Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 září 2019
Celkem jsou zde 2 lidé (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kubcak
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 44 032
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 0
Celkem: 2

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 343 | Témat: 21

04.02 2009 18:47


prosim delal to uz nekdo?

auto nejelo, tak jsme vymenili cerpadlo v nadrzi a bylo zadreny. tak jsme dali novy a je malej tlak (kolem 2 baru a ma bejt 3.5baru).
je nejakej postup, jak se tam to cerpadlo dava? kdyz se to dotahne, tak malej tlak, ale pro povoleni toho dlouhyho sroubu tlak stoupne, takze to asi bude prisavat vzduch v tom spoji cerpada a toho plastu co je v nadrzi.

diky
nahoru

sponzor





04.02 2009 18:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 343 | Témat: 21

05.02 2009 14:25


vyreseno!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.04 2009 18:04


Prosím, prosím, smutně koukám. Nemůžu dostat čerpadlo z nádrže. Můžete mi popsat jak se vyndavá? Díky moc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 8 | Témat: 1

28.04 2009 20:07


Tak už je venku, mrška jedna.
Stáhnul jsem si ELSU a ta mi poradila
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2009
Příspěvků: 8 | Témat: 1

04.05 2009 14:41


Po namontovani nového čerpadla a utažení dlouhého šroubu jsem měl stejný problém.
Nechal jsem auto chvilku vrčet s povoleným šroubem. Po té chvilce jsem šroub utáhl a všechno se zdá v pohodě.

Pozor na všelijaké různé náhrady. Nedávno jsem zjistil, že jsou veskrze jednocestné.
Naše vozítka ale potřebují pumpy dvoucestné, takže určitě kupujte SIEMENS SI 405-052-002-001Z jako já (ta je tam totiž originál) a stojí taky pár korun.

A nějaké ty "DODO" obrázky (pro ty co taky namají rádi rady typu "vyřešeno")













nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.2. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 2

17.06 2010 13:11


Dobrý den, chci se jen zeptat za kolik jste kupoval to čerpadlo a kde . díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

26.10 2012 17:08


Brblak:


Pozor na všelijaké různé náhrady. Nedávno jsem zjistil, že jsou veskrze jednocestné.
Naše vozítka ale potřebují pumpy dvoucestné, takže určitě kupujte SIEMENS SI 405-052-002-001Z jako já (ta je tam totiž originál) a stojí taky pár korun.



Kde se dá koupit Siemens za pár korun ? Za směšné peníze nacházím pouze samou Čínu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

26.10 2012 17:20


Já jsem kupoval Magneti Mareli za cca 3.000,- a bez problémů.
nahoru

sponzor





26.10 2012 17:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

26.10 2012 21:23


A co třeba tohle ? Je to taky ital
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.6. 2012
Příspěvků: 967 | Témat: 17

26.10 2012 21:34


czaryfuck: tady mas SIEMENS
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému





jinak jak na to potom uz vice ZDE
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

26.10 2012 23:00


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Je to Polsky vyrobca qap (quality auto parts) mam ho v aute a zatial funguje UPLNE bez problemov (popravde palivove cepradlo je asi jedno z najjednoduchsich ake sa vyrabaju takze asi aj Poliaci by to mohli spravit dobre) pocitovo vyzeralo kvalitnejsie ako origos
A cenu urcite netromfnes!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

26.10 2012 23:24


Ceny jsou opravdu velmi odlišné.... originál VDO (Siemens) se dá pořídit s DPH již od 4300kč
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



No name někde od 632kč
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
.... takže trumfne i ten ebay


Proto jsem chtěl volit zlatou střední cestu....Itala s 2 letou zárukou a prověřeným prodejcem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

26.10 2012 23:37


czaryfuck: super dobre vediet nabuduce ked tak objednavam od vas. Cerpadlo je jednoduche a musi vydrzat dlho nech je od akehokolvek vyrobcu. VDO si za neho pyta preto tak vela lebo len A8 ma dvojite cucanie. Ved klasika ... nastastie sa uz robi aj druhovyroba
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

27.10 2012 0:07


wesley:
czaryfuck: super dobre vediet nabuduce ked tak objednavam od vas. Cerpadlo je jednoduche a musi vydrzat dlho nech je od akehokolvek vyrobcu. VDO si za neho pyta preto tak vela lebo len A8 ma dvojite cucanie. Ved klasika ... nastastie sa uz robi aj druhovyroba


Nejsem si úplně jistý že čerpadlo od nějakého číňana, který v životě neviděl A8 na vlastní oči a nemá základní technické vzdělání a umí pouze kopírovat "musí vydržet dlho".


Brblak:


Pozor na všelijaké různé náhrady. Nedávno jsem zjistil, že jsou veskrze jednocestné.
Naše vozítka ale potřebují pumpy dvoucestné, takže určitě kupujte SIEMENS SI 405-052-002-001Z jako já (ta je tam totiž originál) a stojí taky pár korun.



Pokud je tohle pravda, tak bych byl sakra opatrný, páč úspora na začátku, nemusí být celková výhra.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

27.10 2012 12:31


czaryfuck: Tam ide o to aby bolo dvoj cestne a donedavna bolo len jedno a to VDO. Ja som dokonca chodil normalne aj na jednocestnom (ako som cakal na to dvojcestne cerpadlo z eBay) ale jasne ze si musel mat natankovane viacej ako 3/4 nadrze lebo jednocestne si samozrejme nevie natiahnut benzin do kosa.(je to to iste ako ked sa netrafis do toho konusa v nadrzi taktiez potrebujes mat viac ako 3/4 nadrze) a pokial viem tak cinania nerobia druhovyrobu na AUDI A8 cerpadla myslim ze to budu Poliaci alebo Taliani alebo take cosi. (a keby nahodou aj cina je to najjednoduchsi motor tak to snad skopirovali dobre)
Ked si to pozries tak vsetky tie cerpadla su uplne rovnake len A8 tam ma jeden nozzel na spodku viac. Mal som nove cerpadlo ale typ to bol z 100 200 A6 atd. A az na ten jeden otvor naviac boli 100% rovnake.
Brblak: sry man ale ty si sa len trochu osral presne tym co som povedal ze na A8 robili iba VDO ale teraz je toho podstatne viac. Od talianov cez poliaov az po cinu asi a vsetko su samozrejme dvojcestne. 632Kc vs 4300Kc je myslim riadny rozdiel ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

27.10 2012 13:42


No všechny určitě dvoucestné nejsou :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
sám prodejce mi napsal : Vyrobce Energy jednocestne.
nahoru

sponzor





27.10 2012 13:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

27.10 2012 22:53


czaryfuck: no toto co si poslal je dole v inzerate napisane ze realne foto na ktorom je 2 x nasavanie co znamena ze toto konkretne je 2 cestne. Mozno sa predajca nerozumie tomu tak ako by mal Inac toto je presne to co potrebuju vsetky A8 D2. Popravde ja byt na tvojom mieste tak idem do cerpadla za tych 632Kc pokial je realne pre A8
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

28.10 2012 8:39


Ale v tom případě to čerpadlo za 632kč je jednocestné. Přikládám obrázek s totožných číslem dílu :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Asi to bude tak, jak píšeš. Prodejce je pouze prodejce a nemá ani šajnu, co prodává.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

28.10 2012 14:04


Ano pokial ide o to iste cepradlo ako je za tych 632Kc tak to su vsetko jednocestne potom ti ostava kupit na eBay alebo toho taliana co si mal za 1610Kc to mi pride ako este velmi rozumne riesenie
A ono z mojich skusenosti je to vacsinou tak ze predajca nema sajnu co predava
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

10.11 2012 17:55


Takže nakonec tam šlo tohle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
bylo za 1200kč.

Měl jsi pravdu prodejci absolutně vůbec netuší, co znamená dvoucestné čerpadlo. Třeba zrovna tento mi i přes několikanásobné potvrzení, že přesně ví, o co se jedná stejně přivezl jednocestné. Naštěstí měl skladem i to dvoucestné, o kterém mi neustále tvrdil, že ten druhý vývod je na nezávislé topení. . Prý je to 100% informace přímo od výrobce. No hlavně že vše funguje. Výroba údajně Korea.

Jinak u modelu 2001 je demontáž a montáž naprosto jednoduchá záležitost....cca 1 hodina. Největší problém byl s demontáží plováku. Na to se musí udělat takový primitivní přípravek.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Není zapotřebí žádných kamer a podobných zařízení. Tam se plastová trubička nasazuje do plastového trychtýře a šlo to bez problémů na první pokus. Samozřejmě mi hodně pomohly obrázky z Elsy.

A jak zde bylo již zmiňováno - po výměně čerpadla nechat povolený ten dlouhý šroub a dotáhnout jej, až běží motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

10.11 2012 18:48


no vidis takze si usetril podstatne. Myslim ze vydrzi rovnako ako VDO (nema preco nevydrzat). Ano presne tak ja mam 2002 a vymena bola fakt velmi rychla kupil som si dokonca endoskopicku cameru ale vobec nebolo treba. Krasne to tam zasadlo a vsetko funguje ako ma konecne pouzivam celu nadrz ... tak nech uz cerpadlo nemusis menit najblizsich 10 rokov
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.4. 2008
Příspěvků: 15 | Témat: 0

10.11 2012 19:38


Celý problém s čerpadlem jsem si zavinil více méně sám. Auto nejelo skoro 4 roky a byl tam pouze zbytek benzínu. No benzínu, spíše bordelu co z něj po 4 letech zbylo. A ten hnůj si čerpadlo nasálo a byl s ním ámen.

Pokud zase neudělám podobnou kravinu, tak snad už vydrží do dožití auta.

Oprava vyšla fakt na pár šestek. Jen jsem zvědavý kolik do ní dám, po tom dlouholetém odstavení. Mimimálně brzdy budu muset udělat kompletně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

29.12 2013 18:14


Ahojte, tak som sa dostal do väčšieho problému - auto neštartovalo, kôš prázdny...čerpadlo mám nové, no stále sa kôš po pár minútach behu motora vyprázdni, čo logicky znamená, že nefunguje ten systém prečerpávania z oboch nádrží...akosi som v koncoch, ten malý otvor naspodu čerpadla nie je pomocné sanie, ako by človek logicky predpokladal, ale výtlak z čerpadla, takže teraz absolútne nechápem, ako to môže fungovať, ked z koša čerpadlo tlačí palivo von do motora, plus von týmto malým otvorom naspodu...netuší niekto, ako vlastne tento systém čerpania paliva z oboch polovičiek nádrže funguje?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.3. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

23.03 2014 11:52


ako si potom spravil to cerpadlo.kolik si mel benzinu v nadrzi.dik
nahoru

sponzor





23.03 2014 11:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 33 | Témat: 1

01.11 2015 20:07


Zdravím, palivové čerpadlo začalo nějak "chroustat", tak jsem ho nechal preventivně vyměnit. Jenže někdo předtím se v tom hrabal, a místo jednoho čerpadla tam dal 2. Servisák co mi to dělal, říkal, že nejjednodušší bude to tam dát, jak to bylo, protože nevěděl, jak to má být zapojené originálně. No, asi po cca měsíci, se stalo, že auto přestalo jet, čerpadlo, které zajišťovalo přečerpávání benzínu odešlo (si nasálo vzduch, nevím). Takže padlo rozhodnutí, to zapojit zpátky, jak to má být. Jenže od té doby auto jede jen na 1/3 nádrže. Servisák má kameru, takže umístění čerpadla i koše by mělo být (prý) v pořádku. Nechali jsme vyměnit i kompletně hadice v nádrži, včetně nových těsněních. Trik se šroubem nefunguje (jen když je povolený, tak auto jede do půlky nádrže). Auto stále jede jen do 1/3. Když jsem se díval kamerou do nádrže, tak bylo vidět, že z levé půlky nádrže do koše tekl benzín, ale prostě ta potvora nefunguje. Nevěděl by někdo, co by mohlo být špatně? Čerpadlo je originál VDO, dvoucestné. Případně by se na to nechtěl někdo podívat? Elsa nic zajímavého, kromě toho šroubu, neříká. Už jsem zoufalý a pomalu inklinuji k nějakým prasáckým řešením. Plus jako poslední možnost, jiná (nová) celá nádrž. Děkuji předem za rady. Auto je to A8 D2, 4.2 ABZ, r.v. 1995
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 7

23.10 2018 17:08


Ahoj sovic uz jsi to nejak vyresil. Me to totiz dela to same a nevim co stim. Dnes zase cerpadlo v hajzlu a uz sem bezradnej. Mam ten samej problem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 33 | Témat: 1

23.10 2018 17:24


Ahoj, no uz je to nejaky patek, ale nakonec servisak si s tim nedokazal poradit, tak jsem auto vzal domu a znovu kompletne vyndal vsechno co bylo v nadrzi. Dal jsem do kyblu benzin a pozoroval jak to funguje. Dal jsem to pak vsechno do nadrze, mel kameru na husim krku a zjistoval, jak tam to cerpadlo je. To cerpadlo v te konstrukci musi spravne zapadnout do kose, jestli ne, tak budes mit stejne problemy jako ja, pracoval jsem na tom s tatou asi dva dny a auto od te doby jezdi v pohode. Mrkni do Elsa, jak se tam spravne ma davat. A kdyz uz si budes myslet, ze uz tam to cerpadlo je, tak s nim jeste ruzne zkus pootocit a zatlacit ho tam. Me ten centimetr udelal rozdil toho, ze auto jede az na rezervu (do sucha nevim, na rezervu jsem nejel uz ani nepamatuji, pry to to cerpadlo nema rado). Hodne stesti, je to boj, ale jde to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 7

23.10 2018 18:01


Diky za radu. Snad to nejak DAM*. Koukal jsem na to video co sem nekdo dal a tam je to dopodrobna jak se tam to cerpadlo dava.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2016
Příspěvků: 14 | Témat: 7

23.10 2018 18:13


sovic jeste jedna otazka. Kolik ti ukazoval budik paliva. Me to ukazuje trictvrte nadrze a uz to blbne. Kdyz to pada k pulce tak jse to chova ze jsem bez benzinu ale pritom kdyz dotankuju plnou tak je to jen za 500 a jsem plnej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2013
Příspěvků: 33 | Témat: 1

29.01 2019 22:59


Omlouvam se, nejak jsem tu dlouho nebyl. Pokud to ukazuje 3/4 nadrze, tak to je presne ten pripad, kdy cirkulace paliva v nadrzi nefunguje. Auto pak jede zhruba do 3/4 nadrze. A8 D2 4.2 ma dvoucestne cerpadlo, kde jedna cesta zajistuje cirkulaci paliva ve vsech castech nadrze a take plneni kose. Druha cesta primo bere benzin z kose do motoru.

Pokud ta cirkulace nefunguje spravne, kos je plny jen do te doby, dokud je hladina benzinu v nadrzi nad kosem. Proto 3/4...Jak jsem psal, dulezite je spravne usazeni cerpadla v kosi a pak i samotne usazeni kose. Taky je nad kosem trubka co vede od hrdla nadrze, na tu si dej pozor, aby byla spravne usazena primo nad kosem. Pokud by ti nekde dosel benzin, a mel jsi jen maly kanystr na benzin ci jen petku, tak ta trubka zajisti to, ze benzin pujde rovnou do kose a ty dojedes alespon k pumpe.

Jinak ke stavu budiku paliva. Plovak palivomeru je na leve strane nadrze. Cerpadlo na prave. Ta nadrz je rozdelena na 2 casti (2,5 rekneme), kde dve hlavni casti (leva/prava) jsou spojene jen malym otvorem. Tedy ten stav palivomeru asi dost zalezi na tom, kolik zrovna benzinu je v te leve casti.

Mozna uz moje odpoved neni aktualni, ale treba to pomuze i nekomu jinemu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a3 a3 8p a4 a4b6 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a4 audi a5 audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dovírání dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor key keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skrytá kamera skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrač stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email