Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 373 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 367
Uživatelů: 6
Celkem: 373

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

09.09 2019 22:42


gugloval no nevygugloval, měli jste to taky někdo? jinak na motoru nic neni, sere mě ta oranžová kontrolka, už jsem do toho nasypal, že prodat nemužu, tak bych to moc rád vyřešil.
díky moc

edit
je to rv 2004, takže klapky maj ještě mosazny uložení a táhla od motoruků jsou nový



2 Faults Found:

19654 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank1): Implausible Signal
P3198 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 8.36 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 84.4 %
Duty Cycle: 20.5 %
Temperature: 83.7°C

19655 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank2): Implausible Signal
P3199 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 399 /min
Torque: 159.9 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 10.26 V
Duty Cycle: 84.8 %
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 81.9°C
Naposledy upravil Damned dne 18.09 2019 17:40, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.09 2019 22:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

09.09 2019 23:20


To vypadá na motůrky... Ale je tam dost nízký napětí (hlavně u tý první řady, to startování vypadá líp, ale taky žádná hitparáda...) - v jakým stavu je aku?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

09.09 2019 23:36


aku asi žádná sláva, ona UŽ je dva roky stará, ale startuje to normálně, baterku už fakt nevim jakou mam koupit, šecky stojí zapiču...
ale hlavně ty chyby....co s tím...a to je startovací napětí? ...tak to by tam osum voltu být asi nemuselo...a nebo to je po otočení klíčku...když projíždí polohy
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

10.09 2019 8:12


Těch 10,26V je těsně po startu, což už taky není moc, ale rozhodně lepší než 8,36V se zap.zapal. ...
Aku, co tam patří, by min. ty dva roky měla vydržet, při rozumným zacházení a správným nakódování i déle. Začal bych tou aku, příp.zkusit udělat zákl.nastav.motůrků těch vířivek, ale jestli klapky choděj ok a bez vůlí (což by měly s mosaz.ulož. a novejma táhlama), je dost možný, že tě ty motůrky stejně neminou...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

10.09 2019 23:01


jestli tam je nizky napětí se nedivim že moturky hazej chybu...
muže to byt ještě něčim jinym něž baterkou? ...to nizky napětí?
tohle vypadá spíš na napětí při startování ne?
jak se pozná v kerý chvili to načetlo tu chybu, jak víš, že to je po startu? jedno má otáček 0 a druhá strana jen 400...to by mohlo být...ale to první má 0 tzn ještě před startem...jedině že by při startu...to je napětí nejníže...mhmhmhmhmgrrrr co mám teda zkusit, přece nevyhodim 3tis za beterku kerá stratuje.
díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

11.09 2019 6:01


Prostě je to vychozene
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

11.09 2019 7:49


Pokud jsou vychozeny táhla nebo osa klapek nebude to fungovat... pokud je to tam dane nové a nebyla provedena procedura učení Vas 6395 nebude to chodit.... ono se to ve většině případech povede ze to chodi po výměně tahel ale taky někdy ne. A zapomente na zakl nastavení vagem ten neudělá vůbec nic jen projede polohy ale nic nenapíše do motorku. No a poslední věc jsou samotný ty motorky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

11.09 2019 14:00


VAS 6395 neni na virivky potreba. To, ze ve vcds nejsou zdokumentovany ani mvb(natoz zakl.nastav.), je vec jina. A psal, ze tahla ma taky novy a klapky v mosaz.ulozeni...
nahoru

sponzor





11.09 2019 14:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

11.09 2019 14:14


Ale notak...novej motor ti vag ani odis ani VCP* nezapíše.Tak proč ke me jezdí takový haldy lidí s nefunkčníma novejma servama turb klapek kde si to nekde nechali vymenit s udajným zaučenim apod blaboly.po naučení 6395 se nevratilo jedinný auto.nehadam se je sdeluju fakta.
https://kunden.stahlgruber.de/STAkis/webdata/ArtPdf//83/a2c59513862_si.pdf
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

11.09 2019 20:31


Aha, takže to maly napětí nevadí ale mely se po vyměně táhel naučit?
...mam teda pocit, že to psalo i před výměnou táhel, jen tam byla chyba navíc.... nenalezeny ty meze nebo jak to je...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

12.09 2019 14:00


Podpeti samozrejme taky vadi...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

12.09 2019 18:47


Dnes jsem to znova napíchl, dtto chyby, napětí je tam okolo 12ti a v podstatě to tam po startu hned naskočí...
Nevíte, jestli tenhle zaučovací cajk VAS 6395 budou mít i ve škodovce a hlavně... )) budou s tím umět ty motory nastavit?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

12.09 2019 20:05


No v Bolce určitě Dost obecný, některý "škodovácký" servisy to mít budou, některý třeba ne...
A je sice fakt, že v origo motůrcích je Infineon, ale dělal jsem jich taky docela dost a zaučení novýho s vcds (atd. ...) není problém, jeden motor jsem i trochu oživil, ale to obvykle není na dlouho... .Dokonce jsem (byť ne spolehlivě) rozchodil i nějakou noname china náhradu, kterou zkušenější odsoudili úplně jako nějakej fejk... Nevím, co přesně si ukládá samotnej motor (nedivil bych se, kdyby třeba i proud u dorazů, což možná bude "kámen úrazu"...), ale imho důležitější je to, co si ukládá ECU* (což bude možná i počet otáček od dorazu k dorazu, je tam "do rychla" impulzní kolo) a dodneška jsem nedostal odpověď na to, proč jde tím 6395 (taky už jsem s tím dělal, i když nemám vlastní) dle návodu (/elsy) zaučit ten motor regulace turba jen jednou, čímž si taky nejsem úplně jistej, takže jestli někdo máte konkrétnější info, proč by se na to měl používat VAS6395, rád si to poslechnu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

12.09 2019 21:07


na to Turbo* vím, že je potřeba...to tady jeden místní specialista na tom pohořel...nevím čím se o nastavení pokoušel.
v audi to měli hned, jen to museli nechat vychladnout..?"?
ale u klapek jsem o tom nečetl..neslyšel...


tak já zkusím zavolat tady do komunálu, jestli budou vědět na co se ptám
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

13.09 2019 23:04


No tohle by fakt stálo za vysvětlení, natož když už je 4F za zenitem... Kolikrát se setkávám s tím, že tahle diag.umí např. "jen" v akčních členech tohle za těchle podmínek, ale ejhle, jiná (ne OEM) to umožní i za jiných podmínek, který jsou třeba i smysluplnější...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

16.09 2019 23:03


dneska jsem volal do servisu audi, toho gejmboje maj, nastavujou stim ten motorek u turba, klapky s tím prý za ty leta nikdy nenastavovali....
nahoru

sponzor





16.09 2019 23:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

17.09 2019 21:18


No právě... A to nejsou ani zdaleka vyjímkou mezi autorizákama (bůhví, jestli ten VAS6395 do toho motůrku/jeho mozku vůbec něco zapíše, když v instrukcích píšou, že to jde u regulace turba jen jednou, ale ten "všespásnej veleinteligentní" VAS6395 to ani není schopnej poznat a napodruhý to provede úplně stejně...)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

17.09 2019 21:50


nj, ale co to pro mě znamená?
a nevíš prosím tě, co to tam jsou ty procenta, ty jsou taky nějaká kažná jinde...nedá se z těch procent něco usoudit?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

18.09 2019 17:41


už mě to neba
nevíte pls někdo, kdybych nechal klapky uspat, jestli to na STK* řeší???

díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

18.09 2019 20:37


K tomu (sw) odstranění - Pokud je to udělaný dobře a motor jinak v dobrým stavu, na většině STK* nic nepoznaj, ale za mě je lepší je neodstraňovat a když už, tak ideálně u motoru bez DPF* a/nebo kterej není často provozovanej na volnoběh nebo v nízkým zatížení (typicky drožky, tam to bude znát asi nejvíc...) a vyndat je fyzicky, ať tam může volně proudit vzduch...
Co se těch procent týče, tak ECU* si při tý adaptaci uloží polohy koncových dorazů jako 20,5% a 80,9% a přesný tolerance (sporadicky/staticky) po mě nechtěj, ale docela dost se dá vysledovat podle přesnosti/pevnosti dorazů (s ohledem na ten proud...), já si s tím "hrál" i venku/s různě nasimulovanejma dorazama a vyžaduje to docela značnou přesnost, ač je to v podstatě "plovoucí" ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

18.09 2019 20:47


mam to bez DPF*
nechal bych je tam, aby se to mohlo výhledově spravit )) a aby to opticky na motoru sedělo...
takže se dělá nějaká adaptace....??? nechapu

na mercedesu jsem klapky vyndal, bylo to znát...kde je mu konec
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

18.09 2019 21:36


Já myslím vyndat "střeva", tj. na oko taky nic nepoznáš (možná krom toho, že se ti to při prošlápnutí nebude hejbat )... Ano dělá se adaptace a to při zahřátým motoru, vytočí si to na 2850ot. a při zavření/otevření porovnává průtok na váze vzduchu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

18.09 2019 21:40


no a nepomohlo by mi to..?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

19.09 2019 8:12


Pokud jsou koncový dorazy "pevný" jak mají být a pokud to ve stejný fyzický poloze ukazuje stejnou % hodnotu, tak pomohlo, ale mám takový tušení, že aspoň jedno z těch "pokud" bude "ne"...
nahoru

sponzor





19.09 2019 8:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email