Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 251 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 250
Uživatelů: 1
Celkem: 251

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

27.01 2019 20:13


Zdravim, potrebujem pomoc s autoradiom, kupil som Audi A4 B6 r.v.2001 1.9 TDI* 96kW a bolo tam neoriginal radio, zohnal som si original radio Audi Chorus 8E0035152 a chcem ho tam namontovat ale do iso konektora mi idu len 3 kable (stalych 12V, minus-kostra a 12V osvetlenie), chcem sa spytat ci neviete kolko kablov a akych tam ma byt aby radio fungovalo pri zapnuti kluca a vypinalo pri vytiahnuti kluca zo spinacky. Nevyzera ze by tam chybal neaky kabel ale neviem ako to mozem s tymito 3mi kablami fungovat. Dakujem za rady, pripadne ak by sa nasla neaka schema
nahoru

sponzor





27.01 2019 20:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

27.01 2019 21:04


To se ridi po can-busu.Pokud tam bylo neorigo muselo to bejt napojeny na puvodni kabelaz nejakou redukci a zrejme tam bylo vytazeny spinany +12v od spinacky nebo tam muselo bejt neco jako tohle:
https://www.ahifi.cz/simulator-signalu-zapalovani-15-12v.html

nebo tohle:
https://www.ahifi.cz/univerzalni-CAN-Bus*-interface.html
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

27.01 2019 21:11


to znamena ze tam neco take budem potrebovat? myslel som si ze by tam mal byt CAN-Bus* ale od vyroby tam asi take neco nebolo?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

28.01 2019 8:37


To na co jsou ty odkazy tak je k neorigo radiu. Origo jede po canu tudiz k tomu nic nepotrebujes.Jen pokud tam je nejaka uprava tak ji musis vratit do puvodniho stavu aby to fungovalo jak ma.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

28.01 2019 18:41


myslel som si ze original ide po canu ale ziadny can tam neni, v ciernej euro koncovke je len ako som pisal 30 staly plus, 31 kostra a 58 osvetlenie, ale zaujimave je ze vobec neni vidiet ze by tam neaky can chybal, ak tam chcem dotiahnut ten can-ovy kabel tak odkial ho mozem zobrat? aka by mala byt farna toho canu? Diky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

29.01 2019 17:40


docital som sa na internete ze do radia musi byt privedeny K-line kabel ktory sa moze dotiahnut z diagnostickej zasuvky OBD2, natiahol som tento kabel z OBD2 do radia konkretne cierny konektor pin 3 a nic nefunguje ani osvetlenie radia ani sa nezapina s klucom a nevypina pri vytiahnuti kluca zo spinacej, neviete mi niekto poradit? uz som z toho uplne mimo. Dik
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

29.01 2019 17:53


peterboledovic

Hele tady máš foto zapojení origo z A4 B6 - byl tam Chorus
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

29.01 2019 18:20


neni videt celu ciernu eurokoncovku napajania, ale uz asi budem vediet kde je chyba, radio ktore mam ja je pravdepodobne z ineho modelu a preto to nebude fungovat tak ako by malo
nahoru

sponzor





29.01 2019 18:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

29.01 2019 18:29


peterboledovic (29.01 2019 18:20) orig :
neni videt celu ciernu eurokoncovku napajania, ale uz asi budem vediet kde je chyba, radio ktore mam ja je pravdepodobne z ineho modelu a preto to nebude fungovat tak ako by malo
Tak pokud to někdo předělal tak tam asi budeš mít nějakou jinou koncovku. Tady vidíš prostě origo zapojení koncovek do rádia Chorus.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

29.01 2019 18:40


myslim ze na mojem aute to nikto nepredelal ale podla jedneho elektrikara je audi a4 b6 a audi a4 b6 facelift a kazda ma inu kabelaz-zapojenie radia, do mojeho auta ide radio ktore potrebuje len stály plus 12V, kostru a prud po zapnuti kluca
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

29.01 2019 18:48


peterboledovic (29.01 2019 18:40) orig :
myslim ze na mojem aute to nikto nepredelal ale podla jedneho elektrikara je audi a4 b6 a audi a4 b6 facelift a kazda ma inu kabelaz-zapojenie radia, do mojeho auta ide radio ktore potrebuje len stály plus 12V, kostru a prud po zapnuti kluca

Možná by bylo fajn, kdybys hodil fotku toho co tam reálně máš, když mi ti tady hážem tipy a fotky toho jak to má být.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

29.01 2019 21:26


fotku momentalne nemam mozno zajtra ale myslim ze neni treba nic fotit pretoze ja ta mam dve 8-pinove eurokoncovky, jedna je reproduktorova a druha je napajacia, v napajacej su tri kable, dva hrube-cerveny stalych 12V, hnedy minus-kostra a este jeden tenky do ktoreho ide 12V ked zapnem svetla a to je vsetko co tam je
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

30.01 2019 8:17


peterboledovic (29.01 2019 21:26) orig :
fotku momentalne nemam mozno zajtra ale myslim ze neni treba nic fotit pretoze ja ta mam dve 8-pinove eurokoncovky, jedna je reproduktorova a druha je napajacia, v napajacej su tri kable, dva hrube-cerveny stalych 12V, hnedy minus-kostra a este jeden tenky do ktoreho ide 12V ked zapnem svetla a to je vsetko co tam je


Takže tam máš ISO konektor - viz foto.

Všechny potřebné info si dostal. Máš fotku koncovek v Chorusu, máš schéma zapojení. Nic víc k tomu tedy netřeba. Pokud chceš používat Chorus, tak potřebuješ stejně origo Audi koncovky viz foto. Takže to stejně buď předělat do původního stavu nebo mezi Chorus a ISO konektor vrazit nějakou redukci.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 773 | Témat: 93

30.01 2019 8:55


Len by som chcel dodat - ak si teda pametam spravne. Este bude mat problem so zapojenim zadnych repro pretoze tie idu cez zosilnovac. Aj na fotke je videt vystup z radia iba na LF a RF. Ja som to cele dorabal do B5 kde boli iba ISO koncovky. Rozdiel bol v tom ze B5 ide po Kline (ENA DATA CLK -osvetlenie , spinanie) a B6 by mala byt uz CANova ako ste spominali. Po CANe idu aj info na Maxidot*.

Mozno sa mylim ked tak opravte, nepametam si to dobre.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

31.01 2019 17:52


takze tu je foto radia ktore chcem do auta namontovat, radio potrebuje +12V, -12V(kostra) a k-bus kabel ktory v eurokoncovke urcite nemam[/akimg]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

31.01 2019 21:24


nezodpovedny hajzlik:
fotky su z akeho rocnika Audi? odkial by som vedel natiahnut do radia oranzove kable CAN High a CAN Low?
nahoru

sponzor





31.01 2019 21:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

31.01 2019 23:13


peterboledovic (31.01 2019 17:52) orig :
takze tu je foto radia ktore chcem do auta namontovat, radio potrebuje +12V, -12V(kostra) a k-bus kabel ktory v eurokoncovke urcite nemam[/akimg]


Naposled - seber ten ISO konektor, prohlidni draty kolem nej a za nim a patrne najdes vse co tam ma byt - tedy puvodni elektroinstalaci k tomu radiu. Nevim, jestli se to nekdy delalo s ISO konektorem, ale nemyslim si to. Vsechny co jsem videl meli koncovky AUDI. Cili to co vidis na obrazcich dole. Proste to nejspis nekdo sebral, ucvakl origo koncovky, vybral si z nich jen to co potreboval do toho ISO konektoru a patrne ten zbytek nekde zamotal. Nejspis.

Fotky jsou z roku 2001 - ale je to jedno. Mel jsem Chorus, ted mam Concert a koncovky jsou stejne. Dokonce i v tom tebou zminovanem faceliftu. Ostatne facelift muzes mit tezko, kdyz mas auto z roku 2001. Pokud to ani ted nezvladnes s nedava ti to stale smysl, seber se, zajed za nekym kdo tomu opravdu rozumi a dej mu to udelat. Taky kdyz mam pocit, ze to nechapu to necham nekomu jinemu.

Ke cti mnoha zdejsim clenum musim rict, ze me navedli, ukazali mi cestu, rozsirili mi obzory a neco jsem se i diky nim naucil, ale nikdy to za me tady nikdo neudelal. A pokud jsem neco nezvladl, tak holt jsem za nekym zajel a zacinkal. A casto se tam i neco naucil nebo poznal nekoho s kym si mam co rict. Ale je fakt, ze me to bavi se s tim hrat, protoze to pro me neni auto, ale vlastne jen vetsi hracka se setrvacnikem nez jsem mival pred lety.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

01.02 2019 21:22


potreboval by som poradit odkial dokazem potiahnut k radiu tie dva CANove kable oranzovo-fialovy a oranzovo-hnedy? urcite ich pri radiu nemam, mal som to vsetko rozobrane a niesu tam
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.1. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 2

03.02 2019 15:44


tak moj problem konecne vyrieseny!!!
nasiel som si v aute (v zasuvke na klimatronic) CANove kable konkretne cierno-oranzovy a hnedo-oranzovy a potiahol ich do radia do mini-iso konektora na CAN-H a CAN-L a radio funguje presne ako ma, takze dakujem za rady a prajem pekny den
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 0

06.11 2021 12:49


Tak skusim obnovit temu, A3 8l 2002, orig. chorus radio, nezapina/nevypina s klucom + nejde podsvietenie. Zapojenie a kabelaz su ok, vsetko original=nebastlene. Ked otocim klucom, ide prud do K-bus. Kde moze byt problem?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

06.11 2021 19:09


Svrco: ze je to chorus co nema can.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2021
Příspěvků: 2 | Témat: 0

06.11 2021 20:20


tomko222 (06.11 2021 19:09) orig :
Svrco: ze je to chorus co nema can.


No je tam radio so schemou ako hore na obrazku /chorus 2/, takze by to malo fungovat...ale nefunguje
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email