Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 4
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

30.05 2010 21:08


Andre2:
Kamarád má Superba BDG (rolny) je tam přez 250tkm, ted byly dole víka ventilů a vačky jako nový, absolutně bez jakýkoliv známky většího opotřebení. Jen čerpadlo je už u konce z dechem....

Pokud chcete udělat pro motor dobrou věc, tak určitě nejezděte na longlife 30tkm.
Dej pak vedet zda mam zařídit to čerpadlo.
nahoru

sponzor





30.05 2010 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.05 2010 22:10


Meggy:
MUFTY: máš pravdu, až na tu zadedbanou údržbu
ukaž mi jedinou automobilku, která má v popisu prací při údržbě kontrolu hydroštelů

je to konstrukční vada a s tou se toho moc dělat nedá


V autodieloch máš obyčajne pravdu,ale teraz sa mýliš ,stačí si pozreˇř servisný manual je tam popis ako sa kontrolujú hydra ,je uplne automatické ak si dáš niečo robiť na motore že sa skontrolujú hydra,samozrejme že na takúto banalitu nie je stanovená servisná prehliadka,a s tým že je to konštrukčná chyba nesúhlasím ak hydra vydržia 300 tisic kilometrov tak sa o dákej chybe asi ťažko dá hovoriťz.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.05 2010 22:18


Andre2:
Kamarád má Superba BDG (rolny) je tam přez 250tkm, ted byly dole víka ventilů a vačky jako nový, absolutně bez jakýkoliv známky většího opotřebení. Jen čerpadlo je už u konce z dechem....

Pokud chcete udělat pro motor dobrou věc, tak určitě nejezděte na longlife 30tkm.



Ako ste prosímťa na to prišli že je čerpadlo na konci z dechom ,to by ma zaujímalo???


Postreh -- robím si teraz A 6 tak sa vozím na starom dotníku 6 rokov stál už vobec neštartoval ,hodil som tam novú baterku,vymenil gufero na čerpadle,palivový filter,spravil štarter skontroloval vedenie paliva a teraz chytá na brnk otočí ho pol otačky a chytí !!!!! má to tak 600 tisíc kilometrov ....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.05 2010 22:22


miesto styku vačka a vahadlo je na tom motore asi najmenej náročné miesto na mazanie ak by to sposoboval long. tým že po určitých kilometroch nemaže dostatočne tak by sa kluka vysrala každé popoludnie a Turbo* by šlo sraˇdva krát denne.

Myslím že na kamiony už robia long na 100 tisíc km...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

30.05 2010 23:26


Satas: Čekám stále na přesnou cenu, abych mohl předat k odsouhlasení.

Mufty: Nevím čím se ve skutečnosti živíš (opravama aut snad proboha ne), ale právě že styčné plochy vačka - vahadlo, vačka - hydro jsou nejnáchylnějším místem celého motoru na "kvalitu" oleje.
U toho longlife oleje nejde ani tak o to, že by po těch 30tkm neměl dostatečné mazací vlastnosti, ale obsahuje v sobě už hodně mechanických nečistot. Dál navíc pomalu 9 z 10 turbodieselů jezdí na upravených ECU*, tzn další množství sazí v oleji navíc.
Takže ti pak skrz motor koluje olej se slušným abrazivním účinkem, který mimo ostatních komonent motoru poškozuje v první řadě podávací zubové olejové čerpadlo, čímž se snižuje jeho výkon. To se jako další krok většinou projeví právě na vačkách - začnou se vydírat a v oleji se zvětšuje množství oněch nečistot (pilin) a tím se proces kurvení motoru už jen urychlí - šály, ještě víc olej. čerpadlo, pak i většinou Turbo*.
Hodně lidí pak koupí vačky z druhovýroby a repasovaný Turbo*, ale bohužel téměř nikoho nenapadne změřit kolik ten motor vůbec maže. Takže celý proces kurvení vaček a turba se opakuje znova, ale podstatně rychleji.
Pak ti lidi píšou po forech jak ty vačky z elitu a repasovaný turba stojej za hovno.
Pokaždý, když mi někdo přinese na opravu Turbo* z V6 s rozmazanýma ložiskama (rozumněj zadřenýma), tak se ho ptám, jestli na tom motoru nebyly KO vačky, drtivá většina lidí odoví že jo.

Takže dál tady můžeš vyprávět pohádky o tom jak najezdíš na long a původní vačky půl milionu km a taky jak jsi nastartoval 6 let stojícího doutníka, kterej by měl za tu dobu tak zarezlý čerpadlo ze zvodnatělý nafty a navíc ještě totálně zalepený pryskyřicí z řepky že by jsi určitě dřív přesápnul zpuchřelej rozvodák než by se to čerpadlo vůbec otočilo a o vstřikách vůbec nemluvím.

Ale jako večerníček dobrý...

Dobrou noc.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.05 2010 13:31


Andre2:
Satas: Čekám stále na přesnou cenu, abych mohl předat k odsouhlasení.

Mufty: Nevím čím se ve skutečnosti živíš (opravama aut snad proboha ne), ale právě že styčné plochy vačka - vahadlo, vačka - hydro jsou nejnáchylnějším místem celého motoru na "kvalitu" oleje.
U toho longlife oleje nejde ani tak o to, že by po těch 30tkm neměl dostatečné mazací vlastnosti, ale obsahuje v sobě už hodně mechanických nečistot. Dál navíc pomalu 9 z 10 turbodieselů jezdí na upravených ECU*, tzn další množství sazí v oleji navíc.
Takže ti pak skrz motor koluje olej se slušným abrazivním účinkem, který mimo ostatních komonent motoru poškozuje v první řadě podávací zubové olejové čerpadlo, čímž se snižuje jeho výkon. To se jako další krok většinou projeví právě na vačkách - začnou se vydírat a v oleji se zvětšuje množství oněch nečistot (pilin) a tím se proces kurvení motoru už jen urychlí - šály, ještě víc olej. čerpadlo, pak i většinou Turbo*.
Hodně lidí pak koupí vačky z druhovýroby a repasovaný Turbo*, ale bohužel téměř nikoho nenapadne změřit kolik ten motor vůbec maže. Takže celý proces kurvení vaček a turba se opakuje znova, ale podstatně rychleji.
Pak ti lidi píšou po forech jak ty vačky z elitu a repasovaný turba stojej za hovno.
Pokaždý, když mi někdo přinese na opravu Turbo* z V6 s rozmazanýma ložiskama (rozumněj zadřenýma), tak se ho ptám, jestli na tom motoru nebyly KO vačky, drtivá většina lidí odoví že jo.

Takže dál tady můžeš vyprávět pohádky o tom jak najezdíš na long a původní vačky půl milionu km a taky jak jsi nastartoval 6 let stojícího doutníka, kterej by měl za tu dobu tak zarezlý čerpadlo ze zvodnatělý nafty a navíc ještě totálně zalepený pryskyřicí z řepky že by jsi určitě dřív přesápnul zpuchřelej rozvodák než by se to čerpadlo vůbec otočilo a o vstřikách vůbec nemluvím.

Ale jako večerníček dobrý...


Pošlem ti adresu a návštív ma,všetko čo si mi odpísal sú bludy.

ˇživím sa renováciou veteránov,kúpou ,predajom a prenájmom ,prevádzkujem herňu, robím povrchovú upravu chromovaných vecí na autá, a okrem toho aj čiastočne strojárskou výrobou hlavne výrobou vačiek na moto veterány a renováciou prevodoviek.


K tým pilinám v oleji ---vieš akú má priepustnosť častíc olejový filter ?????


a k tým vahadlám ,natoč si motor a pozri sa kolko je tam ojeja okrem toho je to ako som písal najmenej namáhané klzné miesto v motore !!!!!!


Na a6 mám 300-350 tisíc km a vačky sú zodraté 0,2-0.3 mm teda desatinu na 100 tisíc km ,ja som nepísal že davam long,jazdím na polos. ale auto bolo jazdené do 150 tis km na long.

A k tým sadziam v oleji tak tie motoru nevadia lebo majú minimálnu velkosť a teda majú neabrazívne vlastnosi a dobré klzné vlastnosti.....


K tomu cigáru ,preventivne som vymenil vodnú pumpu a rozvoddový remeň ,inak starý nebol žiadny spuchrelý ,bol to Gates uplne Ok, o repke neviem čo si točil a vodnatá nafta tam tiež nebola,jediné čo bolo na palivom systéme je že tieklo čerpadlo okolo hriadele a oklo plynovej páky.

Viem všetko doloži ť čo som napísal a možeme sa aj staviť trebárs u notara o náaš majetok.

Ak ti niekto prinese rozmazlý Turbo* a má aj vydraté vačky kožho vie či to ato namalo aj milion na tachometri......

Dobrou noc.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.05 2010 15:21


Andre2: nie si nahodou andree s diesel power fora ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

01.06 2010 7:33


SCORPION:
Andre2: nie si nahodou andree s diesel power fora ?

je
nahoru

sponzor





01.06 2010 7:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.06 2010 15:15


tak to je fajn, mame tu dalsieho sikovneho cloveka

Vítam
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 0

22.05 2019 22:23


Ahoj, 2.5tdi 132kw AKE lze samostatně zaměnit vahadla za rolny?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

22.05 2019 23:00


Někde pohledej uživatel Satas s tím laboroval ale nevím jestli vyhrál.


Našeljsem to skončil na cenové nerentabilnosti
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 0

26.05 2019 9:24


Kouknu na to, díky ☺️
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email