Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 456 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 454
Uživatelů: 2
Celkem: 456

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.11. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 1

29.05 2018 17:23


Ahoj , mám novou jednotku J724 , nastaveno přes VAS 6395 přímo v audi , ale bohužel řídící jednotka byla nastavena špatně . Přestavovací páka chodí až na doraz přes značky . Chtěl jsem aby mi to znovu nastavili ,ale oni mi tvrdili , že by se musela dát nová řídící jednotka , že jde nastavit jen jednou . Máte s tímto někdo zkušenost je to pravda ? Nelze ji nějak znovu nastavit? Nemáte s tím někdo zkušenost?
nahoru

sponzor





29.05 2018 17:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.11. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 1

05.06 2018 9:50


Nikdo neví? Dá se nastavit RJ turba J724 po druhé přes VAS?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

05.06 2018 23:26


Nemělo by to jít, ale když jsem řešil jednu zoufalou A8, motor celkově před smrtí, nalítáno skoro 400, vstřiky v pr..., DPF* taky, atd. atd., ale majitel si nedal říct a vše přikládal špatnýmu nastavení turba (repasovanýho a údajně v autorizáku dávali - nejspíš zbytečně - i nový kabely - "žluťáky"), tak jsem s tím zápasil (s půjčeným VAS 6395) a podle rysek nemožný nastavit, ale ve finále pootočený nadoraz dozadu asi na počtvrtý prošlo (a všechny kroky probíhaly pokaždý stejně), takže by mě taky zajímalo, co je pravdy na tom, že to jde jen jednou a jestli se to týká obou výrobců nabízenejch tím VASem (já měl snad Continental, už je to taky skoro rok zpátky)...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.11. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 1

10.07 2018 18:46


Nová J724 nastavena přímo v audi na Turbo* KKK motor BMK 165kw. Hrana přestavovací páky nechodí na značky , ale daleko za ně při 80%. Říkají mi že to tak chodí normálně na každém turbu jinak. Je to fakt takto správně? Prosím , kdo s tím máte zkušenost, odpovězte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.11. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 1

10.07 2018 18:53


příloha
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

10.07 2018 22:26


Podobná situace tomu, co jsem psal, kde šlo o repasovaný Turbo* snad s Conti regulací ... Nevím, na kolik to souvisí s tím repasem, ale až mi to přimomíná EVO X . kde se automat adaptuje na konkrétní motor a při přehození třeba i čerstvě zajetýho jednoho nebo druhýho dílu to taky může dělat neplechu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.12. 2010
Příspěvků: 71 | Témat: 13

10.07 2018 23:04


Zdravím, mám občasnou chybu na regulaci turba motor 3.0tdi BMK. Regulaci uz mam doma,byl by někdo ochotný mi ji tam namontovat a zaucit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 11

22.07 2018 9:30


Zdravim, popisem len v skratke nastavenie regulacie turba v domacich podmienkach pre motor 3.0 TDI* BMK. Budeme potrebovat novu ovladaciu jednotku pri kupe dbajte na to aby bola naprogramovana pre vas typ turba a obsahovala aj novu prepjovaciu tyc (ta stara bude uz velmi vyklepana a volna). Vymena je velmi jednoducha:
1: Vypnite zapalovanie a odpojte bateriu
2: Odpojte kabel od ovladacej jednotky turba
3. Odpojte ovladaciu tycku od paky turba
4. Uvolnite 3 skrutky na 10 kluc ktore drzia jednotku na telese turba
5. Odoberte jednotku od turba

6. Naskrutkujte novu jednotku, tou jednotkou sa na tych troch skrutkachda pohybovat tak v rozsahu zhruba 10-15 mm nastavte to zatial tak na stred a nemusite to este dotahovat len tak aby to drzalo
7. Pripojte kabel k jednotke
8. Pripojte novu ovladaciu tycku
8. Zapojte bateriu a zapnite zapalovanie, jednotka sa nastavi do maximanej polohy
9. Posunte jednotku smerom od seba tak aby sa paka turba dotkla dorazovej skrutky umiestnenej na telese turba, ak to prezeniete jednotka bude hadzat chybu. Je dolezite to nastavit tak aby to bolo na doraz pripadne s nejakou minimalnou volov, ale aby to nehadzalo chybu
10. Akje to nastavene a dotiahnute vymazte chyby z riadiacej jednotky motora pomocou vagu.

Tak to je vsetko dufam ze to niekomu pomoze. Prepacte pisem len z mobilu
nahoru

sponzor





22.07 2018 9:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 11

22.07 2018 9:51


Eate som zabudol, je potrebe vykonat zakladne nastavenie pre turba
cez VAG kanal 33
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.7. 2009
Příspěvků: 25 | Témat: 11

22.07 2018 10:14


Jednotku si mozete kupit, alebo nechat naprogramovat na http://www.totalturbo.sk
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

26.07 2018 8:46


Trochu se vmísím do tématu s trochu jiným dotazem.
Na starých rotáčkách, kde bylo Turbo* podtlakové, jsme zkoušeli funkčnost regulace turba nebo N75 ventilu tak, že jsem na Turbo* připojili na tvrdo podtlak z vývěvy a jeli to projet. Druhej koukal na vag, aby se Turbo* neodpálilo.
Dá se podobný postupu udělat i na těchto turbech? Odpojení tyčky a zaaretování packy na turbu, aby byly lopatky zavřené.
Jde mi o kontrolu funkce elektronické regulace. Mám pocit, že se fláká. Žádnou chybu to ale nehlásí.
Někde jsem četl, že postupem času tam vznikají na různých místech vůle (na tyčce, ozubených kolečkách apod) a pak to nepatrně fixluje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

26.09 2018 0:38


Řešil jsem nastavení/kalibraci regulace turba u BMK. V Audi stejné reakce jako zde popisujete - jde jen jedou a pouze u nové jednotky, za kterou chtějí nesmysl. Dost jsem se s tím natrápil, každej druhej je na to "odborník" pořád jsem jen platil za různý repasy, nastavení apod., taky jsem zkoušel dovolat se Satasovi (sorry jako, ale bez šance) až nakonec jsem našel chlapíka co sice furt mručí jak je celej svět na hovno, musíte mu Turbo* i regulaci vyndat z auta, ale taky celej život dělá jen turba a ten můj problém za pár hodin vyřešil. Je z Velvar a kontakt na požádání rád předám. Cena do 5000,- včetně nové regulace. Taky by to měla zvládnout firma REMA Strakonice, mají stolici, kde zkouší Turbo* včetně regulace a umí to i nastavit, pokud se jen nastavuje tak je cena poloviční...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

27.09 2018 1:18


Já začínám mít za to, že to jde víc než jen jednou a ve finále i "jen" s pomocí R-T(/VCDS, ač ne ve všech případech...), jen je dobrý zohlednit reálnej stav... A sorry za OT, ale podobná situace imho "vládne" i ohledně CP (na jednu stranu chápu záměr, ale na druhou je to pěknej vo*er... U některých jednotek zvládne CP i VCDS, ale u jiných není schopnej zaručit úspěch ani autorizák...)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

27.09 2018 22:09


Preucit to lze ale pouze tím malým vasem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

28.09 2018 14:03


Satas: Myslím, že jsi to už někde tady psal. Je možné, aby byl špatný aktuator aniž by vykazoval chybu a auto padalo do nouzáku? Zkrátka auto netáhne dle požadavku do nějakých 2500 otáček. Nebo je třeba možný, že by Turbo* z aktuátorem nakámošilo? Turbo* je 059145715F a aktuátor 059145725E.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.11. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 1

30.09 2018 11:14


Je tu někdo kdo by mi přeucil jednotku turba tím vasem a nebo přes turboprog. Jednotku mám novou,ale špatně naučenou z autorizaku. Chybu mi to nehlásí, ale není to jak by mělo být.Nejlépe Zlín a okolí. Turbo* mám demontované.
nahoru

sponzor





30.09 2018 11:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

09.03 2019 16:39


Ahoj všem,
potřebuji poradit. Dnes mi vyskočila na mé Audi A6 2.7 TDI* BPP, chyba:

004109 - Prestavení turbodmychadla
P100D - 000 - jde ztuha nebo blokována - Sporadická
info o závadì:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 212489 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2019.03.09
Èas: 06:05:42

info o závadì:
Otáèky: 756 /min
Kroutící moment: 93.6 Nm
Teplota: 10.8*C
Pracovní cyklus: 100.6 %
Pracovní cyklus: 0.0 %
Pracovní cyklus: 100.6 %
Pracovní cyklus: 1.0 %


Readiness: 0 0 0 0 0

Zkoušel jsem regulator rozpohybovat, ale ani se nehnul. Nevím jakou sílu mám na to použít, abych ho nepoškodil, a tak radši se ptám, jestli ta chyba značí jenom zatuhlost regulátoru, nebo je potřeba koupit nový. Máte když tak nějaké ověřené prodejce, kde se dá regulace sehnat? Nebo jestli to někdo z okolí české lípy, nebo liberce umí opravit a i přizpůsobit.

Děkuji za odpověď
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.03 2019 18:14


Mas zadrene VTG* naklápění v turbu rozebrat vycistit zabrousit čílka lopatek.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

09.03 2019 18:31


Takze neni potreba kupovat novou regulaci? Myslis ze to rozebrani a vycisteni zvladnou v servisu, nebo musim do specializivaneho servisu, kde se zabivaji jenom turbem? Sam se do toho asi poustet nebudu, takovej odbornik, aby jsem vymontoval ven Turbo* nejsem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

09.03 2019 18:35


Jinak ted jsem jel autem asi deset kilometru, a do nouzaku mi to vubec nepadlo, samozrejme jsem co nejmin pridaval plyn, nedaval jsem mu kotel. Je mozne, ze by se naklapeni uvolnilo a zacalo fungovat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

10.03 2019 9:03


Muže být buďto pridrena regulace v turbu nebo pridrena jednotka turba oboji se bezne děje. Pokud nejsi daleko Prahy dovez to opravím.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

11.03 2019 8:40


Satas (10.03 2019 9:03) orig :
Muže být buďto pridrena regulace v turbu nebo pridrena jednotka turba oboji se bezne děje. Pokud nejsi daleko Prahy dovez to opravím.


Zatím dva dny jezdím , a chyba se znovu neobjevila. Dnes zkusím auto víc zatížit pod plynem, uvidím jak se bude chovat. Když se vyskytne chyba hned ti zavolám a domluvíme termín opravy, do Prahy to mám něco přes 100 km. Děkuji ti za ochotu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

23.03 2019 10:24


Nauceni a pripadne vycisteni ti provede "Andre" Turbosport Jablonec
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.03 2019 20:08


Vase 6395 mám svoje vlastní na dílně. Turba zaučuji jednotky nové mám skladem.
nahoru

sponzor





24.03 2019 20:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.4. 2019
Příspěvků: 3 | Témat: 0

09.04 2019 9:09


Satas (05.11 2017 19:57) orig :
Já nato mam VASE a jde to vždy.Vagem nikdy nejde udělat to co umí tenhle malej VAS.


Ahoj Satas muzu na tebe nejaky kontak? Znamej potrebuje vymenu regulaci turba u BMK motoru tak jestli by jsi byl ochotnej asi i s materialem pokud maš?

Diky za odpoved
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

736480807
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 0

08.10 2020 18:18


Sice je tento příspěvek starý rok a půl ale musím se též připojit a řící že pan Satas komunikuje jen do doby než dojde na sjednání schůzky tak vůbec nechápu proč to dělá asi to nebude takový fachman ale jen teoretik.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

08.10 2020 18:47


landlite:
Co tu meleš za hovna? První příspěvek a hned se do někoho navážíš?
Myslíš že tu napíše telefon adresu email? Od toho jsou soukromé zprávy ve kterých se dohodnou mezi sebou.
Ten takzvanej teoretik má tolik práce že si počkáš minimálně dva měsíce než se na tebe dostane řADA*. Rozhodně ví o čem mluví a rozhodně umí. Tak se prosím kroť.
Spoustě lidem vyjde vstříc takřka okamžitě když to není generálka motoru na počkání.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.10 2020 18:50


áček (08.10 2020 18:47) <a href="/forum/prispevek/1449137-kalibrace-regulace-turb-3-0tdi-bmk-a6-2005#1449137">orig</a> :
landlite:
Co tu meleš za hovna? První příspěvek a hned se do někoho navážíš?
Myslíš že tu napíše telefon adresu email? Od toho jsou soukromé zprávy ve kterých se dohodnou mezi sebou.
Ten takzvanej teoretik má tolik práce že si počkáš minimálně dva měsíce než se na tebe dostane řADA*. Rozhodně ví o čem mluví a rozhodně umí. Tak se prosím kroť.
Spoustě lidem vyjde vstříc takřka okamžitě když to není generálka motoru na počkání.

Mam vcelku dost prace a i dost nestiham....brat telefony psat sms nejde to prostě.

A přesně jsme ted u toho že takové zákazníky co hned pustí plivance ihned jak se jim nahned nevyhoví nebo se prostě zapomene v tý haldě všeho .... co???? "Nepotřebuji" A tímto zazvonil zvonec a nezapočatému příběhu mezi námi je zaplatpánbuh navždy konec ...papa
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

08.10 2020 19:25


landlite (08.10 2020 18:18) <a href="/forum/prispevek/1449135-kalibrace-regulace-turb-3-0tdi-bmk-a6-2005#1449135">orig</a> :
Sice je tento příspěvek starý rok a půl ale musím se též připojit a řící že pan Satas komunikuje jen do doby než dojde na sjednání schůzky tak vůbec nechápu proč to dělá asi to nebude takový fachman ale jen teoretik.

Přesně...mate pravdu...vše mam teoreticky v hlavě nachlup stejně díky internetu jako polovina národa.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.10. 2020
Příspěvků: 6 | Témat: 0

08.10 2020 21:28


áček (08.10 2020 18:47) orig :
landlite:
Co tu meleš za hovna? První příspěvek a hned se do někoho navážíš?
Myslíš že tu napíše telefon adresu email? Od toho jsou soukromé zprávy ve kterých se dohodnou mezi sebou.
Ten takzvanej teoretik má tolik práce že si počkáš minimálně dva měsíce než se na tebe dostane řADA*. Rozhodně ví o čem mluví a rozhodně umí. Tak se prosím kroť.
Spoustě lidem vyjde vstříc takřka okamžitě když to není generálka motoru na počkání.


Já tu hovna nemelu jen konstatuji fakt. Opravdu mi nepřipadá normální s někým komunikovat přes telefon a pak dělat mrtvého brouka když má dojít na schůzku. A za druhé pokud jsi takový hrdina za klávesnicí tak doufám že i v reálu tak se můžeme sejít když jsi hned vulgární. Jak zajímavé na sms a telefony není čas a na odepisováni na forum ano? Tak tomu nerozumím jen jsem chtěl nastavit jednotku popřípadě koupit novou za udávaných 8500.- ano jsem č.ů.r.á.k že jsem chtěl někomu zaplatit. Tak se hoď do klidu ty.
Naposledy upravil landlite dne 08.10 2020 21:43, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email