Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 422 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 420
Uživatelů: 2
Celkem: 422

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

14.08 2019 16:06


zdravím, vrtá mi hlavou furt jedna věc a to že u me A3 s CUNA TDI* 2.0 135kw (r.2015) je motor relativně hlučnej ale když jede regenerace DPF*, jeho projev se diametralně změní k lepšímu, kultivovanějšímu je takovej jemnejší a tižší...jen kdyz jede regenerace...kdyz nejede tak je takovej dunivej...


Proč? Jak ten proces regenerace vlastně funguje?
nahoru

sponzor





14.08 2019 16:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.10. 2016
Příspěvků: 139 | Témat: 4

14.08 2019 17:00


Engine management during regeneration
From the flow resistance of the filter, the engine control unit can detect the level of carbon deposit in the filter.
A high flow resistance indicates that the filter is in danger of becoming blocked. The engine control unit initiates
regeneration. To do this:
● exhaust gas recirculation is switched off to
raise the combustion temperature,
S330_124
● an extended injection period is initiated, after a
period of main injection with reduced quantity at
35° crankshaft angle after TDC, in order to increase
the exhaust gas temperature,
S330_126
● the supply of intake air is regulated by an
electric throttle valve and
S330_120
● the charge air pressure is adapted so that
the torque during regeneration does not change
noticeably by the driver.

je to popsane tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

14.08 2019 19:48


Hm takze to udělá milion věcí a každá muže mít vliv...docela me to stve protže mimo regeneraci je auto na poslech nepříjemné a hlučné a v regeneraci je to jak jinej motor, krasně jemnej...


Nejraději bych měl tu regeneraci furt zaplou...a nebo to měl v benzínu ale to se nedalo sehnat hold
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

14.08 2019 21:00


Dej do nádrže vif a poznáš že je to tišší. Když jsem to poprvé nalil do PDčka tak jsem to natočil a rozdíl byl slyšet jak si to náhlo aditivovanou naftu tak se to ztišilo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

14.08 2019 21:06


Cuna 135 kw sem nechal cipovat v leonu pro kamose u motorpower s odbrzdenim na 224ps a drehmoment 420 nm a s A5 mu neujedu,po cipu ma i mekci chod a min egruje
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

14.08 2019 21:10


Aby to udalo emise bez mocoviny tak to furt pridava naftu a soustavne to vypaluje ,diporucuju cip .uvidis
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

15.08 2019 14:02


Jak to ze na to chip pomuže?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 3

18.08 2019 16:30


Ahoj, mám uplně stejný dojem i když u jiného motoru (3.0 TDI* 150kw A6 C7). Při regeneraci ticho, krásný jemný mechanický zvuk 6ti válce se vzdáleným velmi něžným bubláním výfuku, prostě paráda. Jinak "brumla" odněkud zepředu jakoby okolo sání, obzvláště když je to studený. Jestli jsem dobře pochopil, při regeneraci se zavře EGR* (takže nějaké těsnění za ním do sání?) a zároveň to později vstřikuje (takže menší tlaky a tudíž nějaká netěsnost kolem vstřiků?) nebo to prostě není "bug" ale "feature"? Má smysl to hledat a přetěsňovat? Nebo to nějakým způsobem řeší jiná mapa vstřikování (chip)?
nahoru

sponzor





18.08 2019 16:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

18.08 2019 17:08


StanleyBzuk:
Prdlaj pozdě vstřikuje naftu ale vstřikuje se nafta do výfukového cyklu aby se zapálila v katalizátoru a zvýšila teplotu pro spalování sazí v dpfku.
EGR* se otevírá a přes něj se to vrací do sání proto když se jezdí krátký trasy a je spousta nedokončenejch regenerací tak nabejvá olej naftou která prosakuje po stěnách válců a sání je díky tomu hodně mastný.
Tišší je to porávě když je EGR* otevřený hlavně když je motor studenej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 3

25.08 2019 19:21


No rozumím tomu, že se nafta nevstřikuje později, ale jde o další "povstřik", to koresponduje s anglickou citaci tomasi02, ale dle dostupnych informaci je EGR* při regeneraci zavřen. Ono je vlastně jedno jak to je, ale proč při regeneraci má motor tak pěkný zvuk? A jak zařídit aby ho měl i mimo regeneraci?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

25.08 2019 21:22


EGR* byl zavren pri regeneraci jen u PD motoru. U novych CR motoru je pri regeneraci EGR* otevreno kvuli EGR* chladici. Na kultivovanost motoru ma vliv zacatek vstriku, ktery je u EURO5/6 pusunut, kvuli NOx emisim.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

26.08 2019 10:24


parik (25.08 2019 21:22) orig :
EGR* byl zavren pri regeneraci jen u PD motoru. U novych CR motoru je pri regeneraci EGR* otevreno kvuli EGR* chladici. Na kultivovanost motoru ma vliv zacatek vstriku, ktery je u EURO5/6 pusunut, kvuli NOx emisim.


A da se SW upravou tohle změnit s tím Vstřikování*m?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email