Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 268 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 266
Uživatelů: 2
Celkem: 268

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.04 2019 8:04


Zdravim, mam dotaz ohledne spojky co jsem nasel na internetu, jstli jsem to spravne pochopil staci koupit tuhle sadu a k tomu original dvouhmotny setrvak a melo by to vydrzet 420nm a nebo se to musi nahradit jednohmotnym ? Budu prave menit trysky za vetsi a pak uprava softveru a mam strach ze to spojka uz neda.
https://www.sachsperformance.com/de/kupplung/perfo [zkrácená url]
nahoru

sponzor





13.04 2019 8:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

13.04 2019 10:04


Ahoj, napis jaky mas motor a na jaky vykon se ho snazis dostat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.04 2019 10:29


Mam 81kw afn, tak tech 115-120kw by myslim uplne stacilo aby to jeste neco vydrzelo jen mam strach z te spojky mam tam cca 25000km novou i s dvouhmotou
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

13.04 2019 11:06


Ahoj, měl jsem stejný motor v A6, ale bez quattra. Na starou spojku mi to vydrželo cca 118kW a 360Nm.
Žádné náznaky prokluzu či klepání setrváku. Cca 2 roky jsem jezdil s touto úpravou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.04 2019 11:10


Tak snad by to mohlo vydrzet, ja nasel tu sadu od sachs a prave nwm jstli jsem to pochopil dobre ze se tam da ten lepsi pritlacak + lamela spolu s dvouhmotou a melo by to vydrzet 420Nm + nechci to na zadne zavodeni jen aby to proste jelo trosku lip pri predjizdeni a obcas rychlejsi jizda
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

13.04 2019 12:46


Plánuješ taky jiné úpravy? Na ten výkon a krouťák se nedostaneš jen úpravou jednotky.
Ale to asi víš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.04 2019 13:13


Intercooler, trysky PP 764 a uprava softu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

13.04 2019 13:19


Obávám se, že tě bude limitovat ještě Turbo*. Já jsem na ten výkon výše již měl 1749VA. Původní by to nedalo.
Jen jsem měl trysky 502.
nahoru

sponzor





13.04 2019 13:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.04 2019 13:28


No to asik jo, treba brzo odejde, kdyztak tam DAM* hybridni
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.04 2019 13:30


To by pak uz mohlo vydrzet akorad se obavam ze to by ta spojka uz vubec nedala
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

13.04 2019 13:48


Tam jde o to, že ten kdo ti to bude ladit, tak ti na turbu nedá větší tlak než bezpečný, jinak se ti rozlítne a třeba i poškodí motor. Pokud to tedy není nějaký "ocas".
120kW a 360Nm se zánovní spojkou bude ok. Ale s původním turbem toho nedocílíš. Odhaduji tak kolem 100kW.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

13.04 2019 13:51


Jasne chapu no, i kdyby treba 105kw zatim to staci a pak se uvidi uz jen prece je to stare auto a cpat do neho velke penize je zbytecne a chci to delat u TDIfun
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

14.04 2019 8:30


Kdyžtak kontaktuj Funa a zeptej se, co udělat, abys něco nedělal zbytečně
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

14.04 2019 13:22


Mam pp764 a SW, odbrzdenych 117kW a 320Nm, ako uz zaznelo, limit je Turbo*, intercoolerom tomu moc nepomozes, ak vymenis Turbo* a intercooler, uz zas nebude stacit spojka. Po uprave, ked som raz tahal auto ine auto zo skarpy sa uz stalo, ze spojka preklzla, pri beznej jazde je ok, ale je to zrejme uz trochu na hrane.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

14.04 2019 13:39


Dejme tomu ze bych vymenil i to Turbo* kdyz uz tak vse pri jednom, mam tam dat tu spojkovou sadu co jsem kde je i dvouhmota a melo by to vydrzet 420Nm+ a nebo lepsi dat jednohmotu ale mam strach o klikovku a jake budou pak vibrace. Nechci to zase na zadne zavodeni jen obcas trosku se projet ale jinak predjizdeni atd vozik za tim netaham.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

14.04 2019 14:30


Nemyslim si, ze seriova dvojhmota je ok na taku naloz. Ak tam DAS* tu sportovu sadu Sachs, sice nebude klzat, budes viac musiet tlacit na spojkovy pedal. Ak ju DAS* na dvojhmotu, bude to ok pre kluku, ale ta dvojhmota bude v roznych rezimoch rachotit a vibrovat. Ak tam DAS* jednohmotu, bude hodne trpiet kluka, pretoze ta sachsova sada nema odpruzenu lamelu.

Celkovo, ak chces ist na viac ako 200 koni a viac ako 400Nm, chcelo by to zvazit vymenu niektorych mechanickych casti motora (piesty su ok, ale ojnice a kluka...)

A z vlastnej skusenotsti este pocitaj s vymenou vsetkych silentblokov skor ci neskor
nahoru

sponzor





14.04 2019 14:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

14.04 2019 14:33


A to už se snad potom vyplatí uvažovat o voze, kde už podobný výkon je v sérii
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

14.04 2019 15:22


Kdyby to melo treba 160hp a 350Nm byl bych velice spokojeny oproti 110hp 235Nm nechci aby mi to zase rozervalo poolosy a Kardan*
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email