Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 199 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 194
Uživatelů: 5
Celkem: 199

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.12 2019 8:55


Ahoj všem. Dělal někdo na A6 allroad 4B C5 s motorem 2,5tdi 132kw AKE s 5 tiptronikem EYJ ložiska v předním diferaku?? Je ochoten podělit se o informace?? Mám vůli v předním pravým unašeči poloosy lze to řešit na autě?? Co vše musí dolu?? Je někdo schopen a ochoten dat čísla dílu?? Je někdo schopen říci zda je toto shodné s převodovkou FAU z A6 C5 mám ji tu tak zda by se popřípadě nějaké věci z ni dali použit?? Je diferak spojen s olejem v převodovce?? Nebo vypustim jen diferak a mužu rozdělat a náplně převodovky se to nedotkne?? Děkuji všem zkušeným a ochotným za radu.
nahoru

sponzor





11.12 2019 8:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

11.12 2019 9:17


Olej v difu je u tiptronicu samostatne oddeleny od prevodove casti. Rozebrat dif na aute by mel jit.Sundat poloosy. Povolit to velky viko a vytahnout do boku. Ale zda jsou shodny dily prevodovek to netusim spis si myslim ze tam rozdil bude.
Mam doma jednu prevodovku ale jeste jsem se do ni nedival taky jsem ji menil protoze na unasecich byl vakl. Chteljsem si ji dat do kupy a nechat zase jako rezervu kdyby nahodou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

11.12 2019 9:35


Takže i na A4 B7 co mám je v předním difu jiná náplň než v Tiptronicu? Když se chystám měnit zadek, že bych vyměnil náplň i v předku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

11.12 2019 22:47


Přední dif bude mít zcela jistě jinou náplň než Tiptronic*.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

12.12 2019 0:01


Fan1s: Jj Tiptronic* ma dve naplne. A kdyz si nechal delat tu prevodovku tak ti tam lubomt dal novej olej ne? Myslim ze tam budes mit olej uz vymenenej.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

12.12 2019 7:02


Je to možný, možná jsme se tehdy bavili, že bude potřeba vyměnit pak už jenom v zadním..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

12.12 2019 13:44


Jj mě Lub´o převodovku taky dělal a taky mi tam dával novy olej ( i do diferaku) takže předpokládám ze to děla vždy. Jen mi není jasný když jsem Koukal do rozkresu když diferak budu chtít vyndat zda musí ven i druhá strana ( ten dlouhý unašeč) a zda ten je taky oddělen. No za hoďku jdu rozebírat převodovku FAU co mi tu zbyla z jedné A6 co jsem koupil kvůli motoru a jiným pěkným dílům tak poslouží jako učební pomůcka tak se pozná
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

12.12 2019 15:48


Pravej unašeč bude nasunutej z venku a zajištěnej zevnitř.Ten jinak logicky ven nevytáneš druhej jde s víkem a difem vyndat ven a na zajištění se taky dostaneš teprve z druhý strany.
nahoru

sponzor





12.12 2019 15:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

13.12 2019 18:03


Jelikož kamarád měl problém s autem nebyl čas ale pravý unašeč má v sobě Šroubek uprostřed a pak jde vytáhnout a je vidět ze tam je velký ložisko který zřejmě unáší diferak a malý jehličkovy který unáší unašeč ( zřejmě ) nebyl čas
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

13.12 2019 18:27


Co koukám do etky tak ty tvoje převodovky mají opravdu šroub z venku na zajištění unašeče.
Moje Převodovka* má pojistné kroužky zevnitř
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

16.12 2019 5:10


no jelikož tady jsou jen teoretické informace načtené z elsy a etky (to jsem celý prostudoval) tak je trochu rozšířím ;-D takže už tedy vím že to lze provést na autě.No ovšem při zjištování ND jsem zjistil že jehlové ložisko co je na pravé straně a točí se v něm unašeč tak v ETCE není očíslované zřejmě se kupovalo s unašečem tuším pozice 18 u převodovky který mě vyhazuje že číslo dílu neexistuje. Při pátrání jsem narazil na to že spousta aut má toto stejné a to i "jiné platformy" novější.

No načež jsem musel zabřednout do stránek v azbuce oprášit základní školu a vzpomenout si na pana učitele co nám tvrdil že se nám to bude jednou hodit a mi chtěli aby nám říkal něco anglicky jelikož jsme věděli že umí...... Nooo a tam jsem se dočetl i nějaké označení toho jehličkového ložiska a toho kolik lidí tou výměnou prošlo koupí ložisek diferáku 01L 409 144 A,pak toho jehličkového HK 32x39x24,gufer (to vpravo 01V 409 399) a unašečů a vůle se bud vůbec nezmenšila nebo jen minimálně. ti co řešili vibrace těm to nepomohlo (ty až po výměně vnitřního kloubu měli vyřešeno) a ti co to řešili jako já že na to jen přišli nevyřešili výměnou a dané vlákna skončili bez "vyřešení". Mám doma 4 quattra (vše C5) tak dnes (pokud to stihnu) přizvednu jedno po druhém a zkusím vůle a pokud to bude plus minus stejné na všech tak si vyměním gufero 01V 409 399 (75X90X8) a budu dělat že jsem nic nenašel......

ještě se optám zda jsem dohledal olej v balení 1L G052145S2 jako ten správný pro mého allroada (zřejmě asi do všech diferáků v těhle starších audi ) do všech třech diferenciálů a obsahy jsou zadek 1,5L, rozdělovací 0,8L a přední 0,8L
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email