Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 396 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 388
Uživatelů: 8
Celkem: 396

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 3

13.01 2019 23:47


Zdravím,

nedávno som sa rozhodol siahnuť po Audi A8 pretože osm po tomto vozidle už dlhú dobu uvažoval a dlho rozmýšlal nad tým že si ho kúpim, rozmýšlal som nad dieslovým 3.0 TDI* ale nakoniec som sa rozhodol pre 3.7/4.2 s LPG* a tak by ma zaujímalo aké máte skúsenosit s týmto vozom, načo si dávať pozor ( chápem že to je staré auto a počítam z výdavkami, ale nechcem z toho iba pojazdnú kasu plnu peňazí ) a najlepšie s motorom 4.2 po prípade aj s inými motormi a aké by ste doporučili, keby niekoho zaujímalo nižšie je aj inzerát vozidla.

https://www.autobazar.eu/audi-a8-42-v8-quattro*-Tiptronic*-id12303103.html
nahoru

sponzor





13.01 2019 23:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

14.01 2019 6:44


Neporadím ti moc k autu, ale nekupuj to s LPG*. Když už máš problém živit takový motor, tak si tam LPG* nechej zastavět až pak, u někoho kdo to opravdu umí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

14.01 2019 9:49


S tím naprosto souhlasím, kup bez plynu a teprve potom nech namontovat u někoho, kdo tomu opravdu hodně rozumí, ušetříš si pravděpodobně spoustu problémů se špatnou instalací LPG*.
Každopádně měj v kapse průběžně 2000E na servis, je to starý auto plný elektroniky a prostě se občas něco sere. A8 D3 už stojí málo, ale díly mají pořád cenu jako u nové A8 a je s tím třeba počítat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

14.01 2019 11:55


Tak ja k tematu pridam zkusenost rocni a cca 50tkm stravenych ve 4,2tdi a za me do a8 nejlepsi motor, realna spotreba 9,2 dlouhodobe měřeno tankovanim, 4,2lpg jsem 3 roky zivil v a6kach a naklady na km u byly u obou aut vice méně stejný, akorat nafta je proste pohodlnejsi na provoz, tankujes jednou za cca 900km, mas rezervu. Pokud nejsi vylozene LPG* fanatik tak bych do toho nešel. Stejně s tim plynem budou vzdy kompromisy a vicenaklady. Benzin na start a ohrev, castejc svicky, udrzba LPG* systemu, tankovani, jezdeni bez rezervy, jizda na benzin , kdyz dojde LPG* a neni kde natankovat.... bud pokud na to mas provozuj na benzin, nebo si kup ropaka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2018
Příspěvků: 20 | Témat: 4

18.01 2019 21:13


No ja som kúpil s LPG* a zatial spokojnosť, o tankovaní tu písať netreba pri motore 4,2. Tak hlavne si skontroluj podvozok či sa zdvýha ako má a elektriku či všetko funguje... Motor je spolahlivý len pozor na prevodovku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

23.02 2019 1:08


Nebudem vytvarat duplicitnu temu tak spytam sa tu. Mam v plane kupovat a8 4.2 TDI* 2008 fl nabeh cez 450tkm, exclusive vybaba. Oplati sa ist do toho? Co som cital take recenzie ze ak sa stara riadne o motor tak je neamrtelny a vydrzi hodne... rozvody podla vs3tkeho este neboli robene co som overoval vozidlo priamo v audi cez win.

Cena 10tisic eur. Dik za nazor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

23.02 2019 2:22


450 uz je pekna porce ani bych se nebal tak o motor ale turba vstriky prevodovka rozvody to uz bude tak tak
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

23.02 2019 12:11


Kolik vychadza cca prace rozvodu v cetne materialu u satasa? Nnemam opravnenie mu napsat SZ.
nahoru

sponzor





23.02 2019 12:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

23.02 2019 12:22


Majgis: to jeste nikdy nenapsal verejne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

23.02 2019 18:38


Vedel by som ho kontaktovat nejaky sposobom? Dakujem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

23.02 2019 18:44


Dej si do vyhledavace kontakt satas
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2019
Příspěvků: 1 | Témat: 0

26.03 2019 9:47


Zdravim, premyslim uz delsi dobu nad timto vozem ale nemam paru, jak ktery motor vydrzi jestli volit spis naftu nebo benzi . Chtel bych nejlepe v8 ale rikam nevim nic o spolehlivosti. Co by jste mi doporucili za motor ?
Diky moc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2018
Příspěvků: 20 | Témat: 4

28.03 2019 14:34


Žamby (26.03 2019 9:47) orig :
Zdravim, premyslim uz delsi dobu nad timto vozem ale nemam paru, jak ktery motor vydrzi jestli volit spis naftu nebo benzi . Chtel bych nejlepe v8 ale rikam nevim nic o spolehlivosti. Co by jste mi doporucili za motor ?
Diky moc
Podla toho na aké trasy ho potrebuješ? Ak budeš jazdiť krátke trasy po meste tak radšej benzín, servis celkovo na A8 nieje najlacnejší a do benzínu som išiel aj ja už len kvoli tomu že TDI* má turbá a kopec iných komponentov. Ako je písané nižšie ak nebolo o neho starané tak máš zarobené.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 231 | Témat: 6

17.04 2021 2:43


Dobry den,

co rikate prosim na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


- menené chladiče
- generálka motora (kluka, loziska, blok)
- nové vstreky
- 355 000 km
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email