Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 208 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 207
Uživatelů: 1
Celkem: 208

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Rozvody
AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 19.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

04.06 2019 7:54


Ahojte menil som komplet retazovy rozvod,napinak+variabilne časovanie a ventyl n205 som dal na repas po zlozeni a nastartovani ma motor na volnobehu nepravidelny chod a trha nim a potom ked sa zohreje na 90 stupnov tak zrazu ma hladky chod ani s nim netrhne ako keby sa prestavilo casovanie.Ked som to napojil na vcds tak mi vyhodi chybu 17748 p1340-001 vsetko mam na znackach,retaz je na 16 kolikov a ked to DAM* na vcds skupinu 92 mi neukaze vobec a skupinu 93 iba iba prve dva kolonky. Prosim vas neviete cim to moze byt dakujem za kazdu odpoved
nahoru

sponzor





04.06 2019 7:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 19.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

04.06 2019 7:56


V skupine 91
Otacky 720. Vacka nastavovani sani 15%. Vacka nastaveni pozadovano 0.0KW vacka actual hod13.5KW to je hodnota ked je motor studeny ked sa zohreje tak ta hodnota ide do -20KW
Neviem sem dat obrazok tak prepacte ze som to iba tak napisal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

04.06 2019 9:30


A jak se to chová když od toho nastavitelného napínáku odpojíš ten dvoupin kabel?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 19.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

04.06 2019 9:52


Ten napinak retaze nema elektricke napajanie ako 1.8 tam donho stale tlaci olej kable idu iba do ventyla n205 a tan je napojeny na variabilne casovanie
Motor je 2.0 benzin ALT
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

04.06 2019 10:45


Jo už to vidím, napínák mechanický ale na boku hlavy je regulátor tlaku oleje. Oproti 1.8T už to rozdělili na dva mechanismy. No u těch stavitelných napínáků se právě sral ten solenoid ventil co reguluje průtok oleje. Prostě se ten pístek zasekává. Repas probíhal jak? Můžeš věřit tomu že to funguje na 110%? Já myslím, že ten repasovaný solenoid (označuješ ho jako N205) ti začne fungovat až jak se motor a olej ohřeje. Jinak se ti na volnoběh nastavuje napínák řetězu a s ním i sací vačka kam nemá.

Místní člen fóra nedávno dělal rozvody, protože jemu se na 1.8 92kW posral stavitelný napínák, chvilku fungoval, chvilku ne. Když to měl rozdělané tak pak hlásil, že ten pístek solenoidu se nepravidelně zasekával v otevřené poloze.

EDIT. pardon, ono to má proporcionálně stavitelný nastavovač sací vačky, to jsem si všimnul až teď. No ten se ti taky mohl posrat, nebyl bys první. Jinak - http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_255.pdf
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 19.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

04.06 2019 22:35


Ten nastavovac bol tak isto na repas s tym selenoidom lebo to pri ranom starte chrastilo a teraz je uz ticho repas robili vo firme Mehenker oni sa zaoberaju repasom variabilneho casovania ale na 110% nie som si isty skusim ho premerat atak isto som uz rozmyslal nad tym napinakom ci nieje zly ze tam DAM* naspat ten stary a este premeram kable od halovho snimaca len zaujimave je ze ked to DAM* na vag tak v skupine 93 v tretej kolonke neni ziadna hodnota a pred vymenou rozvodov tam hodnota bola
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

06.06 2019 13:31


Koukám, že je zde pro ne zajímavé téma
Dokonce i ta proměnná délka sacího potrubí funguje stejně jako u 1,8 ADR*/APT a obsahuje stejné poruchové komponenty (táhlo + membrána, které jsou stejné jako u 1,8 ADR* s plastovým sacím potrubím).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

06.06 2019 14:02


No něco je prostě špatně, protože nedává smysl že to po zahřátí motoru začne najednou fungovat. Není nějaký konektor špatně zapojený? Prohozený mezi sebou? To už sem zažil na 2.8 V6 dvoupin čidla teploty vzduchu v sání zapojili do dvoupinu solenoidu ovládání přestavení délky sání a naopak. Stejné barvy, stejné konektory.
nahoru

sponzor





06.06 2019 14:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

07.06 2019 18:38


A co to ovládání sání? Je v pořádku?
V jakém stavu je odvětrání od kliky (rozpadlé gumičky a pod.)
Tohle všechno má vliv na bohatost směsi a ta je při provozní teplotě 90°C jiná než za studena.
Mě 1.8 takhle hrkala a cukala při jízdě za studena, protože solenoid ovládacího mechanismu sice otevíral, ale klapky se ani nehly, takže jsem stále jezdil na "výkonnostní" a ne "momentový" poměr směsi, resp. proudění vzduchu. U těchto relativně slabých motorů je znát každá drobnost.
Jakmile pár takových prkotin nefunguje, tak pak zapneš klimatizaci a je to jako když vypadne jeden válec.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 1

11.06 2019 13:29


Nakadah (04.06 2019 10:45) orig :
Jinak -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ospravedlnujem sa za OT, ale neexistuje nahodou podobna prirucka aj pre 1.8T BFB ?
snazil som sa to vyhladat na tej stranke no nic som uz nenasiel
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 19.2. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 2

13.06 2019 22:20


Tak nakoniec to bol zly napinak rozvodovej retaze hoci bol novy nenapol dostatocne retaz a tym padom nesedelo nacasovanie
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email