Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 158 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 148
Uživatelů: 10
Celkem: 158

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 880 | Témat: 32

16.11 2016 2:13


Ok a maj-li tu bejt smysluplný informace, trošku si to shrnem ...
Dle ofiko zdrojů (který se někdy taky "lehce" rozcházej, např. co do postupu odpojení/připojení aku ... ) je "udržovačka" (pomalu na další téma... ) při výměně i kvůli učení dorazů oken a DO (někde píšou i přizpůsobení "klíče",atp. ... přitom o rádiu ani zmínka, ač často neni potřeba...) a při odpojení a zapojení jsem nenašel, že by řešili/předpokládali nabíjení/vybíjení odpojený baterky (takže asi záleží i na jednotce, ty se taky postupem času měnili -viz.např. J644->J367 ... ), tj. neni požadavek na nový kódování, ač píšou o "přednostním nabíjení na autě přes jednotku regulace" (při vypnutym zapalování...) , ale zároveň (někde jen při připojování) řešej i odpojení konektoru od jednotky regulace...(schválně kdo z vás to dělá? Přiznam se, že to taky nedělam vždy, ale aspoň to připojování pólu s odpojenym konektorem by něco do sebe mít mohlo... )

A jak tak koukam, tak starší jednotky regulace (např.u A6 se to "lámalo" květen/červen 2008) maj svoje připojení na CAN sběrnici (a dvakrát třicítku, jednou napřímo, podruhý přes 5A pojistku), zatimco novější maj jen buzení alternátoru (a třicítku napřímo)...

(pro doplnění - výmaz chyb/autoscan a naučení snímače úhlu volantu beru jako samozřejmost...)

Někdo další poznatky?
nahoru

sponzor





16.11 2016 2:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

16.11 2016 7:20


To Fanda TDI*:Samozřejmě, že to má smysl. Jednotka přECI* nemůže fungovat na základě jakéhosi stárnutí akumulátoru, od toho je to jednotka, aby vyhodnotila aktuální spotřebu proudu&zbývající kapacitě, kterou si sama změří. Ne, že si řekne: aha, má tam 3 roky starý aku, tak mu ho odpojím radši dříve, aby nastartoval. Nebo aby jednotka vyhodnotila: ten pacoš si to nenakodoval, tak mu za rok ten akumulátor zničím. Koduje se spíše kvůli servisní historii a hlavně v momentě, kdy je do vozu namontován aku s jinými parametry (hlavně kapacitou). Proč se do kodování zadává výrobce aku(např.Varta,Moll,Baner), part nr.,ser.nr,BEM code? To jako že by v jednotce existoval seznam všech BEM kodů a výrobců a jednotka by znala serial nr. i nevyrobených aku
Vidím tam spíše i podporu Audi, aby se využívaly určité značky. Např. BOSCH v tom seznamu není. Proč? Smysl kódování pak nastane tehdy, pokud bych chtěl do vozu namontoval aku s jiným startovacím proudem a kapacitou, protože jednotka na je nakodována hlavně na určitou kapacitu, se kterou je počítáno. Nic víc
Naposledy upravil SUP1 dne 16.11 2016 7:32, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

16.11 2016 7:29


BTW: kodování nové aku je stejná fáma od Audi, jako když v Audi řeknou neměnit olej v převodovce, je tam celožitvotní náplň
Jinak je samozřejmě dobré po výměneně udělat scan a smáznout sporadické chyby. A pokud se mezi výměnou nebude blbnout se zapalováním a volantem, atd, nic se pak nastavovat nemusí. Max se rozsvítí ESP*, které po pár metrch zhasne
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

16.11 2016 7:45


Ok, reknu muj poznatek. Jedna A6 nenakodovana - do roka se menila baterie znovu (auto bylo na mereni, jestli nejaky spotrebic nebere i po vypnuti, apod.)
Druha A6 nakodovana - baterie v aute momentalne cca 3-4 roky a bez problemu.
V obou autech stejna baterie. At si z toho vezme kdo chce co chce, ja sio kazdopadne dalsi baterii opet nakoduju. Vzhledem k tomu, ze A6 ma ridici jednotku primo pro baterii, nebude tam jen tak nazdar panbuh...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2016
Příspěvků: 105 | Témat: 15

16.11 2016 8:40


Napsalo mi to vnitřní chybu. Červená tabulka. Původní hodnoty se vymazaly a nyní tam je prázdno. Kapacitu píše 0 Ah.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

16.11 2016 9:25


Dnes menim bateriu, nakodovat to ma servisak z Audi. Tak sa ho popytam na jeho nazor, ako ho v tomto smere vyskolili a aka bude realita. Potom DAM* vediet.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 880 | Témat: 32

16.11 2016 11:23


lenkaaa: thumb up (samjlíků šest půlek, ale tenhle jsem nenašel )
Isachs: máš poznamenaný původní kódování?

SUP1: min. jde krom kapacity ještě o to, jestli to je klasická nebo AGM baterka. S tim olejem v převodovce máš sice pravdu (podobně jako u automatu - tam doporučujou po 60tkm, ale taky počítaj s životností převodovky cca 200tkm, takže když chceš, aby vydržela delší dobu, je lepší měnit po 30tkm a/nebo s ohledem na provoz... ), ale neni to zrovna dobrej příměr, to spíš ta selekce výrobců (a možná i servisní historie) ...
A s tim stárnutím by mě to zajímalo přesněji, ale spíš než o čas (i když o ten dost možná taky...) tam půjde o nabíjecí(/vybíjecí) cykly, proudy, ap. ... A samozřejmě, že u takhle žravejch aut hodně ovlivňuje životnost baterie i samotnej provoz/užívání, ale když si jednotka bude "myslet"(/mít uloženo), že má baterie kapacitu např.50% a bude tam nová, tak může "budit jak vzteklá", ale když ta nová bat.ten náboj nepojme (nepoteče přes tu jednotku proud do baterky), tak si prostě pořád bude myslet, že neni nabitá do plna a potom jak píšeš "začne odpojovat" jednotky dřív než by měla a přitom za provozu bude aku vařit, což taky zkracuje životnost...
A podobně v opačnym případě...když tam dáš třeba i novou, ale ne plně nabitou baterku a "správně" nakóduješ, tak jí prostě do plna nabíjet nebude a tim pádem zkrátí její životnost... (natož pokud to neni "polykač km", samozřejmě, že např. při hodně velkym nájezdu ten rozdíl v životnosti aku tak velkej nebude a třeba i bez buzení/s minimálním buzením/samobuzením se třeba někdy i do plna nabije...)
Bez znalosti algoritmů a vyhodnocování toho indukčního snímání (ev.v souv.s napětím na 30, který tam imho může bejt jen kvůli napájení samotný jednotky než regulerního měření/porovnávání toho "proudoprůtokoměru" se skut.napětím... ) je to jen teoretizování...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2016
Příspěvků: 105 | Témat: 15

16.11 2016 13:07


Udělá to stejnou chybu i s původním kódem. Tak možná bude na víně VAG hlavice. Zkusím si půjčit jinou.
nahoru

sponzor





16.11 2016 13:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

16.11 2016 17:00


U a8 stačí vyměnit. U a6 je třeba kódovat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

16.11 2016 21:33


Tak dnes nemal cas na vymenu, snad v piatok.

Na A6 som menila, nic nekodovali. Bolo to 4F2.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

21.11 2016 20:27


Tak som dnes bola menit bateriu. Isla tam Bosch S5 110/920. Vzadu v kufri vpravo, po odpojeni zahukal alarm, tiez pri pripajani. Bateria vymenena, auto 2x nastartovane, nakodovana. BEM kod ktorym sa koduje bateria na baterke a ani v navode ku nej nebol, zadalo sa tam pri kodovani cislo baterie co bolo na nej napisane, to iste pisali aj na nete. Potom jazda na minutu, aby som prekrocila rychlost 20kmh, cim sa nastavil snimac volant, vymazanie chyb a hotovo.

Pytala som sa na nutnost kodovania, ci je to pravda alrbo nie. Ano, ak ma auto battery management, co maju A6, A8, Q7..., tak to treba kodovat kvoli dakej krivke vybijania a hodnotam baterie. Takze ak zapnete VAG a mate tam kanal 61, tak vtedy sa musi bateria nakodovat. Bez nakodovania vydrzi eok az dva, pretoze auto ma elektricky riadeny alternator, cim neprebija bateriu, nenechava ju vybit atd, ale bez nakodovania bepizna krivku, tak ju dobija neustale a po roku az dvoch odide. Ak sa spravne nakoduje, tak problem nie je, origo baterky vydrzia 5 az 6 rokov, ale cena ze je nieco pod 300 eur. Takto nejak mi to opisal servisak z Audi, ktory tam robi uz viac ako 15 rokov.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

05.03 2017 16:18


Pohode ja si to kodujem delphinou pohode
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

05.03 2017 16:21


No moja Delphi DS150 to zvlada úplne pohode na A8 Teraz na Q7 a nemala žiadny problem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.7. 2012
Příspěvků: 67 | Témat: 20

05.03 2017 16:24


Úplne pohode to ide nakódovať aj delphi DS150
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 880 | Témat: 32

06.03 2017 5:00


Delphinou jde spousta věcí ... i rozhodit/pos*at
Jako nouzovka a/nebo na ověřený procedury proč ne, ale popravdě bych kolikrát věřil spíš klonu vcds (lépe samosebou origo...) než Delfíně na tyhle auta ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

06.03 2017 8:17


U kódování akumulátoru jde spíše o pohodlí. Dělá se to lépe u Delphi, protože je tam na to přímo funkce. Prostě dvakrát se klikne a je to. A funguje to. Ale moc dalšího se na ní dělat moc nedá
Na diagnostiku je samo sebou lepší VCDS, to je jasné
nahoru

sponzor





06.03 2017 8:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2016
Příspěvků: 68 | Témat: 14

08.10 2018 18:57


SUP1 (06.03 2017 8:17) orig :
U kódování akumulátoru jde spíše o pohodlí. Dělá se to lépe u Delphi, protože je tam na to přímo funkce. Prostě dvakrát se klikne a je to. A funguje to. Ale moc dalšího se na ní dělat moc nedá
Na diagnostiku je samo sebou lepší VCDS, to je jasné


Nazdárek, můžu se zeptat,jak přesně se dá nakodovat beterka v osmě přes Delphi?
Delphinu mám,tak bych to zkusil
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 880 | Témat: 32

08.10 2018 20:15


To bych si rád načetl po nakódování Delphinou, už jsem se setkal s tím, že pánovi kódovali nějakou "multiznačkou" baterku a SN samý 1 a kapacita taky neseděla (a po půl roce samozřejmě problém...). Ale záleží i na jednotce (jestli je samostatná nebo se o to už stará GW)/autě, apod., že ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2016
Příspěvků: 68 | Témat: 14

08.10 2018 20:26


No já jen že tu SUP1 píše, že je tam na to přímo fce,dvakrát se klikne a funguje to,tak mě zajímají podrobnosti...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2016
Příspěvků: 68 | Témat: 14

05.02 2019 6:59


Nazdarek jaký je postup při kódování Delphinou??
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

05.02 2019 7:42


ares (08.10 2018 20:26) orig :
No já jen že tu SUP1 píše, že je tam na to přímo fce,dvakrát se klikne a funguje to,tak mě zajímají podrobnosti...

Na SUP1 kódování baterky?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2016
Příspěvků: 68 | Témat: 14

05.02 2019 8:00


Tomu jsem psal a neodpověděl
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

05.02 2019 8:31


SUP1 jako nick ne jako SUP1
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 269 | Témat: 67

26.11 2019 19:33


Zdravím, jak to je u a8 d3 s kódováním když mám sice starší, ale pořád ještě 100% dobrou baterii je to nějaký noname. Byla necelý rok v druhém autě co šlo do šrotu.
nahoru

sponzor





26.11 2019 19:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

26.11 2019 20:37


Tak kdyz je starsi tak asi nebude 100% a pokud ma stejnou kapacitu tak bych to neresil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 269 | Témat: 67

16.08 2020 11:08


Zdar mám novou baterii od Bosch je to 110ah a 920a chtěl jsem ji nakódovat. Jenže nemá EAN nebo jak jse to jmenuje. Někde jsem se dočetl, že stačí změnit jendo číslo, ale můžu si měnit co chci a pokaždé to vyhodí hlášku kódování odmítnuto a různé chyby třeba chyba 6C neznámí (0x6C). Není někdo co s tím? Děkuji.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

16.08 2020 12:17


Hubas: vzdy to bralo, zmen jenom koncove cislo.
Pak to jeste muze byt neorigo VCDS. To nekdy nejde ani prd.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 269 | Témat: 67

16.08 2020 12:37


Zkusím jsem to .. bohužel nic.
Ale bude to asi tím neorigo VCDS.. kamarád bohužel jiné nemá. Takže asi zajedu do audi.
Děkuji za odpověď.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

16.08 2020 12:39


Podle me v audi ti to neudelaj protoze ti reknou ze tam davas baterku ktera tam neptrati a ze nemaj ten kod z baterky atd atd a ze musis koupit origo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2015
Příspěvků: 269 | Témat: 67

16.08 2020 12:45


Aha tak to je teda něco. No nic tak zkusím štěstí jinde nebo máme někoho v okolí České Lípy nebo Liberce kdo by tohle zmáknul ?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email