Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 406 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 405
Uživatelů: 1
Celkem: 406

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.9. 2018
Příspěvků: 19 | Témat: 5

17.01 2019 10:41


Ahoj, měl bych takový problém se spojkou na mé a3. Je to 1.9tdi 81kw. Nedávno se mi vysypala spojka na autě, tak jsem to hodil do servisu. Jelikož jsem student a neměl jsem na novou dvouhmotu, tak jsem jim řekl ať tam hodí jednohmotu. Jednohmota je tam, všechno krásně funguje, kvality krásně zapadaj, žádné zuby to nechytá. Ale problém je v tom, že se celé auto třepe, když jde spojka do záběru. Hlavně při rozjezdu z 1čky. Celé auto se vždy strašně roztřese. A pak už v pohodě když jedu. Neví někdo čím by to mohlo být? Popřípadě nějaké rady co s tím? Motor má taky čip. Děkuji všem za odpovědí
nahoru

sponzor





17.01 2019 10:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

17.01 2019 12:56


No podle mě se třepe právě kvůli tomu přechodu na jednohmotu, dvouhmota tohle chytá a utlumí, aspoň něco takového mi řekli u mého auta, že to nemá cenu, že přijdu o komfort.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.4. 2011
Příspěvků: 186 | Témat: 20

17.01 2019 19:57


ta dvouhmota tam asi z nějakého důvodu bude,nemyslíš?

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

17.01 2019 21:08