Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 207 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 203
Uživatelů: 4
Celkem: 207

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 6

03.06 2019 22:21


Cauko lidi , jak zní z popisu tam dneska po pořádným výletu jsem si vypozorovat ze mi nějak netáhne moje audi
Při akceleraci do té 100 to tak nějak letí ale pak se mi zda ze už nemá tah

Nějaký zkušenosti ?
nahoru

sponzor





03.06 2019 22:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

04.06 2019 6:50


Bez logu to nema zmysel.. Daj sem logy vahy vzduchu, turba, Wastegate* duty cycle..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 6

04.06 2019 8:07


ok to je jasný že to dám , ale jen tam mě předem zajímá Váš názor .... zdali se s tím už někdo setkal ....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 6

12.06 2019 21:58


Hooooj až dnes sem se dostal do servisu a jediná závada je skrtici klapka ... to vážně muže být ten důvod nízkého výkonu ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

13.06 2019 10:38


czechmickey (12.06 2019 21:58) orig :
Hooooj až dnes sem se dostal do servisu a jediná závada je skrtici klapka ... to vážně muže být ten důvod nízkého výkonu ?


nejspis ne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 6

13.06 2019 18:42


A to podle čeho soudíš ze ne ? No mě to přijde i logické
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

17.06 2019 16:34


Tak sa pripojim. Mam problem s mojim 1.8T. Keby som sa v tom nesprtal tak mozno na to ani nikdy nepridem. Odkedy som auto kupil tak sa mi zdalo odspodu lenive, ale myslel som si ze je to vahou auta + k03.. No ale k veci..

Do cca 3500 otacok je to uplne mrtve.. Tlak turba narasta velmi pozvolne, ale potom uz tlaci az dokonca v pohode..Adaptacia ukazkova cize vduch nikam neunika, ziadne chybove hlasky v ECU*, kat je momentalne vyhodeny ale vplyv to ziadny nema. N75 cvaka ked to pozriem cez VCDS, v podstate vsetko vyzera OK.

Ked elektricky odpojim N75 nabeh turba je taky isty.
Ked odpojim hadicku z N75 ktora ide k Wastegate* (cize Wastegate* by mala byt stale zatvorena)- nabeh turba je taky isty vlazny!!
Auto jazdi s funkcnym N75 takisto ako s nefunkcnym...
Dokonca ked je WGDC 0 - auto taha tak isto ako ked ma N75 nutit Turbo* roztacat sa..
Pozvolny nastup turba k 3500 otackam a potom to az taha ako ma. Reguluje to OK, kedze to dokaze konieckoncov spravne natlacit aj seriovy tlak aj zvyseny po chipe a tlak to neprekroci, cize WG musi byt funkcna.

Nasiel som pripad kedy toto iste robili chlapikovi posunute vacky o 1 zub (pri vymene napinaku). Ked ich napravil auto zase tahalo ako dive.. Byvaly majitel mi spominal, ze menil napinak takze tiez podozrievam ze to zlozili zle.

Takisto tam vidim divne MAF* hodnoty po pusteni plynu. Ale to pravdepodobne suvisi s problemom..

Co si myslite o tejto teorii?

- Keby bol zly DV, ze by prepustal tak asi by Turbo* nedokazalo vobec natlacit tolko kolko ma..
-N75 sa navonok tvari OK, ale moze byt nejaky oneskoreny a sposobuje to to co popisujem? Nemam k nemu uplne doveru a najlepsie by bolo skusit novy.
-zle casovanie (posunute vacky voci sebe) ale nejde mi do hlavy ako by to ovplyvnovalo tlak turba
- zly aktuator - to by asi opat malo problem s celkovym tlakom

Z toho vsetkeho mi vychadza najpravdepodobnejsie asi to casovanie..
Naposledy upravil snuff dne 17.06 2019 16:51, celkově upraveno 2 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

17.06 2019 16:41


posli mi logy. kouknu na ne poradne. zkousel si malocko hnout v chipu s polohou wg jestli je to znat na nastupu?
nahoru

sponzor





17.06 2019 16:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

17.06 2019 16:45


Logy su tu...1 log je seria, 2hy upraveny tlak..Ale nema to ziadny vplyv. S polohou WG som nijak nehybal myslel som, ze ked odpojim hadicku z N75 k Wastegate* tak mi auto utrhne ruky ale nic sa nedialo

Moze byt N75 vadny tak ze cvaka, ale reguluje zle?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

17.06 2019 17:13


jo n75 klidne, vevnitr je membrana co muze bejt praskla, cvakani na to nema vliv.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

17.06 2019 17:16


ten log stoji za hovno:) malickej prefuk to musi mit kolem 3500rpm, pak se to zacina teprv regulovat, tobe to plni az nekdy kolem 4500rpm, urcite to je tou n75.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

17.06 2019 18:07


No ale reguluje to v hornych otackach OK, tak akym sposobom to reguluje ked N75 je nefunkcna? Musi byt aspon ako tak funkcna lebo ked mu poviem ze chcem 0.6 baru tak drzi 0.6 a zreguluje. Ked poviem 0.9 tak zreguluje 0.9.. Je mozne aby sa to takto spravalo s prasknutou membranou?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

17.06 2019 18:38


normalne to regulujes pomoci polohy WG, ta n75 ti resi jen ty prefuky, aby tam byl co nejkratsi dobu, pokud je ta membrana praskla, tak to ma tendenci pres to utikat a neplni to co co pozadujes.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

17.06 2019 21:21


To sa mi zda ako blbost, lebo keby N75 bol total nefunkcny tak Turbo* natlaci max 0.4 baru. Na tolko je dizajnovana seriova WG.. Bez N75 by to regulovalo uplne bludy. No ale skusim to vymenit, uz som objednal novy..Uvidim co to spravi..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.07 2019 20:31


Bola vadna Wastegate*, nedoliehala ako mala. Dotiahol som ju na tiahle a konecne to ide ako ma.. Bezny problem tychto turb.. Hladat v google "Wastegate* flapper loose"
Naposledy upravil snuff dne 20.07 2019 20:46, celkově upraveno 4 krát. (163% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 6

06.07 2019 19:25


Ja už mám také vyřešené - špatná skrtici klapka
nahoru

sponzor





06.07 2019 19:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email