Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 21 dubna 2019
Celkem je zde 8 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Milan157
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 43 131
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 6
Celkem: 8

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2018
Příspěvků: 12 | Témat: 1

09.02 2019 19:51


Ahoj,
chci si pořídit Audi S4 B6, měl bych to jako druhé auto, výhradně na víkendy, roční nájezd né více než 5000km a chci manuál, spotřebu neřeším, LPG* nechci.

Měl bych pár dotazů:

-Rozdíl mezi cenou B6 a B7 není tak veliký, vyplatilo by se připlatit a rovnou uvažovat o B7?
-Na co si hlavně dát pozor při prohlídce auta? Dočetl jsem se, že největší problém jsou rozvody a olej.
-Jak moc bude náročnější servis oproti A4 B6 1.8T co mám teď?

Díky.
nahoru

sponzor





09.02 2019 19:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 765 | Témat: 13

09.02 2019 20:55


Ahoj,

* 6/7 nedokazu komentovat. IMHO b7 vypada lepe, ale jinak je to vlastne vetsi facelift - pokud si dobre vzpominam. Takze argumentem tam je asi jenom vzhled.
* jo, klasicka rehtacka retezu pri startu (v pripade rozvodu pred smrti), jinak to bylo auto bez vetsich problemu. Aspon teda ja se s nicim vylozene spatnym nesetkal.
* Neco mezi "velice" a "neporovnatelny". Jenom ze spotrebaku dvakrat vic svicek, dvakrat vic oleje. Rozvody jsou "zezadu", takze na ne motor ven. Je to znacne tezsi, takze napravy a brzdy pujdou taky driv, nez na L4. ... proste to vazne nejde porovnavat. Na S/RS obvykle byva daleko mene alternativnich dilu. Pokud mas na servis, tak je to super; pokud na tom musis skudlit, tak spis mene.
Hodne stesti a zdaru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4053 | Témat: 32

09.02 2019 21:03


rnemec: lip to nejde napsat a do toho jeste brzdy a jeste super spotreba pri knedliku a taky dobrej servis ne kazdej se do tohohle chce pustit a nebo tomu rozumi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 214 | Témat: 8

09.02 2019 22:05


Mám přesně tyhle dva motory 1.8T 132kw v A3 a teď S4 B6. zatím mě stála S4ka za 2 roky a cca 30tis km půlku toho co A3ka za 6 let a 140tis km. jasne koupil jsem nic moc kus, ale s opravou jsem se vešel do ceny hezkých.

Pokud neřešis spotřebu (pro mě cca 9 vs 13l/100km) tak je to super svezení.

Servis je hodně jinej oproti 1.8t jak píšou ostatní.

A sehnat servis taky pravda. 2 mi řekli že do motoru nechtějí jít, takže jsem čekal cca půl roku na Satase
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2018
Příspěvků: 12 | Témat: 1

10.02 2019 12:56


Díky za odpovědi.

Ještě přemýšlím, která varianta by mohla být lepší. Co jsem se díval, ceny se pohybují již od cca 160 do 250tisíc aspoň co jsem za posledního půl roku viděl na bazarech, takže jestli koupit nějáký kousek za 160 a počítat že do toho vrazím 100 a nebo koupit kousek za 250 s tím že bych počítal, že servisu už moc potřeba nebude.
Příjde mi lepší varianta č.1 protože u té druhé i tak do auta můžu vrazit další peníze a koupě by se moc nevyplatila. Co myslíte?

Ale příjde mi, že jich je na prodej čím dál méně, takže vybrat pěknou bude také oříšek.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4053 | Témat: 32

10.02 2019 13:01


to už si asi rozmysli ty ale počítej že tohle auto chce furt nějaký peníze takže se nevyhneš do toho poslat peníze
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 214 | Témat: 8

10.02 2019 13:25


Jestli vzít levné, nebo drahé je otázka. Pokud nejsou udělané rozvody, tak bych drahé nebral. Je velká šance, že by tě to brzo čekalo.

Jinak jeden rozdíl mezi B6 a B7 je. B7 má Torsen* s poměrem 40:60 a b6 50:50. Jestli to je poznat při jízdě netuším.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 764 | Témat: 36

10.02 2019 13:37


P4d0uch: to s tím torsenem, měl jsem za to, že to funguje tak, že dle potřeby se přenáší síla v poměru předek zadek až do nějakých krajních mezí. To co jsi napsal, to je třeba za běžného stavu jízdy po dálnici?
nahoru

sponzor





10.02 2019 13:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 214 | Témat: 8

10.02 2019 15:31


Jj je to standartní rozložení. B7 taky umí posílat víc na jednu nápravu pokud se nepletu. Ale platí to jen pro manuální převodovky. A ještě se to lámalo nějak v průběhu. Myslím 2005, ale to už si nepamatuju.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.2. 2018
Příspěvků: 12 | Témat: 1

11.02 2019 16:20


Tak uvidíme, snad se mi podaří nějákou sehnat a třeba budu mít štěstí na pěkný kousek.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 764 | Témat: 36

11.02 2019 17:02


https://1url.cz/YMpvg

tady jsou popsaný jednotlivý verze torsenu a kde se jaký nacházel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12992 | Témat: 41

11.02 2019 17:19


Pomer pri normalni jizde je 50:50 pouze na kluzkem povrchu jde vic na lehci zadek. Vzhledem k tomu ze se to potom svira tak tam zadny extremy ani bejt nemuzou. To proste neni vw group s haldexem kde se to prenasi sem a tam a pribrzdujou se kola tak aby se dostaval kroutak na kola kam je potreba.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5539 | Témat: 20

11.02 2019 19:09


S4V8 koupit ideál hezky vybavenou ne zbytečně za hodně peněz pokud opravdu je doložitelné co je na voze provedeno. Nikdo normální tuhle s4 neprodá komplet vyservisovanou udelanou za 200 tis Udělané top kusy nejsou na prodej a když ano tak stojí od 3 set nahoru.
Z toho vyplývá koupit hezky vybaveny kus za rozumne peníze a dat injekci do motoru komplet a je na dlouho pokoj.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 2011 8e 8l 8l 1.6 74kw akl 8p a2 a3 a3 8p a4 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 aaa abs aditiva ael afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a5 audi a6 audi c7 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homekit homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání meluzína mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g mmi 3gp montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace navigácia naviplus nefunguje nefunkční jukebox nejede nestartuje nesvítí blinkry v kufru v bocích ano netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovacka stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vacse vstreky vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email