Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 384 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 379
Uživatelů: 5
Celkem: 384

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.9. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

26.09 2019 15:01


Zdravím,

už několik měsíců vybírám z nabídky ojetých A6. Rozpočet mám cca 100 000 + něco bokem na opravy. Celou dobu jsem vybíral z modelů obsahujících motory 3.0 Tdi, hlavně kvůli poměru vysoký výkon / nízká spotřeba.
Ale pořád sem nenarazil na to pravé ořechové, když v tom mě zaujal tento kousek:

https://auto.bazos.cz/inzerat/109816510/audi-a6-4f-24-v6.php

Je to velká změna, protože je to benzín 2.4 V6, ale na LPG. Takže můj požadavek na nízké provozní náklady by byl splněn.
Nejvíce se bojím udávaných najetých 355 000km. Myslíte, že je to na tento motor moc? Že už je to motor před důchodem zralý na odpis? Nebo by mohl ještě dlouhá léta sloužit?
Rozvody jsou údajně měněny ve 300 000 včetně spojky. Podvozek a elektroniku bych samozřejmě nechal prohlédnout v servisu.

Takže mi jde hlavně o ten motor jestli ten nájezd pro něj už není kritický + budu rád za každé další tipy, na co si dát při prohlídce největší pozor.

Díky moc všem za rady!
nahoru

sponzor





26.09 2019 15:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

26.09 2019 16:41


To auto je naprostá holota, navíc teda jít do C6 s kilem je taky sebevražda. C6 je drahá na servis a motor může být úplně to poslední, co na tom autě budeš řešit.
Každopádně za kilo 3.0TDI zapomeň nebo si připrav druhý kilo na servis, zahučí do toho skoro hned...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

26.09 2019 17:09


Za tie peniaze to ma zmysel, ale treba ratat s tym, ze to bude vyzadovat urcity servis.. Pri tychto km, je to takmer istota ze bude treba priebezne nieco riesit.

A ma to rozvodovu retaz vzadu, takze v pripade nutneho servisu = motor von.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

26.09 2019 17:42


Se 100k + něco bokem na opravy bych se hodně rozhodoval jestli vůbec Audi. S tímhle malým kreditem jít do A6 C6 je fakt dukátová past. LPG v tom má proto, aby ho to úplně nesežralo a dalo se to jestě prodat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

26.09 2019 22:49


To je super inzerat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

27.09 2019 9:47


I to, že je potřeba vyměnit dvě ramena a čep řízení. U těchto náprav na A6 C6 je vždy lepší vyměnit celou sadu ramen a čepů najednou, i kvůli tomu , že ty ramena i čep vyměníš za nové , ale za krátkou dobu budeš muset řešit i zbytek.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

27.09 2019 9:59


Na kolik vyjde výměna celé přední nápravy? Ostatně předpokládám, že ty díly, co má, budou nějaký polský šmejdy, takže je bude lepší zahodit...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.09 2019 10:52


~9000Kč koukám sada FEBI. LMO bude o něco víc. No a práce k tomu. Na moji A4 mě vyšla sada MOOG + práce na 12500Kč. 10 za sadu a 2,5 za práci.
nahoru

sponzor





27.09 2019 10:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.9. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

27.09 2019 11:22


Dobrá, takže tento kus s mým rozpočtem (cca 120k celkem) podle Vás raději nebrat..

Já to bral tak, že bych prodejní cenu určitě stlačil na 80k a cca 40k bych měl v záloze na opravy během prvních 2 let.
Doteď sem měl jen Škodovky, vím že u Audin je ten servis/díly několikanásobně dražší, ale nemám zkušenosti ani přehled kolik přesně za co..

Ok dám na vás zkušenější a beru, že Audi A6 C6 bych se měl spíše vyhnout, ať už s tímto motorem nebo 3.0 TDi. Ale přece jen bych si s tímto rozpočtem chtěl koupit svou první vysněnou Audinu

Můj druhý favorit vždycky byl A3 Sportback. Konkrétně mám momentálně vyhlédnutý tento kousek: Audi A3 Sportback, 2.0 TDI, 103 kw,motor BKD, r.v.2004, najeto 194xxxkm

https://auto.bazos.cz/inzerat/108607506/Audi-A3-SPORTBACK.php

Co mě odrazuje, nebo spíš co je velkým otazníkem, je opět motor. Četl jsem na netu co se dalo a podle všeho jsou tyto 2.0 TDi motory notoricky poruchové a opravy drahé.. Tento aspoň nemá filtr pevných částic.. Ale jinak auto vypdá velice zachovale a ten nájezd 194k bych mu i věřil.
Co si o něm myslíte? A hlavně bych byl vděčný za osobní rady a zkušenosti k tomu konkrétnímu motoru
Jinak předpokládám, že díky nižší hmotnosti tady nebudou tak časté opravy na nápravách jako u A6?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.09 2019 11:35


Motor BKD spíše problém není, i když má 16V hlavu. 8V typ BMM by byl lepší. 16V hlavy prvních sérií 2.0 TDi praskaly a tohle je celkem časná série (2004). Časem se ozvou PD vstřikovače, s tím nic nenaděláš.

Hlavně nemá vyvažovací hřídele a tak ho nepotká problém s protočeným náhonem olejového čerpadla.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

27.09 2019 11:36


Půjde to hůř sehnat, ale hledej A3 nebo A4 s 1.8T. IMHO jeden z těch povedenějších motorů s pěknou spotřebou a solidním výkonem. Mám obavy, že v této cenové kategorii koupíš C6 už jako totální vrak, do kterýho během těch dvou let nenasypeš 40, ale spíš 140.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.09 2019 11:42


1.8T nezkurvenou nějakým mlaďochem, to už začíná být pomalu sci-fi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

27.09 2019 11:43


Suhlas, A4 B7 1.8T BFB to by som zhanal na Tvojom mieste. Pripadne ak ti nevadi starsia B6tka tak aj tu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.9. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

27.09 2019 12:03


1.8T sem taky zvažoval, ale daleko více sem nakloněný dieselu. Samozřejmě hlavně kvůli spotřebě, ale i proto, že s diesely jezdím raději, prostě mi víc sedí ten benzín u A6 sem zvažoval jen kvůli tomu LPG..

Zpátky k tomu 2.0 TDi BKD, právě sem četl, že na něm je nejčastější závada ta praskající hlava/hlavy. Na kolik taková oprava vyjde? V normálním servisu, ne Audi a vstřikovače?
Co se dívám, celý motor (holý) se dá koupit v rozmezí 10-15k..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

27.09 2019 19:46


Jenom par postrehu a rad:

- doporucuji aby ses domluvil s nekym tady z klubu kdo bydli pobliz aby Ti ukazal nejaky auto trosku v solidni vybave... Ted nebudu brat v potaz stav po technicke strance ale aby to auto taky trosku vypadalo uvnitr - je to hned jine svezeni

-nevim jestli jsi uz predtim mel neco s lpg ale nepocitej s tim ze budes jezdit temer zadarmo. Nedavno jsem prodal A4 B5 s lpg, mel jsem ji par let, ale uz vim ze auto s plynem uz doma nechci... Naklady na starsi auto nejsou zase tak maly...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

27.09 2019 22:06


já jen bych... skromně.... se pochlubil, s investicema do mé A6 C6 4F ))
...za ca. dva tři roky co jí mám...jo většinu si toho dělám sám... ))

Audina pořizovačka..eslajn, plná palba, takže to nebylo drahý 295tis km
130000
povinné ručení 2300
díly filtry 2000
díly pacov 4000
vstřiky 35000
ventil redukční 2500
dily 800
olej 20L 4500
budiky, jednotka afs 5120
dekl pod motor 2300
molitan kryt motoru 2x 1200
výměna oleje 400
Olej do difu 430
obě nová světla 12000
řj ručky 1500
rozvody, žhaviče, slintblok v.pum 48000
olej v automatu pakra 11000
pneu matador 255/35/19 (pěkný sračky) 9000
tlumiče 4x desky4x kotuče vpředu 11000
za práci kamošoi na zdviži 1400
vyvěva, o5 termostat 3000
o5 termosta, teď origo 11/2018 1500
desky+ kotouče ložisko pp 7400
ložisko +praáce lp 2600

celkem 297050 ))

najeto 340tis km
no není to krásnej masochismus? ...ale fakt to pěkně jede ))
nahoru

sponzor





27.09 2019 22:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.12. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 0

28.09 2019 7:46


Máme v práci firemního Scouta s 2.0 TDi 103 kW. Má najeto 430 tisíc a motor běží bez problémů. Jezdilo s tím autem celkem asi 10 lidi (obchoďáci) a nikdo auto nešetřil... Možná dobrý kus, ale fakt bez problémů.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

28.09 2019 8:23


Taky bych se připojil s názorem.
J8 osobně bych se se 120tis nekoukal po A6 C6. Sám jsem loni kupoval 3.0 tdi ve slušné výbavě za 180tis a i tak to mělo najeto nějakých 270tis.
Za ten rok, co ji mám, tam zahučelo taky nějakých 30-40tis na běžné věci - brzdy, egr, tlumiče...

Takže já bych doporučil, pokud je to tvá první audina, nekoukat po V6, ale menších. Ať už 1.8t nebo 2.0tdi, případně v B6 1.9tdi.
Pokud koupíš slušný kus, uděláš na tom servis, který si vyžaduje, tak to pro začátek stačí
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

28.09 2019 8:37


Ta A3ka 2.0tdi bez DPF nemusi byt zla volba.. Moze Ta tam tiez kadeco stretnut, ale su to radovo nasobne mensie naklady ako na C6 3.0tdi.

Motor bez vysloveneho pruseru uz asi tak 20 rokov neexistuje, takze ci si kupis 1.8t/1.9tdi/2.0tdi tak stale Ta moze postretnut nejaka notoricka chyba daneho motoru. A kazdy z tych motorov ju ma. Idealne ak ta auta bavia, chapes princip turbomotora a vies si aspon zakladnu diagnostiku spravit sam - usetris si nemale naklady v pripade problemu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7141 | Témat: 19

28.09 2019 10:16


Už jenom ten fakt ze to auto je dojebany prašiplynem je jasne ne.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email