Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 150 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 145
Uživatelů: 5
Celkem: 150

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 679 | Témat: 11

14.10 2018 20:14


áček:
Ahoj, je možnost se s tebou domluvit na vyčištění, v horším případě výměnu klapek na Q7 ?
mám nabídku na odpojení, ale po pročtení fora si nejsem uplně jistý že to je dobrý nápad.
sponzor





14.10 2018 20:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

14.10 2018 21:48


viky a4: Bohuzel casove to nedam. Po praci se stridame s manzelkou v hlidani deti. A o vikendech nakupy atd.
Ale neni to nic slozityho to zvladnes i sam. Cisteni vetsinou nepomuze bejva to tak vybehany ze je lepsi rovnou vzit opravnou sadu a vymenit to.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.10 2018 6:04


Citace:
problem spis v delce tahla nebo v tom plastovym tahle s kloubkem


mno toto som vylucil. Vybral som obe von a su rovnake. Podla vsetkeho bude u mna problem len v zakladnom nastaveni - naucenie kde je mechanicky doraz a bud to moje VDCS nevie, alebo nepoznam presny postup.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 11.3. 2010
Příspěvků: 679 | Témat: 11

15.10 2018 6:45


áček:

Tak diky .

Nemáte někdo nějaký typ kam to dát opravit?
Já se v tom hrabat nebudu když tomu nerozumím.
Ideálně Praha,
Volal jsem Satasovi ale to se asi dřív dovolám na hrad Milošovi , asi toho má hodně což chápu
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

15.10 2018 7:09


Kdyz by jsi chtel, tak bych ti to asi udelal. Jsem z vychodnich cech, ale pres tyden jsem v Praze, tak bych si vzal s sebou vercajk a udelal to. S casem je to ale horsi, jsi primo z Prahy?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.1. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 0

15.10 2018 12:15


Když jsem řešil klapky, tak jsem bral repas od týpka někde s Kladna tuším 6000 za obě a 2000 vrátil za staré, motorky se jen vymění, zakl nastavení a není problém mám cca před 70tkm vyměněny... A usazení těch tahel má v mosazi, takže asi neomezená životnost... Kdyby někdo chtěl tak tady kontakt 604821731
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 0

04.12 2018 22:31


AUDI A6 C6 (sedan, 2,7 TDI* 132kW 2008, 300kkm)
Ahoj všem,
po pročtení zdejších příspěvků jsme se s tátou a tchánem dohodli, že vířivé klapky sání budeme řešit. Všichni jsme amatéři, takže jsme si na to a alternátor vyčlenili celý víkend a i když vše jsme vyřešili bez problémů stačilo to jen tak tak.
Pár poznatků z výměny:
Že se jedná o vířivé klapky sání doporučuji určit zásadně z diagnostiky, je na to speciální chyba.
Může to být jak poškozené táhle tak spálený elektromotůrek tak zanesené klapky, které neumožňují dojet při startu motoru do krajních poloh. O to se pokouší dvakrát, pak nahlásí řídící jednotce (ŘJ) chybu.
Podle toho i poznáte na které straně, popřípadě na obou, je třeba měnit/opravit/řešit.
Pokud jste zjistili, kde je chyba předem, potom nemusíte kupovat celou drahou sadu ale jen ten který díl třeba na ebay nebo kde uznáte za vhodné (já pořídil sadu repase klapek (2x: klapky, těsnění, táhla a "ložiska" na ebay za 21€)
Určitě kupujte klapky uložené na kovové a KULATÉ osičce. Starší ale originální sady byly na oválné, respektive hranolové osičce, protože vycházeli z originálního dílu. Hranatá osička do 100kkm vyšoupe plastové uložení, čímž klapky chytnou vůli a nedosedají na dorazy a hlásí chybu a je to jako byste jezdili bez nich.
Při sundavání krytu sání doporučuji určitě vyndat i žhavící svíčky, jde to potom o dost lépe ven.
Když už budete mít sundáno, ty díly které přivádějí vzduch doporučím ještě nechat přes noc nějakým prostředkem na odkarbonizaci vyčistit.
Dejte si pozor pro kterou stranu kupujete repasovací sadu, liší se levá od pravé kvůli posunutí válců ve vidlicovém šestiválci.
Neliší se sada pro 3.0TDi od 2.7TDi.
Konektor od elektromotoru táhel klapek je trochu divný (možná pro vás ne ale mě to přišlo uhozené), musí se trochu přitlačit a potom podebrat vnějším otvorem vnitřní část...blbě se to popisuje, nutno vyzkoušet asi někde na sucho ať si ho neponičíte.
Při nandavání táhel na kloubové hlavice je třeba větší síla, použili jsme úzké kleště.
To je tak vše co si vzpomínám, pokud by někdo byl tak smělý a pustil se do toho sám, můžu pomoct chytrými radami na emailu: schmako zavináč seznam tečka cz
Jste tu moc bezva, díky všem.
P.S.: určitě bych tento problém neřešil, jak někteří zde zkoušeli radit, klapky vyndat nebo je nechat jen v jedné poloze. Určitě ne na vlastním autě, pokud se s ním hodláte přepravovat. Já osobně bych takovou prasárnu neudělal ani na cizím ale Češi holt, no...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.1. 2009
Příspěvků: 372 | Témat: 33

10.05 2019 15:43


pekne napsáno
jen doplnim ze na tom ebay se daji koupit klapky, jejichž kvalita je slabá, špatně opracované atd a pak jak se to namontoje do saci komory tak to drhne.
sponzor





10.05 2019 15:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 78 | Témat: 15

21.05 2019 21:11


Čavte!Po výmene repasu výrivých klapiek je nutné dačo nakalibrovať na diagnostike?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2011
Příspěvků: 94 | Témat: 9

10.06 2019 22:45


zkoušel jste někdo tyto klapky?

Sací trubkový modul ESEN SKV 96SKV018 - celý modul za 2000,-kč



https://voton.cz/saci-trubkovy-modul-esen-skv-96skv018
AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

18.09 2019 1:56


Tak dnes bylo auto na diagnostice, kvuli CEL signalizaci, a mam 2 chyby. Na zaklade projizdeni tohoto fora a jinych zahranicnich for jsem mel predtuchu, co by to mohlo byt a potvrdilo se to.

Vzhledem k tomu, ze uz to tu bylo nekolikrat, zkusim pohledat, co s tim a jak dal, ale kdyby nahodou to nekoho zajimalo a mel by zajem mi treba rict aktualne, jak to resil, nezlobil bych se.

Chyby jsou nasledujici:

1)
Filtr castic nadmerne zanesen
info o zavade:
- Stav zavad: 01100000
- Priorita: 2
- Frekvence zavad: 1
- Pocitadlo resetu: 255
- Kilometry: 304705
- Indikace casu: 0
- bez jednotek: 0
- bez jednotek: 9.5

2)
Snimac polohy klapky v sacim potrubi/rizeni proudu vzduchu P2015 - 003 - neplatny signal - Sporadicka - kontrolka zavad ZAP
info o zavade:
- Stav zavad: 10100011
- Priorita zavad: 2
- Frekvence zavad: 39
- Pocitadlo resetu: 255
- Kilometry: 306355
- Indikace casu: 0


Hadam, ze prvni zavada bude DPF**, ktera se da resit regeneraci, to tedy pomineme.

Tema je na klapky sani a tak me tedy zajima zejmena druha zavada, zda nekdo umi z tech cisel vycist, kde presne ten problem je. Cetl jsem ze ten system "sani" ma nekoliko komponentu a tak me zajima, zda bude stacit vymena urciteho komponentu nebo celeho saciho potrubi komplet.

Preji hezky vecer a Moc dekuji za odpoved.

Bora
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.6. 2011
Příspěvků: 94 | Témat: 9

22.10 2019 13:29


Ahoj, kamarád má A4 B8 3.0TDI a pry ma spatne klapky, víte někdo, jaké tam jsou? Nějak si nejsem jistý, jaké tam jsou, jestli tam jsou stejné jako na A6, nebo jiné.

Děkuji za odpověď
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

22.10 2019 13:58


Jsou tam úplně stejné.
AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

22.10 2019 14:19


Bora (18.09 2019 1:56) orig :
Tak dnes bylo auto na diagnostice, kvuli CEL signalizaci, a mam 2 chyby. Na zaklade projizdeni tohoto fora a jinych zahranicnich for jsem mel predtuchu, co by to mohlo byt a potvrdilo se to.

Vzhledem k tomu, ze uz to tu bylo nekolikrat, zkusim pohledat, co s tim a jak dal, ale kdyby nahodou to nekoho zajimalo a mel by zajem mi treba rict aktualne, jak to resil, nezlobil bych se.

Chyby jsou nasledujici:

1)
Filtr castic nadmerne zanesen
info o zavade:
- Stav zavad: 01100000
- Priorita: 2
- Frekvence zavad: 1
- Pocitadlo resetu: 255
- Kilometry: 304705
- Indikace casu: 0
- bez jednotek: 0
- bez jednotek: 9.5

2)
Snimac polohy klapky v sacim potrubi/rizeni proudu vzduchu P2015 - 003 - neplatny signal - Sporadicka - kontrolka zavad ZAP
info o zavade:
- Stav zavad: 10100011
- Priorita zavad: 2
- Frekvence zavad: 39
- Pocitadlo resetu: 255
- Kilometry: 306355
- Indikace casu: 0


Hadam, ze prvni zavada bude DPF**, ktera se da resit regeneraci, to tedy pomineme.

Tema je na klapky sani a tak me tedy zajima zejmena druha zavada, zda nekdo umi z tech cisel vycist, kde presne ten problem je. Cetl jsem ze ten system "sani" ma nekoliko komponentu a tak me zajima, zda bude stacit vymena urciteho komponentu nebo celeho saciho potrubi komplet.

Preji hezky vecer a Moc dekuji za odpoved.

Bora

...neudelal jsem vubec NIC a kontrolka uz se nerozsvitila od te doby = asi mesic, kazdodenni jezdeni a nic, je pryc...resit to tedy nebudu zatim.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

22.10 2019 14:56


Protoze mas ulozenou chybu kdyz ji vymazes zase vyskoci na urcitou dobu
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

22.10 2019 15:13


Je to tak, delalo mi to stejne. Vymenil jsem za nova tahla + klapky a je klid uz pres 2 roky skoro. Predtim to bylo co 1000km to chyba.
sponzor





22.10 2019 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

22.10 2019 15:53


Fan1s (22.10 2019 15:13) orig :
Je to tak, delalo mi to stejne. Vymenil jsem za nova tahla + klapky a je klid uz pres 2 roky skoro. Predtim to bylo co 1000km to chyba.

Ja si to myslel taky, prave jsem se kdesi docetl, ze chyba po vymazu vyskoci znovu, ovsem az tak pri 5. "tripu", kdy uz ma RJ jasno, ze to neni ojedinela anomalie ale chyba...ale ja uz najel asi 2k km a nic... tak uvidime...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

22.10 2019 16:08


To uz se neobjevi tak to tam taky mel buh vi jak dlouho spis jestli dobre regeneruje DPF*
AK batole
AK batole


Registrace: 17.8. 2019
Příspěvků: 459 | Témat: 10

22.10 2019 16:35


Roubic (22.10 2019 16:08) orig :
To uz se neobjevi tak to tam taky mel buh vi jak dlouho spis jestli dobre regeneruje DPF*

Zaneseny DPF* byla druha zavada (ze dvou)...a taky uz nic...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

22.10 2019 19:08


Zdar pani!

Tak mam dalsie informacie s problemom "virive klapky".

Chyba klapiek ( tusim P1018 ) je sposobena volou v tiahle, dorazov.
Pohon klapky ma vnutenu polohu vo vychodzej polohe strunou. Ta posobi permanentne na cely pohon, dorazy. Pri zapnuti klucika motor v pohone otestuje doraz este dalsim momentom, ktory je vo vysledku spolu so silou pruziny dost velky, preto sa necudujem, ze to po case odide. Ako som spominal niekde vyssie, pri rieseni mojich klapiek, po ich vymontovani som zistil, ze loziska v nich su mosadzne a bez voli. Chyba vznikla vdaka voli v doraze.
Pri tomto zisteni vznikol napad, obmedzit polohu klapky uz v pohone. 2xduck.com odhalil, ze nie som sam,ktoreho take nieco napadlo. Nejedna sa vsak o jednoduchu zalezitost, pretoze aj prilis velky doraz sposobi chybu - pravdepodovbne pre maly pracovny rozsah. Rozsah spravnej vychodzej polohy je dost maly.
Predavaju sa dorazy montovane na obal pohonu za cca 20libier.
Mno navrhol som vlastne riesenie montovne do vnutra klapky, ktore neposobi rusivo pri podrobnej prehliadke motora.
Jedna sa o doraz umiestneny do vnutra klapky na ozubene koleso a je vytlaceny na 3D - cke.
Je to jednoduche a aktualne aj odskusane. Terazky budem testovat tepelnu odolnost pouziteho filament -u.
V pripade zaujmu uverejnim foto. Piste idealne na gmail.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

22.10 2019 19:13


A neni lepsi ty klapky vymenit ? Nez vymejslet takove kouzla ? Popripade vypnout v ECU* ? Ja treba klapky kamosovi objenal na ali za cca 900kc obe strany vymenil a pres rok je to oki
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

22.10 2019 19:17


Tak neviem, ci to nebolo dost jasne z prispevku, ale:
nebol dovod ich menit, pretoze boli v poriadku. A nove mam, ale uz na pohlad daleko nekvalitnejsie, nez tie co su tam.
Oprava je do cca 30minut bez demontaze klapiek samotnych.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.10. 2015
Příspěvků: 5 | Témat: 1

03.01 2021 0:21


Zdravím pánové .K tématu klapky nechal jsem si udělat mosazné lůžka a stavitelná táhla co používají modeláři ,kde se dá táhlo seřídit na požadovanou délku tudíž i hodnotu a klapky frčí už 2 roky a nevím o nich.Jen pro jistotu přemýšlím o lopatkách z nerezi ty už byly taky v testu ale nebyl čas dodělat. Nějaké fotky jsou tak můžu poslat jak to vypadá
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

03.01 2021 8:55


Vůbec Nechápu proč kolem toho je vůbec tohle mega téma. Do kolektorů se dá opravna sada vc tahel servomotory se zauci VASem 6395 a maka to na každým autě co ode mě odjede. Jenže kdo to kdy po výměně znova zaučil ze ..... pak se vymejslej mraky debilit jak ojebat moturek.
sponzor





03.01 2021 8:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.6. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 4

19.01 2021 15:32


Přes víkend jsem čistil obě dvě sací roury s klapkama, Humus jak svině. A6 BMK na 450000 tisících km. vyměnil jsem klapky těsnení a táhla. Stejně vag ukazuje chybu na 2. sacím potrubí horní a dolní meze. Motorek je gut zkoušel jsem tři dělaji totéž. 1. řADA* se po otočení jednou pohne nahoru dolu a stojí, dvojka jede dvakrát pomalu sem tam. Myslím že je celej ten domek a dorazy tedy meze KO. Objednal jsem proto toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


za 20 éček, snad to problém vyřeší. Mám jen VAG a Delphi takže asi základní nastavení motorků neprovedu, NEBO?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

19.01 2021 15:35


Mečoun: nekdo rika, ze zauceni neni potreba.
Satas rika ze jo, ale potrebujes VAS. Ale drtiva vetsina lidi nic nezaucuje a nejak to jede. Pokud mas cestu prahou, stavil bych se u satase...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.6. 2013
Příspěvků: 9 | Témat: 4

19.01 2021 15:42


Cestu kolem bohužel nemám.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

19.01 2021 18:23


tomko222 (19.01 2021 15:35) <a href="/forum/prispevek/1456243-klapky-sani-motoru-2-7-TDI*-3-0-TDI*#1456243">orig</a> :
Mečoun: nekdo rika, ze zauceni neni potreba.
Satas rika ze jo, ale potrebujes VAS. Ale drtiva vetsina lidi nic nezaucuje a nejak to jede. Pokud mas cestu prahou, stavil bych se u satase...
Ten kdo říká že není zaučení potřeba a ani VAS tak to jsou přesně ti vědci z fejsbuku a moudrama nacupovaný inženýři s diskuzí který nechtějí přijmout za skutečnost že je vše uplně jinak.Ono se to občas povede se trefit do naučených poloh a žádnou chybu to nepíše to samé jak si chytráci mění použité regulace turb pak stim hejbou tak dlouho až chytnou tu polohu původního turba a jásaj jak stím vyjebali a že se nic nemusí...To že to jede uplně jinak to auto to neva ušetřili a tj hlavní.Já se vždy dobře bavím.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.4. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 0

30.01 2021 9:00


Zdravím, měl jsem stejný problém, klapky jsem tedy vyměnil, ale u levé psala dignostika stále, že je hodní mez překročena nebo nedosažena, teď už nevím... Vyřešil jsem to tedy tak že jsem přilepil malý kousíček plastu cca 3x3mm na ten plastový bazne nasunutý na ose tech klapek, je tam část na vymezení o kolik se ty klapky můžou otočit, zkusil jsem to p|ilepit z jedné strany, to nepomohlo, tak z druhé a ejhle, tohle řešení zadarmo mi už mi asi rok skvěle funguje, žádná kontrolka motoru ani na výpisu z diagnostiky, vím že to není moc profi, ale funguje to.
AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

15.02 2021 19:42


Zauceni je potreba.Ojebani je mozne,ale nikoliv optimalni,ani ja a to je co rici bych to nejebal a nechal zaucit.Je na to spousta tool,ale neni lepsi zajet k nekomu,kdo to umi,vi co a jak?Zcela jiste ano
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email