Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 349 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 5
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2019
Příspěvků: 83 | Témat: 18

25.04 2019 8:34


Ahoj všem,

Chtěl bych se stát hrdým vlastníkem audi, tudíž aktuálně koukám po bazarech a sháním se po voze.
Aktuálně mám ale dilema, pro jakou motorizaci se rozhodnout, zda pro A4-B8 2.0 TDI* nebo pro A4-B8 1.8 TFSI*.

Do teď jsem vlastnil Octavii (r.v 2006) 2.0 TDI* s nájezdem 370 000 km, proto vím, že to pro ten motor je v celku prd, když dostává dobrou péči, ale jak je na tom v porovnání s 1.8 TFSI*, není nájezd okolo 280 tis. km už dost na 1.8 ?
Případně jaké máte zkušenosti s benzíňákem ?

Koukám se po voze do 180 000,-

+ rád bych se zeptal s jakou spotřebou jezdíte u té 1.8 TFSI* na dálky.

Konkrétněji se mi tedy aktuálně líbí 1.8TFSi 118kw rok 2009 naj 280tis, sedan, manuál cena 179 tis. (Serviska vedena až do té doby), někde jsem ale četl, že ty prvotní TFSI* byly docela propadák, že se to dávalo do kupy pak až od roku 2011, ale jak to v realu je vážně netuším.

Spíše než jízdní vlastnosti mě zajímá ta mechanická část, aby se z toho po chvilce nestala jezdící pokladnička do které by se akorát cpaly neustále peníze a stálo to v servisu.

Edit: Teď se ještě dočítám, že u těch prvotních A4 TFSI* se setkávali s praskáním hlav a podobně na druhou stranu 2.0 TDI* se prý setkávali se špatným mazaním nebo co.

Moc děkuji všem za odpovědi.
nahoru

sponzor





25.04 2019 8:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

25.04 2019 9:06


Ty blázne , jenom uvazovat o 1.8 či 2.0 tsi je hřebík do rakve . Nejhorší motory v historii wagenu napříč všema znackama grupu.schanej pouze 2.0 TDI* případně 3.0tdi jinak se poseres do vejšky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2019
Příspěvků: 83 | Témat: 18

25.04 2019 9:25


Děkuji za názor, já se právě raději ptám, protože s benzíňáky nemám moc velké zkušenosti a už vůbec ne konkrétně s touhle motorizací proto se ptám radši zde.

Tata má třeba 2.5 TDI* Avanta rok asi 2003, taky ho z toho shazovali, že to je jeden z nejhorších motorů a až na některé menší opravy si nemůže stěžovat, tudíž se radši ptám lidí s reálnými zkušenostmi, než si číst na internetu něco, co člověk nemusí mít ani podloženo.

Jinak tohle je už TFSI* ne TSI, ale to na téhle věci as zrovna moc nemění, pokud se takhle srali už s nízkým nájezdem, jak pak mohou dopadnout ty co mají nalítáno pomalu ke 300
Jinak jsem si četl, tam je u těhto motorů 1.8 TFSI* rozvodový řetěz a nikoliv řemen ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

25.04 2019 9:36


Poslednych 10 rokov (Podla mojho nazoru tak 20) koncern dobry motor nevyrobil a je jedno ci chces naftu alebo benzin. Odloz si do prasiatka hlavne na servis ked to kupis.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2019
Příspěvků: 83 | Témat: 18

25.04 2019 9:46


Tyjo, chtěl jsem si koupit konečně nějaké pořádné auto u kterého bych ztrávil alespoň pár let a po tom co píšete si už moc jistý nejsem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2015
Příspěvků: 76 | Témat: 23

25.04 2019 10:16


Cau, hlavne to bych si spis tu ovci nechal. Nebo jako jestli clovek ma ovci 2.0tdi nebo audinu 2.0tdi to mi prislo vzdycky strasne zbytecny. Kup si v6
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.7. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 0

25.04 2019 10:32


Kluci TSI a TFSI* je jedno a to samé, Škoda měla (má) TSI a Audi TFSI*. Měl jsem Octavii 1.8TSI, rv.10/2008, kód BZB. Takže ještě nefacelift, měl jsem štěstí v neštěstí, protože potom už dávali kód motoru CDAA, podotýkám u Škody, nevím jaké kódy motorů audi. U toho CDAA, ošidili pístní kroužky, takže klukům to začlo žrát šíleně olej, všichni asi víte jak se k tomu různě stavěli a co to bylo za martirium. Kam se asi ztrácel ten olej, hm, všechno díky tomu zakarbonovano. U mého BZB tento problém nebyl, nicméně problém s rozvodovým řetězem resp. jeho napinakem hrozil u mne, takže když jsem to koupil s nájezdem cca 150tis., šlo se na rozvody. Dál se napínák typ K, údajně poslední modernizovaný, neměl by být problém. Opravdu motor byl tišší, nicméně po čase jsem slyšel že už to zase není úplně ono. Ono ta 1.8TSI jela pěkně svižně, ale zvukový projev šílený, jak šicí stroj. Nic lahodného pro uši. Někdy když byl velký mráz, ráno při startu, byl slyšet řetěz jak to zachrastilo, než čerpadlo natlacilo. Ale nestalo se mi to co jiným, že by přeskočil apod. Prodal jsem ji s nájezdem 270tis., jezdí dál. Podotýkám že když jsem ji koupil já, měnili se všechny náplně, svíčky každých 60tis.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2019
Příspěvků: 83 | Témat: 18

25.04 2019 10:40


Tak já neříkám, že ta Octavia je špatné auto, spíše se mi jedná, že pomalu začínají korodovat některé částí ať už od toho, že to je oťukané od kamínků, nebo prahy.
A investovat do starého auta se mi moc nechce, protože bych se za rok či dva dostal do stavu, kdy bych do něj musel dát minimálně 40 000 jenom proto aby vypadalo zase k světu a tu investici ti u auta co bude mít v tu dobu nalítáno třeba přes 400 tis nezaplatí, nehledě na to, že už s nájezdem 350 tis je to auto těžko prodejné, protože si každý Jarda řekne, že je to vylítaná mrcha.

To si raději teď zaplatím za Audi, které bude v lepším stavu vizuálním a budu o to pečovat a vím, že se mi v tomhle případě taky ty peníze co do toho proinvestuji nevrátí, ale budu furt investovat do auta, které si bude udržovat cenu, bude mít lepší výbavu a budu v něm mít pomalu stejný motor u kterého už vím po předešlé zkušenosti co a jak o nějaké navýšení výkonu mi nejde.
nahoru

sponzor





25.04 2019 10:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2019
Příspěvků: 83 | Témat: 18

25.04 2019 10:43


TheLineman (25.04 2019 10:32) orig :
Kluci TSI a TFSI* je jedno a to samé, Škoda měla (má) TSI a Audi TFSI*. Měl jsem Octavii 1.8TSI, rv.10/2008, kód BZB. Takže ještě nefacelift, měl jsem štěstí v neštěstí, protože potom už dávali kód motoru CDAA, podotýkám u Škody, nevím jaké kódy motorů audi. U toho CDAA, ošidili pístní kroužky, takže klukům to začlo žrát šíleně olej, všichni asi víte jak se k tomu různě stavěli a co to bylo za martirium. Kam se asi ztrácel ten olej, hm, všechno díky tomu zakarbonovano. U mého BZB tento problém nebyl, nicméně problém s rozvodovým řetězem resp. jeho napinakem hrozil u mne, takže když jsem to koupil s nájezdem cca 150tis., šlo se na rozvody. Dál se napínák typ K, údajně poslední modernizovaný, neměl by být problém. Opravdu motor byl tišší, nicméně po čase jsem slyšel že už to zase není úplně ono. Ono ta 1.8TSI jela pěkně svižně, ale zvukový projev šílený, jak šicí stroj. Nic lahodného pro uši. Někdy když byl velký mráz, ráno při startu, byl slyšet řetěz jak to zachrastilo, než čerpadlo natlacilo. Ale nestalo se mi to co jiným, že by přeskočil apod. Prodal jsem ji s nájezdem 270tis., jezdí dál. Podotýkám že když jsem ji koupil já, měnili se všechny náplně, svíčky každých 60tis.


Klasika, tátovi taky vyhrožovali s tou 2.5, že je to motorově na pí.. že tam odejde to a to asi je to kus od kusu, ale z toho co všichni píšou asi zůstanu u klasického TDÍčka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.7. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 0

25.04 2019 10:45


No a abych Vás pobavil, tak jsem si nechal po bráchovi 2.5TDI AKN, rv. 03, Passat b5.5, Šaty mi udělal hydra, rozvody a jezdím v klidu dál, není to zavodak, spíš pracant, to mi vyhovuje. Čeká mne asi Turbo*, ale jinak zatím dobrý, na to že má 360tis., auto bylo celý život v rodině, tak dobrý. Jaká auta dnes tohle vydrží..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

25.04 2019 12:53


snuff (25.04 2019 9:36) orig :
Poslednych 10 rokov (Podla mojho nazoru tak 20) koncern dobry motor nevyrobil a je jedno ci chces naftu alebo benzin. Odloz si do prasiatka hlavne na servis ked to kupis.


ÁMEN
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.4. 2019
Příspěvků: 83 | Témat: 18

25.04 2019 15:06


Samé "pozitivní" odpovědi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

25.04 2019 19:23


Posere se stejně vsechno ale tsi je utrasracka komplet takže hledej TDI* to ti vydrží o něco déle
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email