Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 370 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 369
Uživatelů: 1
Celkem: 370

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

01.02 2019 15:52


Takže oproti arnottum na mem prvním allroadu které mám od stejného dodavatele jako tyto tak jak jsem psal již mám je tam 7 let a 160 tkm na tomto 4 roky a 50tkm a je mech už půl roku netěsný. No dnes konečně vyšel čas to vyndat a hledat. Únik nalezen. Měch je OK ale hliník nad měchem už asi nemá kvalitu předchozích měchu a únik je tam. No a teď co stim. ?????

http://hansdob.rajce.idnes.cz/Mech_arnott/
sponzor





01.02 2019 15:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

01.02 2019 15:53


to nejde obvařit hliníkem ? tehdy jsem takhle dělal zásobník tlaku na a8
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

01.02 2019 16:52


Pokud bych ten měch rozdělal tak pak to mužu zavařit. Jenže tam to vypadá že je tam dělení pertl a pod ní bude asi guma. No a ten mech na to už nikdo zpět nedá a vařit sním to nemůžu to neuchladim.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

01.02 2019 16:57


Tak to je na pikacu tak china mech a sup tam stim za ty love co to prodavaj
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2018
Příspěvků: 22 | Témat: 2

01.02 2019 18:22


Čínu jsem zkoušel a 3 mesice a rana a bylo po něm...[/akimg]
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

01.02 2019 18:32


i to je možné ale znam lidi co to použivaj i prodávaj a všem to funguje chce to trošku vybrat podle hodnocení a solidního prodejce a myslim si že to bude v pohodě ,ale i nemusí to je pravda
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

01.02 2019 18:36


CZK 1,167.14 | Rear Left Air Suspension Bag For Audi A6 C5 Air Spring Allroad quattro* 4Z7616051A 4Z7 616 051 A 1999-2006
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Nevim zda je to on ale ma dobre hodnoceni a lidi kupujou
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

01.02 2019 21:22


Vezmu to kvalitním dvousložkovým lepidlem a uvidíme.
sponzor





01.02 2019 21:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

01.02 2019 22:08


Zabudni. Neudrzi
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

02.02 2019 9:53


zkus 3-ton epoxy od fa. ALTECO
je to tzv. tekutý kov.
za zkoušku to stojí.opravoval jsem stím dost věcí.
https://www.lepidla.cz/cs/p/alteco-epoxy-steel-30-min-568-g-8888299802053.html
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

02.02 2019 10:30


Já mám speciální dvouslozkove lepidlo na teplotní a tlakové opravy lehkých slitin.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

04.03 2019 0:03


Zdravím diskutující a prosím o radu či pomoc. Mám problém s pneumatickým podvozkem (AUDI A6 Allroad 2006 (4FH, C6) 3.0 TDI* quattro* 171 kW, VIN*: WAUZZZ4F37N060025). Padá levá zadní strana při parkování na automatic a dynamic. Chci začít výměnou zadních měchů, protože po nastudování tohoto vlákna všechno ukazuje na ně a jsou jedinou částí podvozku, která nikdy nebyla měněna.
Potřeboval bych poradit se zdrojem, který je aktuálně dobře dostupný a trvanlivý, co byste vybrali?
Arnott:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Cenově přijatelnou variantou je i tento německý výrobek, zná to někdo?:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nebo kde se dostat levně k originálu AUDI?

Nebo mi prosím doporučte něco jiného. Děkuju předem všem.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

04.03 2019 0:20


Staci vymenit stranu, ktora pada
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

04.03 2019 12:45


Aha, takže vyměnit jen jeden, i když mají oba nalítáno 300 000 km? (Přední mají nalítáno 100 000). Myslel jsem, že odchází do věčných parkovišť v podobnou dobu. Někde jsem to tady četl na fóru.
A jaktože je tento měch tak výrazně levnější (o polovinu)?:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

04.03 2019 15:14


To nevadi , ze maju 300.000. Zadny sa meni lahko, je to 20min prace. Naco menit nieco, co je este ok
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

04.03 2019 15:41


Za mne už jedině originál. Mám na jednom allroadu arnotty a pohoda dlouho dal jsem je i na druhého a nevydrželo nic od začátku problémy úniky. Takže originál.
sponzor





04.03 2019 15:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

04.03 2019 16:36


A kde originály sehnat? Jak je poznat? Kolik stojí?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

05.03 2019 0:39


Takže pánové, jen kontemplace: mám pocit, že pokud jde o kvalitu a trvanlivost komponentů pneumatického odpružení, můžeme spoléhat jen na pocity, protože názory a zkušenosti jsou mimořádně omezené a rozporuplné. Chtěl jsem věřit tomu, že Arnott, vzhledem k celkovému vizuálnímu dojmu z dílenského zpracování, bude nejkvalitnějším aftermarketovým řešením. Jenže co je navrch huj, může být ve skutečnosti pěkně fuj. Italové o tom vědí své
Originální díly se pravděpodobně dají s nálepkou od audi sehnat jen v autorizáku. Jenže já už po šesté zkušenosti nemám v servisy důvěru. Je to vždycky money, time, tears and pain. Každé velké očekávání přinese ještě větší zklamání. Takže jaké je tedy pocitový ranking hráčů na trhu:
1: Audi OEM (jenže kdo to vlastně je? Bilstein? A kde to koupit jinde než v autorizáku?)
2: Arnott (Druhé místo za vizuální dojem a silný marketing, asi od Dvořáka)
3: AirCentrum (Touto cestou se asi vydám, skvělá cena, repas i nové, dlouhá historie, 24-měsíční záruka, velké objemy, využívá je ML PARTS, ti si riskovat nemůžou dovolit)
4: Miessler Automotive (Podobně jako Aircentrum, jen je to komplikovanější sem dostat)
5: Aerosus
6: Trucktec Automotive (nic se o nich neví, ale jsou to Němci)
7: Airshock (nic se o nich neví, ale jsou to Číňani)
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

07.03 2019 18:23


Tlumiče arnott nevydrželi vzadu ani ty dva roky. No tobě třeba lze repase jenže moje nikdo nezrepasuje a nový origo v audi jsou za deset ale zřejmě mi nic jiného nezbude. bohužel. Tuhle byl na bazoši za 5500 inzerovaný originál nový někdo ze servisu prý objednal a nevyzvedl ale prodávajícího tel nezexistoval a na email mi neodpověděl takže bohužel
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

07.03 2019 22:36


Takže si to shrňme:
Bohužel mi po prostudování fóra zůstává víc otázek než odpovědí.
Zadní měchy se nerepasují. Žádné indicie to nenaznačují. Repasují se pouze tlumiče spojené s měchy. Zbytek je zřejmě ekonomický nesmysl.
Nikde jsem se nedozvěděl, kde ty originály za deset sehnat. Volně na netu nejsou.
A ani jsem se nedozvěděl, kdo ty originály vyrábí, protože Audi na ně zvláštní linku nemá. A Vibracoustic to sama neutáhne. Veškeré informace jsou tedy jen fritovaný vzduch, který nahrává obrovskému cenovému rozptylu při prodeji téhož (OEM) za velmi rozdílné ceny podle toho, jak a kolik kdo chce vydělat. Stejně tak prodává totéž Tank ONO i Shell.
Taky jsem nepochopil, jak by si mohl někdo dovolit prodávat něco, co nevydrží jakýkoliv nájezd během dvou let. Problémy s reklamacemi by logicky vedly k vyřazení dílů z nabídky a jejich nahrazení něčím funkčním. Problémy s Arnotty během záruční doby taky musí vést k jedinému - zdokladované důsledné reklamaci a vrácení peněz a náležité negativní reklamě, aby se to již neopakovalo. To samozřejmě musí platit bez výjimky nejen pro Arnott.
Ještě k pohaně Číny:
Čínskou produkci využívají věhlasné firmy již dlouho, a nejen v elektronice, ale i v automobilismu. Otevřeně nebo potichu. Stejně tak reakce na aliexpressu na prvky pneumatického pérování nemohou lhát. Organizátor aliexpressu není prolhaný vychvalovatel svých produktů, ale nestranný zprostředkovatel sídlící na Britských ostrovech, který nemůže vést největší tržiště tak, aby poztrácel všechny zákazníky. Jo, a pozor, i Němci jsou mnohde jenom východní...
No flame pánové, ale považoval jsem za nutné toto resumé zveřejnit.
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

08.03 2019 0:38


Na allroad C5 je originál tlumič teves continental. A jsou k mání na 1 e-shopu a v audi.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.10. 2012
Příspěvků: 64 | Témat: 16

08.03 2019 8:52


Pro případ, že by se to někomu hodilo:
Měchy na své auto jsem po pečlivé analýze trhu objednal v aircentru, kterým jsem položil následní dotazy:

1) Kdo je výrobcem objednaných měchů?
2) Jaká je jejich předpokládaná provozní životnost?
3) Jak si vedou v porovnání s Arnott, respektive AUDI/Vibracoustic
4) Dají se repasovat?

A odpovědi zněly takto:
1. Objednané mechy lisuje / kompletizuje / testuje naša spoločnosť Autoservis R-centrum s.r.o. (air-centrum.cz). Takže akúkoľvek reklamáciu riešime priamo my (väčšinou do 24h)
2. Životnosť mechov extrémne závisí od spôsobu a miesta jazdy (môžu byť rozdiely až 100 000km v závislosti od majiteľa auta). Naše mechy nemáme zmerané podľa km (nikto nám nehlási koľko km má auto keď si ich montuje a ani kedy sa pokazia). Avšak mechy sa nám nevracajú v rámci 2-rocnej záruky.
3. Sú to v podstate totožné diely. Jediný rozdiel je, že my dávame o cca 1mm hrubší mech/ gumu, takže je tam pomalšie opotrebovanie.
4. Teoreticky áno, avšak plastové komponenty sa ťažko repasujú – nedajú sa opieskovať a nastriekať. Preto repas robíme len pre kovové mechy a tlmiče.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať!

Best regards / S pozdravom / S pozdravem / Üdvözlettel

Mgr. Adrián Ruman
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Autoservis R-centrum s.r.o
Zlaté Klasy, Malomágerská cesta 822
SK:+421 904 148 006
CZ:+420 727 889 477
HU:+36 306 010 571

O tom, jak si mé měchy vedou, vás budu dále informovat.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

27.03 2019 21:34


Zdar mam dotaz na podvozek u allroada 2008 3.0TDi:

Celou dobu uplne v pohode a cca pred dvema mesicema prijdu k autu a zadek dole. Normalne nastartuji, nafoukne se a vydrzi cca dva dny. Potom pomalu klesne, obe dve strany stejne. Dneska jsem s tim zajel k mechosovi na diagnostiku a jedina vec ktera mi vypadla je chyba 01780. Tohle se deje od doby co jsem nechal vymenit na prednim svetle parkovacku a zaroven se mi rozsvitila chyba naklonu svetel, kdyz jsem byl u Parika tak mi nasel ze je to v konektoru u svetla a ne samotne cidlo. Jelikoz ted timhle autem nejezdim tak casto tak nemam vypozorovano jestli to casove uplne souvisi nebo ne. Spise jestli je mozne ze by to mohlo souviset. Je mi spise divne ze to klesne uplne naraz a nastejno... Jo a za jizdy se mi dvakrat rozblikala oranzova kontrolka, pri dalsim startu zhasla. Do saervisu jsem objednanej az na pristi patek tak bych se chtel informovat co me muze cekat a tak.. Diky moc

EDIT: nikde nic nesyci, s mejdlovou vodou jsem to nezkousel pac jsou pres ty mechy naky prevleky ci co to je..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

27.03 2019 22:20


Snimac urovne vozidla...skontrolovat konektory, hybnosť mechanickych tyciek
sponzor





27.03 2019 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

27.03 2019 22:58


a to muze mit vliv ze klesne zadek za nekolik dni? hlavne postupne
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

27.03 2019 23:07


Moze, ale skor myslim, ze mas unik vzduchu
AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1879 | Témat: 66

28.03 2019 12:37


Ještě jsem si vzpomněl že včera po zvednutí na zvedáku a spuštění zpět se už žádná vada čidla neobjevila. Tak budu hlídat auto co teď bude dělat. Ještě jeden dotaz - umí taky diagnostika ukázat že je špatný mech nebo ta kostka? Budu v servisu až za tyden tak mám nad čím přemýšlet - a potom jim tam můžu poradit, to mají vždy moooooc rádi
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

28.03 2019 13:03


Neumí. To uz budes vidiet, ktorý Ti vyfuci alebo bude klesať
AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

28.03 2019 13:38


Já jsem už v depresivnich stavech proste vyndal mechy nafoukl dal manometr zaslepky a dal to do “vany” s vodou.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

28.03 2019 13:39


Fajnovo
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email