Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 406 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 400
Uživatelů: 6
Celkem: 406

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

17.09 2018 11:41


No tak jsem vcera castecne rozebral zadni dvere a kam ze se to ma pripojit? mate nekdo nejaký šémátko pls?
nahoru

sponzor





17.09 2018 11:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2015
Příspěvků: 134 | Témat: 18

17.09 2018 11:48


Odpojiš konektor co jde do té lišty pro osvětlení spz zapojis do toho ,,drátku" jak si psal a ten druhy konektor z ,,drátku" zapojiš zpět do lišty.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

18.09 2018 6:54


Lukyn7 (17.09 2018 11:48) orig :
Odpojiš konektor co jde do té lišty pro osvětlení spz zapojis do toho ,,drátku" jak si psal a ten druhy konektor z ,,drátku" zapojiš zpět do lišty.


Ja si nejsem jist zda mam spravnej dratek:)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

26.11 2019 18:28


Ahoj,

koupil jsem si originál ledky, tyto https://www.vwaudishop.cz/audi-LED*-osvetleni-spz-a [zkrácená url] svítí suprově, akorát a decentně, ale v B7 mi hlásí chybu..

Potřebuji dodat odpor. Oboje mají celkem 2,2W odběr. Originál sufitka má 5W jedna? Takže celkem 10W? Takže pokud doplním na + přívod odpor s výkonem cc 8W tak by mělo být vše OK?

Díky moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2015
Příspěvků: 134 | Témat: 18

26.11 2019 18:29


Ano tak jak píšeš. Já dal odpor 10 a je klid.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

26.11 2019 18:34


A jakou má jmenovitou hodnotu? ohmy? Netuším co tam teče za proud abych to spočítal
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

26.11 2019 18:42


Tiež ich mám na aute. SPZ je osvetlená decentne ale dosť to svieti na zem za auto pri úplnej tme. Aj vám ostatným?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

26.11 2019 18:47


Originály


Replika


dík za hodnotu toho odporu, abych věděl pro co se zítra stavit
nahoru

sponzor





26.11 2019 18:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

26.11 2019 18:53


Síce nestojíš v úplnej tme, no tiež ti to osvetluje zem. Ale rozhodne nie tak ako tie repliky cez deň. Ja raz zastavil mimo mesto na bus zastávke a bol som trochu prekvapený že je tam celkom žiara za autom. Ale zas to nieje také hrozné.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

26.11 2019 19:21


Jo, fotky jsou focen rozdilne, ale origo jsou proste fakt origo.. Koupim 15R odpor, zatez do 10W a bude to snad OK. Pocital jsem ho jako R = U^2/P (12V*2)/10W
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2017
Příspěvků: 29 | Témat: 3

26.11 2019 19:25


Ja tam mám ten odporový drat čo sa riešil vyššie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

27.11 2019 10:22


No, zapojím odpor paralelně k žárovkám na přívodní drátky co tam jsou na tom kabelu, který řADA* lidí nahrazuje tím drátkem připraveným. Jen nevím jakou hodnotu mám zvolit. Asi 15R a 20W by mohlo být OK. Kdy to vypočítám, tak by to mělo mít při 15R cca 10W + nějaký výkon mají i ty ledky, takže když zvolím 20W nemuselo by to tak topit a bude klid.

A pokud je to fakt tak, že po jednom + kabelu je přívod a po druhém - a na rampě se to jen rozděluje, tak by to mělo jít.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

27.11 2019 12:15


No aby to centralni elektrika nevyhodnotila jako zkrat a neodpojila to.

Budu se opakovat ale mam to vyzkouseny ze prerusenim privodniho kabelu a napojenim zarovky mezi rozdeleny kabel vytvorim patricny odber w a uz nikdy nic neremca. Vlakno se pouze lehounce nazhavi a temer netopi toto reseni mam v aute u osvetleni spz a u denniho sviceni kde tyhle keramicky potvory vzdy zahlasili chybu. Jedno z nejlevnejsich reseni ktery se da vytvorit kdykoliv a kdekoliv.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

27.11 2019 12:23


Nedalo mi to, skusím trochu osvěty mezi dojmy a realitou

1. Odpor vlákna žárovky za studena je řádově v jednotkách OHM.

2. pokud tam dáš 15OHM, počítej 14,2V tak to vychází na tepelnou ztrátu 13,5W

3. To že tam dáš 20W odpor neznamená že nebude topit, jen že tu zátěž dlouhodobě snese POKUD HO BUDEŠ CHLADIT na teplotu cca 80st a míň. Jinak ho usmažíš taky, a možná předtím i stihne něco zapálit.

4. Jednotka VE VYPNUTÉM STAVU diagnostikuje tak, že pustí napětí do žárovky a měří proud. Pak napětí zase vypne. Celé to trvá krátký okamžik, proto LEDky jen probliknou. Paradoxně při tomto druhu měření žárovkou proteče ŘÁDOVĚ VĚTŠÍ proud než po nažhavení vlákna.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

27.11 2019 13:11


áček:U denního nemám problém po tom, co jsme ty odpory napočítaly tak jak mají být. Hláška se mi neobjeví nikdy, ani za studena, ani za tepla. Prostě tak jak to má být. A tak to chci i vzadu. Na přívodní kabel, ikdyž ta jdou 4, tak bude pouze jeden + a druhý - počítám, tak dám patřičný odpor, asi v paralelním zapojení s jiným a bude to OK. Ideální bude se přiblížit hodnotě 10W, což mají obě vláknové žárovky dohromady. Takže pokud majít origo každá 1,1W, tak mi chybí 7,8W dodat. A to viz. níže docílím 39R + 39R.

e-certik: jasný, chápu.. studoval jsem střední elektrotechnickou, avšak IT obor, nicméně základ bych měl mít, ale častokrát se zastavím na základních principech..

Teď jsem si to zkoušel počítat a když bych dal 2 odpory paralelně na + a - před lištu, někde na dveře, tak by to tak topit nemuselo a mohlo by to snášet celkově lépe. Mám to tak na denním svícení.

Celkem přijatelné se mi jeví dát 39R a 39R, což je cca 19R a spotřeba by měla být 7,5W. K tomu 2,2W originál LED*, takže celkem 9,7W. Určitě to nebude řvát. Odpory budou 20W, takže budou mít rezervu cca 22,5W. To by mohlo být ne? Teplé to bude, ale ne aby něco někde nedejbůh hořelo apod..

Mohu také udělat kombinaci 68R + 39R, kde se dostanu na 25R celkem a spotřeba bude 5,76W a k tomu žárovky. Nevím, zda nebude jednotka hulákat, když to bude celkem 8W, ale asi ne.

Když se podívám na odporový kabel, který je postované výše, v popisu píšou 50R odpor celkový. To je 2,8W. Možná je mají paralelně 2 podle fotky a to by bylo 25R celkem a tedy 5,76W.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Nevím co bude víc topit, 2x 39R a nebo 68R + 39R?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

28.11 2019 11:09


Ačkoliv jsem si spočítal odpory atd, rozhodl jsem se koupit hotové řešení, jelikož za 180,- s poštou mi to přišlo jako fér cena a vzadu pod tapecem to bude aspoň nějak vypadat..


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





28.11 2019 11:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

01.12 2019 0:45


Přesně tak jak konstatoval e-certik:
"3. To že tam dáš 20W odpor neznamená že nebude topit, jen že tu zátěž dlouhodobě snese POKUD HO BUDEŠ CHLADIT na teplotu cca 80st a míň. Jinak ho usmažíš taky, a možná předtím i stihne něco zapálit."
On totiž pri napájení z autobaterie (12-14V) docela slušně topí i 20R/20W. Základ je, aby se to pokud možno ničeho nedotýkalo. Ideální je ta lišta, co jsou v ní ty světýlka a tlačítko na otevírání kufru ma zevnitř zvrchu takový plech, tak ten odpor (rezistor) prilepit např. silikonem k tomu, jediná nevýhoda je, že je potřeba sundat tapec dveří.

Ještě k těm rezistorum (odporům), lidé dlouhodobě pletou Watty žárovek a Watty rezistoru. Snad neřeknu blbost, když uvádím, že u žárovek to vyjadřuje jejich výkon (jak ta žárovka svítí), je konstruována na konkrétní napětí, podle výkonu ma i patřičný průtok proudu. Čím větší má žárovka větší výkon, tím menší má odpor a tím větší jí protéká proud. No a rezistor o konkrétním odporu např. 20R (Ohmů) má porad stejný odpor, ať má 0.5W nebo 20W. Jak je patrno z vety e-certika, tak ten 0,5W shoří, protože to teplo, které vznikne, není schopen vyzarit, narozdil od toho 20W.

Aby vam RJ nepindala a nehazela chyby, musíte se odběrem přiblížit odběru žárovek. Někdy než teoretické výpočty je lepší zkoušet, je to sice na dyl, ale pokud ma člověk trpelivost, tak se to povede. Já mam ledky všude krom blinkru a nehlásí mi to žádné chyby po celý roky. Mám vyzkoušeno, pokud byl odběr "na hraně" (malý), tak když bylo chladněji, tak to pindalo na první zapnutí, jalmile se odpory zahraly a svetla jsem vypnul/zapnul, chyba zmizela. Je to zamozrejme vopruz, takže to chtělo snížit odpor rezistoru.

áček má můj obdiv a dík za vědomosti a rady, které zde prezentuje, ale co popsal s tou žárovkou, tomu nyní moc nerozumím. I když jak říkám, než teoreticky počítat, je lepsi prakticky laborovat. Pokud to chápu dobře, tak ty tam tu žárovku napereš do série s ledkou? Do série se odpor sčítá (odpor žárovky + odpor ledky), teoreticky to nemůže fungovat. To mi hlava nebere
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

01.12 2019 9:31


Ladin:Tak to vyzkousej. Vem dratky a napajej je na zarovku a tu dej na privodni plusovej drat jako by si tam vkladal odpor. Ledka bude svitit a na ty zarovce bude nazhaveny lehounce vlakno ktery netopi tolik jako zarovka kdyz je napojena mezi + a
- tim hlidani zarovek prestane remcat. Mam tak udelany denni a na zadku ty spz. Odpor vyrobeny za par drobnejch a kdykoliv je potreba.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

01.12 2019 23:33


Jo já to pochopil tak, že to dáváš do série. Ty to dáš paralelně místo rezistoru, to fungovat může, ale zase mi hlava nebere, proč to nesvítí naplno nikterak to však nezpochybňuji a nepřu se s tebou
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email