Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 187 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 187
Uživatelů: 0
Celkem: 187

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

12.05 2019 8:49


Zdravím všechny. Můžete mi poradit o jaký problém může jít?
Sháním audi motor 4.2 MPI*. Už jsem si byl projet 3 kousky a z toho u dvou se stalo, že po jízdě a zastavení jsem cítil kouř a smrad a když jsem otevřel kapotu tak u vypnutého motor cítil smrad a viděl jak se po obou stranách motoru, jakoby od spodu valí kouř. Že by tekl od nekud olej na výfuk? Jak jsem psal u dvou kousků ze třech. Co to může dělat? Děkuji předem za fundované rady a postřehy.
nahoru

sponzor





12.05 2019 8:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.05 2019 10:19


neměli prasklé svody ? kámoš tohle měl tehdy na 4.2mpi ale měl tam plyn a říkal že mi to prasklo z plynu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

12.05 2019 15:21


Díky za odpověď, ale obě audi byly bez zabudovaného LPG*. Mně to připadalo jako olej na svodech nebo se palici olej. A hlavně jak se kouřilo z motoru i když byl vypnutý třeba 2 minuty.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

12.05 2019 15:55


Chtěl jsem upravit předchozí mou odpověď, ale nevím jak. Ještě dodám, že přesně toto jsem cítil a viděl ten kouř u svého motoru 2.8i 142 kw.
Je mi záhadou, že jsem to viděl na dvou 4.2 MPI* ze třech se kterými něm se svezl během 10 dnů. Nájezd motoru 190 tis jak podle servisní knížka tak ověřeno ve značkovém servisu v jejich databázích v auto porsche.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.05 2019 17:34


Treba netesnilo viko ventilu a kapal na to olej tohle ti nikdo asi od stolu nerekne co by to mohlo delat nebo muze okolo vezt nejaka hadicka s vodou tezko rict
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

12.05 2019 18:58


Díky za odpověď. Já zkoušel, jestli to třeba není nějaká známá závada, se kterou již má tu někdo zkušenost na tomto motoru, vzhledem k tomu, že to bylo stejně na dvou autech ze třech. Je mi jasné, že takto od pc se to nepozná. Ale díky za odpovědi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2015
Příspěvků: 72 | Témat: 5

12.05 2019 22:57


Ahoj, na svojí 2.8 5v v A4 jsem měl stejný problém, masivní únik oleje, ne z ventilového víka ale z těsnění napínáku vaček po ne úplně povedené opravě rozvodů včetně řetízků. Neskutečný smrad z ventilace, venku smrad spáleného oleje ještě několik minut poté co jsem auto chcípnul, při stání bylo vidět jak se kouří ze zadní části motoru. Přetěsněno u Vlasty, od té doby ani kapka.

Mimochodem bylo toho oleje tolik, že se mi v něm krásně vykoupal alternátor...

Ale aby to smrdělo stačí asi i malej únik, nevím jak u 4.2 ale u té 2.8 je častý problém s odvětráním - PCV a jeho hadice, pak jde olej všude kolem ven.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

13.05 2019 7:29


Děkuji za další odpověď. Každopádně se shodneme , že to je spojeno s únikem oleje někde na motoru. Od koupě jsem v obou případech zatím odstoupil od koupě. Nehodlám do toho hned od koupě cpát prachy a zjišťovat kde je co špatně. U té jedné a8 mě to mrzí, měla pěknou výbavu a barvu. Ale to se nedá nic dělat
nahoru

sponzor





13.05 2019 7:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

13.05 2019 7:32


A neni to skoda ? Treba by si zjistil ze to je oprava za 100kc
Jasny muze bejt i vic ale pokud se ti auto libi vem nekoho sebou at zjisti o co jde a pak se rozmysli
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

13.05 2019 7:53


Škoda to je. Řešil jsem to se známým ten má w12 a údajně stejná závada se objevila u jeho známého na 4.2 MPI* a řešili to snad půl roku a pořád to kouřilo stejně a dosud nevyřešeno. Kam to dávali nevím. Ano, může to být blbost, jako těsnění třeba víko ventilů. To jsem si na své 2.8i měnil sám. Ale jelikož motoru 4.2 MPI* vůbec neznám, nechce se mi hned řešit problémy a taky neznám nikoho koho vzít s sebou a taky asi těžko někdo pozná pohledem na motor jen tak před barákem co je to za problém. Ještě zkusím projít net a třeba najdu nějaký odkaz .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

13.05 2019 9:34


dej do googlu 4.2 MPI* oil leak a třeba něco najdeš , ale já bych se toho nebál nebo bych tady zkusil ukecat satase za nějaký peníze a ten ti to hned řekne a zkontroluje tak že tomu ani neuvěříš
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2013
Příspěvků: 192 | Témat: 19

13.05 2019 15:02


Cau. Jak tomu DAM* kour, tak to pak taky smrdi a kouri Je to olej co kape z podvika ventilu presne dolu na svody ocistim a chvili je klid... uz jsem i daval nove tesneni a po roce zase zacalo...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

13.05 2019 15:13


Já jsem tady někde četl od Satase, že u tohoto motoru se nějaké těsnění na tomto motoru lepí myslím? Nebo něco takového a přesně z tohohle důvodu, aby to vydrželo. Ale nechci kecat, jen se mi zdá, že jsem to někde viděl.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

21.05 2019 6:16


Děkuji za odpovědi. Zatím čekám jak to dopadne. Jedno A8 dal majitel do servisu kvůli tomu kouření . Zatím stále hledám další a8 s pěknou výbavou a hlavně s dohledatelnou historií.
Ještě k těm závadám se přikláním k tomu těsnění, ale kdoví. Každopádně děkuji za názory všem .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2019
Příspěvků: 76 | Témat: 8

21.05 2019 18:16


Takže, dle majitele už by to mělo být v pořádku. V servisu na to koukli a prý to neteklo kolem těsnění vík, ale prý je někde ještě nějaká gumová zátka a přes ti to kapalo na svody. Zátka vyměněna a už by to mělo být ok.
Víte někdo, zda to tak může být a kde za zátka je? Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email