Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 445 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 441
Uživatelů: 4
Celkem: 445

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 4

22.07 2019 9:49


Zdravím všechny a prosím o pomoc - asi měsíc a půl zpět jsem si dovezl z Německa S5 V8 (2010), automat, najeto 155 tis, nikdy nebouráno, nelakováno.

Před koupí jsem prověřil v Audi VIN*, měli jsme s sebou měřičku laku, 2 majitelé, oba až do konce autorizovaný servis Audi v Německu, nikdy nic vážného, pravidelný servis a údržba a "běžné" věci, jako váha vzduchu apod. (mám celý soubor PDF v mailu, co se kdy dělalo).

Už při testovací jízdě před koupí nám při jízdě ve vyšších otáčkách svítila kontrolka motoru a problikávalo EPC* a po připojení na diagnostiku to házelo chybu u cívky na 4 válci, ale výkon byl a všechno jinak v pohodě, kolega, co byl semnou mi říkal, že to je určitě cívkou, ještě volal dalšímu mechošovi a ten mu to potvrdil.

Cívku jsem pro jistotu samozřejmě udělal, ale až minulý týden (tedy cca ve 159 tis km) do té doby vše v pohodě, maximálně při studeným motoru jakoby zlehka zareagoval později, což jsem přisuzoval špatné cívce. Nová cívka kupovaná přímo v audi originál díl podle VIN*.

Auto je ale cca na polovičním výkonu, z 0-100 se dostanu tak za 7,5-8 vteřin a přijde mi, jakoby bylo o jeden stupeň "uskočené" řazení... když mám DYNAMIC a šlápnu tomu při 40-50 km rychlosti, skočí mi tam i jednička (dřív to podřadilo max na dvojku auto vystřelilo okamžitě), teď ten výkon není a možná mám i pocit, jakoby se auto "dusilo".

Po připojení na diagnostiku po výměně cívky to nic neukazovalo.

Četl jsem tady nějaké témata a někomu odešly na S5 oba katy zároveň, ale to si nemyslím, že bude můj případ...

Neví někdo prosím?

Moc díky, D. (kdyby někdo byl třeba z Brna, nebo tady o někom hodně šikovným věděl, budu rád)
nahoru

sponzor





22.07 2019 9:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

22.07 2019 12:37


Muzes mit horsi vstriky to jsem na s8 v10 jsou tam nejake sitka a ty se pricpavaj nebo zkus filtr paliva
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.9. 2018
Příspěvků: 196 | Témat: 4

23.07 2019 10:39


Mrkni na bohatost smesi a krátkodobé adaptace, když tomu šlápneš. Prý to můžou být i už stářím "zlenivělé" (pomalejší) lambdy.

Ale napřed bych zkontroloval sitko v nádrži, resp. tlak paliva a palivový filtr. Jestli ti klesá tlak paliva, tak to bude líné.

Co se těch cívek týče, tak v reportovaných datech jednotkou si můžeš zobrazit i kolikrát v každém jednom válci nezapálila směs. To je podle mě nejlepší indikátor v jakém stavu máš cívky/svíčky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 4

25.07 2019 10:10


Čau, díky za rady, vypadá to na svíčky, včera jsme měli dvě vyhozený a nejsou vůbec v dobrým stavu, takže o víkendu mě čeká výměna, snad to pomůže. Člověk co mi měnil cívku se na svíčky ani nepodíval a já u toho bohužel nebyl, takže výborná zkušenost...

Ještě doplnění, pokud se s tím někdo setkal třeba, dohledal jsem na zahraničních fórech, že se někdy auto přepne do tzv. "limp mode" a nepustí přes 4 000 otáček ani v DYNAMIC režimu, což je taky můj případ - otáčky max 4000 tis a už to řadí. Ale většinou teda u toho svítí kontrolka motoru, což zase není můj případ... mně se rozsvítila asi 3x za celou dobu ve vyšších otáčkách a pouze když jsem měl natankovanou 95ku (nebyla jiná možnost), což jsem přisuzoval právě té špatné cívce.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

25.07 2019 10:18


Osobne bych zkusil resetovat jednotku obcas to pomuze a nacte si znova vsechno
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 4

30.07 2019 14:00


Tak mám další update - o víkendu jsme udělali svíčky (už něco pamatovaly), rovnou i olej a filtry. Přijde mi to trošku lepší, ale auto je pořád poměrně dost líný a hlavně při vyšších otáčkách jde z výfuku hodně řezavej zvuk, obávám se, aby to nebyly ty katy...diagnostika naposledy nic po výměně výše zmíněnýho, ale včera při studeným motoru a krátké jízdě do práce se rozblikala kontrolka motoru, ale odpoledne už nic.

Reset jednotky budeme zkoušet dneska a je to takový zvláštní přání, ale přeju si, aby se rozblikala zase ta kontrolka motoru a něco nám to řeklo, připadám si totiž, jako bych se pokoušel něco dozvědět od té mojí doma, taky sama nic moc neřekne, když ji něco vadí

Hlavně mám ještě jeden poznatek kromě řezavýho zvuku a to je ten, že se auto hodně třese, vyloženě vibrace do sedačky, hned po nastartování, pak se trošku zmírní, ale pořád to není určitě normální...

Zároveň zvuk při nastartování už není tak hezkej a hutnej, jak byl než problémy nastaly.

Sítko v nádrži a tlak paliva zkusíme zítra, dneska to bude jen rychlovka... palivovej filtr to nemá podle mě, ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

30.07 2019 15:27


Pak zjistis ze to jsou vstriky uz jsem neco podobneho zazil ale uvidite dal na co budete prichazet
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

30.07 2019 16:19


Dobrý den, vstřiky ven. Poslat Čépemu do Jet Servisu HK. MPI* vstřiky jsem měl za 3 dny zpátky (včetně odeslání a doručení). FSI* nevím o kolik jsou víc náročnější na čas.
nahoru

sponzor





30.07 2019 16:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

30.07 2019 16:21


Nakadah: no to nevim zrovna stimhle clovekem nemam dobre zkusenosti dat nove stoji prd
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 4

30.07 2019 16:26


A ten řezavej zvuk z výfuku při vyšších otáčkách může být taky tím? A hlavně kdyby bylo cokoliv se vstřikama, tak by to měla ukázat diagnostika, ne?

Já bych se nedivil, kdyby s mým štěstím to byly ucpaný katy a ještě špatný vstřiky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

30.07 2019 18:04


Ano, s ohledem na cenu S5 je to prd. To máš pravdu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

30.07 2019 18:13


Ted jsem kupoval na s8 10 vstriku a vysel jeden na 1500 kc novej nema smysl to repasovat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 4

31.07 2019 10:36


Tak další update - projel jsem důkladně servisní historii, kterou mám k dispozici a oba katalyzátory byly dělaný ve 117 tis (nyní 159 tis), řešeno výměnou za nový originál díl, takže katy dobrý. Napojili jsme včera za jízdy a sledovaly nějaký hodnoty a blikalo to jak vánoční stromeček.

Hodilo nám to předtím chybu zapalování a ukázalo postupně za jízdy asi 4 cívky při rychlejším sešlápnutí plynu, takže cívky objednaný přímo v Audi originální díl a uvidíme. Nechám radši ještě zkontrolovat vstřiky a vyčistit ten karbonovej bordel, co se usazuje.

Nejspíš to bude odpovídat, protože třes auta je pouze při volnoběhu, když není zahřátý. Jakmile bylo auto zahřátý a olej mezi 90 - 105, tak třes ustal, nebyl skoro cítit, ale byl cítit nepravidelnej volnoběh.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

31.07 2019 12:47


pokud máš chybu zapalovaní přeházej modul z jinýho a pokud to bude stejný tak vstřik ale za mě běž kup 8 vstřiků za 1500 nové naper to tam a pojede jak drak
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email