Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 21 února 2019
Celkem je zde 15 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Oxi
Uživatelů dnes: 15
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 42 757
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 11
Celkem: 15

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.10. 2017
Příspěvků: 9 | Témat: 5

08.02 2019 20:46


Ahoj mam b7 1.6 ALZ. Prijde mi ze to docela malo brzdi chystam se na vymenu kapaliny a take na nakup novich prednich kotoucu a desek. Ma cenu investovat do nejakych lepsich nebo to ani nepoznam ? Da se taky treba pouzit ulozeni brz z nejake silnejsi b7 tim vlastne zvetsit prumer kotouce a zlepsit ucinost brzd ? Diky
nahoru

sponzor





08.02 2019 20:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 270 | Témat: 35

08.02 2019 21:20


Samozřejmě že dá. Kolik máš představu, že do toho investuješ? Teď pro zajímavost jsem to počítal na B6-tku přechod z 288 vpředu na 312 a vzadu z 255 na 288 a vycházelo to vše v kompletu nových dílů z Audi na 35.000,- CZK a to bylo se slevami. Osobně mě starší brzdy nezajímají proto to nacenění v Audi a proto jen v origo nových dílech. Asi by se dalo nakombinovat starší brzdiče, ale tím to ztrácí u mě osobně smysl, takže vážně - kolik do toho hodláš investovat?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.10. 2017
Příspěvků: 9 | Témat: 5

08.02 2019 21:35


No... u takovyho auta takova investice urcite nema smysl... co co nejake lepsi brzdy ? Poznam to vubec ? Vzadu mam ATE kotouce i desky ted se ozval predek tak pujdu asi take do ATE ma smysl vubec kupovat treba drazkovane nebo to pri tak malem vykonu ani nepoznam ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 270 | Témat: 35

08.02 2019 21:42


V prvé řadě by sis měl ujasnit co od toho čekáš, zda to co si přeješ využiješ a v neposlední řadě zda to má smysl finančně. Já někdy dělám věci, které ekonomicky smysl nedávají, ale přitom mě ano. Řekl bych, že kdybys tady napsal částku kolik do toho chceš nacpat, tak by to usnadnilo představy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 367 | Témat: 7

09.02 2019 19:28


Nic ve zlém. Zkoušel si hledat? Něco málo ohledně brzd už tu bylo sepsáno. Např.:
https://audiklub.cz/forum/tema/260057-vetsi-predni-brzdice-na-b6
https://audiklub.cz/forum/prispevek/1379325-audi-a4-b8-brzdy-345mm
https://audiklub.cz/forum/tema/364657-brzdy-345mm-na-a4-b7
https://audiklub.cz/forum/tema/2642-brzdove-kotouce-desticky/od-0

Nějakého zlepšení brzdného účinku se můžeš dočkat, záleží na tom, co tam dáš. Musíš však počítat i s tím, že čím větší kotouč budeš mít, tím větší kola musíš použít. U kotoučů 320 mm je, tuším, minimum 16" kolo a u 345 mm 17". Kupovat nové brzdy je nesmysl. Můj názor (netvrdím, že správný) je, že je to kus "železa" (bavím se o třmenu a jeho držáku) a pokud není třeba nějak poškozen po nehodě, tak v použití jetého kusu nevidím problém, mohu udělat "repas" výměnou pístků, gumiček, vodících čepů apod., kotouče a desky pochopitelně nové.. Občas se dají sehnat za rozumnou cenu, myslím, že pasují i z A6. Musíš hledat v ETCE u jakých modelů je díl shodný, třmen pro 312 mm kotouč např. zde:

http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/ [zkrácená url]

http://www.oemepc.com/tvn_result/search/tvn/4B0615123
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 216 | Témat: 19

11.02 2019 18:29


Já jsem ted přecházel z 288mm na 312mm. Sehnal jsem starší držáky destiček a koupil nové kotouče od Zimmermana a desky brembo.. Vše mě vyšlo na cca 4500kč. Za tu cenu je to přijemná změna. Zadky budu možná řešit časem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.10. 2017
Příspěvků: 9 | Témat: 5

11.02 2019 18:49


A je poznat rozdil ? Drzakem desticek myslis co ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 216 | Témat: 19

11.02 2019 19:13


Ano je. Držákem myslim tu podkovu ve ktere jsou destičky a je v tomu přišroubovaný brzdič.V podstatě je vše zustává.Vyměníš jen podkovu a kotouč.Destičky i brzdič s krycím plechem za kotoučem zustavaj..Pokud bys chtěl třeba ty 320mm tak bys musel sehnat komplet vše nové.
nahoru

sponzor





11.02 2019 19:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 641 | Témat: 31

11.02 2019 19:34


Pokud se ti zdá, že je účinek brzd slabý, tak bych nejdříve zkoumal vše, co na to má vliv než investovat podle mě nesmysl do nějakých větších brzd.

Stará kapalica, zavzdušněné, případně zpuchřelé hadice (můžou se i nafouknout), nekvalitní desky/kotouče, únik podtlaku z posilovač nebo smaotný posilovač v háji. Zatuhlé pístky v třmenu.

Abys zbytečně do něčeho neinvestoval a pak nebyl zklamaný.
Ideálně porovnat se stejným autem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 367 | Témat: 7

12.02 2019 15:05


Myslím, že se o tom dá dohledat spousta informací. Chce to hledat. Třeba i na zahraničních fórech. Projet tu Etku a kouknout, se kterymi modely jsou dily společné a jaké dily se shodují u jednotlivých průměrů kotoučů. Nevím jaký průměr kotoučů máš nyní a do jakých chces jít. Ja jsem treba menil z 320 na 345 mm. Teoreticky mi stacilo vyměnit jen držáky třmenů (a kotouče pochopitelně), nicméně ty drzaky ti samotné asi nikdo jen tak neprodá, v replice se nedělají a nový original dil vysel vice než použitý komplet. Zda budeš shánět a menit krycí plechy je na tobě, záleží o kolik budes zvětšovat, ja se na to vykašlal a žádná negativa jsem nezjistil. Ten plech je o maly kousek nyni menší než kotouč, alespoň tam nestrasi, kdyz neni videt.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6i 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 103 kw 130 kw 140kw 175kw 2.0 tdi 2.0 tdi 130 kw 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2.8 benzin 2din 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 100 2005 2009 4.2tdi 4b 4f 4g 75kw 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 a8 d2 4.2 1996 a8 d3 aat abs aditiva ael afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad allroad 4g rozvody servis alt alternátor alu kola alz ami ami 2g a6 4f antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 audi a4 b6 audi a4 b7 2005 audi a5 audi a5 r.2012 2.0 tdi avus 130 audi a6 audi a6 4f 3.0 tdi a pre všetky vozidlá vw audia4b6 audia8 audiklub audio audo chorus autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio autorádio hudba b2 b3 b4 b4 80 razeni klb b5 b6 b7 b8 baterie bazar benzin bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpj bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy brzy bsa bsd bsm budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fiscon fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hadice hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree heandsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel ignition lock defective imobilizér insp intercooler interier ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepani klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovaní řidici jednotku motoru kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kontrolky kotouče kouřivost kroužek pod volant kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg lpg 4.2 manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 nakodovanie kuca bez vagu napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje nesvítí netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění poloha pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku priprava pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro r.2012 radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahary vrtule pořád se točí bkd audi a3 8p 2.0 tdi schéma sd karta sds seat sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi smart key snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka spínač sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér sterače stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svetlá svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tiptronic 2.0 130kw tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trhani trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojeni zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zhaveni zimní pneu značka zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škoda je proces rovnaký. - common rail systems škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavíc svíčka žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email