Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 495 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 491
Uživatelů: 4
Celkem: 495

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

08.10 2019 15:09


Zdravím vespolek. Tak nějak si pohrávám s myšlenkou trochu poupravit auto. Hodně jsem hledal po zahraničních forech ale většina je z US a tam je situace jiná (nemají 1,8/2,0TFSI EA888 3. generace ale jen 2.).

Co se týče MQB platformy, jsou výměny turb velice jednoduché (IS12, IS20, IS38) a všchny jsou bolt-on zaměnitelné. 2. generace motorů EA888 u Audi ještě neměla svody jako součást hlavy, a tak se tam tyto turba nevešla. Jak je to u generace 3.? Je tam už dost místa? Vím, že trubky by se musely upravovat.

Jaké máme vlastně možnosti turb u našich EA888 3. generace? Popřípadě by se alespoň dalo vzít Turbo* z 2,0 a hodit ho do 1,8.

Další věcí je intercooler. Díval jsem se na Golf R který je o dost větší než můj původní. Dal by se ale bez větších problémů upevnit? Jaké jsou možnosti tu? Díly bohužel neznám podle vzhledu, takže je to těžké takhle polemizovat. Třeba se tu najdou zkušení.

Třeba se tu rozvede zajímavá debata
nahoru

sponzor





08.10 2019 15:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

08.10 2019 16:06


1.8TFSI nepoznam, ale k04-064 je vynikajuce Turbo*, ktore pochadza z S3/Golfu R a ma potencial 350PS. Je velmi oblubene u tunerov. Mozno pojde nejak jednoducho aj do Tvojho motora.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

08.10 2019 16:08


Dělají se nějaké upravené verze co by měly sedět. Ale je to přECI* jen staré Turbo* a to už bych radši hodil to z 2,0 které bude dost podobné. IS20/38 je přECI* jen Turbo* dělané přímo na tuto generaci motoru. Ale bude možné ho napasovat je otázkou.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

08.10 2019 16:59


Pokud mas 3. generaci, tak uz mas is20. Treba perun Turbo* to celkem levne predelava na hybrida. Spis bych zacal downpipe, r600 sanim a intercoolerem, pak DAS* na tomdle turbu kolem 330ps.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

08.10 2019 17:13


Je to 3rd gen. Kod CJEB. Tam by teda ale melo byt IS12 tim padem ne? Jinak co ten intercooler z Rka? Mam moznost brat soucastky za nakupku, ale bohuzel jen origose. Downpipe by sel taktez, tam jsem jeste nezkoumal moznosti se sportcatem. Predpokladam, ze bez katiku emise nepujdou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

08.10 2019 17:14


Sani pry stockove poslouzi bohate co jsem zkoumal.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

08.10 2019 18:08


Ano mas pravdu, je tam is12, optej se perun Turbo* na to predelani na hybrida, je to overene, ze to funguje. Nezapomen na ty kolena kolem turba.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

08.10 2019 18:11


Tos mi udelal radost. Mam moznost sehnat IS20 ci 38 ve stock verzi pro Golf R za 16k penez circa (prakticky stejna cena obou). Neni to lepsi volba? Moje Turbo* ma uz 130k najezd.
nahoru

sponzor





08.10 2019 18:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

09.10 2019 10:11


Tak jsem to celé prolezl. Opět je to MQB Golf. Co se turba týče, tak ty na MQB mají sáni vedeno jakoby z boku ale u Audi je sání vedeno z vrchu hadicí z filter boxu. Taky vedení k intercooleru je u Audi směrem dolů a u MQB turb taktéž jakoby do boku. Otázka je, jestli by se daly hadice nasměrovat tak, aby to sedělo relativně bez násilných úprav. Pak taky přiruba na katalizátor je u ubou jiná (Audi má tvarovanou se šrouby a MQB má bez děr na šrouby jakoby celou našroubovávací?).

Všechny firmy co dělají úpravy jsou soustředěné hlavně na USA, tudíž K0x turba k druhé a první generaci EA888 a tam je Turbo* včetně svodů v jednom kuse.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

13.01 2021 10:15


Zdarec,
čekal jsem nějaký result tohoto tématu, jelikož taky disponuji motorem CJEB. Aktuálně po výměně turba ALANKO IS12 IHI 1309-5 což byla adekvátní volba za cca 12K... a nyní přemýšlím právě nad něčím lepším po 10tkm...Jak bylo řečeno výše, kity s K04 turbem co jsem našel jsou většinou s dělenými svody...Je možnost náhrady za modernější verzi? Nejlépe s lépe mazanými a chlezenými ložisky? Jak je to potom s jízdou, jelikož původní setup je dělaný na nízké otáčky, tkaže auto převážně jezdí okolo 1000-2200ot/min....nebude to potom tak že abych se rozjel, budu točít 3500 a víc?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

13.01 2021 14:09


Jojo, tam je IS20 Turbo* misto is12. Je to z 2.0 TFSI*. Cca 18 tisic za Turbo* a vymena je prakticky kus za kus. Pak mapa a muze se jezdit. Ja si pohraval s myslenkou IS38 a tam uz byl problem. Nakonec jsem to nechal byt a koupil jsem S4.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email