Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 25 kvě 2019
Celkem je zde 9 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marapis
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 43 334
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 4
Celkem: 9

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 16 | Témat: 3

12.05 2019 17:47


Zdravím, mám takú prosbu, mám v aute neoriginal rádio Panasonic a chcel by som radšej originálku Audi concert klasika kazetak. Podľa schémy a pinoutu som zistil že má len 2x výstup na Repro a to 20W, problém je, že netuším kde mám nájsť zosilovač na ďalšie reproduktory lebo v zadu v ľavo v kufri som nič nenašiel a neviem sa dopátrať kam by to malo ísť atd. Predošlý majiteľ mi nevie povedať ako to je zapojené atď lebo to už takto kúpil.

Čiže otázky sú kde by som vedel nájsť zosilovač a ako by mal vyzerať ? nemal by to byť ten bose zrejme netuším.
RV auta je 98
Druhá otázka je že ak nebudem mať ten zosilovač tak to asi na Origo nenapojim respektíve mi to asi nebude hrať. Viete mi poradiť ? lebo už som z toho zamotaný ako a kde to má byť prípadne schému kade by mali ísť aké káble atď.
Momentálne mi repráky hrajú všetky a všetky majú originál konektory atď. Rádio je 4x50W.

Ďakujem
nahoru

sponzor





12.05 2019 17:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1112 | Témat: 34

12.05 2019 19:37


Ak pred tebou nikto nevytrhal kablovacku, tak mozno najdem stary subwoofer z mojej S3 aj s povodnym zosikom. AK kablovacku stikol, alebo vytrhal, tak budes mat robotu naviac.

Nemas nejaky volny konektor nezapoheny vvzadu na lavej strane? Pri kompresore alebo nad blatnikom smerom ku zadnym sedackam...

Ja som v aute povodnu kablovacku nechal, ak by si nejaky dalsi majitel chcel vratit seriu, o com velmi silne pochybujem, lebo zvuk je uplne o niecom inom.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1513 | Témat: 48

12.05 2019 20:15


Zesilovač se nachází v subwooferu, který by se měl nacházet v levé bočnici v kufru.

Nevím jak to má předface, u faceliftu jsou tam kryty, co se dají sundat a je vidět vršek subwooferu.

Origo zapojení v případě poloaktivu (tedy ne BOSE verze) je tak, že předek hraje z rádia a zadní repro a subwoofer je hnaný přes zesilovač nacházející se právě v boxu subwooferu. Tento konektor se připojuje do origo rádia a jdou z něj nízkoúrovňové signály do zesilovače.

Problém je, že takto na dálku těžko radit, neboť už jsem viděl případy, kdy někdo kvůli ušetřeným pár stovkám ustřihal konektory a různě to zprasil. Pak se vracet k originálnímu zapojení je docela chalange, neb se musí dohledat co kam jak zapojil, udělat nové konektory a ty pak pozapojovat.

Schéma zapojení rádií lze nalézt v levé části v sekci Audi Wiki -> Audi autorádia.

Pokud tam nemáš zesilovač, tak origo rádio nenapojíš a budeš jej muset sehnat a nebo to překopat přes nějaký jiný zesilovač, ale potom bys musel doplnit nějak i subwoofer.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 16 | Témat: 3

14.05 2019 12:38


Ten zosilovač som nikde nenašiel ani v kurfi a ani vyvedené kable atd. od zadného repráku mi ide kabel pod sedadlom vodiča a neviem kam dalej lebo som sedadlo nevyberal a nedošiel som nato kam to ide.
podľa označenia na vyrobnom štítku som zistil že mám pasívne reproduktory no neviem čo to znamená že tam ten zosik ani nebol ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1513 | Témat: 48

14.05 2019 14:02


Nehledej zesilovač, ale subwoofer boxhttps://www.megaparts.eu/uploads/productgalleryfil [zkrácená url] zesilovač je jeho součástí.

Pokud jsi něco o pasivním systému našel na nějakém štítku tak je klidně možné, že tam SW+zesilovč nikdy nebyli. Ale eště jsem neviděl A3 která by nebyla alespoň poloaktivní. Ovšem netuším o jakém štítku mluvíš, protože reproduktory jsou vždy pasivní. Záleží ale na tom zda systém je poloaktivni nebo plně aktivní (tedy obsahující zesilovač).

Concert má předek pasivně a zadek přes zesilovač, takže bez origo subwooferu + zesilovače nebo nějakého předělání to nepojede.

Nicméně vše je jen a pouze teorie, bez alespoň nějakých informací či eště lépe zkouknutí ti nikdo nedokáže říct co se tam dělo a jak to máš dát zpátky.

Asi bys měl nejlepší to dát elektrikáři, který je schopen si rozklíčovat kabeláž, protože bohužel schéma typu "tento svazek vede tudy a támhle a pak zatáčí tam" nikdy nikdo asi nedělal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 16 | Témat: 3

14.05 2019 14:15


tu fotku čo si mi poslal tak tam určite nieje čiže najskôr to tam bolo a niekto to vymontoval spolu s origo radiom.

Ciže zrejme mi bude treba origo radio + zosilovač dokupiť a ťahať nanovo káble minimálne dozadu do kufru a od neho ku reprakom ?

Škoda je len že tam niekto šprtal a prerabal to no holt už len prísť jak to vratiť spať.

skusim ešte zistiť kam vedú tie káble. Poloaktiv ako fungoval? respektíve všetko zosilenenie mal z rádia ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1513 | Témat: 48

15.05 2019 11:56


Ano potřebuješ rádio a subwoofer se zesilovačem.

Ohledně kabelů nevím, netuším zda je tam máš nebo ne. Takže buď je musíš znovu natahat a nebo ne. To zjistíš až to rozebereš.

Poloaktiv není zesílený pouze z rádia. Je to tak jak jsem vysvětloval o dva příspěvky výše.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 16 | Témat: 3

15.05 2019 19:05


išlo by to aj tak že by som dal zosilovač nie originál do kufra tak ako má byť a napojil by som len origo radio na to ?

neviem koľko W sú tam výstupy a v podstate su tam napojene basáky a stredy ?
nahoru

sponzor





15.05 2019 19:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 16 | Témat: 3

16.05 2019 1:22


Viete mi poradiť s týmito reprákmi ? máte nejakú skúsenosť a ak áno tak as to oplatí do toho dať peniaze ?


Ďakujem

https://www.ahifi.sk/reproduktory-do-audi-a3-8l-set-c-1.html#tab-description
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: před 6 dní (0:00)
Příspěvků: 5 | Témat: 0

před 5 dní (9:13)


není lepší originál ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2019
Příspěvků: 16 | Témat: 3

před 5 dní (10:42)


no práve mi neprídu nejake extra, možno pretože to niesu bose tak to je klasika
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1513 | Témat: 48

před 3 dny (23:41)


Na přestavbu komplet ozvučení už tu mám taky celé téma, tak se podívej tam a uvidíš co to obnáší.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak ty repra co ti mám povídat. Pokud jsi nenáročný, tak budiž. Já kupoval viz téma nahoře ale tam je cena za jeden středobas a výškáč cca stejná jak celá tahle sada- Nicméně stěžovat si nemůžu. Každopádně pozor, že toto repro není vhodné pro zapojení na originál rádio, ale pro nějaký zesilovč. Na rádio musíš dát slabší reproduktory s vyšší citlivostí, jinak je ani nerozehraješ a nebo popravíš zesilovač v rádiu, jak se to budeš snažit nahonit na volume.

Jinak pokud si myslíš, že jen koupíš tyhle repráky, hodíš je tam a bude ti to hrát, tak jsi na omylu. Předek ti rádio eště možná jakž takž utáhne (v nouzi), ale vzadu ti stále chybí zesilovač.

Další věc je ten zesilovač. Ty stále nechápeš, že se tu snažíš přebastlit originální factory zapojení s aftermarketem, ale to není tak, že by to bylo plug-and-play.

Prostě buď udělej origo zapojení se vším všudy (tedy i zesilovačema subwooferem v origu) a nebo to předělej komplet na aftermarket.

Ale rozhodně nezkoušej nějaký kombinace jak pejsek a kočička.

Jo a dozadu bych rozhodně nedával koaxiální repro, neboť ti výšky budou hrát do nohou, což je úplně na prd.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a4 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 barva baterie bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku presov prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro reproduktor repráček retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedan sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi technik telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vychodne slovensko vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojeni el. naklapeni svetel zapojeni vyhrivanych sedadel zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email