Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 322 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 316
Uživatelů: 6
Celkem: 322

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

16.06 2013 12:07


Zdravím komunitu,
jak někteří vědí, nové převodovky DSG* neboli S-Tronic mají tzv. Launch control. Jedná se o to, že šlápnete naplno levačkou na brzdu a zároveň na plyn. Otáčky vylezou nahoru a pak jen pustíte brzdu a letíte dopředu. Zkrátka podobně jako u manuálu. Chtěl jsme se zeptat, zda se dá něco podobného udělat u TipTronicu?
Našel jsem jen tento zahraniční topic, kde se to řeší - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/470763-Drag-mode-sequence-for-Tiptronic*
nahoru

sponzor





16.06 2013 12:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

16.06 2013 22:19


treba Tiptronic* u q7 to uz umoznuje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

16.06 2013 23:08


Jenže tam je 8 stupeň, pokud se nepletu. Já myslím ten starší se 6 stupni. Samozřejmě, že to mohu zkusit a teoreticky se nic nemusí stát, ale teoreticky taky může Převodovka* vybouchnout .
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

17.06 2013 11:20


ne ja mam 6 stupen, ale v a6, q7 a a8 se to softwarove lisi do kolika otacek to muzes vytocit se seslapnutou brzdou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

17.06 2013 16:19


Jo takle. Takže to lze, díky. Jinak máš sz.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.06 2013 14:10


Ono na srazu bylo vidět, že jinak se s tím ani rychle rozjet nejde, takhle se rozjížděl jedinej člověk a jelo mu to pěkně, ostatní s automaty se rozjížděli jako šneci - doslova, tak 2-3 sekundy ztráta.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

25.06 2013 16:05


ja to DAM* s q7 pod 6sekund a brzdy uz maj co delat aby udrzely auto na miste.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

26.06 2013 23:05


Satan Coupe:
Ono na srazu bylo vidět, že jinak se s tím ani rychle rozjet nejde, takhle se rozjížděl jedinej člověk a jelo mu to pěkně, ostatní s automaty se rozjížděli jako šneci - doslova, tak 2-3 sekundy ztráta.


Jo ta ztráta sedí, mě se povedlo něco kolem 8s:

Přímý odkaz na youtube video


Mě jde jen o to, aby se tam něco nepokurvilo, až to budu zkoušet, proto se raději ptám.
nahoru

sponzor





26.06 2013 23:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

27.06 2013 23:14


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

28.06 2013 7:41


Ne, Tiptronic*...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

28.06 2013 9:47


to se mi nak nezda, a4 b8 ma bud Multitronic* (ne quatro) nebo s-tronic (DSG*)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

28.06 2013 21:25


Nemá . S-Tronic se objevil až později. Mám tam normální Tip Tronic. Už jen podle toho, že to má 6 stupňů.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

28.06 2013 22:32


do kolika otacek ti povoli jednicka s seslapnoutou brzdou levou nohou?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

29.06 2013 12:57


Ještě jsem to nezkoušel, nebyl čas.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

17.07 2013 21:59


Tak vyzkoušeno. S mód, levou na brzdu, pravou na plyn a otáčky vylezou na 1600. Po puštění brzdy to teda pěkně bouchne dopředu (v těchto otáčkách už má motor přes 100koní). Chová se to přesně takto - http://www.youtube.com/watch?v=Tr0Ha72bBT8 (toto není mé auto).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

17.07 2013 23:35


u a6 to mam podobe, ale tam me to pusti asi 1800 otacek, ale je to slabota proti q7, ktera posti kolem 4000, tam to i hrabne...
nahoru

sponzor





17.07 2013 23:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

27.08 2013 13:22


Aha, takze jestli to dobre chapu, tak bych to mel mit taky na A8 D3 6q Tiptronic*? Jak tohle clovek zjisti?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

09.11 2013 19:59


je tu nakej chiptuner co umi upravit max otacky pri seslapnuti brzdy a plynu soucasne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

14.11 2015 17:10


Pánové každý 6q TT neměl ten launch control že ? Dá se to nějak dokodovat nebo je to i nějaká mechanická záležitost ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 37 | Témat: 4

23.11 2019 17:51


parik (09.11 2013 19:59) orig :
je tu nakej chiptuner co umi upravit max otacky pri seslapnuti brzdy a plynu soucasne?


Hele, k SW chipu motoru jsem zkoušel v Motorpoweru za 5000,- i SW úpravu S tronicu (launch controlu + měl být upraven i režim D, ale ten zapomněl pan Šíma nahrát) a nepomůže to vůbec ničemu, u launch controlu asi jen vyjma kombinace i s dodatečnými závodními HW úpravami na sprinty nebo zvýšení otáček podřazení u režimu D u "vybrujících nízkootáčkových" dieselů.

Takže k launch controlu:
auto sice mělo startovní otáčky posunuty na 4100 místo sériových 3100 a dělalo tedy víc "vrrrrr" (jak se asi zákazníkům těchto úprav líbí), ale výsledný efekt byl takový, že mělo při startu větší krouťák a tedy nižší adhezi a kvůli posunutému limiteru otáček řadilo až na 7400 a tak nemělo pár desetin sekundy žádný tah a to dost i kvůli tomu, že výkon po SW úpravě ŘJ motoru vrcholil už na 6100 ot./min. (místo sériových 6400). Takže po navrácení SW launch controlu do sériového stavu má auto krásně plynulý, nepřerušovaný zátah s maximem adheze a v konečném důsledku je samozřejmě lepší i čas z 0 - 100 km/h (zpravidla pod 6s).

Nutno dodat, že nezávodíte-li sprinty a nemáte kromě upraveného SW launch controlu i další nutné HW úpravy, launch control jiného nastavení SW než sériového je jednoduše kontraproduktivní a co do životnosti převodovky i nebezpečnou úpravou - výrobce totiž poměrně přesně nastavil ideální poměr adheze a optimálních startovních otáček - potažmo otáček, ve kterých auto nejefektivněji řadí. Takže se mi zpětně jen potvrdilo, že do již dokonale odladěného systému nemá smysl hrabat. Alespoň u Audi TT 8J 3.2 VR6.

Více viz videa:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email