Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 5
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

20.12 2018 11:40


Ahojte všichni...měl bych na vás dotaz a prosbu...nevím si rady se svou C4 AEL quattro*...1) auto je lenivé a odhadem i trochu víc žere. Nemůžu říct, že by se Turbo* netočilo..to jo točí, je cítit nárust výkonu kolem 1700ot ale tak třetinový a dál už se nic neděje, žádný pořádný zátah nic. Je repasované čerpadlo, nové rozvody, nové tepotní čidlo za motorem na přepážce a nad termostatem, Turbo* je vyčištěné i s regulací absolutně bez vůlí, hadice od cooleru do sání je nové, cooler není potečený olejem, katalyzátory tam nejsou, na diagnostice bez chyb....nevím co dál zkusit a měnit aby to jelo...2) mám problém se zahříváním, každý den jezdím do práce 25km tam a zpět,kolikrát auto ani nezahřeju...mám deku před chladičem a i tak dojíždím do práce a auto má tak 80°C .....pokud vás napadá co bych mohl zkusit aby auto fungocalo budu rád...děkuju
nahoru

sponzor





20.12 2018 11:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

20.12 2018 11:54


Zahřívání bude asi termostat ko, a výkon je otazka kolik tlačí Turbo*, jestli je ok vaha vzduchu, jak je nastaveny čerpadlo... asi to dej nekomu kdo 5valce umí a budes to mit vyřešené...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

20.12 2018 15:50


no termostat je taky nový....budu muset někoho pohledat...když by jste věděli o někom v okolí Vsetína dejte vědět díy
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 1063 | Témat: 49

20.12 2018 20:03


I nový termostat jsem už zažil nefunkční Jinak mě auto dělá kamarád v Otrokovicích. Okolo Vsetína to úplně není, ale zas tak daleko taky ne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

22.12 2018 18:12


Jojo z Otrokovic znám kamoše, asi myslíme toho samého....Michala ?
No nějak to zkusím pořešit...dám mu to ať na to mrkne, ale až po chvíli, Včera v noci mi ujela prdel na ledě, tak zas bude přes svátky co dělat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

15.02 2019 6:02


tak žádný pokrok ogaři :/....zkoušel jsem měnit váhy vzudchu, ovládání egru a turba a žádný extra pokrok....staré vstřiky byly uplně mrtvé, sehnal jsem vstřiky které jsou na tom o poznání daleko lépe...donutil jsem se i namontovat budík na Turbo*, nafukuje se na 1bar cca kolem 1900ot/min. Bohužel nevím jak to auto má jet, nějaký výkon tam je..ale žádná sláva, neopře vás to do sedačky prostě...spotřebu jsem měl se starýma vstřikama 8,5 a teď ty zdravější ještě nemám změřené....neexistuje nějaký guru audi c4 ? já to asi jinak pošlu ze skály brzo
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

15.02 2019 15:43


Tali: Zajímalo by mě, jestli na něco přijdeš. Mam to v podstatě stejně jako ty. Taky jsem už toho zkusil dost. Před tím jsem měl dvě C4 předokolky a oproti tomu quattru co mám teď to byla raketa.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

15.02 2019 23:25


Řídící jednotka je z Ael 103kw? Kdysi jsem kupil jednu 103 a byla v ji jednotka z aat a taky to jelo jak když nejede .
nahoru

sponzor





15.02 2019 23:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

16.02 2019 7:39


řídící jednotku jsem nezkoumal zatím, ale můžu mrknout na ni....já už nevím co zkusit, jestli by tomu pomohl čip nebo mám zkoušet dál všechno možné, takový vývoj výzkum .....sháním dobrovolníka, kterému audi jede asi tak jak má a za kterým bych se stavil s diagnostikou a porovnal hodnoty se svojim autem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

16.02 2019 10:32


Za mnou klidně můžeš, polička okres Svitavy
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

16.02 2019 11:44


U mého AEL to už skoro vidím na nějaký mechanický problém motoru. (prasklý píst, ohnutý ventil) Musím změřit tlaky. Ale co mě teď nenapadlo: Kdysi jsem byl svědkem problému jedné 1.9TDI 81kw, která nejela a při tom bylo vše v pořádku. Po dlouhém hledání se zjistilo, že byly úplně KO hydraulický zvedátka ventilů - "hydroštosy". Ventily prostě otevíraly málo. Mám na motoru poctivých 480tis km a určitě je nikdo neřešil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 7

16.02 2019 18:03


do Olomouce můžeš taky, i když momentálně do středy nejezdím, vyskákaly ložiska na napínáku klíňáku.
Zkus vypojit váhu vzduchu konektor a jeď, měl bys poznat rozdíl k lepšímu, jinak hledat jinde...
Na 2 a 3ku ti to musí letět jak raketa...
Kdybys chtěl porovnat, stav se
čus
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

17.02 2019 14:38


Super ogaři, zatím moc děkuji )) určitě se někomu z vás ozvu) zkusím ještě odpojit váhu vzduchu jestli bude nějaká změna, a ještě zkusím mrknout do nádrže...na sací koš, jestli není třeba přicpany rzi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

17.02 2019 18:53


Ty mas quattro* ? Jestli ne tak nadrz je plastová
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

18.02 2019 6:17


jojo, mám quattro* ...ještě mě napadlo, že by byl rozpadlý vevnitř koncový tlumič výfuku a motor má problém to přetlačit a dusí se
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2010
Příspěvků: 57 | Témat: 9

20.02 2019 21:15


Ak si myslíš ,že je nepriechodný výfuk tak ho skús zhodiť dole hneď za Turbom . Kamoš mal ten istý problém a bol Katalyzátor* KO ,ale neviem či by si vytlačil 1 Bar na saní ak by bol výfuk nepriechodný .
nahoru

sponzor





20.02 2019 21:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

21.02 2019 6:11


lukasik145 (20.02 2019 21:15) orig :
Ak si myslíš ,že je nepriechodný výfuk tak ho skús zhodiť dole hneď za Turbom . Kamoš mal ten istý problém a bol Katalyzátor* KO ,ale neviem či by si vytlačil 1 Bar na saní ak by bol výfuk nepriechodný .


No katalyzátory tam nejsou, už leda že by se rozpadla přepážka v jednom z tlumičů ....včera jsem to kontroloval na diagnostice a všechny čidla, ventily fungují...tak už mi zbývá zkusit seřízení váhy vzduchu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2010
Příspěvků: 57 | Témat: 9

21.02 2019 23:06


Skús spraviť logovanie a budeš vedieť ako je na tom váha a iné hodnoty ako tlak turba a dávka paliva . Neviem kde si dával robiť repas čerpadla či to robila renomovaná firma alebo iba niekto na kolene ale ak ti dáva malú dávku tak ti to nevyhodí ako chybu . Tak isto neviem či si skontroloval predstrek a rozvod .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

22.02 2019 5:23


lukasik145 (21.02 2019 23:06) orig :
Skús spraviť logovanie a budeš vedieť ako je na tom váha a iné hodnoty ako tlak turba a dávka paliva . Neviem kde si dával robiť repas čerpadla či to robila renomovaná firma alebo iba niekto na kolene ale ak ti dáva malú dávku tak ti to nevyhodí ako chybu . Tak isto neviem či si skontroloval predstrek a rozvod .


Mám k dispozici akorát obyč diagnostiku, která logovaní neumí...proto jsem sháněl to auto pro porovnání hodnot čerpadlo dělali přímo v Bosch centrum, tak by mohlo fungovat, už jsme zkousšeli s hlavou čerpadla hýbat a přídavat nafty, nejlepší pro starty chod motoru je ta pozice kde je teď a jak se vrátilo z repasu. Předvstřik pasuje krásně, a rozvody dělal majitel přede mnou...v těch si myslim, že to nebude...vzhledem k bezproblémovým startům, tichému chodu motoru....nevíím, nechám si poradit )) díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

15.03 2019 6:10


Ahojte, tak po dalších laboracích mám menší pokrok...dal jsem vstřiky v super stavu, už nejezdím za 8 litrů ale za 5,5 ...seřídil jsem váhu vzduchu a auto je pocitově živější od cca 2,300ot nahoru, tlak turba vyletí v jednu chvíli na cca 1,-1,1bar a pak se zapojí regulace....když odpojím váhu vzduchu, tak je cítit že jde motor více odspodu...už kolem 1600, začíná foukat od 0,3baru....ale jak překročím 2000 otáček nic se neděje, žádný nárust výkonu...liché prostě...a ještě se mi stalo, že když jsem při odpojené váze pouštěl plyn z podlahy tak v jednom místě (možná tak v půlce) auto zabralo na vteřinku ...máte prosím vás někdo zkušenosti nebo radu co s tím ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

13.05 2019 9:56


Ahojte,
tak to vypdá, že problém bude vyřešen....nas*al jsem se, poslal auto do servisu na kontrolu rozvodů a rozvod na vačce je o zub špatně. Proto měl asi motor takový mdlý chod...uvidím jak se v tom projedu, ale nejspíš to bude O.K.

Tak jen špatný zprávy, rozvody byly dobře, pouze došlo k omylu při nastavování na kontrolu rozvodů.....zkusil jsem další čerpadlo, další Turbo*, udělal ucpávky na tlakovou část (cooler) naprosto těsné, bez úniku....a auto se probere až po překročení 2tis. i když držím plný třeba v 1800 tak se vbec nic neděje, ve 2tis se teprv probouzí dá se říci....umíte kluci někdo z Moravy nejlépe, přihlásit druhou jednotku do auta ?
děkuju
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2011
Příspěvků: 18 | Témat: 3

27.09 2019 14:33


U AEL a hlavně u Q se dřív ani Turbo* neroztoci než nad 2tis.,však je to starý obtok AAT tomu ujede jak nic. Vyzkoušeno. Pomůže buď čip a nebo jednotka z AAT jede to na ní o trochu víc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

27.09 2019 14:36


cupatko (27.09 2019 14:33) orig :
U AEL a hlavně u Q se dřív ani Turbo* neroztoci než nad 2tis.,však je to starý obtok AAT tomu ujede jak nic. Vyzkoušeno. Pomůže buď čip a nebo jednotka z AAT jede to na ní o trochu víc.


Jasan, já ti rozumím...už jsem slyšel o těchto variantách.....ale to nejede téměř vůbec, TDI* 66kw nemá sebemenší problém mi ujet ..někde je něco špatně, kdovi jestli je to opravdu ael, jestli v tom motoru neni nacpané něco jiného
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

27.09 2019 14:45


No to je nesmysl že to nejede pod 2000, mám ael pul koule najeto a jede normálně od spodu až po 4000, bez chipu bez uprav.... takze pokud nejede, je nekde zavada
nahoru

sponzor





27.09 2019 14:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2011
Příspěvků: 18 | Témat: 3

27.09 2019 15:00


Plný výkon turba je někde od 2050ot ano jede od 1600/ot ale plný výkon začíná po 2tis,ten obtok se roztáčí pomalu bo nemá lopatky naklápěcí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2011
Příspěvků: 18 | Témat: 3

27.09 2019 15:02


Ale jestli ti ujede 66kw tak je něco hodně špatně. Co EGR* ? Není ucpané sáni od sazí?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

30.09 2019 6:55


hoši, já už jsem toho tolik vyzkoušel že mi asi bude muset stačí že to jezdí i bez výkonu ....EGR* byl zaslepeny, když jsem ho odslepil pocitový nárust třech koní ...sání je čisté
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

02.10 2019 19:26


možná jsem to tady nezmínil, ale nelze stavět čerpadlo dle horní úvrati....když se staví dle značky horní úvrati, tak motor nestartuje...čerpadlo se musí stavět dle další značky na setrvačníku o kousek dál proti směru hodinových ručiček ....pak se dá na značky a motor hned nastartuje
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

03.10 2019 0:34


Ja to delam tak, ze overim horni uvrat vs znacka, pak musi sedet 100% hlavni rozvody a pak nastavim cerpadlo na hodinky 0,6 mm a jezdi a chyta to vzdycky....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 2

03.10 2019 6:11


strela007 (03.10 2019 0:34) orig :
Ja to delam tak, ze overim horni uvrat vs znacka, pak musi sedet 100% hlavni rozvody a pak nastavim cerpadlo na hodinky 0,6 mm a jezdi a chyta to vzdycky....


značku pro horní úvrať mám ověřenou, ta je v pořádku....dělal jsem to tak že jsem dal motor na značku horní úvrati, v tuto chvíli i čerpadlo na rysky a točil motorem zpět dokud se nezastaví hodinky, pak jsem točil zpět a v momentě kdy ukázali 25setin musí být na značce horní úvrati, hrál jsem si s tím asi 2 hodiny až jsem to dostal na 26setin ale prostě to nefunguje....pak jsem jen tak od oka postavil čerpadlo na značku co je proti směru hodinových ručiček na setrvačníku a hned jsem to nastartoval.....takže ted to mám dle té druhé značky, jen tak na ucho postavené..nezní motor vůbec špatně, ale jsem pořád tak na 50% výkonu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email