Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 25 června 2019
Celkem jsou zde 3 lidé (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: AndrejBramboris
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 43 515
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 0
Celkem: 3

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

12.06 2019 3:39


Ahoj,

jsem majitelem A4 B6 1.8T 140 kW BEX v žalostném stavu.

Doporučíte mi někoho schopného na diagnostiku, poradenství a servis, kdo umí opravit a ne jen měnit díl za díl bez zjištění příčiny?

Okolí Liberec Jablonec Mladá Boleslav ideální, při nejhorším Praze se nebráním.

Díky moc
nahoru

sponzor





12.06 2019 3:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1773 | Témat: 22

12.06 2019 7:16


Napis co ti to robi a poradime ti mozno aj tu. Ja mam diagnostiku 1.8T zmaknutu viac nez dobre. Ak mas kabel tak ti viem poradit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 407 | Témat: 1

12.06 2019 8:39


Presne tak, napis co mas za problem. Nebudem tu pisat, ze je potreba spravit zakladny servis, rozvody, oleje, filtre, svičky, cívky, kompresne tlaky...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

12.06 2019 18:29


Kabel nemám a momentálně jsem i bez dílny.

Začalo to cukanim při přechodu 3t otáček, skubnuti dozadu, jako bych vlekl auto, ale jakmile se zahrál motor tak po problému. Jel jsem s tím i na doporučení, od člověka co staví závodní motory, do jednoho servisu. Tam řekl, že to jede jak pichla svině, svítí kontrolka motoru - vzduchové sekundární čerpadlo, ale že hodnoty jsou v pořádku a že to odmítá řešit. Za jízdy ani log neudělal.

Teď to začalo cukat i dřív a v celém spektru otáček, na volnoběhu kolísání otáček směrem dolů jen + cikáni autem. Teď to je v servisu, že byla ko svíčka a vyvijec, ale komprese se nemerila, že to není nějak přesně, moc jsem tomu nerozuměl, a že by to chtělo rozebrat a podívat se na ventily.

Podezření je i na těsnění pod hlavou, ztrácí se mi voda, ale slem nemám, ale natlakovany moc hadice.

Motor jsem umyvam vapkou a karlanem a po půl roce je vidět, jak z boků je od oleje. Ze zadní strany přes diferak taky teče olej. Těsnění víka ventilů je taky ko, svíce jsou zalité v oleji.

A jinak klasika, Turbo* spina na 2.7t
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 407 | Témat: 1

13.06 2019 6:22


Tohle jak pišeš, je klasika u 1,8T. Tesneni vymenit, svicky nesmi byt zalite olejem, cukani bych videl na cívky a volnobeh na PCV ventil(ventil odvetrani).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1773 | Témat: 22

13.06 2019 6:50


Bez poriadneho logu to nema zmysel, mozes menit diely kolko chces..
Na 1.8t existuje paradny tool ME7Logger, ktory ti loguje vsetky mozne premenne s ktorymi pracuje ECU* a podla toho mozes zistit ci mas OK zmes, ci ti niekde prisava vzduch, ako ti funguje regulacia, Wastegate*, vaha vzduchu, vstreky atd..(Nebavim sa teraz o logovani VCDS, to je slabucke velmi). O tom toole servisy ani nevedia, lebo to sa siri len napriec komunitou , ktora upravuje 1.8T.

Ja som si tiez objavil xy problemov s motorom na ktore by som inak neprisiel.

Napriklad na grafe dole ide auto navonok OK, ale je tam vadny N75 a bez logu na to neprides.
Naposledy upravil snuff dne 16.06 2019 12:17, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 407 | Témat: 1

13.06 2019 9:43


Děkuji i ja za info. Zkusim to pak nalogovat, mam pocit, ze mam bohatou změs. Mam kat off, druhu sondu off a sekundar taky off. Takže je možne, že je tam něco špatne a RJ o tom nedá vědět.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

14.06 2019 0:02


Vypadá zajímavě, něco jsem našel, tak snad jsem stáhnu správně. A jaký kabel doporučíš, když ne VCDS?
nahoru

sponzor





14.06 2019 0:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1773 | Témat: 22

14.06 2019 6:51


VCDS je OK, na mazanie chyb Spravis tam aj log, ale nie taky detailny..

Ja mam kable 3.
KKL VAG-COM* - klasicky kabel na starsie auta. Prave tento pouzivam s ME7Loggerom na logovanie
VAGCOM (VCDS) - Na novsie auta s HEX-CANom - tusim sa da aj tento kabel pouzit na logovanie s ME7L ale musis vypnut inteligentny mod (aspon take nieco som zachytil) no nemam to odskusane
MPPS - Pouzivam na flashovanie ked si upravim soft (To mozme potom diskutovat dalej, poradim ti ako si to chipnes a otestujes ci tvoj chip robi co chces)

Najskor si nastuduj ME7logger a sprav log. Ak sa ti to podari mozme sa posunut dalej.

K ME7Loggeru potrebujes konfiguracny subor, ten si vygenerujes z dumpu svojej RJ (Cize MPPS kabel),ale robil som to uz asi pred rokom na svoj motor tak si to pamatam len hmlisto.Vyzera tak ako ten v prilohe (premenuj na .cfg) (Mozno ti to pojde aj s tymto ale nie som si isty)

Vsetky info som inak cerpal z fora Nefarious motorsports, tam su vsetky tooly a know how. Takze ten me7logger aj popis k nemu pohladaj tam.

Ale zatial mozno pomoze ak nalogujes cez VCDS tlak turba pozadovany, aktualny, injectors on time, vahu vzduchu, otacky, adaptaciu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.6. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

před 4 dny (6:12)


Koukal jsem na to forum a doporučuji s chipem ftdi ft232rl, a nebo hexcan od rose-tech.
Takže může být tento, podporována b6 tam je.

https://www.ebay.co.uk/itm/VAG-COM*-409-1-KKL-OBD2- [zkrácená url]

Ten log mám říct at udělá pan servisak, jo? Zkusím to
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a6c5 awx nestartuje náklon a7 a8 abs aditiva afn afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a3 sportback left rear light chyba audi a4 audi a5 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caga cana_klapky canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky p2015 p2016 palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku presov prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro reproduktor repráček retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi technik telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vychodne slovensko vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojeni el. naklapeni svetel zapojeni vyhrivanych sedadel zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email