Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 296 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 291
Uživatelů: 5
Celkem: 296

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

15.02 2019 5:22


Zdravím nedavno jsem tu měl topic jakou převodovku vybrat + rozdíly několika modelu protože jsem vybíral nové auto.

Nakonec jsem dovezl Audi A3 Limusine Ambition quattro* 135kw S-tronic rv. 2016.

Mam dotaz k s-tronicu. Je to pro mě uplně nové (jednou jsem jel s multitronikem) a chci případně i hned odhalit nějáké problémy abych to nechal servisovat (je to ojeté auto počítam raději s investicí kdyby byla třeba nehacl sem si i fin. rezervu)

1. Při konstatní jízdě a npř do kopce drží docela nízké otáčky 1000-1200 (v normálním komfortním reřimu) až je cítiti že motor více vibruje do Karoserie*, u manuálu bych už řadil. U stronu je to normální? Nemám to resit? Vždy to sou situace kdy by stačilo o 100-200 rmp víc než to tam drží

2. Prodleva - Někdy ta převedovka při sešlápnutí udělá prodlevu kdyz šlapnu, nic, nic, přeřadí, a vystřelí jak raketa, ale není to vždy. Normál u DSG*?

3. Skoky otáček: když sleduju ručičku otaček tak mě občas děsí jak skáče, poskakuje o 200-300 otaček npř přidám, vyjede nahoru, ja uberu nohu z plynu a ručička zase třeba skočí nahoru a hned o polovinu dolu, že prostě lítá furt někam ale auto necuká ani není řazení něják cítit.


A nakonec bych rád od někoho znalého, na co si jako uplný začátečník s automatem mám dát pozor abych ho šetřil a něco mi vydržel.

Díky.
nahoru

sponzor





15.02 2019 5:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.02 2019 8:02


1. Tak je to nastavene od vyroby
2. Prodleva u DSG* nie prakticky ziadna, nema byť
3. Nemam vedomost, ze by skakali otacky
Treba len menit olej v mechanike a mechatronike
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

15.02 2019 11:16


1. OK
2. Občas udělá npř když jedu najednou řpibrzdim ale hned na to a to zas šlapnu tak v tu chvíli trva než přejede zase na režim zrychlování.
3. Občas mi řpíjde že neví co tam dát hodí tam jeden prevod ale hned na to zase z5 jinej. Nevím zda to není unava te jednotky co to ovládá to by musel asi někdo odbornejší a nebo vlastnost a to že stím zatím neumím jezdit ten pedal jen tak šudlám jako u manuálu ale kdyz ho poradne zmacknu tak si to řadí dobře samo jak má.


Podle servisní knihy kdy auto mělo autorizovanej nemeckej servis tak se měnil olej v s.tronicu poprve v 118tis. Mám mít strach?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

15.02 2019 11:45


Chod do autorizaku, nech Ti aktualizuju novy soft prevodovky a motora. Potom uvidis
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.9. 2017
Příspěvků: 75 | Témat: 9

15.02 2019 13:26


1. ok, ak ti to vadi HOD* si to do Sportu
2. ok, ona chvilu caka ci zoslapnes viac a ci podradi o 1 alebo o 2 stupne
3. rozhodne to nie je ok, otacky ma drzat, aj po nastartovani vyletia v momente na 1000 a nepohnu sa ani naznakom, ziadne skakanie a lietnaie rucicky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

17.02 2019 0:36


No stím lítáním ot sem to asi blbe napsal je to spíš o obcasnem zvlastním razení ze to podradí ale hned zase zaradí z5 celkove mi občas příjde trošičku zmatená podle toho jak si hraju s pedalem, v některých situacích jakoby neví hlavne rozjezdy do kopce a na křižovatkách....

Pak mě zajímalo na rovině pustění plynu auto rozjede pomalinku jako manual na 1, a v kopci stojí na místě, to je ok předpokládám?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

17.02 2019 9:38


Co se týče prodlevy, tak u DSG* je to klasika. Nejvíce je to znát při rychlých rozjezdech, kdy potřebuješ rychle vypadnout z křižovatky, nebo najet na kruháč. Ale dá se to eliminovat brzdou, že ji dřív popustíš a auto už bude v tahu a dřív připravený.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

17.02 2019 9:52


Jo k tomu lítání otáček. Vím co myslíš. Při nižší rychlosti má zařazený vyšší kvalt a stačí trochu přidat, ona o několik podřadí dolů a když hned ubereš, tak hned přeřadí zase na vyšší kvalty. To je normální. Bohužel někdy reaguje až neuvěřitelně rychle a jindy zase s prodlevou... Ale v podstatě za jízdy je docela rychlá a mění kvalty včas, ale rychlý rozjezdy ji moc nejdou a váhá.
nahoru

sponzor





17.02 2019 9:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

17.02 2019 13:37


Jj to je presne ono ze obcas tam hazi hodne ty kvalty presne jak rikas jedu on podradi ja se jen dotknu plynu a on h ed zase vrati ty ot z5 nebo naopak. Ale jako nic necuka jen to vidim jak ta rucicka oracek furt nekam lita.

Uz sem si na to po par dnech zvykl a i prisel na ruzne chovani a mohu predvidat npr kdyz zmacknu vic tak podradi hned a jede nez kdyz to sudlam a ono to drzi nizke.


Uz mi vadi jen jedna vec a to jsou ty zbytecne nizke otacky kdy mi to duni do kabiny vzdy chvilku po prerazeni. Stacilo by o 100-200 ot vic sakra
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

17.02 2019 19:25


Sallvator (17.02 2019 13:37) orig :


Uz mi vadi jen jedna vec a to jsou ty zbytecne nizke otacky kdy mi to duni do kabiny vzdy chvilku po prerazeni. Stacilo by o 100-200 ot vic sakra


Smutná realita po honbě za nízkou spotřebou a CO2... Ale stačí v ten moment klepnout do eska a je klid.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

17.02 2019 19:37


Neda se to resit nejakou zmenou sw aby radika pozdeji trochu??? Nevite o necem takovem??? Nechci cip ale tohle bych docela rad vyresil. Ja to resim ted manualnim rezimem protoze s tim mam priblem pri jezdeni po meste proste ta prevodovka tam nahazi 6ktku ve 70km/h a vibruje mi palubovka...to me trochu stve.


Jeste jeden poznatek za ty 4 dny co to mam se mi 2x stslo ze pri prerazovani vydala asi ta prevodovka nebo spojky takovej nezdrave cvaknuti/lupnuti vzdy kdyz sem zastavoval a hned se zas rozjel npr pri dojizdeni svetel kdy skocila zelena tak sem zas pridal a pzval se takovej “mokrej” kovovej zvuk trochu. Ale fakt 1-2 mam to resit nebo obcas muze ozvat???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.9. 2017
Příspěvků: 75 | Témat: 9

18.02 2019 17:53


no vacsina ludi to riesi prave zvolim S rezimu, vtedy DSG* drzi vyssie zdravsie otacky, inak nechces tam pre istotu vymenit olej aj s preplachom?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email