Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 4
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

15.07 2013 7:58


Zdravim panove,
koupil jsem tady foru jetou RNS*-E nějakej tejden zpět, a tenthle víkend jsem se konečně vrhnul na to jí zapojit. Přišel mi kabel od kufatecu pro konverzi RNS*-D na RNS*-E, myslel jsem si, že to v sobotu zapojim za dopoledne a budu se větnovat jinejm aktivitám, ale že skončim s pulkou rozebranýho auta v neděli večer a že to stejně nepojede jak má jsem nečekal. Radio sice hraje, ale jenom do tý doby, než připojim kabely CAN+ a CAN- na konektor za budíkama. Potom, už to hraje jenom s vypnutym zapalovaním. Pokud zapalování zapnu, chce to po mě PIN, a po zadání to asi půlvteřihu hraje a vrátí se zpět k zadání PINu (zůstávaj pořád 2 pokusy na zadání). Pořád do kola dokud zase zapalování nevypnu, pak to PIN veme a jede normálně.
Další věc, že když to chci připojit na VAG-COM* tak se nedostanu na radio ani na kanál 17 ani 56. Ale rádio při připojení na VAG přestane hrát, jako bych přopojenej byl (na RNS*-D se objeví nápis Diag. ale tady nic). Jediný co se na vagu objeví je tlačítko chybové kody a to když rozkliknu, tak to napíše něco ve smyslu, že zařízení nemá paměť chyb.
Kontroloval sem vsechny draty na tom kufatecu a vsechno sedi.
Budu rád za každou radu

Kadel

EDIT: na us forech sem vyčet, že může být i problém s tim že to hledá VINko k autu kde to rádio původně bylo a že to problém firmware budíků...?
nahoru

sponzor





15.07 2013 7:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

15.07 2013 9:13


Jednoduché máš staré budiky a nebeží to CAN protokolem a RNS* nevidí VIN* v budíkách musíš dát do auta budiky z A6 s daným firmvarem nebo od roku 02 výše!
Budiky tu mam skladem když budeš v ČR
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

15.07 2013 9:40


Satas: hm, no já si říkal, že to bude v budíkách, ale zase pro RNS*-D tam je TMC* modul aby mu přeložil CAN do Bosh, tak sem tajně doufal že to CAN umí, ale asi né no .
Do ČR sem se chystal až někdy po prázdninách asi, do tý doby tam buď vrznu zpět RNS*-D nebo budu jezdit bez podsvětlení a vypínat to budu muset ručně (voprus ).
Kolik si mám teda naspořit na výlet do Prahy?

Kadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

15.07 2013 11:44


sem než sem to kupoval koukal do ETKY a tam psali, že Allrod by to měl umět už od 2000



Kadel
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

15.07 2013 15:47


Kadel:
Satas: hm, no já si říkal, že to bude v budíkách, ale zase pro RNS*-D tam je TMC* modul aby mu přeložil CAN do Bosh, tak sem tajně doufal že to CAN umí, ale asi né no .
Do ČR sem se chystal až někdy po prázdninách asi, do tý doby tam buď vrznu zpět RNS*-D nebo budu jezdit bez podsvětlení a vypínat to budu muset ručně (voprus ).
Kolik si mám teda naspořit na výlet do Prahy?

Kadel
Pořešíme přes icq....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.07 2013 16:24


zbytecne spekulujes, vymene budiku se nevyhnes...

budiky do roku 2001 leta maji stary protokol can, se kterym RNS*-E nefunguje, vysledkem je stav, kdy nejde potvrdit pin, neb nedokde k handshake VIN* mezi budikama a navi...

upravovat sw RNS*-E jen aby se toto obeslo je megaprasarna kazda druha RNS*-E ma dneska spatny firmware, ktery cvyhazuje fiktivni chyby, problemy...jen proto, ze je z druhe ruky, nebyl k ni pin a tak se tam nahral piratsky sw...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

15.07 2013 19:28


Satas: jasný budu na ICQ

Lumpiq: tak nespekuluju, spíš jsem se snažil dopátrat kde je problém, pořád mi to nešlo do hlavy, na různej us uk forech přestavujou i A6 pod 1999 rv a nikde nic nepsali o budíkách no. Až na jednom foru sem se dočetl o tom firmware kterej nekamarádí s RNS*-E.
Myslíš že ta navi ja kradená a nějak poštelovaná, když se nemůžu na to dostat přes VAG? Nebo je to všechno těma budíkama? Já to koupil, pích to tam nic sem neupravoval. Jinak z druhé ruky....kolik lidí to koupí nový? Já bych za to teda 30tis nebo kolik to stojí nedal. Je to pěkný, ale ne za takový peníze
Jestli se budu motat po tý Praze kvůli těm budíkům, na kolik by přišlo doinstalit tam i blue tooth, když už bych tam byl, jen tak mimochodem?

Kadel
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.07 2013 21:08


uz jste to zacali resit s tomasem, tak to dotahnete, ti to da dohromady, aniz bys musel zkoumat nesmrtelnost chrousta:)
nahoru

sponzor





15.07 2013 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

15.07 2013 22:02


sem to začal skládat dohromady, ale zdá se všechno je trošku jinak, radio začlo fungovat když sem pri zaplim zapalování vypojil a zapojil modrej štekr z budíků, najednou to žačlo makat jak má, i na display se ukazovali stanice. To všechno drží, když vypnu rádio, zapalování, furt to funguje, do doby než odpojim rádio, pak už je to zase v pr...nefunguje.

mi jebne, ja uz bych to i zabalil ale takhle zase budu muset zkoumat

Lumpiq: ja myslel pripadne blue tooth modul

Kadel
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

15.07 2013 23:54


Neni co zkoumat, resis, co je vyzkoumane...proste potrebujes jine budiky..tecka:)

Bt je mozne, otazka zni, kolik do toho chces investovat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 211 | Témat: 3

17.07 2013 12:19


Tak jsem si chtěl taky pořídit RNS*-E místo RNS*-D.

Nezkoušel jste někdo třeba tohle?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

17.07 2013 18:59


no vidite....a ja bych byl rad,kdybych mel aspon RNS*-D.Dokoupil bych Xcarlink a byl bych spokojenej.....
Nez abych dal skoro 15000 za tuhle cinskou zalezitost(teda kdybych je mel navic),tak bych se radsi domluvil s Lumpem nebo Satasem na te RNS*-E.Puvod v pohode,vse vycistene a odzkousene a vetsinou se da s nima domluvit i na montazi,aby vse fungovalo jak ma....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

17.07 2013 19:03


slepi: vole uz to netun, at nevypadas jak kolotocar
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

17.07 2013 19:05


tomko222: ....tunit?S RNS*-D?Jsi si asi neco spatne precetl,ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

18.07 2013 7:39


no hoši já bych si klidně k nim taky sjel a měl to bez starostí, ale mám to trošku z ruky, takže sem odkázanej více méně na sebe.
Na netu sem našel takovou 'zaklínací formuli', která tomu pomůže se dostat přes ten pin, ale neni to samo 100% řešení, ale aspoň s tim vydržim že se dostanu do Prahy.

1.Turn on the ignition. Turn on the RNS*-E if it does not start with the ignition.
2.Press the “SETUP” and “RADIO” (or FM|AM) buttons for a few seconds until the unit reboots.
3.Input the PIN code. The unit will likely immediately return to the PIN entry screen.
4.If the unit accepts the PIN code, skip ahead to Section 1.4 to code the control module.
5.With the ignition still on, input the PIN code a few more times and wait 15 minutes.
6.Turn the ignition off and wait 30 minutes.
7.Repeat steps 1 through 4

Jak sem psal neni to stopro, protože když se odpojí baterka nebo rádio samotný tak se to musí absolvovat znova, ale třeba to někomu pomůže jako mě. Ale je to už na hranici s černou magii .

Jinak včéra sem se dostal na rádio i VAGem, problém je nejspíš v tom že ten co mám - 304 se s rádiem nechce kamarádit, stáhnul sem na zkoušku 409 a tam už sem se dostal jak na 37 tak 56. No ale s timhle vagem se zase asi nekamarádí můj kabel, takže asi budu muset přikůpit.

A jestli můžu k debatě RNS*-D vs RNS*-E říct za sebe, tak za mě jednoznačně krok v před, je škoda že toho neumí víc ale zase je to skoro 10 let starý. Xcarlink sem nechtěl, protože, mi nevyhovovalo 6 adresářů a bordel v písničkách, takhle pěkně vidim názvy písniček složek, a ukazuje se to i na maxidotu.

Kadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 211 | Témat: 3

18.07 2013 8:40


slepi:
no vidite....a ja bych byl rad,kdybych mel aspon RNS*-D.Dokoupil bych Xcarlink a byl bych spokojenej.....
Nez abych dal skoro 15000 za tuhle cinskou zalezitost(teda kdybych je mel navic),tak bych se radsi domluvil s Lumpem nebo Satasem na te RNS*-E.Puvod v pohode,vse vycistene a odzkousene a vetsinou se da s nima domluvit i na montazi,aby vse fungovalo jak ma....


No mě odradily ty budíky. Navíc Zenec je taková lepší čína - ne jako ty jebky z DealExtreme. Má tu zastoupení, plná záruka atd.

A jestli dát 15 za RNS*-E nebo tohle je pořád stejnejch 15.

Ale proto se tu ptám, jestli to někdo zkusil

Nicméně je to trochu bezpředmětný teď - jak píšu v jinym vlákně, čekaj mě neplánovaný výdaje na podvozku
nahoru

sponzor





18.07 2013 8:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

18.07 2013 9:04


no než sem koupil RNS*-E tak sem koukal i po těch čínskejch napodobeninách ale nechtěl sem riskovat, že to bude stát za ho*no. Když sem čet že to běží na win mobile tak bylo skoro rozhodnuto. Na zenec sem koukal taky ale dělaj tušim jenom pro A3 a A4 na A6 ne. A ten uni s rámečkem sem taky moc nechtěl, to už bych šel radši do nějakýho Pieneer Avic

Kadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

29.07 2013 22:41


to Satas: tak na budíky asi zatim prdim, zjistil jsem, že stačí auto nastartovat a chcípnout, par resetnout rádio a dát kod a už to maká jak má, jediný hodiny se nesichronizujou.

jinak už opadává nadšení, sem si s předstihem nakoupil 2x 4GB SD karty a sou mi k prdu, páč tam stejně můžu nacpat jenom 400 souborů a složek, já vim je to starý no.

Lumpiq: s tim BT asi taky rozmyslim

Kadel
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

31.07 2013 22:08


Pokud bys oželel názvy skladeb, tak asi nejlepší varianta je Dension Gateway Lite. Vyjde na necelý tři tisíce a MP3 tam můžeš přes flashdisk nebo disk nalupat kolik chceš. Já jich tam mám asi 15GB.
Jediná skutečná nevýhoda jsou ty názvy skladeb...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

01.08 2013 13:22


Mr.Death: no uz řešim něco s ghostriderem tu z fora, něco podobnýho jako má Satas v A8 (co sem zahlíd vedle ve foru).
Nějak si neumim představit mít 15GB songů a nevidět pořádně co tam je. To musí bejt problem něco vyhledat ne? Nebo myslíš že se to neukazuje na maxidotu? Já koukal na Dension Gateway Pro BT, než sem to začal řešit s Ghostriderem

Kadel
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

01.08 2013 13:37


Já to neřeším a prostě to pustím a hraje to furt dokola (cca jednou za čtvrt roku). Pokud se mně písnička nebo album nelíbí, tak to prostě přeskočím a hraju dál. Nemám potřebu do toho furt vrtat a něco přepínat nebo vybírat...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

01.07 2014 13:24


Kadel:
to Satas: tak na budíky asi zatim prdim, zjistil jsem, že stačí auto nastartovat a chcípnout, par resetnout rádio a dát kod a už to maká jak má, jediný hodiny se nesichronizujou.

jinak už opadává nadšení, sem si s předstihem nakoupil 2x 4GB SD karty a sou mi k prdu, páč tam stejně můžu nacpat jenom 400 souborů a složek, já vim je to starý no.

Lumpiq: s tim BT asi taky rozmyslim

Kadel


tak minulej vikend sem mel radio venku kvuli nejakym upravam, akdyz sem ho tam soupnul zpet tak sem nakonec nemusel ani projit tim magickym zaklinadlem, se startovanim a resetovanim radia. Nevim co se stalo asi si radio a auto na sebe za tu dobu zvykli. Hned po zadani kodu to maka a bez jedinyho problemu.


Kadel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.4. 2014
Příspěvků: 37 | Témat: 3

03.08 2015 9:07


Zdravím chlapy,jen se chci zeptat mam allroada 4b měl sem tam syphony 2 a dal jsem tam navi RNS*-E vše funguje akorát pří vypnuti pořad jede větrák v navi a to i když přijdu na druhy den!! Je to normalní nebo je to špatne zapojený ? nemáte s tim nekdo zkušenost Diky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

30.04 2018 7:39


Nazdárek. Tak jsem prošel dostavbou RNS*-E do C5 allroada n funguje na první pohled vše jen mám chybu v kodování a nejsem schopen nakodovat tak aby tam chyba nebyla.

Umí A6 C5 OPS optical parking system???
nahoru

sponzor





30.04 2018 7:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

17.05 2018 10:01


Ne neumi. Musela by to podporovat jednotka parkovacich senzoru a ta to u 4B nepodporuje. Pouze A3 a A4.

AJAX
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

06.09 2018 7:06


150 x reset RNS* E a mám OK nakodováno.
Pro změnu mám problém s kódováním mult volantu mám 6 tlacitko pro rádio a Tiptronic* pokud to nakoduju 00012 tak píše chybné kódování elektroniky volantu když to nakoduju na telefon (tuším 00015) tak chybu kódování nehlásí ale píše chybu že není spojení s telefonem a funguji jen 4 tlačítka a na spodní šipky semnou mluví a čeká na odpověď a jelikož nemám telefon tak to ukončí. A zjistil jsem ze mi volant nechce vzít kódování na angličtinu může být chyba v tom ze navi i Maxidot* mám v engl a volant v D??
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

06.09 2018 7:08


No a jedna veštecka lze do A6 C5 dat jednotku parkováků na stávající čidla dokabloblovat CAN či něco a rozchodu tím optical parking?? Zkoušel někdo?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

06.09 2018 17:03


Jake mas kodovani adresy 37 - Navigation (RNS*-E)?

Kabely k jednotce natahnout muzes, ale jednotka CAN prikazum nerozumi, takze ti budou k nicemu. Ciste teoreticky by bylo mozne pouzit jednotku z A4, ale tady se obavam, jestli CAN gateway v A6 4B (ktera je v budikach), bude umet propustit komunikaci z adresy 76 spravne...

Holt tyhle predvalecny auta toho jeste tolik neumely no...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

16.07 2019 12:10


kodování 37 RNS*-E je 0519117


Adresa 16: Elektronika volantu Labely: 4B0-907-487.lbl
Řídící jednotka: 4B0 907 487 J
Díl: Lenkradelektronik D01
Kódování: 01012
Dílna #: WSC 77788
VCID: 33617BAD015865D754-520C

1 nalezena chyba:
01044 - ridici jednotka chybne kodovana
35-00 - -


No a do kodování mi jde dát jen 00012,01012,00011,01011 a jinak asi nic


mam Maxidot*,6x tlačítko radio,tiptronik,řazení na volantu (ty tlačítka) vyhř volant, RNS*-E místo D

řeč jsem zkoušel všude D,EN,FR ale ve volantu pozice 3 nelze změnit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email