Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 206 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DarteX
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 414
Online návštěvníků
Návštěvníků: 203
Uživatelů: 3
Celkem: 206

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 7 | Témat: 1

14.05 2018 16:26


Ahoj,

mám audi A6 2011 3.0TDI 180KW S-tronic. Vyskytl se mi problém že když je auto na nejvyšší rychlosti tedy na 7st stupni, tak se ozývá pískání pouze v souvislosti sešlápnutí plynu a je jedno na jakých otáčkách motor je. Když plyn pustím , tak pískání přestane když se ho jen dotknu, tak se pískání zase ozve. Nejvíce je to slyšet nad 100Km/h . Nad 150km/h už to nepíská.Pískání je slyšet jakoby u palubovky blíže k motoru. Převodovka* je po repasu, dával jsem to tam s tím že to bude převodovkou... ozubené kola jsou bez známky poškození, byl prováděn repas spojky a mechatroniky. Poprosil bych o radu zda už to někdo neřešil či by ho nenapadalo co by to mohlo být. Ještě jedna věc zda to nemůže souviset s tím, tak za studena něco v motoru za řachtá na pár sekund. Dále se mi zdá že auto má zvuk jak kdyby mělo laděný výfuk...A5 ani A4 v 3.0tdi takový zvuk neměla...

Můj amatérský typ: Nemůže to být nějaká díra ve výfuku??? a když je auto v největší zátěži na nejvyšší rychlosti, tak je tam větší tlak a když se sešlapuje plyn , tak to píská???

zde je odkaz který jsem se pokusil nahrát: https://www.youtube.com/watch?v=GPnPDzgjGB0

Všem děkuji za rady a typy
nahoru

sponzor





14.05 2018 16:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

14.05 2018 16:36


zkotroluj si tesneni na svodec a u turba, jedno bude mit mikro prasklinu. a chrasteni pri startovani je typicek u tohoto motoru, je na to svolavacka na prehrani sw a pokud pouzivas olej castrol tak je to horsi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 7 | Témat: 1

14.05 2018 16:54


Aha, tak to by nebyl až tak velký zásah:-) Myslel jsem že bude muset motor ven... zvládnu to jako amater??? Popřípadě jestli bych tě mohl poprosit o nějaký odkaz jak to vypadá co mam zkontrolovat . Moc děkuji.

to rachtání mám nějak řešit ?? hrozí nějaký velký poškození ???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

14.05 2018 17:04


dej to kdo uz to delal, ja tam mam dal erling tesneni a mam klid. nemas to nahodou chipnuty, protoze v serii to moc neodchazi? tu aktualizaci sw bud autorizak nebo to umim i ja
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 7 | Témat: 1

15.05 2018 7:33


Ok zajedu k nějakému mechanikovi a řeknu co má udělat:-D
Odkud jsi??? zastavil bych se na to přehrání sw
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

15.05 2018 9:51


Praha, jaky mas najezd a proc si delal prevodovku?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.05 2018 10:03


ted to resim na svem bmw...myslel jsem si, ze je geometrie turba ko, piskaj lopatky (delalo to vzdy v zatezi / plnem pozadavku plneni) a bylo to foukle tesneni u turba...

dobrej mekanik a je to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 7 | Témat: 1

15.05 2018 10:20


Teď sem byl u mechanika a prý to muže být i PDF KO... nebo něco kolem toho.. Převodovka* na jedničce škubala a byl slyšet rachtavý zvuk + jsem si myslel že to pískání je převodovkou:-/ Beztak ale při přeřazování Z 5 na 4 tam něco za rachtá takže me asi soudruzi pěkně ojebkali

U toho těsnění na turbu, ti to dělalo úplně stejný zvuk??jen na nejvyšší rychlosti a jedno na jakých otáčkách??

Tak jestli bys mohl mi napsat na můj facebook?? ohledně toho přehrání sw??
jinak nájezd je 168XXXkm ale spousta lidí co jsem se tal říká, že ten S-tronic řachtá
nahoru

sponzor





15.05 2018 10:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 1

04.11 2018 20:31


Ahojte,

vyřešil se tento pískavý zvuk? Pozoruji to na mé 2012 180kW Q 106t km také. Nemyslím si, že je to otázka zařazeného rychlostního stupně, když ve 100kmh podřadím, pískání přetrvává. Znát je to řekněme od 90 do 130kmh, pak se dominantní stane aerodynamický hluk a hluk od podvozku. Píská mi to asi malinko méně, než na videu, ale je to stejný vysokofrekvenční píšťalkový zvuk. Když dám nohu z plynu, tak to skoro ustane, když hodně přidám, tak to též skoro přestane. Nejvíc znát je to když jede člověk po rovině na tichém asfaltu, motor se jen převaluje (prostě udržuje se rychlost)...

Z toho, co jsem si načetl po internetu mám dojem, že by to mohl být Diferenciál*, nějaké ložisko v něm? Ale nevím.

Zatím to řešim přidáním volume na Bose audiu, ale rád bych to pískání vyřešil

Děkuju za tipy!

hkr
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

05.11 2018 9:03


to piskani mi prijde spis jak diff nebo prevodovka... a rachtani po startu je na 99% vytahlej retez
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 1

05.11 2018 10:26


Teď mě prosím poučte - C7 má snad 3 diferenciály, je to tak? přední, zadní a mezinápravový? Nebo je to jednodušší? Jde mi o to, že vzhledem k pískotu pocházejícího zepředu lze asi případně zadní vyloučit hned. No ale do čeho se vrtat jako první? A co se v diferenciálu dá vůbec vyměnit, tam budou určitě nějaká ložiska jako separátní díly, ne? Nebo je to celý díl na výměnu?

Jasně, že to dám do servisu, ale protože tyhlety "skřítci v autě" většinou servis neumí dobře diagnostikovat a řešit, tak bych měl sám první rád představu a lehce do směru výměn pak kecal, abych necáloval jak pitoma a efekt nula. Nebo máte tu na klubu nějakého osvědčeného fachmana, který tyhle auta dělá? (dříve jsem jezdil několik let VW Passat B6 a B7, tam jsme na fóru měli lidi, kterým bych auto svěřil s důvěrou...)

Díky předem za osvětu!
Naposledy upravil hkr dne 05.11 2018 10:28, celkově upraveno 1 krát. (13% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

05.11 2018 10:27


nepiska ti treba jenom propaleny teseni na svodech nebo u turba?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 1

05.11 2018 10:30


No předpokládám, že to by byla asi výhra... Ale jak to poznat? Jste koukám z Prahy, tak jestli s touto závadou máte zkušenosti, tak bych Vás rád pozval na kafe, že bychom to projeli?

Díky za ZV!

PS: Jo, už budu tykat!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.3. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 0

05.11 2018 11:00


Mně takhle před časem hvízdal vlnovec na vejfuku. Dávali mi novej. Pak mi upadla příruba někde u svodů, dali jinej a nakednou bylo ticho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 1

05.11 2018 11:04


no dobře, ale to by se přECI* neprojevovalo jen v určité rychlosti bez ohledu na otáčky motoru, ne? Říkám, mě to píská jen při určité zátěži v určitých rychlostech. Změna zátěže to pískání buď uplně odstraní nebo ho to hodně utlumí (motor přehluší, Turbo* přehluší atd.)

Hodně je to znát na D0 512 v Praze u Černého Mostu, kde je tichý asfalt, relativně nový, tak je auto uplně ticho a můžu řadit od 5 do 7 a kolem kila furt pískáníčko. Libový! Ale šlápnu na to nebo nám nohu z plynu a je ticho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.3. 2015
Příspěvků: 18 | Témat: 0

05.11 2018 11:16


No, vypadá to někde mezi motorem a kolama, což může bejt spousta věcí, bohužel. Buď začít od toho, co odchází nejčastěji, jestli někdo poradí, nebo od těch nejlevnějších. Jestli je to při určitým zatížení, co třeba uložení kardanu? Určitě to bude chtít do servisu.
nahoru

sponzor





05.11 2018 11:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2017
Příspěvků: 44 | Témat: 10

05.11 2018 13:52


mám stejny problem na me A5 3.0tdi, piskani ale zacina nekde pri 120 ... a take mam chybu motora obcas neco s vyfukovymi plyny ale mam najeto pouze 107tis km realnych ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 1

05.11 2018 14:56


No já mám 106tkm, takže to jsme na tom tak stejně

Pro jistotu jsem nahrál můj pískot, tak zde - https://www.youtube.com/watch?v=THG2has43xU
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 1

06.11 2018 12:50


Tak mám nový poznatek.

Píská to uplně stejně, pokud kolem té inkriminované rychlosti šolichám plyn (viz video), ale i pokud vyřadím na N a noha z plynu. Takže pískat to přestává jen ve velkém tahu (silná akcelerace) a pokud je zařazena rychlost a dám nohu z plynu (motorem brzdím). Pokud je to v malém tahu nebo to jede rozpojené od převodovky, tak to hvízdá.

Takže asi motor a převodovku lze vyloučit? Co tam teda zbývá?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.3. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

13.08 2019 2:12


Zdravím všechny, kterým jejich miláček píská

Mám stejný problém, A4 Allroad, 3.0TDI 180kW, 2013. Najeto 209tis., nehavarováno, veškerá předepsaná údržba prováděna.

Při i zcela nepatrném sešlápnutí plynu se ozve vysokofrekvenční piskot, při puštění plynu ihned ustane. Zní to jako z prostředku palubní desky. Vlastně ani nevím, jak to začalo, jednoho dne při jízdě po rovině po kvalitním povrchu jsem zvuk zaregistroval. A od té doby jej vnímám.

Podařilo se někomu vyřešit? Předem děkuji za radu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2014
Příspěvků: 90 | Témat: 12

13.08 2019 12:34


parik (14.05 2018 16:36) orig :
zkotroluj si tesneni na svodec a u turba, jedno bude mit mikro prasklinu. a chrasteni pri startovani je typicek u tohoto motoru, je na to svolavacka na prehrani sw a pokud pouzivas olej castrol tak je to horsi


Přečetl jsem si tvou poznámku se zpožděním, co myslíš tím že při používání oleje Castrol to je horší? Co je horší a proč ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 1

18.09 2019 13:05


Hele, mě tu nikdo moc neporadil a když jsem tu sháněl alespoň referenci na zkušeného mechanika, tak se se mnou nikdo nebavil. Ale chápu, každý má svých problémů dost

Já mezitím navštívil několik servisů, od koupě jsem najel 35tkm (dnes 140tkm) a pískání furt stejné. V jednom servisu to prý zvedli a roztočili a zvuk identifikovali ze zadní části převodovky (kde je myslím diff), takže zvažuju to dát někam, kde to rozdělají a vymění ložiska. Zadní ložisko u kardanky by mělo jít vyměnit dokonce na autě, takže to se chystám jako první pokus někdy v dohledné době...

Ale jak říkám, jsem amatér a tak nějak nikdo si s tím neví rady, fachmani na převodovky mi na tohle pískání říkají, že je to tak nepatrný (byť znatelný), že tohle na oční inspekci ložisek není, že to by vidět nebylo. Mě to teda ale sere neskutečně!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email