Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 345
Uživatelů: 3
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 42 | Témat: 13

04.07 2013 11:30


zdar panove chci se zeptat co se stane kdyz DAM* do 110kw AFB vstriky ze 132kw ?jde to ???
nahoru

sponzor





04.07 2013 11:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

09.07 2013 0:11


Trysky z prvni generace 132 lze dat ale z novejsi gen 132 nelze.nej volba je dat trysky z akn motoru pokud mas afb.pokud mas akn je to bezpredmetne jsou defakto stejne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 1

11.02 2015 23:12


věc druhá.... bude motoricky změna k lepšímu, když dám vstřiky z AKE do AFB? Má smysl předělat i Turbo*?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

12.02 2015 8:18


k5ynd1 (11.02 2015 23:12) <a href="/forum/prispevek/1236906-a6-2-5tdi-v6-jdou-vstriky-ze-132kw-do-110kw-afb#1236906">orig</a> :
věc druhá.... bude motoricky změna k lepšímu, když dám vstřiky z AKE do AFB? Má smysl předělat i Turbo*?
Ta zmena bude zanedbatelná jediná výhoda je že trysky z AKN-AKE mají lepší rozstřik paliva než trysky z AFB které jsou všechny defakto dnes z 90% po smrti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

09.11 2015 11:18


Takže vstřiky z AKN jsou teda úplně stejné jako z AKE?? Nebude teda problém,když dám vstřiky z AKE do motoru BDG,když chodil na vstřikách z AKN? Docela takovej guláš co??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

10.11 2015 10:24


Nevíte teda někdo??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

10.11 2015 12:00


vstriky z AKE motoru do BDG nedas, nebudou ti tam sedet, jak psal saty, zamenitelne jsou jedine Ackove verze.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

10.11 2015 13:02


Tak jakto že mi ty vstřiky z AKN v BDG seděly a z AKE nebudou??
nahoru

sponzor





10.11 2015 13:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

10.11 2015 13:07


kdysi v dieselpoweru me bylo receno ze A verze maji jiny uchyceni vstriku v bloku nez B motory. Tak nevim jak jsi tam mohl mit vstriky z AKN. Ma to rolny?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

10.11 2015 13:19


Jaký uchycení vstřiku v bloku??? Vždyť je zasunutý v hlavě a chycen dvěma matkama na mostech vaček pokud se nepletu? Jojo má rolny.Myslel jsem,že se Satas ozve,ale zatím nic
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

10.11 2015 13:29


no ja mam taky AKN a chtel jsem ty vetsi a proste mi rekli ze to nejde. Ale Saty ti to vysvetli, me trysky delal nedavno
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

10.11 2015 20:56


Vladislav Stork (09.11 2015 11:18) <a href="/forum/prispevek/1283961-a6-2-5tdi-v6-jdou-vstriky-ze-132kw-do-110kw-afb#1283961">orig</a> :
Takže vstřiky z AKN jsou teda úplně stejné jako z AKE?? Nebude teda problém,když dám vstřiky z AKE do motoru BDG,když chodil na vstřikách z AKN? Docela takovej guláš co??

Na BDG se mužou dát trysky ze 132KW obě verze jak s písmenem D tak i F
Motor BDG pojede i na vstřikách z AKN novejší verze ale vždy musí být postaven na elektronice 114 120 nebo 132kw na 110kw čerpadle BDG nefunguje jak má.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

10.11 2015 22:33


Díky moc,to jsem chtěl vědět K té elektronice...Mám na BDG 110tkové věci a nemám s tím problém.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

10.11 2015 22:42


Vladislav Stork (10.11 2015 22:33) <a href="/forum/prispevek/1284232-a6-2-5tdi-v6-jdou-vstriky-ze-132kw-do-110kw-afb#1284232">orig</a> :
Díky moc,to jsem chtěl vědět K té elektronice...Mám na BDG 110tkové věci a nemám s tím problém.

No ono to jede ale bdg ma jiné kompresní pomery a když je zima,rano to hulí a nepálí pač 110KW ma malý vstřikovací tlaky,prostě i když to třeba nekouří neblbne neni to dobrý tak jako tak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

10.11 2015 22:50


No slyšel jsem,že se ten problém dá částečně odstranit přenastavením map v řídící jednotce.Když to nechám tak jak to je,hrozí nějaký problém??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

10.11 2015 23:13


Problem je ten že za studena se pořádně nespaluje nafta,spravně na BDG by mely být dané trysky a dané čerpadlo na spravném softu,je to už motor EU4.Postačilo by ale to předelat na 132KW pak to jede a pálí jak má.
nahoru

sponzor





10.11 2015 23:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

10.11 2015 23:19


Což znamená čerpadlo,jednotka,vstřiky,váha vyměnit? Nezapomněl jsem na něco?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

10.11 2015 23:26


Čerpadlo,svazek motoru + uprava s autem,váha,trysky,jednotka motoru,sladit imobilizer a jeto.
Dělam to už skoro poslepu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.12. 2011
Příspěvků: 70 | Témat: 12

10.11 2015 23:33


a cenově to vyjde cca??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 1

10.05 2018 19:51


Takže do motoru BDG 120 jdou vstřikovače z AKE 132
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2018
Příspěvků: 34 | Témat: 0

05.12 2019 18:34


Tak jsem teď tady z toho trochu zmatenej jdou tedy vstřiky z AKE do BDG?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

05.12 2019 19:10


Trysky v motorech BDG a BDH s písmenem G trpí na zadirani tzn ze po 300 tis a nekvalitní naftě jsou v prdeli a auto na vonobech zakopava. Řešení jsou trysky od 2002 nahoru z AKE AYM BAU BFC BCZ
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2018
Příspěvků: 34 | Témat: 0

05.12 2019 21:20


Díky za odpověď, tak že nebude problém ani s konektory na řídícím vstřiku a v motoru je to také stejný? Ani vstřikovací čerpadlo nebude mít problém?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.5. 2018
Příspěvků: 34 | Témat: 0

08.12 2019 13:20


Zdravím chtěl bych se zeptat jestli nevíte jak vyčistit zakorbonovani na trysce vstřiku.? Popřípadě mám malou ultrazvukovou čističku je možné do ní vstřik dát bez rozebrání? A co použít jako lázeň pro čištění?
nahoru

sponzor





08.12 2019 13:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email