Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 21 února 2019
Celkem je zde 11 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Oxi
Uživatelů dnes: 15
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 42 757
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 7
Celkem: 11

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 10.3. 2013
Příspěvků: 187 | Témat: 33

15.05 2013 22:24


Ahoj,mám takovej problém pipne mi rezerva při dojezdu 40km a po15km uz je tak 0 jde to nějak nastavit třeba při 100km jako u každého auta? A nechci odpověď tak tankuj pravidelně
nahoru

sponzor





15.05 2013 22:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 227 | Témat: 0

16.05 2013 22:18


Mne prijde, ze dojezd na displeji pocita podle stylu jizdy x km zpetne, zatimco kontrolka paliva se rozsveci podle plovaku v nadrzi tj. pri nejakych 10 litrech v nadrzi. Takze kdyz furt menis styl jizdy, tak se mu to blbe pocita, kdyz jezdis tak nejak spotreba stejna, tak ten dojezd odhaduje docela presne. Prakticka zkusenost.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2122 | Témat: 30

16.05 2013 22:27


Špatný plováky v nádrži, vyměnit a bude to ukazovat normálně nebo vzhledem k ceně se s tím smířit...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.3. 2013
Příspěvků: 187 | Témat: 33

17.05 2013 11:02


Spotreba průměr 9.5. Ať jedu město nebo dálky pipne pokazdy když je dojezd40km.tak já se stím tedy smirim
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2122 | Témat: 30

17.05 2013 13:42


Mělo by to pípnout, když je tam zhruba 10 litrů, takže zhruba dojezd 100km.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

27.05 2013 11:09


Me to pipe kdyz dojezd=80km
Dela to tak pokazde at mam prumernou 7.5 nebo 9.0, takze zrejme "nekde" pevne nastaveno.

auto mam viz garaz


....jo a kde to nastavit pres VAG nevim...
nahoru

Anonymní





27.05 2013 11:45


Stejne jako pipex ... Až na to ze mě to pipne při 60km ale jinak ta spotřeba jak píše on
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.10. 2008
Příspěvků: 17 | Témat: 4

27.05 2013 12:16


mě to pípá a svítí už při 150km. Pak to zase na chvíli zhasne, ujedu cca 10km pípne a dojezd mám 90km. Už jsem si zvikl.
nahoru

sponzor





27.05 2013 12:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

27.05 2013 12:18


nemmesis21:
mě to pípá a svítí už při 150km. Pak to zase na chvíli zhasne, ujedu cca 10km pípne a dojezd mám 90km. Už jsem si zvikl.


co mas za auto? jakej rok ?

vypada to, ze pan Audi nadeluje "pipnuti" podle data vyroby
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

27.05 2013 12:31


no ja mam to co ty pipex a spotrebu mam okolo 8,5, nissie som sa este nedostal Rezerva mi pipne ako hovoris pri dojazde 80km rok vyroby mam 2003. Inac mam pocit ze sa to da nastavit ale presne ti nepoviem. Viem ze sa da upravit pocitanie priemernej spotreby, aj to ukazovanie plavaka sa da korigovat a co este vsetko sa da uz netusim. Minule som si chcel upravit tu priemernu spotrebu lebo mi ukazuje 9,5 a real je niekde 8,5-8,8l ale este som sa k tomu nedostal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

27.05 2013 12:42



mas automat co ?

Letos se chystam do Chorvatska, takze konecne natankuju plnou nadrz a vypocitam si prumernou spotrebicku presne.
Doufam, ze mi to taky nadhodnocuje jak tobe...mel bych z prumernych 7.5, co jezdim, realnou kolem 6ti

Hehe sranda
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

27.05 2013 13:22


Praveze manual
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 641 | Témat: 31

11.02 2019 6:23


Ahoj,
mě by též zajímalo, zda se to dá nějak nastavit. Mně na A6 3.0tdi pípne rezerva až u nějakých 80km. Což se mi zdá málo.
Když například nenatankuju a nechám to až na druhý den, tak po nastartování studeného motoru to žere víc a rychle to klesá.
U 2.0 TDI* to normálně pípalo při nějakých 120-150km dojezdu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1300 | Témat: 16

11.02 2019 9:12


80 km je normalni, mas to cca 10% celkoveho dojezdu na nadrz.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.9. 2017
Příspěvků: 50 | Témat: 7

11.02 2019 10:50


mne ked pipne rezerva a idem dotankovat na najblizsiu pumpu tak do 50l nadrze dotankujem 43 litrov
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 641 | Témat: 31

11.02 2019 14:29


ajax: To by odpovídalo. Ale nedá se to někde trochu zvednout?
Dneska ráno nastartuju, dojezd 100km a za chvíli hladový oko a 80km a pak to po dobu 30km ukazovalo 40km.
10 litrů rezervy je docela málo na auto které žere 8-10 na sto.
V našich končinách jsou od sebe pumpy vzdálené i 30km (a to jsou nějaké noname).
nahoru

sponzor





11.02 2019 14:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1475 | Témat: 15

11.02 2019 17:12


Na 0 dojezd ujede snad každé auto minimálně dalších 30 s jistotou, s Q5 2.0 TDI* jsem ujel i 70 a pak až dotankoval.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 641 | Témat: 31

11.02 2019 17:24


Už mi to taky někdo říkal, ale to zkoušet nebudu. Protože ovzdušnit V6 už není sranda.
Jinak co jsem měl Vectru 1.9 cdti, tak ta pípla při nějakých 60-80km a když jsem měl cca posledních 20km a potřeboval jsem třeba předjet a zrychlit, tak bylo cítit bublinky v naftě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1475 | Témat: 15

11.02 2019 18:22


No, nestalo se mi, že bych odvzdušňoval když už došlo Jediný co, třeba do dvojkový oktávky když došlo, nestačilo nalít jen pět litrů z kanistru, ale muselo se dát asi 15, aby naskočila.

Zbytečná panika, doporučuju přečíst.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil Malcolm dne 11.02 2019 18:31, celkově upraveno 2 krát. (35% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12929 | Témat: 41

11.02 2019 18:29


No myslim ze takhle trapit auto do extremu a riskovat ze nekde zustanu je naprosto zbytecny. Osobne to resim presne obracene udrzuju to porad plny
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1475 | Témat: 15

11.02 2019 18:30


áček: Samozřejmě, ale je dobrý znát svoje auto, zvlášť pokud člověk jezdí delší trasy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.9. 2017
Příspěvků: 50 | Témat: 7

12.02 2019 8:54


zbytocne sa trapi palivove cerpadlo, vidim ze dochadza palivo a idem okolo pumpy tak to dotankujem, nedokazem pochopit preco by som mal jazdit na rezerve
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 672 | Témat: 20

12.02 2019 9:29


Palivový čerpadlo je to nejmenší (ač třeba i ten palivoměr bude lépe a déle fungovat "zaplavenej"...), natož u ropáků s DPF*...
Jen jezděte na rezervu, servisní regenerace je pohodová práce a aspoň je čím argumentovat "diviznám" typu "Jaktože je to DPF* zanesený tak brzo"... "Jednoduše kvůli ignoraci toho, jak se s tím autem má zacházet..."
A nejlepší jsou ti, co tu rezervu "dráždí" třeba ještě s bufíkem/NT a pak se diví, že se jim jednotka zamkne...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6i 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 103 kw 130 kw 140kw 175kw 2.0 tdi 2.0 tdi 130 kw 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2.8 benzin 2din 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 100 2005 2009 4.2tdi 4b 4f 4g 75kw 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 a8 d2 4.2 1996 a8 d3 aat abs aditiva ael afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad allroad 4g rozvody servis alt alternátor alu kola alz ami ami 2g a6 4f antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 audi a4 b6 audi a4 b7 2005 audi a5 audi a5 r.2012 2.0 tdi avus 130 audi a6 audi a6 4f 3.0 tdi a pre všetky vozidlá vw audia4b6 audia8 audiklub audio audo chorus autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio autorádio hudba b2 b3 b4 b4 80 razeni klb b5 b6 b7 b8 baterie bazar benzin bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpj bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy brzy bsa bsd bsm budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fiscon fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hadice hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree heandsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel ignition lock defective imobilizér insp intercooler interier ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepani klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovaní řidici jednotku motoru kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kontrolky kotouče kouřivost kroužek pod volant kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg lpg 4.2 manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 nakodovanie kuca bez vagu napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje nesvítí netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění poloha pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku priprava pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro r.2012 radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahary vrtule pořád se točí bkd audi a3 8p 2.0 tdi schéma sd karta sds seat sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi smart key snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka spínač sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér sterače stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svetlá svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tiptronic 2.0 130kw tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trhani trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojeni zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zhaveni zimní pneu značka zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škoda je proces rovnaký. - common rail systems škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavíc svíčka žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email