019 14:49


Mohl já jen chtěl mít jistotu, že i kdyby mi ta páska povolila, tak to nebude profukovat. On ten původní molitan je z obou stran. Po stranách dookola je svařený a aby to drželo i v ploše, tak je svařený přes ty díry. Proto tam jsou.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

17.12 2019 17:35


dimo114: Zkus nejdřív ten radiator.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 2

19.12 2019 12:00


Tak hadice jsou teple a to jsem jel cca 5 minut
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 2

19.12 2019 12:01


Jinak pro upresnění.. Topení fouka ale jen studenym
nahoru

sponzor





19.12 2019 12:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.12 2019 12:24


Co nějaké kousky černého molitanu, zkontroluj výdechy i ty dole na nohy. Esi najdeš nějaké kousky tak se ti jen potvrdí co ti píšu.

Ještě ale doplň - máš klimatronik nebo manuální?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 2

19.12 2019 16:44


manualní
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

19.12 2019 19:13


Jak tak koukám, tak ani vyměnit radiator u tohoto auta asi nebude sranda. To musí celek blok topení ven?

Já bych ještě zkusil, pokud tam bude přístup, ten radiator propláchnout. Obyč vodou, případně s trochou octa. Ale po takové době hrozí, že jak se tam něco uvolní, tak to může někde ucpat nebo začít téct.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.12 2019 19:21


Jo hoši taky sem si myslel, že mi to netopí bo přicpaný radiátor. Ale nebyl, voda tím vesele fičela. Pak sem našel ve výdechách molitan co se mi rozpadal mezi prsty. Celá palubovka musí dolů, jinak se ta skříň topení nedá dostat ven. Viděl sem na videu, že tu palubovku jen uvolnili a potáhli směrem dozadu do auta směrem na sedačky, pak se byli schopní dostat na výměnu radiátoru. Ale když je o opravu klapek, musí celá skříň ven. Ten molitan fakt nevydrží 20 let...tohle je u těch aut do roku 97/98 prostě voser.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email