Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 192 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 184
Uživatelů: 8
Celkem: 192

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

13.08 2019 18:54


Ahoj,
chtěl bych se optat někoho zkušenějšího ohledně tohoto motoru 3.0Tdi 176kw CASA
Motor mám ve voze VW Touareg
Problém je že vozidlo má nepravidelně špatné starty, většinou třeba po 2-3 hodinách co vozidlo po jízdě stojí jde špatně nastartovat, jako by se motor zadrhával, a třeba až po sedmém startu chytí (chvilku drobně kolísá a pak se volnoběh srovná), nevím jestli tato závada může jít od vstřiků, nerad bych opravy typu pokus omyl, proto jsem zde s dotazem, jestli už se někdo s tím nesetkal. Děkuji


Podobný problém je zde _ https://www.youtube.com/watch?v=IqApXVqUHgE
Mám natočeno i video od mého auta ale nevím jak bych ho sem vkládal

startér je již po výměně, stejně tak jako revize koster (dočetl jsem se že klasická bolest)
nahoru

sponzor





13.08 2019 18:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

13.08 2019 19:33


No, podle příznaků a toho co tady čtu, to jsou na 99% vstřiky, ale věšteckou kouly tu asi nikdo nemá. Nicméně tím bych začal. Kolik má auto najeto? Vstřiky původní? Kouří? Když stojí na volnoběh 10min je vše pořád stejné a nebo nějaká změna? Používalo se při tankování nějaké aditivum?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

13.08 2019 20:32


Najeto 200tkm, z toho posledni rok asi jen 5tis. A myslim ze toto bude i pricinou, jinak slusne auto s plnou historii vw.
Kdyz jsem vozidlo koupil tak jeden vstrik (1 nebo 2) mel nadmerne korekce (4-6) po asi cca hodine stani na volnobeh se korekce srovnala na 0,3 motor je o poznani klidnejsi ale ty starty jsou takto spatne. Motor jde na volnobeh hezky, v cca 1700ot. Je cejtit na volnobeh lehke zatreseni (rozvibrovani) coz je dalsi vec, ze vstrik/y asi uz nebudou uplne top, ale nevim jestli muzou za ty starty ? A pripadne jestli se dani prolejt aditivem atd. A projetim nebo je lepsi ihned vymena.. Kdyz se motor zahreje tak jde hezky v celem spektru otacek, tak by mozna mohli se jeste chytit nebo se mylim ? A Muze tyto problemy se startem zpusobovat jen jeden vstrik ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

13.08 2019 22:33


Zase korekce tvl.... ty sou vam u třilitru uplne k hovnu chlapci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

14.08 2019 11:00


Jak tedy z diag. poznat dobrý/špatný vstřiky když ne podle korekcí?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

14.08 2019 11:09


Nejak vytahnout a test ale u 3.0 ani ten test kolikrat neukaze protoze tyhle vstriky maj problem u vysokejch teplot a ta stolice to nedokaze
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

14.08 2019 13:30


Už to tady bylo Satasem několikrát psané, že testovací stolice nedokáže napodobit stejné provozní teplotní podmínky u vstřiků jako za chodu motoru. Na stolici vstřik uchcávat nemusí, v motoru jak se ohřeje tak ano. Zakopávání je uchcávající vstřik, nakonec si propálíš píst.

200tkm na vstřiky, je myslím vcelku jasné kde je problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

14.08 2019 18:13


Satas, ok psal jsem to jen ze zajímavosti (jakmile měl motor špatný chod tak měl na jednom vstřiku vysokou korekci) po asi hodinu běhu na volnoběh šel velmi čistě a korekce byli velmi dobré (na každém vstřiku plus minus 0,3)

Dále motor při běhu nezakopává a má dobrý projev až na to že na volnoběh se v těch cca 1700ot. jemně zatřese (rozvibruje) opravdu ale velmi jemně a dále starty za tepla jsou v pořádku ale nastává problém když vozidlo chci nastartovat třeba po 2-3 hodinách odstávky tak se stane to že při startu zadrhne a musím startovat znova a takhle pořádk dokola, poté chytne a lehce pohoupne volnoběh a motor běží pěkně

Všem se omlouvám že nechci dát ze startu 50 tis. za vstřiky a poté zjistit že tato závada s nima nemá ani nic společného, proto se ptám zde jestli tento problém můžou vstřiky způsobovat, to je prostě celé
Vím že jsem se kolikrát setkal s tím že na 3.0tdi ihned vstřiky, jakmile motor zadrhává ale nikdy jsem neviděl nebo mi nebylo řečeno co tím zadrháváním myslí, chápu kdyby zakopával nebo kdyby zadrhával po celou dobu chodu ale nevím jestli tím zadrháváním je myšleno pouze při startu..

Díky za věcné rady
nahoru

sponzor





14.08 2019 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

14.08 2019 18:14


Jinak jakmile auto jede tak není znát žádný problém.. Proto se raději ptám a než dám 50 za vstřiky tak chci mít prostě jen jistotu že to ten problém vyřeší..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

14.08 2019 18:22


Nedrzi tlak ohratej a protece nafta a proto se to kousne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

14.08 2019 19:03


Diky, to jsem si myslel a dva lidi se mi smali ze tomu neveri ze by se mohlo stat. Muze to zpusobovat pouze jeden vstrik ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

14.08 2019 19:09


Na to neznam odpoved vetsinou meni vsechny takze netusim zda to muze delat jeden
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

14.08 2019 19:22


V rodině mám Zafiru 2.2DTI - CR motor s VP44 čerpadlem. Prozatím přežila 211.000km. Při startu to zakopává, vím že jsou to vstřiky. Jede to normálně, ale zakopnutý start viditelně zakouří modře. Majitel to ale vzhledem k svému věku už řešit nebude, že už to dožije jak to je (buď on nebo auto).

Ano jsou to vstřiky na 99%. Máš jich tam 6ks po cca 6000Kč/ks + práce? Tak nějak.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email