Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 247 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 247
Uživatelů: 0
Celkem: 247

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 7

16.04 2019 18:38


Ahoj klubaři,
Rád bych se zeptal na názor někoho kdo zná převodovku Multitronic* na Audi a4 b6 1.9tdi, r.v. 2004.

Převodovka* funguje nádherně v celém rozsahu "převodů". Ale dojezdy a rozjezdy jsou už trochu svérázné, auto se se mnou za studena docela pere a trochu se chvěje. Přesně na rozhraní kdy je spojka v prokluzu.

Zajimalo by mě, zda se dá dělat nějaká adaptace a naladění spínání spojky? Nebo kolik normálně stojí výměna lamel. Čeká mě příští rok výměna rozvodů, oleje v převodovce a další drobnosti ve 3600000 km, tak bych to s tím spojil.

Možná s tím může souviset i to, že motor neběží za studena zrovna sametově a to ani na poměry TDI* PD. Ale zase tak nestale aby to způsobovalo tyto pocity mi to nepřijde. Každopádně nápady na možnou diagnostiku nestaleho běhu studeného motoru také uvítám

Děkuju
nahoru

sponzor





16.04 2019 18:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 7

16.04 2019 18:40


Ještě doplnění, jednou se stalo, že se auto se mnou pralo až tak, ze chcipnul motor
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

16.04 2019 22:58


To Ti nevyplo spojku. Skusit urobit adaptaciu, ak nie, tak už iba čakať...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 7

17.04 2019 21:03


To zní dobře (existuje možnost adaptace) a špatně zároveň. Takže v případě neúspěšné adaptace se oprava spojky nevyplatí?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

18.04 2019 17:10


ale vyplati lepsi nez cely repas kdyz to bude jen spojka ted delam doma svuj multitronik a neni to tezke rozebrat a dat do kupy ted take schanim nejake pouzite dobre lamely ktere jeste par km najedou nebudu kupovat nove nevyplati se to a zaroven budukupovat pouzity dobry retez kdyz sezenu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.04 2019 18:32


Multitronic* nie je len o reťazi, variatoroch a spojkovom hribe...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.04 2019 18:41


Poznam viacerych, co si mysleli, ze je to brnkačka a po pol roku skoncili
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2015
Příspěvků: 25 | Témat: 7

22.04 2019 11:17


OK, děkuju. No zatím funguje, tak uvidím jak dopadne ta adaptace. Kdybys měl někdy čas víc se o té převodovce rozepsat, tak mě by to moc zajímalo. Žiju v představě, že je to vlastně jednoduchý systém, jenom nejsou k sehnání díly.
nahoru

sponzor





22.04 2019 11:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2010
Příspěvků: 278 | Témat: 46

22.04 2019 17:00


normalne repas ta vyjde na 1500eur a mas pokoj...a jazdis dalej 60000km
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

22.04 2019 17:32


Je to skládačka jako lego, a tak to je ať si říká dko chce co chce zaručeně se dá sehnat nějaký manuál v pdf na metu na ROZ* prku a sboru já taky sehnal na svůj multitronik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

22.04 2019 17:33


Je to skládačka jako lego, a tak to je ať si říká kdo chce co chce zaručeně se dá sehnat nějaký manuál v pdf na metu na rozborku a sboru já taky sehnal na svůj multitronik
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2019
Příspěvků: 2 | Témat: 1

22.04 2019 22:00


HUFU (16.04 2019 18:38) orig :
Ahoj klubaři,
Rád bych se zeptal na názor někoho kdo zná převodovku Multitronic* na Audi a4 b6 1.9tdi, r.v. 2004.

Převodovka* funguje nádherně v celém rozsahu "převodů". Ale dojezdy a rozjezdy jsou už trochu svérázné, auto se se mnou za studena docela pere a trochu se chvěje. Přesně na rozhraní kdy je spojka v prokluzu.

Zajimalo by mě, zda se dá dělat nějaká adaptace a naladění spínání spojky? Nebo kolik normálně stojí výměna lamel. Čeká mě příští rok výměna rozvodů, oleje v převodovce a další drobnosti ve 3600000 km, tak bych to s tím spojil.

Možná s tím může souviset i to, že motor neběží za studena zrovna sametově a to ani na poměry TDI* PD. Ale zase tak nestale aby to způsobovalo tyto pocity mi to nepřijde. Každopádně nápady na možnou diagnostiku nestaleho běhu studeného motoru také uvítám

Děkuju


Tak něco podobného jsem nedávno řešil. Mám známého který se zabývá váhradně automaty pro audi, tak jsem mu podobný úkol zadal. Nicméně Multitronic* není určitě tak jednoduchá Převodovka* jako klasická DSG*. Na každou rychlost je lamela. Proto Multitronic* nemá klasickou spojku jako DSG*. Každá lamela stojí cca 3000kč (pokud se bavíme o originálu), po 130 tis. by se měla dělat výměna oleje a filtru, popřípadě udělat proplach převodovky. Variátor* jako takový má dle výrobce životnost cca 300 tis. km. Výměna variátoru (originál) stojí nějakých 50-60 tisíc. Pokud ti to hopsá a chcípe, věřím, že máš KO Variátor* a bude chctít vyměnit. Raději bych se poohlédnul po nějaké převodovce z "vrakáče"
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

23.04 2019 18:55


Dnes mi prisla súkr. sprava od Gembon: Díky za odpověď vážně to pomohlo, ach ty dukaty škoda že necinkaj

Milý Gembon. Odpovedí som Ti poslal až-až. Na posledné už som neodpovedal, lebo... Mal som s Tebou veľkú trpezlivosť, ale na rovinu - NEMIENIM Ťa učit opravovať prevodovky. Denno-denne si ma bombardoval dlhosiahlymi spravami, čo mas ako spravit, opravit, odkial zohnat atd. Odtial - potiaľ. Takze blbe komenty neprosím, ok? Ja som sa to nenaucil za chvilu a tobôž nie podla videi a manualov
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email