Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 406 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 405
Uživatelů: 1
Celkem: 406

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.9. 2018
Příspěvků: 19 | Témat: 5

17.01 2019 10:41


Ahoj, měl bych takový problém se spojkou na mé a3. Je to 1.9tdi 81kw. Nedávno se mi vysypala spojka na autě, tak jsem to hodil do servisu. Jelikož jsem student a neměl jsem na novou dvouhmotu, tak jsem jim řekl ať tam hodí jednohmotu. Jednohmota je tam, všechno krásně funguje, kvality krásně zapadaj, žádné zuby to nechytá. Ale problém je v tom, že se celé auto třepe, když jde spojka do záběru. Hlavně při rozjezdu z 1čky. Celé auto se vždy strašně roztřese. A pak už v pohodě když jedu. Neví někdo čím by to mohlo být? Popřípadě nějaké rady co s tím? Motor má taky čip. Děkuji všem za odpovědí
nahoru

sponzor





17.01 2019 10:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

17.01 2019 12:56


No podle mě se třepe právě kvůli tomu přechodu na jednohmotu, dvouhmota tohle chytá a utlumí, aspoň něco takového mi řekli u mého auta, že to nemá cenu, že přijdu o komfort.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.4. 2011
Příspěvků: 186 | Témat: 20

17.01 2019 19:57


ta dvouhmota tam asi z nějakého důvodu bude,nemyslíš?

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

17.01 2019 21:08


Nechci znít negativně nebo arogantně... chápu složitou situaci studenta. Nicméně chip a jednohmota namísto dvouhmoty... jedeš v pruhu vedoucím k docela rychlé likvidaci něčeho dalšího.
Odpověď na tvou otázku je docela jednoduchá. Může za to se vší pravděpodobností jednohmota. Netlumí tak jak má. Projevuje se to špatným komfortem jízdy vlivem vibrací a hluku a taky dostává slušně zabrat i Převodovka*, kterou právě dvouhmota před vibracemi chrání. Je to šetření na nepravém místě a dřív nebo trochu později to odnese něco dalšího.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

17.01 2019 23:11


podla mna to nema nic s prechodom na jednohmotu. hadam uz milion ludi usetrilo prechodom na jednohmotu a nikomu sa ziadna prevodovka nerozpadla ani nic podobne, tak tu nemelte sracky prosim...

mas dvojhmotu, pruziny v zotrvacniku a pevna lamela
mas jednohmotu, zotrvacnik pevny a pruzna lamela

podla mna, kriva lamela alebo pritlacny.

menili ti aj lamelu aj pritlacak? vies iste, ze su tam nove veci?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.4. 2011
Příspěvků: 186 | Témat: 20

18.01 2019 10:37


Fuxxo (17.01 2019 23:11) orig :
podla mna to nema nic s prechodom na jednohmotu. hadam uz milion ludi usetrilo prechodom na jednohmotu a nikomu sa ziadna prevodovka nerozpadla ani nic podobne, tak tu nemelte sracky prosim...

mas dvojhmotu, pruziny v zotrvacniku a pevna lamela
mas jednohmotu, zotrvacnik pevny a pruzna lamela

podla mna, kriva lamela alebo pritlacny.

menili ti aj lamelu aj pritlacak? vies iste, ze su tam nove veci?


jo aha,my melem sračky??ahááá
Milion lidí co ušetřilo tim že přešli na jednohmotu??(ehm )To pání inženýři v audi tu dvouhmotu tam dávají jen tak z nezmaru??
A ty se ho teda ptáš proč když je ti všechno jasný?
Tyhle čoboláky miluju
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

18.01 2019 12:45


jo, melies a stojim si za tym

mne nemusis hovorit, preco tam davaju dvojhmotu. ty si nastuduj, ze preco sa dvojhmota nahradza jednohmotou a ake to ma vyhody nevyhody.

pytam sa ho preto, lebo to su priznaky chvenia pri rozjazde, kedze je krivy pritlacak alebo lamela, pri rozjazde je nerovnomerny preklz a preto to chveje autom. to si mozes kludne napisat do svojich poznamok

a pytam sa aj hlavne preto, lebo ludom ked sa rozpadne alebo odporuci dvojhmota, tak chcu vymenit len zotrvacnik a pritlacak a lamelu chcu nechat povodne. ci to nebol rovnaky pripad.

ides este mudrovat dalej? ako nic v zlom, ale pripadas mi ako jeden z tych, ktori chodia vysedavat do servisov na kavicky a beru mudrosti od mechanikov, len nie vsetko si dobre zapamataju
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.9. 2018
Příspěvků: 19 | Témat: 5

19.01 2019 14:40


Díky za odpovědi, jinak Fuxxo, měnilo se komplet všechno, koupila se komplet nová spojka, pritlacak lamela i setrvačník
nahoru

sponzor





19.01 2019 14:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.4. 2011
Příspěvků: 186 | Témat: 20

19.01 2019 14:44


Clooone (19.01 2019 14:40) orig :
Díky za odpovědi, jinak Fuxxo, měnilo se komplet všechno, koupila se komplet nová spojka, pritlacak lamela i setrvačník


Jsem zvědavej s čim pán ze slovenska tentokrát přijde,co to bude zas za moudro.

Ty už ale asi víš že jsi šetřil na nesprávným místě
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

19.01 2019 15:32


Třepání auta když jde spojka do záběru a auto se snaží rozjet, bych spíš viděl na nepravidelně zabírající spojku. Měl jsem něco podobného na staré spojce a byla to taky dvouhmota. Když sem spojku trochu víc ohřál popojížděním v koloně, tak to bylo škubací peklo. Samotný dvouhmotový setrvačník na to špatně nebyl, ale dosedací plocha pro lamelu byla spálená a křivá. Po výměně komplet celé sady včetně DMF je klid.

Víš co ti tam dali za komponenty a jsi si opravdu jistý tím, že je tam dali?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

19.01 2019 23:35


hanzik: hanzik: - tebe ja uz nemam co povedat

Clooone: - pokial to dali vsetko nove, tak aj tak to vychadza na krivu lamelu. zotrvacnik aj pritlacny su hrube kusy zeleza, ktore povedzme pad na zem neposkodi. lamela ak spadne na zem, sa ohnut moze.

aj ked netvrdim, ze im spadla... v nicom inom by som ja problem nehladal
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.4. 2011
Příspěvků: 186 | Témat: 20

20.01 2019 1:05


Nakadah: -a on píše něco o studený nebo ohřátý spojce?Pokud čtu dobře tak píše že se roztřese hlavně při 1če (tedy v nízkých otáčkách)

Fuxxo: Jééé tak ty tu piš o někom že píše sračky? Co to??Asi jim spadla a daly na auto křivou lamelu a prostě nic jiného to být nemůže?? Ty koukám za žádnou cenu nepřipustíš že to může být tím že tam nenechal dát zpět dvouhmotu která tam je montovaná z výroby právě aby ty vibrace v nízkých otáčkách lépe tlumila
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

20.01 2019 1:16


hanzik (20.01 2019 1:05) orig :
Nakadah: -a on píše něco o studený nebo ohřátý spojce?Pokud čtu dobře tak píše že se roztřese hlavně při 1če (tedy v nízkých otáčkách)

Fuxxo: Jééé tak ty tu piš o někom že píše sračky? Co to??Asi jim spadla a daly na auto křivou lamelu a prostě nic jiného to být nemůže?? Ty koukám za žádnou cenu nepřipustíš že to může být tím že tam nenechal dát zpět dvouhmotu která tam je montovaná z výroby právě aby ty vibrace v nízkých otáčkách lépe tlumila


ospravedlnujem sa ostatnym uzivatelom fora, ze toto budu musiet citat..

fakt si taky idiot? alebo imhbecil? alebo iny druh sprostaka? nechapem naco sa tu vyjadrujes ku tematike o ktorej vies velke hovno! melies si tu dokola svoje sracky. neznasam sprostych ludi tvojho typu, ktori nedokazu logicky mysliet.

ak by to bolo v tej vymene za jednohmotu, tak by to triaslo stale, nie len pri rozjazde, ale to tvoj mozog, ak ho vobec mas, nedokaze pochopit..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

20.01 2019 10:01


Zbytečně se tu hádáte. Já podle původního příspěvku taky pochopil, že mu auto vibruje v nízkých otáčkách a nejvíce při rozjezdu a za jízdy je to už snesitelné. Pokud to jezdí (a jasně, že to jezdit bude) tak to stejně z dlouhodobého pohledu s jednohmotou ideální nebude. Ty rázy a vibrace nezmizí. Jen se přenesou někam jinam.
I když problém může být jinde, neznamená to, že přechod na jednohmotu je správná věc. Dál se k tomu vyjadřovat nebudu, protože nevím co by to mohlo být pokud to není způsobeno přechodem na 1hmotu a taky nechci laborovat nad tím proč to nefunguje tak jak má když to tam vlastně ani nemá co dělat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.9. 2018
Příspěvků: 19 | Témat: 5

20.01 2019 11:04


Víš co ti tam dali za komponenty a jsi si opravdu jistý tím, že je tam dali?[/quote]

Jistý si tím být nemůžu, protože jsem tam nebyl když to montovali, ale kupovali celou sadu se vsím všudy.

Taky je možnost že jim spadla, jak říká Fuxxo, nebo že byla špatná už od výroby.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.4. 2011
Příspěvků: 186 | Témat: 20

20.01 2019 11:43


Fuxxo (20.01 2019 1:16) orig :



fakt si taky idiot? alebo imhbecil? alebo iny druh sprostaka?


Ostatní češi tu píšou podle tebe sračky,teď tohle....Nechceš se uklidnit frajere??-tyhle nadávky si piš na tom vašem podělaným slovensku a neroztahuj se tu-to tam nemáte audiklub.sk nebo co že opruzuješ tady?Tady se chováme slušně jestli víš co to je
nahoru

sponzor





20.01 2019 11:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

20.01 2019 12:20


hanzik: - vies, ten audiklub.sk je pre takych teoretikov ako si ty. Tiez tam vedeli len trepat do vetra a nikomu s nicim poradit. Normalne by som to dal premenovat na hanzikklub.sk ale to nie je v mojej kompetencii.

Nema zmysel ti to tu viac vysvetlovat, lebo ty to nepochpis proste. Si budes hovorit svoje, co napisali v clankoch o dvojhmotach, ze sa tam musia davat, lebo nebude hrat radio a podobne hluposti..

Co si si vlastne opravil sam na svojom aute? Ja som mal rozobrate na svojom aute vsetko okrem motora a aj ten pride na rad. Skus mu pomoct so svojou skusenostou a nie s tym co napisal taky a taky clovek.

Moja skusenost je lamela alebo pritlacak.

Odomna vsetko.

Hawk
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.4. 2011
Příspěvků: 186 | Témat: 20

20.01 2019 13:01


Tak vidíš,tam budeš jistě velikej příNOS* když neumí poradit a ty víš všechno,tedy o to víc nevim proč se roztahuješ tady

Dvouhota se do aut dává kvůli omezení vibrací při nízkých otáčkách (co do háje píše o nějakým rádiu to fakt nevim-asi jsi maliko páteční večer bumbal a ještě máš na žíle) a hodně se divim že ty jako expert napíšeš že to by mu dělalo pořád.Nevím ale já třeba při 100km/h nízký otáčky fakt nemám,ty mívám hlavně při rozjezdech na 1ku ale TY to máš nejšpíš jinak

To tvoje Hawk beru že tímhle to končíš což jsem rád a už fakt nepiš,fakt tu nikoho nezajíma a všichni tu píšem podle tebe stejně sračky takže už neztrácej čas
Naposledy upravil hanzik dne 29.01 2019 13:44, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

20.01 2019 13:50


musim souhlasit stim že pokud je tam dvouhmota tak z nějakého důvodu jí tam dávali.
Mamině do superba jsme taky dávali jednohmotu a myslel jsem si jakej jsem kofr a ono hovno při rojezdu se to klepe při ostré jizdě to bouchá a může mi každej tvrdit co chce pokud tam je dvouhmota tak tam prostě má bejt a nevymejšket kraviny Převodovka* se sice neroztrhla ale asi jí to nedělá dobře
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.4. 2011
Příspěvků: 186 | Témat: 20

20.01 2019 14:23


Roubic (20.01 2019 13:50) orig :
musim souhlasit stim že pokud je tam dvouhmota tak z nějakého důvodu jí tam dávali.
Mamině do superba jsme taky dávali jednohmotu a myslel jsem si jakej jsem kofr a ono hovno při rojezdu se to klepe při ostré jizdě to bouchá a může mi každej tvrdit co chce pokud tam je dvouhmota tak tam prostě má bejt a nevymejšket kraviny Převodovka* se sice neroztrhla ale asi jí to nedělá dobře


Tak to si slízneš tohle,zas ti slovenský guru napíše že píšeš sračky že miliony lidí přešlo z dvouhmoty na jednohmotu uplně bez problemů
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

20.01 2019 15:03


Ja to mam na haku tohle je moje zkusenost a tim to konci
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

20.01 2019 16:37


superb je uplne ina platforma pani, pozdlzne ulozeny motor, 6q prevodovka

tu sa bavime o priecne ulozenom motore, rotacka s vykonom 81kw a 5q prevodovkou, kde nie je ziadny problem s prechodom na jednohmotu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

20.01 2019 17:00


Ale to nevim ze mame 6q asi budu muset ten kvalt jit pohledat ano podelnej motor ale 5q prevodovka pani
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

20.01 2019 17:19


Roubic: - tak prepac, potom 5q, ale pozdlzna prevodovka, uplne nieco ine
nahoru

sponzor





20.01 2019 17:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 309 | Témat: 4

20.01 2019 18:01


pouze moje zkušenost. TDI* rotačka upravená 180 koní a 400 nm . spojka 228 mm a výměna za jednohmotu . najeto 80 tis km u mě . žádný třepání cukání nic.

pak TDI* PD 190 koní 420 Nm , najeto nějakých 60 u mě , spojka taky 228mm. tam byla výměna taky za jednohmotu a ještě se musel nechat trochu utočit setrvák protože nepasoval na tenhle motor ze starýho. jezdí dodnes cca 150 tis km bez cukání a podobných problémů

teď v S3 240 mm spojka taky nahrazeno jednohmotou a taky překvapivě bez cukání a jiných neduhů


jediný co se změní je komfort. při řazení musí trošku jinak člověka pracovat s nohou a ne na to šlapat jak na rejč

zlý jazykové tvrdili že praskne klika , odejde skříň a kdo ví co ještě . . . nic takového se neodehrálo . . zkušenost je myslím víc než teorie
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.9. 2018
Příspěvků: 19 | Témat: 5

20.01 2019 20:17


Super,děkuji moc, jak Fuxxo, tak LukaRS. Asi bude opravdu špatná spojka.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

20.01 2019 21:14


nemas zaco dakovat. prosim ta, ak to vyriesis, tak sem napis, ze co to bolo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

21.01 2019 18:54


Ono taky zalezi na montazi, jestli byla dobre vystredena lamela, jestli nebouchli do pritlacaku atd. Jednou jsem tu dvoujhmotu menil na brachovem golfu, davala se tam jednohmota, po par dnech jsem daval zpet dvojhmotu. Ta dvojhmota tam k necemu slouzi a nevyplati se na tom setrit, vim u tebe to je neco jinyho.
Nekdo ani nepozna ze je tam misto dvojhmoty, jednohmota. Ja uz jsem vymenil hodne dvojhmot a je to znat. Kazdy at si do sveho auta hodi co chce. Ja bych treba vzivote nezaslepil ani EGR*. Tod vse
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

21.01 2019 19:43


djswift: - na zle vystredenu lamelu nezalozis prevodovku, co sa budes ako snazit (cest blbcom a vynimkam). aj keby bola malinko zle vystredena spojka, teda lamela, ze sa ti podari zalozit prevodovku, tak ta lamela bude zle vystredena len po prve vyslapnutie spojky.

a presne ako pises, kazdy nech si da do svojho auta co chce..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

22.01 2019 6:35


to mas pravdu, pokud mas trn kterym si to vystredis, tak tam neni co resit, ale pokud to delas podle oka a pak se snazis nasadit prevodovku tim stylem ze ji hodis na dva sruby a ty sruby zacnes dotahovat a ona tam neleze protoze lamela neni vystredena a tebe nenapadne nic lepsiho nez otacet klikou a cekat az tam skoci, tak se pak neni cemu divit ze je to rozmrdane. Zazil jsem vsechno mozne
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email