Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 508 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 504
Uživatelů: 4
Celkem: 508

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 3

14.10 2018 1:18


Rad bych se zetpal, byl jsem na srazu a typek mel na jinym aute nez je audi start na dalku.
Slo by to dodelat u a5 2009 ? je to automat.
Dekuji
nahoru

sponzor





14.10 2018 1:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

14.10 2018 11:38


Kdysi jsem nad tim premejslel a jediny problem je imobilizer ktery potrebuje chip z klicku, videl jsem jak to borci resi tak ze daji chip ke ctecimu krouzku napevno ale to pak pujde nastartovat i sroubovakem a bezpecnost je fuc. Takze zame to resi jedine webasto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 3

14.10 2018 14:00


jo tak to me nenapadlo no ... bylo to prave na americe challenger srt...
no mne neslo ani o to vyapeni tolik,jako ze je to celkem tezka masirka
Pritelkyne ma v aute od audi nezavisly, ale to nenastartuje, jen lehce predehreje no...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

14.10 2018 14:23


Aha tak to ja uz jsem ve veku kdy me spis zajima to teplo nez masirka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

14.10 2018 14:26


Masirka to bylo pred 10 lety kdyz jsem to mel na superbu ale dneska uz bych si to nedal jedna vec je ze se musi vyradit nebo obejit immo* v zime to nepredehreje nic jedina vec co se mi libila bylo dochlazovani turba jinak je to kravina
Naposledy upravil Roubic dne 14.10 2018 16:10, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

14.10 2018 15:51


ser na to nema to zmysel - skor si ju zabezpec voci kradez
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 3

14.10 2018 23:34


no to se na to vykaslu, osobne jsem myslel,ze to bude jednodussi a nenarusi bezpecnost takhle to pada...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.11 2018 8:46


Kup si Pandoru.Je to aspoň pro mne skvělá věc.Je to alarm s dálkovým startem.Auto je zabezpečené proti krádeži asi pěti způsoby jako otřesová čidla,zámky a mnoho dalšího.S tím imobilizérem je to pravda,že klíč musí být v autě ale dělá se to formou by passu a klíč je tak dobře schovaný a víš o něm jen ty.Kecy o šroubováku jsou hloupé,protože k tomu máš malý peager na klíčích kterým ovládáš auto a dálkový start z domu.Dosah až 2 km.Když auto neodemkneš peagerem tak neexistuje nastartovat.Prostě ve zkratce máš dobrý alarm s dálkovým startem a je tam mraky nastavení.Když ti někdo jen kopne do auta,peager doma ti začne pípat a vibrovat.Délku nastartování si taky nastavíš sám.Měl jsem to na bmw a teď to chci opět na A5.Je super když vlezeš do auta a nic neškrábeš.Hlídá ti to i stav baterky a mnoho dalšího co vidíš na peageru.A neboj,to už ti jen tak někdo neukradne.
nahoru

sponzor





30.11 2018 8:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.11 2018 8:48


Jo a stojí to 11500.- včetně montáže a trvá to 1 den.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

30.11 2018 18:30


Radim1309: no nevim, na ali si koupim set podle auta a zadny klic v aute byt nemusi...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.11 2018 19:23


To už musíš samozřejmě posoudit sám. Jen jsem ti chtěl pomoci s mou zkušeností. Měj se.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 3

10.04 2019 18:23


Diky za tip, kouknu na to.az ted jsem se vsimnul odpovedi. Diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

25.03 2021 20:41


Jde nějak obejít nutnost sešlápnutí spojkového pedálu při startování vozidla? (Audi A5 2011)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

25.03 2021 21:42


Ladin: jde, musis googlit zahranicni fora.
Nicmene je to skoro pokazde udelano tak, ze musis nastsrtovat klicem, a zabouchnout dvere.
U dalsiho otevreni dveri auto chcipne. Zadny vyrobce si neveme na triko zes to nastartoval a prejelo to matku s kocarkem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

25.03 2021 23:01


Pojíždím celý svět a nic co by mě posunulo, jsem nenašel. Vím, jak je „ošetřeno“, aby to nestartovalo s rychlostí. Chápu, že někteří jste odpůrci této záležitosti (dálkový start), ale já jsem s tím byl vždy spokojen (už jsem to měl svépomocí ve dvou autech) a nikdy s tím nebyl žádný problém.
U A5 jsem se zprvu obával té atypické „spínací skříňky“ a tlačítka start/stop engine, jenže vůbec jsem netušil, že ztroskotám na spojce. Není tam klasický spínač jako např. na brzdě (rozepnuto/sepnuto). Snímač polohy spojky G476 je součástí spojkového válce, má 6 pinový konektor, uvnitř je pravděpodobně Hallův snímač (resp. tři). Co jsem našel, jeden se používá pro Tempomat*, druhý pro spuštění motoru (ten potřebuji nasimulovat) a třetí snad pro měření opotřebení spojky.
Měřením jsem prakticky na nic kloudného nepřišel. Zjistil jsem, který vodič by mohl být ten pravý (když jsem jej přerušil, tak se to chová, jako by spojka nebyla sešlápnutá, i přestože je, takže tento vodič je ten správný). Když jsem jej zkusil ukostřit (viz. podobné návody v odkazech), tak to nenahradilo sešlápnutí spojky, nicméně jednou to startovat bez spojky skutečně začalo (nevím proč, nic jsem neudělal jinak nebo si toho nejsem vědom, povedlo se to jen jednou) , ale co mě zarazilo, než motor naskočil nebo ihned jakmile naskočil, ozvalo se takové „kovové chroupnutí zubů“, říkám si, jestli je ten motor vůbec vhodné startovat bez spojky (celou dobu tam byl neutrál, na řadičku jsem vůbec nesahal).
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

26.03 2021 7:40


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Zkus tohle snad to nebude jenom ta zprava
nahoru

sponzor





26.03 2021 7:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

26.03 2021 9:10


Děkuji za nápad. Na tuto záležitost jsem také narazil, nicméně tento "bezpečnostní prvek" bych úplně odstraňovat nechtěl. U klasické spínačky (tzn. klíček do zapalování a poloha I., II., III.), proč ne, ale u provedení, které je u A5 (slot na klíček popř. startovací tlačítko vedle řadičky), bych to raději zachoval. Chtěl bych to jen nějak ochc*at při dálkovém startování.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.03 2021 9:57


Ladin: A nechces radsi dodelat nezavisle topeni?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10994 | Témat: 89

26.03 2021 10:09


hemic: taky bych sel touto cestou...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

26.03 2021 21:04


Zatím nechci. Uvidíme časem. Možná by to u té nafty mělo smysl. Ten start je součástí alarmu a líbí se mi tam i dochlazování turba.
Už jsem na to přišel. Kdyby to někdo potřeboval, tak zeleno/šedý přerušit a modro/šedý ukostřit, resp. jsem ho kostřil přes odpor, který jsem naměřil (25R), ale možná by to fungovalo i bez rezistoru.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email