Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 329 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 329
Uživatelů: 0
Celkem: 329

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

24.09 2019 10:36


Čau, měl jsem stejnej problém. V manuálu jsem našel, že je to normální, kvůli komfortu. Do 50 km/h používá vzduchojem, potom Kompresor*. Když překročíš 50 km/h, Kompresor* začne doplňovat vzduchojem na max, potom se zastaví. U mého allroad c5 to jede od 50 km/h, když jdu pod 30 km/h, vypne se. Potom zase zapne, dokud nemá plnej tlak. Mě to pořád foukalo, travalo mi strašně dlouho, než jsem přišel na to, proč pořád fouká. Vyměnil jsem postupně všechny měchy, kostku, nakonec jsem zjistil, že tlak unikal z kompresoru okolo vysoušeče, jak je nasazenej na hlavu, hlava zoxidovaná, vysoušeč plastovej a okroužek už netěsnil. Vyměnil jsem ho za větší okroužek, osazení na hlavě jsem namazal utěsňovačem na pneumatiky a je klid. Vyndej Kompresor*, postříkej ho jarovou vodou a ofukovačkou natlakuj do tlakové hadičky. Neměl by být žádnej únik. Pokud to nebude únik a Kompresor* jsi dobře složil, tak bude chyba někde jinde. U mě nebylo slyšet syčení, jen že někam dofoulnul každých 6 minut. Po 2 letech při výměně brzd jsem slyšel syčení. Byl to ten vysoušeč. Dej vědět, jak jsi dopadl.
sponzor





24.09 2019 10:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

24.09 2019 17:35


Vyzkouším. To je ale asi ono jelikož před rozebráním byl klid. Děkuji moc za radu. přes víkend rozhodím a dám vědět . Děkuji.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

24.09 2019 17:48


Není zač, já jsem na to musel přijít sám. Vím jaký to je trápení najít chybu na něčem, co se tváří, že je v pořádku... Tak rád poradím
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

29.09 2019 20:06


Tak jsem se k tomu nedostal. jen ať víš. Práce a zase práce. jakmile to vyřeším dám vědět .
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

29.09 2019 20:07


Ok. Znám
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 0

30.09 2019 12:46


Zdravím, padá mi levý předek (u řidiče) na A6 4F avant. Koupil jsem nový tlumič vč. měchu a vyměnil, ale padá i po výměně Vyměnil jsem jen tlumič s měchem, ale použil jsem původní ventil, který byl na tlumiči, může to být tím? Nebo nemůže mít ventil vliv na padání? Ptám se, protože bych nerad koupil ventil a zjistil, že to bylo zbytečné.

Po nastartování se zvedne do normální výšky a drží, ale po vypnutí motoru celkem rychle padá. Už nevím co s tím dělat, poradí někdo? Co vše může mít na padání vliv, když je tlumič nový? (když tedy vyloučíme, že bych měl takové štěstí a narazil na vadný kus nového tlumiče...), případně máte někdo nějaký nákres vedení vzduchovým hadic k tlumičům? Ale předpokládám, že kdyby byla předušená hadice, tlumič by se vůbec nenafoukl...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.10 2019 14:57


Tak hotovo. Opravilo se to samo . Najednou začal Kompresor* fungovat jak má. Nechápu ale raději do toho nehrabu aby si to nerozmyslel. Každopádně děkuji moc za radu a budu si ji pamatovat kdyby náhodou. Moc ještě jednou děkuji.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

02.10 2019 15:28


Zdarec. Tak tohle mi dělá auto taky. Na radu jsem celé vedení nastříkal jarem a nic. Pry to bude v té rozvodové kostce v zadu,že netěsní některá gumka. Ale jak auto zvednu na 3 tak neklesne ani o kousek a drží i týden.
sponzor





02.10 2019 15:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

02.10 2019 15:54


Ventilkem to být může.
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

04.10 2019 11:47


Chci se zeptat, jestli někdo neví, jak otestovat na 4f allovi tlumiče přední - dělal jsem celou nápravu LMO a stejně tam něco klepe.. tlumič poblitý nebyl a ty testy tlumicu jsou na toto nepresne..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

04.10 2019 12:57


Já jsem se zase chtěl zeptat, jestli netěsnost tlumiče může vést k vybití baterie, nebo jestli vybitá baterie může být příčinou spadnutí. Po týdnu neježdění jsem našel vybitou baterii a auto spadlé na pravou přední stranu.
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

04.10 2019 13:08


Myslíš měch než tlumič ne? Vybít baterku by ti to určitě nemělo.. Akorát si časem odkrágluješ Kompresor*, který ti bude muset častěji a častěji dofoukávat.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2009
Příspěvků: 74 | Témat: 23

06.10 2019 20:11


ahojte, mal som problem s tym, ze mi padal predok po dvoch dnoch ked auto stalo (aj po jednom dni uz hlasilo chybu) vymenil som rozdelovac a bol problem nafuknut auto. ked bolo auto este na zdvihaku,tak som mu musel pomahat zdvihakom, aby sa Kompresor* chytil a natlakoval system. nejaky cas som takto fungoval ale obcas mi zasvietila oranzova kontrolka s chybou 02646 - system rizeni urovne, 008 - neverohodny signal. a tiez dlhsie mam tuto chybu 02629 - snimac polohy otocneho capu vlavo, 008 - neverohodny signal. Myslel som si, ze po vymene rozdelovaca treba spravit zakladne nastavenie podvozku ale ked som zacal podla navodu s lavou prednou stranou (kanal 01 a načitat), tak auto by malo ist do dvoch urovni a potom by som mal zadavat tie udaje v akej je vyske auto atd. ale mne auto len kleslo a potom mi vyhodilo chybu a neslo uz nafukat. po par minutach jazdenia mi auto nafuklo na normalnu uroven ale nejde mi uz ovladat podvozok a svieti trvalo oranzova kontrolka (system nieje nauceny). Nechcem vymienat diely typu pokus/omyl, tak ci mi viete prosim poradit co dat pozriet alebo mozno zo skusenosti, kde by mohla byt chyba. vdaka

audi A6 allroad model 4F, 2011
Naposledy upravil VYZYVATEL dne 06.10 2019 21:57, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

06.10 2019 20:50


Dopis si najprv ktory altik, c5, C6 ci C7
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

11.10 2019 9:59


Tak opět problém Předek leží a nechce se zvednout a zadek je zvedlý. skočí po chvilce do nouzáku ale Kompresor* není slyšet že by foukal. Poradí někdo prosím??? Děkuji
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

11.10 2019 11:25


Test akcnych clenov, ked nespusti , je v keli
sponzor





11.10 2019 11:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

12.10 2019 14:42


Tak Kompresor* běží. Po dvou dnech stání normálně dofoukal bez problému. Po cca 10 min jízdy se spustil předek dolů a tak i zustal a zase nejde zvednout. Zadek ovšem je stále zvedlý. Nechápu.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

12.10 2019 14:57


V akcnych clenoch ako som pisal spusti test kompresora. Vypustí počas testu nádrž a potom sa snaží dotlačiť, pokiaľ je ako nový, natlačí 16Atm, 10Atm je už dosť málo a hodnoty okolo 8Atm sú už problematické
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 0

15.10 2019 11:12


Tak ventil na hadičce u tlumiče vyměný, ale auto pořád padá, sice se padání o hodně zpomalilo, ale stejně padá. Nevíte co by mohlo být ještě špatně? Nevím jak daný ventil funguje, je pravda, že jsem ho měnil hasákem protože na to nemám speciální klíč, byl jsem opatrný ale je možné že jsem jeho tělo neviditelně trošku zdeformoval, tak snad to není problém.

Je tady někdo z okolí Ostravy kdo se v těchto podvozcích vyzná a byl by ochodný se na to podívat, případně opravit? Už začínám být zoufalý... (Audi A6 Avant, r.v. 2005, verze C6 (4F))
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.10 2019 11:49


Tesnenie tam bolo?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 0

17.10 2019 11:27


Ano bylo, jak na ventilu byla tesnici gumicka, tak na kusu kterým se do ventilu šroubuje hadička bylo těsnění
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

18.10 2019 15:13


Dělá ti to ve všech pozicích? Vedení hadičky není porušené?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.1. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 4

19.10 2019 9:04


Ahoj. Mame allroada 2,5 132kw
Prestal se zvedat podvozek. Jeli jsme z liberce do brna a vse fungovalo jak ma. Zvedal se a snižoval podle rychlosti. Prijeli jsme a podvozek se dofouknul az na podruhe do 3 úrovně (celou cestu nam hodne pršelo )
pak se podvozek druhy den porad snižoval az se v liberci snížil pod úroveň. Kdyz mapování komprese na baterku tak se mechy dofouknou a Kompresor** tlaci. Dnes to bylo na diagnostice a pry vsechny čidla jsou v poradku a teplotní čidlo pry taky ukazuje teplotu. Jen zadni mechy jsou pry porad otevreny a predni ne. Rele pod volantem jsme zkoušeli přihodit a nic. Pojistky jsem prohlíželi....nic
Pry bude chyba nejspise nekde v elektronice. Protoze asi jednotka nechce spustit komprese. Přemýšlím ,ze se o víkendu koukneme pod sedadlem ridice ke k.jednotce treba na kabely. Nevite nekdo kde by mohla byt chyba? Dekuji.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

19.10 2019 10:04


Stale to tu pisem a nechcete vsetci pochopit, ze treba ako prve spustit test akcnych clenov, medzi tým test kompresora kolko tlaci. Ak je to 10Atm a menej, je to uz málo a nutna výmena, popr.dobry repas. Ked Kompresor* slabo tlaci, podvozok bude raz ok raz nie, dlho ho dofukuje a cim bude chladnejsie, tym horsie
sponzor





19.10 2019 10:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.1. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 4

19.10 2019 10:24


Test clenu se udelal. Cidla ukazuji. Jen jednotka z nejakeho duvodu nechce spustit Kompresor*. Ale komprese sam o sobe funguje. Je odzkoušeny. Mechy a Kompresor* jsou stary cca 3 roky 100000km
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.1. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 4

19.10 2019 10:25


Kdyz se nastartuje a zmackne se tlačítko aby se zvednul podvozek tak to jen bliká a nezveda se.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

19.10 2019 11:03


3 roky stary a jen 100000km neznamená ze je dobrý. Totéž platí o měchách.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

19.10 2019 11:10


Ale ako ste mohli spravit test akcnych clenov, ked Kompresor* nebezi? Ako ste zmerali tlak? Vtedy vyhodi chybu a nedokonci ho. Bez kompresora sa zasobnik rychlo vyprazdni. Treba zmerat napätie, či ide do kompresora
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.1. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 4

19.10 2019 19:36


Psal jsem,ze Kompresor* byl odzkoušeny. Jinak vyřešeno. Byl to kabel ke kompresoru. Ale dekuji za rady.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

21.10 2019 18:51


Zdravím, na A6 4F C6 Avant, jsem vyměnil LP měch, dal nový Kompresor* (tlačí 16,4), zrepasoval táhla všech 4 snímačů.
1)Mám problém s výměnou relé kompresoru. Nevím kde je. Pod volantem jsem při běžícím kompresou vytáhnul postupně všechny 4 relé a kopresor stále běžel.To znamená, že nejsou to relé kompresoru.
2)Nejde nastavit výška
Adresa 34: Řízení výšky Labely: nevybrány
Řídící jednotka SW: 4F0 910 553 B HW: 4F0 907 553 A
Díl: J197 LUFTFEDER H17 0020
Seriové číslo: 00628004844200
Kódování: 0000220
Dílna #: WSC 45306 143 06521
VCID: 2345598DE2D5FF59D4-8076

2 závad nalezeno.
01437 - stav regulace neni naucen
005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100101
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 112
Kilometry: 331738 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.10.21
Čas: 17:55:06

01316 - ridici jednotka ABS*
013 - prosim; prectete pamet chyb - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11101101
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 112
Kilometry: 331738 km

3) ABS*
dresa 03: ABS* brzdy Labely: SVO\4F0-910-517.lbl
Řídící jednotka SW: 4F0 910 517 AD HW: 4F0 614 517 AA
Díl: ESP8 quattro* H01 0070
Revize: 00000000 Seriové číslo: 00000000000000
Kódování: 0000392
Dílna #: WSC 24210 206 80141
VCID: 66C300995167CA7173-8032

1 nalezena chyba:
01826 - snimac uhlu rizeni - napajeci napeti svorka 30 (G85)
000 - -
info o závadě:
Stav závad: 01100000
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 112
Kilometry: 331738 km
Indikace času: 0
Datum: 2019.10.21
Čas: 17:56:06

info o závadě:
Hex hodnota: 0x0000
Hex hodnota: 0x0282
Hex hodnota: 0x0024
Hex hodnota: 0x019B
Hex hodnota: 0x00FF
Poradí někdo? Díky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email