Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 350 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 6
Celkem: 350

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

01.08 2019 12:34


Měl bych dotaz, dá se někde u C6 Avant vynutit, aby se vracel do polohy Lift? Jakmile překročím stovku, tak logicky přepne na Automatic, ale po zpomalení nebo zastavení se do Lift nevrátí. U C5 to fungovalo krásně a kromě čtvrté pozice se automaticky vracel i do té třetí.
Předem díky za rady!
sponzor





01.08 2019 12:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.8. 2015
Příspěvků: 8 | Témat: 4

06.08 2019 12:37


Ahoj, momentálně mám problém s cca 1 měsíc starým kompresorem.
Po výměně kompresoru a zadní měchu vše fungovalo správně. Teď se mi stalo, že Kompresor* stále tlačí a nevypne (musel jsem odpojit baterku, aby neběžel)
Neměl někdo stejný problém?
Předem děkuji za vaše reakce. Petr
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 7

06.08 2019 14:09


ahoj stalo se mi to samé Kompresor* jel až zhořel protože jsem to nezaregistroval že pořád fouká, bylo špatné čidlo teploty na kompresoru, v rámci reklamace jsem dostal nový.

Mates
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

14.08 2019 10:07


Pravděpodobně máš někde únik, Kompresor* ti vypne teplotní senzor (pakliže je OK - měnil jsi vč. relátka?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 3

20.08 2019 15:40


Pomoooc,
jsme na dovči v Itálii a kleknul mi předek a6 4f facelift.
Dá se z tím jet cca 1200km?Diky za info.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

20.08 2019 15:46


Ne
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.4. 2010
Příspěvků: 48 | Témat: 13

30.08 2019 9:01


Zdravím všechny, na mé A6 4F allroad, 2008 se mi stalo, že spala levá přední strana ( před řidičem.)
Přečetl jsem si zde forum, co se píše a nepíše..
vyndal jsem měch dle návodu na youtube a zjistil, že v měchu je díra.
Nikde jsme to přesně nenašel, ale přepokládám, že výměna samotného měchu není možná, neb jsou tam ty kroužky a prostě to nejde nenávratně rozdělat.
tedy musí se koupit celý nový.
Díval jsem se na net, něco jsem našel, ale některá doporučení uvedená na fóru ne.

Můžete mi tedy prosím poradit, kde a co objednat? Děkuji.

Kod na stávajícím je 4FQ.616.039R, Germany (DE) VCC F308611301B 35/07 čárový kod 070807088522
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

30.08 2019 9:44


Stačí tady zalistovat pár stran a obrátit se na někoho zdejšího, kdo má měchy za dobrou cenu.
Při zpětné montáži pak jenom bacha, aby se nic nezkurvilo, často jde zničit nějaký těsnění a podobně.
sponzor





30.08 2019 9:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.4. 2010
Příspěvků: 48 | Témat: 13

30.08 2019 10:44


Pokud zlobí jen měchy, stačilo by například jen toto, tlumiče bych nechal stávající.

https://aerosus.cz/audi/a6/c6-4f/vzduchovy-mech-pn [zkrácená url]

Zkoušel jste to někdy někdo?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 4

08.09 2019 19:08


Zdravím, chci se zeptat jestli můžu jezdit pořád na allroad... Líbí se mi když je to zvedly, ale nevím jestli to nenicim. Mám 2011 6c... A můžu na to prdnout 19tky, jezdím dost po Praze a nevím co tomu budou říkat mechy. Diky
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

08.09 2019 19:41


Ono stejne pri nejake rychlosti spadne dolu takze treba vic jsk 90 stim nepojedes v tehle vejsce
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 34 | Témat: 0

08.09 2019 20:37


Přesně tak..
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

08.09 2019 21:00


Vzhledem k různým vejškám se rapidně mění sbíhavost-rozbíhavost a jízda v nejvyšším režimu má dost extrémní rozbíhavost tudíž by ti to žralo akorát gumy.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

08.09 2019 21:15


Tak extrémní to není dělal jsem si kdysi video. Jelikož na otázku v jaké výšce dělat sbíhavost mi nikdo neodpověděl tak jsem si to vyzkoušel. Zkusím to video najít.
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

08.09 2019 21:21


Když to změříš na okraji ráfku při nejnižší vejšce a při nejvyšší tak ten rozdíl bude dost velkej.
Zbíhavost se dělá v té výšce ve které je to při běžné jízdě.V návodu k obsluze by to mělo bejt popsaný.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 4

08.09 2019 22:05


Zdravím, chci se zeptat jestli můžu jezdit pořád na allroad... Líbí se mi když je to zvedly, ale nevím jestli to nenicim. Mám 2011 6c... A můžu na to prdnout 19tky, jezdím dost po Praze a nevím co tomu budou říkat mechy. Diky
sponzor





08.09 2019 22:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 4

08.09 2019 22:08


Jo vím, že to pak samo klesne, ale jestli to nevadí... A je v nejvyšší pozici pérování zároveň nejmekci??? A kolikátky mám dát ty kola? Dik
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 24 | Témat: 4

08.09 2019 22:10


Někdo píše, že jezdí i na lift, to jsem myslel je jen servisní poloha...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 0

09.09 2019 9:24


Hansbob,to video by bylo fajn jinak neví někdo průměr hadičky co jde do jímky na allC5?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

09.09 2019 10:20


Polohu Lift má i normální A6 se vzduchovým podvozkem. To je ta zvýšená poloha oproti normálu o cca 4cm. Poloha Allroad je ta nejvyšší poloha a pravděpodobně někde okolo 40km/h auto samo sjede na nižší (Lift nebo Automatic).
Kdo zná C5 Allroad, tak je to úplně to samý, na Dynamic to sjede na 1. stupeň, Automatic/Comfort je 2. stupeň s rozdílem, že na Comfort to nikdy nesjede na 1. stupeň, u Automatic to při rychlosti cca nad 120km/h sjede na 1. stupeň, Lift je 3. stupeň u rychlosti nad cca 90km/h to přepne na Automatic a sjede na 2. stupeň, Allroad je 4. stupeň a při rychlosti asi 40km/h to sjede na 3. stupeň. Jak přesně se to chová u C6/C7 nevím, znám to jenom z C5, kde si auto pamatovalo stupeň výšky, takže když samo sjelo, tak zase vyjelo i na třetí. Čtvrtý stupeň se musel vždy zapínat ručně. U A6 když to sjede z Lift na Automatic, tak už se to samo nevrátí a musí se to ručně přepnout.
Detaily chování a kdy to přesně mění výšku, jsou v manuálu.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

09.09 2019 12:03


Topkap: měchům je jedno v jaké výšce jezdí. Ale jelikož ty mas podvozek novější (stejný jako já na touaregu) tak jezdím na comfort auto jelikož i řízení tuhosti tlumičů je vychytávka která C5 co mám chybí.

Ale odpověď pro tebe pokud se ti líbí výška lift tak si v tě výšce nech udělat geometrii a jezdi. Měchům je to fuk tlumičům taky jen komfort jízdy je horší. A jaký dáš kola záleží na tom co máš v TP a na jaký máš peníze. C5 mám na origo 17 na zimu 225/55/17 et25 a na 17 na léto také 225/55/17 jen ET8 no a touarega na zimu 17 tuším 235/60/17 a na léto na 19 tuším 245/50/19.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

11.09 2019 17:54


Mám problém. nemohu udělat načtení podvozku.
V chybovém hlášení mi to píše :
01437 - stav regulace není naučen
005- žádné základní nastavení
11100101- stav závad

diagnostika VCDS

AUDI A6 4F

pneumatický podvozek-spadlý předek.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

11.09 2019 20:58


Nejde alebo slaby Kompresor*, dava maly tlak.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

12.09 2019 9:37


hansdob: Proč je u Lift horší komfort jízdy? U C5 to bylo právě naopak. Ta nemá adaptivní tlumiče, to je jasný, ale čím víc vzduchu, tím měkčí pohodlnější jízda, ne?
sponzor





12.09 2019 9:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

12.09 2019 9:42


Právě protože nemá adaptivní tlumiče čím víc vzduchu tím tvrdší auto proto za mne na dobrých tlumičích.C5 je na dvou nejnižších nejlepší nejkomfortnější jenže 90% allroadu C5 má původní tlumiče s 500tkm+ a to už pak je lepší jezdit na 3 jelikož ten zvednutý tlumič tolik nejezdi a tím pádem se vevnitř neohriva a vlastně celkový projev je pak lepší.

Jenže otázka je co komu přijde jako komfort.

Mě se líbí měkká nehoupavá jízda proto 2 nejnižší polohy u C5 ( u touarega komfort a auto) pokud C5 má po smrti tlumiče je to a první polohu ojetý moskvič 408 ti co nepamatují tak se to houpe jak člun na vlnách a na dvojku je to takový na vyšší rychlosti na trojku po vesnici a na 4 jako kostitras. Opotřebení provozem na všech místech ( ne jen běžných) je jedna z věcí kterou jsem zapoměl vzít v potaz když jsem se vracel k C5 jelikož moje první C5 kolem roku 2001 bylo novy auto a nic nepotřebovali a nádherné jezdilo a fungovalo absolutní super stroj jenže před cca4 lety návrat k C5 byl prekvapko který skoro stále ještě trvá a stále sponzoruji a měnim no a po pokusech s náhradami už dnes vím ze se to v žádném případě nevyplatí. Proste prisetrit originál novy repliky z 90% pochází z aliexpresu ať už to prodává kdokoliv s jakýmikoliv doklady. Mám arnott mechy ktere začali utíkat zalepil jsem je drží ( momentalnejsou na odstavenem) kamarádovi jsem teď měnil mechy on si je objednal z alli přisel arnott bez samolepek a s obrousenym znakem na gumě takže buď kopie nebo Čína děla arnotty měnil jsem mu tlumiče přišli tytéž i s těmi papírovými štítky co mám já ( momentálně v reklamaci) takže taky Čína no takže pokud funkčnost a spolehlivost jen origo v jádru to neusetril ani korunu. Jen problém ze na toto stary auto už ne vše origo lze. Třeba jedna gumicka na přední brzdiče problém tak jsem ji zatím nahradil z letových zásob co nejpodobnejsi bohužel orig objednat nejde aasi v 5 sadách neorigo také nebyla. No a tak to z některými věcmi je to auto je starej kepl ale mám ho rad.
Naposledy upravil hansdob dne 12.09 2019 10:01, celkově upraveno 1 krát. (80% původního příspěvku)
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.09 2019 9:42


Cim viac vzduchu, tym je vankus tvrdsi, lebo je v nom vyssi tlak. Uvazuj logicky
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

12.09 2019 9:48


Vzduch je dobře stlačitelný, zvlášť u dvoutunové krávy, takže bych logicky čekal, že čím víc vzduchu, tím větší tlumící rozpětí nebo jak to nazvat. Samozřejmě pokud je v tom vzduchu tolik, že s tím auto pořádně nepohne, tak to nedává smysl a logicky je to měkčí na nižší pozice.
Každopádně u C5 i u C6 je to na dálnici citelně tvrdší na jedničku než na dvojku. U C5 bych to chápal, po výměně měchů měla nalítáno 320 tisíc a tlumiče už něco zažili, ale C6 má 170 a chová se to dost podobně.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.09 2019 10:12


Auto klesa a dviha sa tlakom vzduchu vo vankusi. Nafukaj si balon trosku a vela. Rovnako tvrde nebudu.
AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

22.09 2019 16:23


jj
Naposledy upravil sadd-cz dne 01.10 2019 13:16, celkově upraveno 2 krát. (200% původního příspěvku)
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2017
Příspěvků: 10 | Témat: 2

23.09 2019 13:17


Zdravím pánové a dámy. Mám dotaz. Repasoval jsem Kompresor* a po zpětné montáží mi sám sepíná od 50 km/h a jede pořád a vypne se až zpomalím pod 40km/h. Diagnostika žádnou chybu nehlásí. Jsem v pasti. Děkuji za rady a nápady.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email