Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 29 ledna 2020
Celkem je zde 21 lidí (18 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: stambi608
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 44 868
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 18
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2085 | Témat: 63

14.08 2019 19:42


Letos mi auto začalo tahat na stranu a volant sem musel mít mírně zešikma. Ne moc, jen trošičku. Tak na GEO. Poštelovali a výsledek byl jen volant mírně zešikma ale na druhou stranu.
Když sem vzal za jízdy za ruční brzdu tak se změnilo tahání na druhou stranu, když sem ji pustil vrátilo se to zpět na původní. OK, mrknem na zadním brzdy - stav na výměnu tak vyměnit. Beze změny. OK mrknem na silentbloky zadní nápravy - fuj ještě origo a potrhané. Dobrý tak nové Lemförder. Volant byl najednou rovně, mírné tahání na stranu zůstalo. Tak znovu na GEO - ladili ladili, beze změny. Nasraný už sem zvyšoval hlas - aha pane no máte vůli v axiálním táhlu řízení. Kurva na to jste nepřišli hned?! Fakt no, asi tak 1-2mm vůle v ruce když sem za to tahal.

OK. Axiální táhla jsem vyměnil za Lemförder. Znovu na GEO - výsledek že to teda nikam netáhne, jede to samo rovně, ale kurva ten volant pořád křivě!


Náhled, klikni pro zvětšení.


Ten odklon pravého kola jsem měl takhle mimo toleranci už loni, ale to auto jinak vždy jezdilo rovně a volant jsem měl rovně. Ani jsem nevletěl do díry.

Přední náprava je komplet MOOG, 20.000km. Před 2.000km jsem zadní spodní ramena vyměnil za Meyle HD, protože se mi jejich silentbloky zdály moc měkké. No, ono to tak prostě mají i Meyle HD. Zbytečná investice, původní jsou OK. Klouby ramen i řízení jsou v pořádku, tuhé a bez vůlí. SB ramen taky nepotrhané.

Můžete mi prosím někdo poradit místo kde v Ostravě nebo F-M opravdu najdu někoho kdo to umí seřídit správně?
nahoru

sponzor





14.08 2019 19:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1321 | Témat: 1

15.08 2019 16:26


Jen taková blbá otázka - je volant nasazený na středu na značce ?

Už jsem sundával xxxxx volantu a setkal jsem se, že byli přesazené na tisícihranu o zub i dva.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 4026 | Témat: 61

16.08 2019 0:06


Ne, pokud vim, u B5 se zadna znacky nebere do uvahy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2085 | Témat: 63

28.08 2019 19:02


Závada nalezena. Loni jsem nechal měnit silentbloky nápravnice. Nechal jsem tam dát nové Lemförder. Jen tak mě napadlo, jestli ten mechoš vůbec správně dotáhl šrouby, které tu nápravnici přes ty SB drží. Kulový. Snadno jsem je povolil krátkou ráčnou rukou. Na tohle už fakt nevím co říct...

Jsou tam 4 šrouby na 18ku klíč a mají se dotáhnout na 110Nm + 90°. Zvládl sem to po těch 110Nm maximálně o 45° dlouhým trhákem, víc ležmo pod autem ani hovno.

Ejhle, řízení už najednou není gumové a drží to směr.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 4

02.09 2019 15:52


co si člověk neudělá sám.. hnus
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 0

10.09 2019 20:30


Hoj čtu že ti měnil siláče na nápravnici, já mám nápravnicu pohnutou nesedí mě ty otvory na vystředění, ptal ses ho jestli to nějak středil na čepy?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2085 | Témat: 63

10.09 2019 20:53


Tak předpokládal jsem že není kokot a ví o co má udělat správně. Jestli to měl ustavené dobře to nevím, ale volant byl tehdy rovně a jelo to rovně. Teď to samozřejmě nesedí, protože se to celé pohlo zpět. Musím si nechat vyrobit z kulatiny 20mm čepy, auto zvednout, nápravnici povolit a pomocí čepů to přes ty 3 oka na každé straně srovnat. Je to v plánu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 0

10.09 2019 22:49


zítra je bude dělat, možu je udšělat aj tobě, jim trochu srazim hranu, jen nevim jestli se šteluje aj zadní ustavení pod převodovkou, tam sou 15mm čepy a na osu sou 71cm na příč. Jestli to má byt úhlopříčně aj dopředu tak to chce pořádně odměřat aj tak 605334502 vita
nahoru

sponzor





10.09 2019 22:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2085 | Témat: 63

11.09 2019 6:39


To netuším, podle mě na to ustavení stačí ty dva vepředu. Nic jiného ELSA nezmiňuje. Na čepy mám vlastního soustružníka, díky za nabídku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 34 | Témat: 10

11.09 2019 10:41


Jo, dobrých mechošů je dnes jak šafránu, zato jsou přemnožení mechoši-škůdci. K té nápravě, náhodou se s ní zrovna taky seru a Audinu se teprve učím znát, ale vyčetl jsem, že ta náprava má variabilní sbíhavost a je třeba zvláštní postup při štelování sbíhavosti, jednou se sbíhavost měří na zemi a podruhé při zvednutém autě a rozdíl hodnot musí odpovídat předepsané hodnotě. Je to udělané tak, že při brzdění, když je NOS* auta hodně zatížený, se kola rozevřou a při prudké akceleraci, když se předek odlehčí a nadzvedne, je to naopak. A šteluje se to výškou zasazení kulového čepu do těhlice, správně to musí chodit na obou stranách stejně. Je to popsané například tady v článku skoro až na konci

https://www.apm.cz/podvozkove-centrum-apm-bilstein-10-dil-geometrie-rizeni/
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2085 | Témat: 63

11.09 2019 10:52


To dřív najdu v Beskydech Yetiho s rodinou, než bych našel geometrii, kde by se s tím až tak drbali. Všichni jsou zvyklí na mcpherson a tradá. U A4 ani neví vo co gou.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 34 | Témat: 10

11.09 2019 11:01


Třeba někteří fajnšmekři tady z fóra to umí správně a dělají to tak. Ono asi teoreticky, pokud někdo nedemontuje kuláky řízení nebo auto nezboří, se s tím nemusí nikdy hýbat. Kdybych to byl býval před demontáží táhla řízení věděl, spočítal bych si závity na šroubu co přitahuje kulák řízení do těhlice. Takhle to budu muset posadit podle toho, kam až je ta část co se dává do těhlice zasraná.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2085 | Témat: 63

11.09 2019 11:31


Na GEO mi nastaví volant do polohy rovně, zafixují přípravkem co se opře o brzdový pedál a pak točí oběma seřizovacími tyčemi na kulových čepech. Nastaví obě kola na stejnou sbíhavost k podélné ose auta (nebo k ose sbíhavosti zadních kol?). S kulovým čepem jinak víc nenadělá a ramena samotný nejsou stavitelný. Jediný co jde trošku doladit jsou odklony, ale zase - povolit nápravnici a šoupat s ní z leva do prava - aby odklony byly na obou stranách stejně. Někdo mi psal že to zkoušel, ale že to skoro nemělo vliv.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 104 | Témat: 0

11.09 2019 13:29


serizeni te variabilni sbíhavosti se rika konstanta sbihavosti"S" a udelaji ti ji pravdepodobne jen u Audi nebo Vw, protoze se meri pri urcite vysce zvednuti Karoserie*, zalezi na typu podvozku, podkladaji se pripravky pod napravu na ktery se pak vozidlo spusti
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 100 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptivní tempomat aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email