Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 509 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 506
Uživatelů: 3
Celkem: 509

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

02.08 2019 8:46


Zdravím, stala se mi taková nemilá věc a rád bych od vás radu.
Před necelým měsícem jsem se stal hrdým majitelem A6 2009 3.0 TDI* s jen se 180k km. Před pár dny na mě však začala blikat kontrolka žhavení a auto asi skočilo do nouzkáku. Řekl jsem si, že zastavím a zkusím vypnout a zapnout motor. Jenže než jsem stihl zastavit, auto zdechlo. Od té doby nejde nastartovat. Točí krásně, ale ani neškytá.
Long story short: výsledkem je vydřené CR čerpadlo a spousta kovových špon. V servisu mi to nacenili na opravu za 160k, prý nový čerpadlo za 40k+, všechny vstřiky, kompletně vyčistit palivový systém, sundat nádrž z auta a vyčistit atd. Vzhledem k hodnotě auta něco přes 200k je to absolutní nesmysl za tyto peníze opravovat.
Nicméně k mé otázce, je opravdu třeba dělat všechno tohle?

• Ke vstřikům se to IMO* nedostalo, protože auto jelo pěkně, nekouřilo, necukalo, emise čisté, motor běžel tiše a hladce, jen najednou z ničeho nic zdechnul. Dle mého názoru protože mu přestala jít nafta, ať už to bylo protože čerpadlo nedodalo dostatečný tlak nebo protože se ucpalo sítko (přes právě tohle by se špony ke vstřikům dostat neměly, ne?). Navíc se to určitě nestalo ráz naráz, nějakou dobu už se čerpadlo asi dřelo, takže kdyby měly být ty hobliny takový problém, způsobily by ho už dávno nebo ne?

• Sundávat a čistit nádrž? Jestli se tam špony dostaly, je to opravdu problém? Zpátky do motoru se už přes filtry nemají šanci dostat, nebo se pletu? Samozřejmě by se počítalo s
častější výměnou filtrů.

• C-R čerpadlo za 40k+? Díval jsem se po webu a našel jsem Bosch za 16-20k (zatím přesně nevím, jakou verzi mám), nějakej noname za 12k (před chvílí jsem našel zn. Alanko v akci za necelých 10k, ale stejně bych preferoval Bosch, co myslíte?). Nebo jsem našel něco jiného?


Jsou moje úvahy správné nebo mi něco důležitého uniká? Nejsem žádný mechanik, ale snažím se nad tím zamyslet selským rozumem a nenaletět servisu, který prostě vymění všechno, ač to třeba není nutné .Můj mechanik to dělat nechce a prý na to ani nemá vybavení, že na Brněnsku to dělá jen jedna firma (Auto ZM Bosonohy) a ať auto odvezu tam.
Taky mi řekl, že je to známá častá závada, ale většinou až u aut s nájezdem kolem 300k.
Díky tomu, kdo si to celé přečetl
Naposledy upravil -=zipp=- dne 03.08 2019 14:20, celkově upraveno 3 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





02.08 2019 8:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

02.08 2019 8:47


Ještě doplňující otázka, je možné, že to prodávající věděl a proto se auta zbavoval a já jsem tak naletěl na skrytou vadu?
Podezřelé bylo, že pár dní před prodejem byl v autě měněn olej a filtry, mohl to u výměny oleje zjistit?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

02.08 2019 9:06


To je teda smůla Bohužel si myslím že ty mini špony asi máš všude. Nevím jak u CDYA, ale u předchozích verzí BMK,BKS jde sice vratka z čerpadla a railů do filtru, ale už se nefiltruje. Buď tu naftu teplotní ventil prožene přes filtr zpět do čerpadla a nebo ho pustí přes chladič paliva zpátky do nádrže.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_350.pdf - str.26-27

Vyčkal bych asi na Satase, jestli se k tomu vyjádří. O 3.0 TDI* ví asi nejvíc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

02.08 2019 9:50


Na ebay jsem našel Bosch se dvouletou zárukou za 300€
https://www.ebay.de/itm/BOSCH-Einspritzpumpe-AUDI- [zkrácená url]
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.08 2019 9:56


bohužel v tom maj pravdu na tuty to je ve vstřikách takže vše co psali se musí udělat už jsem to viděl u kámoše v servisu na 4.2 TDI* a vše co ti řekli mu dělali v servisu
ale nevyšlo to na takovou sazbu tušim kolem 90tis cca

co se týče na ebay na to bych se bejt tebou vyprnul protože záruka je jedna věc a taky záruku dodržet pak
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 74 | Témat: 19

02.08 2019 10:56


Ahojte, poslední době se podobných problému objevilo několik, je možné nějak jim předejít ? popřípadě má cenu měnit při nějakém počtu kilometrů chybné čerpadlo ? chtěl bych tomu předejít a vyhnout se podobným částkám. Předem díky za info.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

02.08 2019 11:40


VIF a pořádně dávkovat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

02.08 2019 18:44


Ty CR padají teď nějak moc často. Dnes jsem si všiml, že nově natankovana nafta na značkové pumpě, to smrdí nějak jinak (dělal jsem vstriky u C4). Ten pach mi silně připomíná ředidlo sintetiku. Takhle nafta nikdy nesmrdela. Nebude za problemama s diesely něco záměrně primichavane do nafty(krom řepky), aby jsme si všichni museli daleko dřív koupit ty nesmyslný elektrohujdy?
nahoru

sponzor





02.08 2019 18:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

19.09 2019 22:28


Zdravím. Nakonec tedy poctivě - všechno vyčištěno (nádrž, hadice, rail, trubičky), instalováno nové čerpadlo i všechny vstřiky a pal. filtr. Výsledek? Auto jezdí, hurá!

Nicméně není to úplně ono, chod motoru není tak klidný jako býval, kolem 2k otáček se motor jemně rozvibruje (i na N) a z motoru jde slyšet cvakání/klepání. Za studena slabě, jak se auto ohřeje, tak silněji. Adaptaci vstřiků jsem včera udělal, ale nic se nezměnilo. Je možný, že se ještě nějaká nečistota někde uvolnila a dostala ke vstřikům a některý znovu poškodila? Zkoušel jsem nalogovat kanály 13 a 14 na volnoběh a za krátké klidné jízdy (do 2k otáček) (začátek jízdy studený motor, konec ohřátý).

Mohl by se mi někdo prosím mrknout na přiloženej excel, jestli z toho něco nevyčte? Hodnoty prvních vstřiků na obou kanálech se dost liší od těch ostatních, za jízdy vyletí až k 5mg - je to normální nebo to značí špatnej vstřik?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email