Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 230 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 224
Uživatelů: 6
Celkem: 230

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2017
Příspěvků: 25 | Témat: 8

10.09 2019 16:18


Zdravím chci vás poprosit zda někdo neví jak přes vcds udělat vynucení regenerace DPF*
na A4 B7 2.0tdi rk.06 s kódem motoru BPW
co jsem koukal po internetu tak je toho plno ale ne přesně mojí audi..
tak nevím jestli je postup stejný jako trěba u superba II 2.0tdi
auto má lehce přes 300xxxkm včera se mi rozsvítilo žhavení a auto jelo bez turba nouzák
po vypnutí a zpět nastartovaní bylo vše ok.

VCDS našlo jednu chybu
000564 - Regulace plnicího tlaku
P0234 - 000 - meze regulace překročeny - Sporadická
info o závadě:
stav závad: 00110000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 300504 km
Indikace časů: 0
nahoru

sponzor





10.09 2019 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

10.09 2019 16:41


to nemá s DPF* nic to je chyba turba
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

10.09 2019 16:53


Chyba samotného Turba to nemusí být.

Těch příčin že to spadne do nouzáku může mít vliv vicero příčin.

Podtl. hadičky, ventil N75, zasekavání lopatek atd.

Chce to prohlídnout a nalogovat za jízdy.

lukynA4 (Út, 10.09, 2019 16:18) orig:
meze regulace překročeny
= viděl bych to na zasekavání lopatek.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

10.09 2019 16:58


meze překočena je na 90% lopatky na turbu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2017
Příspěvků: 25 | Témat: 8

10.09 2019 16:59


Je pravda že se občas stane když jedu tak okolo 1300-1500 otáček při lehkým přidání plynu auto cca 1-2-3-4 za sebou jakoby cukne a ozve se zvuk jak kdybych škrtnul nárazníkem o asfalt.
stane se to málo kdy jednou max jednou dvakrát do týdne.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

10.09 2019 17:39


Tak vysleduj ktery dny to udela a v ty nejezdi

Odchazi Turbo* tak ven a vymenit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 2

18.09 2019 7:20


lukynA4: zistil si či je to tým turbom? Mne robí občas to isté s tým cuknutím pri zrýchlovaní ale žiadne chyby zatiaľ nevyhadzuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2017
Příspěvků: 25 | Témat: 8

18.09 2019 10:25


DarkFilo (18.09 2019 7:20) orig :
lukynA4: zistil si či je to tým turbom? Mne robí občas to isté s tým cuknutím pri zrýchlovaní ale žiadne chyby zatiaľ nevyhadzuje.


Ještě ne ale co jsem tak zjišťoval tak to bude tím podtlakem na turbu.
na internetu se dá sehnat repasovaný Turbo* za 6000,-
nahoru

sponzor





18.09 2019 10:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2017
Příspěvků: 25 | Témat: 8

24.09 2019 2:29


Věděl by tedy někdo jak na tu vynucenou regeneraci?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.09 2019 9:10


Regenerace filtru pevných částic

1.4l/1.9l/2.0l R4 & 2.5l R5 PD/PPD-TDI*

Požadavky:
  • Zapalovaní zapnuté
  • Motor ve volnoběhu
  • Teplota chlazení min 70°C (Měřené hodnoty 002.4)
  • Filtr pevných částic naplněn pod maximální hodnotu
    (měřené hodnoty 075.3)
  • Pokud je filtr zaplněn nad maximální hodnotu, je nutné jej vyměnit za nový jinak hrozí při regeneraci požár!
  • Spotřebiče (světla, klima, vytápění sedadel) musí být zapnuty


Požadavky jízdního testu:
  • Rychlost vozu 30-60 km/h
  • Otáčky motoru 1500-2500 ot/min (4 nebo 5 rychlostní stupeň, Automat v Tiptronic*)
  • Trvání cca 15-20 minut
  • Teplota výfukových plynů před turbem min 700°C!


Stav regenerace a naplnění filtru pevných částic
Skupina 070 a 075
  • Měřené hodnoty - regenerace
  • 070.1: Stav regenerace (xxxxxxx1 = Normální regenerace
  • Aktivní xxxxxx1x = Zrychlena regenerace aktivní)
  • 070.3: Počítadlo regenerace
  • 075.1: Teplota výfukových plynů před katalyzátorem
  • 075.2: Teplota výfukových plynů před filtrem pevných částic
  • 075.3: naplnění filtru pevných částic
  • 075.4: Teplota výfukových plynů za filtrem pevných částic


Zjištění aktuálního zanesení filtru
Spojit se s ŘJ motoru 01
Měřené hodnoty skupina 75 pole 3 - aktuální zanesení filtru
  • Regenerace se provádí automaticky v mezích uvedených v info bublině VAG-COM*.
  • Mimo dané meze se nesmí provádět vynucená regenerace, hrozí nebezpečí požáru.


Zjištění km a času od poslední regenerace
Spojit se s ŘJ motoru 01
Měřené hodnoty
  • skupina 73 pole 2 - km od poslední regenerace
  • skupina 69 pole 3 - čas od poslední regenerace


Nejpozději po maximálních hodnotách času nebo kilometrů viz. info bubliny ve VAG-COM* se regenerace provádí automaticky, když rychlost jízdy přesáhne 60 km/h.

Nouzová servisní regenerace filtru pevných částic
Pokud například vlivem povahy jízdy nedojde k automatické regeneraci a hrozí přeplnění filtru pevných částic, rozsvítí se kontrolka motoru na přístrojové desce. V takovém
případě je nutné provést nouzovou servisní regeneraci filtru. Řídící jednotka si upraví teplotu výfukových plynů a saze ve filtru vyhoří. Regenerace se nesmí provádět, pokud
je filtr naplněn nad maximální nebo pod minimální hodnotu viz. Zjištění aktuálního zanesení filtru neboť hrozí nebezpečí požáru!

Spojit se s ŘJ motoru 01
Login/Kódování II -11 vložte kód 21295, který spustí proces regenerace
měřené hodnoty - 08 skupina 070 a 075
  • 070.1: Stav regenerace (xxxxxxx1 = Normální regenerace
  • Aktivní xxxxxx1x = Zrychlena regenerace aktivní)
  • 070.3: Počítadlo regenerace
  • 075.1: Teplota výfukových plynů před katalyzátorem
  • 075.2: Teplota výfukových plynů před filtrem pevných částic
  • 075.3: naplnění filtru pevných částic
  • 075.4: Teplota výfukových plynů za filtrem pevných částic


Jeďte 5-10 minut rychlostí nad. 60 km/h, a sledujte zanesení filtru (měřené hodnoty 075.3) až bude zanesení sazemi co nejmenší (blízké nule) a v (měřené hodnoty 070.1)
se zobrazí stav regenerace 00000000. Pokud nedojde k regeneraci nebo neproběhne úplně, pak pravděpodobně nebyly dodrženy všechny podmínky nebo je chyba na
motoru.

Pro tuto operaci je potřeba další osoba pro sledování hodnot!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2017
Příspěvků: 25 | Témat: 8

25.09 2019 20:55


Super děkuji!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

25.09 2019 20:59


Hlavne opatrne s nucenou regeneraci kurvi to taky filtr
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email