Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 380 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 372
Uživatelů: 8
Celkem: 380

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 34 | Témat: 7

12.02 2019 1:41


o vikendu jsme se byli podivat na v porade treti A6ku, predesle dve mely najeto 60k a 70k km, obe 3.2fsi...obe quatro...obe stribrne
prvni cerna kuze, rekl bych zakladni vybava(multi volant, el plus vyhr sedla v predu i vzadu, pametove nastaveni, kamera dozadu, asi jeste dalsi veci, ale moc si to nepamatuji) interier bez skrabance, stresni tapec mirne provisly, prodejce odmitl opravit na vlastni naklady...
druha mela svetly interier, ale textil, bylo videt, ze se docela rady spinily...
taky byly nektere komponenty se skrabancemi, takze nic moc

posledni kousek, ma slabsi motor 2.8, taky quatro, najeto 58k km
uvnitr svetle hneda kuze, motor, rizeni, brzdy bez problemu, borec rikal, ze hodi 3 mesice nebo 3k km zaruku na motor a na prevodovku...
vady "na krase", nefunguje MMI displej, borec rikal, ze ji pred prodejem na vlastni naklady vymeni, v interieru skrkance nejsou az na tlacitka START / STOP... vypada, ze auto ridila borka s nehtama? jen hadam... jinak na netu jsem videl, ze za par kacek jde origo dil(cislo jsem nasel podle ETKY) na e-bay poridit, tak bych to dodatecne nechal vymenit...


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


jeste jsem si vsiml, ze ta 2.8 ma taky radici packy na volante (nevim jestli je to, co k cemu)

taky nevim, jak moc velky je rozdil mezi 3.2 a 2.8 v realnem vykonu, 2.8 i proti kopci tahla teda dostatecne na muj styl jizdy... (3.2 jsem nemel mozno drive vyzkouset)

pravidelny servis v AUDI

brzdy jsou dosti citlive, takze se asi budu muset naucit seslapavat trochu jemneji, jelikoz i na skoro dvoutunove auto stoji na miste ihned...

PS nez narknete udaje o najezdu o stocenych, tak podotykam, ze jsem v krajine, kde prumerne lidi najezdi 5-6k km za rok, pokud uz nekdo jezdi denne autem, tak najede 6-10k km za rok

PS2 berte me s rezervou, je to moje prvni OOOO, tak nevim co, mam brat jako normalni a co ne
Naposledy upravil Jaggie dne 12.02 2019 1:51, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





12.02 2019 1:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

12.02 2019 1:51


Předpokládám, že asi chceš poradit, co si koupit že?
A víš, že to má volant na druhé straně.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 34 | Témat: 7

12.02 2019 2:04


jo, to vim, jelikoz tady jezdime vsichni po "spatne strane" (tedy na leve strane)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 807 | Témat: 17

12.02 2019 8:27


Razeni pod volantem chces, pokud mas rad sviznejsi jizdu a i s automatem si obcas chces radit podle sebe. 2,8 je osvedceny motor u OOOO. Nad tou 3,2 taky premyslim, ale zkusenostma jsem u nich stejne jako ty.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 34 | Témat: 7

12.02 2019 9:23


mno asi bych rekl, ze funkcne ty motory budou stejne, jelikoz jsou to oba FSI, takze asi ty stejne problemy, jen tan 2.8 bude slabsi verze...

sviznejsi jizdu tak max po dalnici, jinde to razeni asi nemam sanci vyuzit...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 624 | Témat: 36

12.02 2019 9:35


ty hnědy sedadla ooooooo .....zlatej muj eslajn v komplet černé
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

12.02 2019 10:01


Damned: ty hnědý sedla jsou parádní
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 34 | Témat: 7

12.02 2019 10:16


taky se mi zda ze ty hnede maji trochu lepsi vzhled... navic se snad nebudou v lete tak rozpalovat
nahoru

sponzor





12.02 2019 10:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 34 | Témat: 7

11.03 2019 6:17


status update:
po nekolika dnech borci spravili MMI display a taky to valili do Audi nakodovat...asi ochrana komponentu?

minule pondeli udelali novou technickou a v patek uz pro ni manzelka ficela...
vykon motoru vuci celkove hmotnosti je paradne adekvatni, neni ani trochu lina...
3.2 by mozna byla o trosku lepsi povoz, ale bohate staci i tato motorizace...

serviska je vedena velice peclive, porad v jednom servise Audi, checknul jsem to...
nyni ma najeto 58ooo km, tak uvidime, jake neduhy se budou objevovat...

jsou nejake Michelinky 245/45R17, pres leto vydrzi, pak budu muset kouknout po necem...
kdyztak muzete pisnout zkusenosti, nebo nejake doporuceni

baterka je v cajku, nejsou tady takove zimy, tak nedostava moc na frak...

trochu se bojim, aby nevypovedely sluzbu nejake ty vybojky ve svetlech, preci je to uz starsi rok vyroby...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 807 | Témat: 17

11.03 2019 9:00


Ohledne 17" gum jsem ted projizdel vsemozne recenze a hodnoceni. Vsichni hlasaji Continental PremiumContact 6, nebo Falken Azenis FK510.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 34 | Témat: 7

11.03 2019 9:31


SwitchCZ: diky, urcite mrknu,
jeste me napada mozna dost postatny vliv,
u nas se totiz nemusi pouzivat zimni pneu, jelikoz teploty padaji v noci pres zimu max k 5-10C nad nulou,
takze vsichni pouzivaji letni pneu i v zime...

dalo by se nekde dohledat, ktere letni pneu se treba mene sjizdeji i v chladnejsim prostredi?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 807 | Témat: 17

11.03 2019 18:51


Jaggie (11.03 2019 9:31) orig :
SwitchCZ: diky, urcite mrknu,
jeste me napada mozna dost postatny vliv,
u nas se totiz nemusi pouzivat zimni pneu, jelikoz teploty padaji v noci pres zimu max k 5-10C nad nulou,
takze vsichni pouzivaji letni pneu i v zime...

dalo by se nekde dohledat, ktere letni pneu se treba mene sjizdeji i v chladnejsim prostredi?


Nenajdes to presne, ale v dost hodnocenich se udava jak trvanlive je maso. Ty dve gumy, co jsem posilal, maji jednu z nej trvanlivosti. Falken drzi lip na mokru, Continental je ale uplne nejtrvanlivejsi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2019
Příspěvků: 34 | Témat: 7

12.03 2019 0:07


SwitchCZ (11.03 2019 18:51) orig :


Nenajdes to presne, ale v dost hodnocenich se udava jak trvanlive je maso. Ty dve gumy, co jsem posilal, maji jednu z nej trvanlivosti. Falken drzi lip na mokru, Continental je ale uplne nejtrvanlivejsi.


aha, super...
vsim jsem si, ze dost casto je tady hrubsi asfalt...

guma, ktera ma vyssi vydrz, ma taky vetsi hlucnost? teda pokud chapu spravne, ze je tvrdsi?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email