Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 190 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 186
Uživatelů: 4
Celkem: 190

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.4. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 9

29.01 2009 20:58


Ahoj,

chci se zeptat na vase zkusenosti s vymenou oleje v prevodovce Titronic. V me servisni knizce (A6Q 2002) o tom neni zadna zminka, ale v audi servisu mne rekli, ze to meni bezne po 60.000. Tak co je spravne? Ze by mely vymenu predepsanu jen novejsi modely nebo to v audi meni "preventivne"?

Nekde jsem cetl, ze zadna automaticka prevodovka nema dozivotni napln a z logiky veci bych tomu veril. V mem tiptronicu pry mam olej uplne cerny a subjetivne mam pocit, ze se razeni pozvolna zhorsuje (ale treba je to jen zimnim pocasim). Auto jsem kupoval s 150tkm a ted mam najeto 200tkm.

Zajimaji mne hlavne zkusenosti lidi, kteri maji s automatem nalitano vic jak 200tkm. Je pravda, ze zivotnost tiptronicu je kolem 250tkm? Stalo se nekomu, ze po vymene oleje ve starsim tiptronicu situaci zhorsi nez zlepsi? Ceka mne nejaka brzo nejaka repase nebo to vyresi vymena oleje?

Diky
nahoru

sponzor





29.01 2009 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.01 2009 21:04


raa: Stačí si to projít příspěvky. Je toho tu kolem výměny oleje v tiptronicu napsáno hodně.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

06.02 2009 23:59


raa: Co myslis tim zhorsovanim razeni? Jestli Ti to cuka, kdyz prerazujes treba z P na R, tak mas asi malo oleje. Ja jsem ten olej menil ve 130tkm a prestalo to cukat.
O tech 250tkm jsem uz take slysel, ale spis zalezi na tom, jak s tim zachazis.
Loni se strejdovi pokazilo DSG*, jel jsem s nim do servisu a bavil jsem se tam s jednim technikem a ten rikal, ze to meni po 60tkm. U tech DSG* to maji i ramci servisnich intervalu.
Zase na druhou stranu, v pripade meho TT v Audi tvrdili, ze se to nemeni
Dozivotni napln = do konce zaruky
Jeste zkus napsat dotaz do firmy KAPS a pripadne si tu dej vyhledat slovo Tiptronic*.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.02 2009 9:30


olej určitě vyměň...řazení se zlepší...nezapomeň na filtr a nové těsnění vany

projeď si forum, je tu ode mě popis jak na to

měnil jsem olej v tipu zrovna ve čtvrtek...cca po roce a bylo ho tam méně a byl hnusně šedej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

07.02 2009 16:19


taky doporučuju výměnu! doživotní náplň je blbost! Kdyby každej měnil olej aspoň po 60tis.km. ,tak se to tak nesere!
Když jsem vyděl,co mi vyteklo z převodovky a z mezinápraváku tak mi bylo špatně!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 15

07.02 2009 21:12


Já jsem ho mšnil podle návodu na AK a nebyl v tom žádnej problém, krom debilních torxů u vany.

olej seženeš za pár kaček:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


olej FB 14738 a filtr najdes někde v tom šopu, splňuje specifikaci VW

olej ( 7l ) + filtr, cca 2500,-
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

08.02 2009 9:30


já náhradám neveřim,jedině origo olej,ten stojí 500/L
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

08.02 2009 9:35


tak to fakt, mozno by som dal neoriginal do manualnej prevodovky ale to by som musel mat fakt dobry dovod. Chlape neblazni a daj tam origos, inak sa moze stat ze za cenu opravy si sa v tom oleji mohol par krat aj vykupat
Pri takomto zariadeni by som neriskoval, hlavne ked clovek vidi na kazdom rohu nejaky problemik. Nevravim ze je na vine olej ale urcite bude lepsi origos ako nejaka lacna nahrada. Je to v kazdom smere, DAS* lacnu vodnu pumpu a mozes skoncit zle, DAS* lacnu pneumatiku a mozes skoncit zle, DAS* si lacnu bananovu frc gumu a skoncis zle
nahoru

sponzor





08.02 2009 9:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

08.02 2009 14:31


Rob:
já náhradám neveřim,jedině origo olej,ten stojí 500/L


co to u Tebe je origo olej ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

08.02 2009 15:15


tan co tam je od výroby,ptal jsem se na více místech a řikali mi, že žádná náhrada není!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

08.02 2009 15:40


Rob:
tan co tam je od výroby,ptal jsem se na více místech a řikali mi, že žádná náhrada není!


ptal jsi se špatně

koncern žádný olej nevyrábí, takže to co si koupíš je stejně jiný výrobce
momentálně v servisech dávájí Shell

každý olej má specifikaci a stejně tak olej do tiptronicu...ten olej dělá většina olejářských firem...je to to samé, jako kdyby jsi kupoval pneumatiky jen od audi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

08.02 2009 15:42


Sice je to pěkná hláška a reklama, že je doživotní náplň oleje, ale každé mazadlo a to platí i pro sebelepší olej prostě a jednoduše stárne a stárnutím se zhoršují jeho mazací a konzervační schopnosti, to prostě platí a platit bude! Takže výměnou oleje v tiptronicu (pokud bude samozřejmě provedená odborně) nic nezkazíš. Měnil jsem ho v servisu loni na podzim, také se mi nechtělo, ale začalo mi téci gufero na poloose, takže se při tom provedla i výměna oleje a filtrů. A sám jsem byl překvapen o kolik se zlepšilo řazení. Takže doživotní nápni prostě nevěřím.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

08.02 2009 15:48


Meggy: bingo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.4. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 9

21.02 2009 21:54


diky za rady, vicemene jste potvrdili muj nazor

v mem aute se zatim nejedna o nic kritickeho, ale mam pocit, ze ze mezi 150tkm a 200tkm (to mam najeto ted) se razeni TT pozvolna zkorsuje, sem tam to lehce skubne, nebo udela divny zvuk... dviv to bylo tak 1x za tyden, nyni spis 1x za den... ale treba to jen souvisi se zimnim pocasim...

dulezite je, ze nikomu se razeni po vymene oleje nezhorsilo, takze az priste pujde auto do servisu, tak jdu do toho

... ohledne zivotnosti TT nikdo nereagoval, tak budou doufat, ze 300tkm neni zadny problem

P.S.: zdejsi forum jsem si samozrejme prosel, ale ohledne TT se zde resily spise jine veci (kolik oleje, jaky olej, za kolik olej atp.) V nekterem prispevku se pise, ze dozivotni naplne je 10 let nebo 300 tkm a pak to i v audi meni... akorat nerozumim tomu, proc v servisce nemam vymenu oleje predepsanou a v audi (Porsche Plzen) mne rekli, ze olej v TT bezne meni po 60 tkm...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.02 2009 23:45


raa:
Olej vyměnit a vůbec se toho nebát. Životnost TT je kolem 300tkm při dobrém zacházení. Olej se mění po 60tkm i v autorizovaných servisech (aspoň by měl).

Mě osobně trápí jiná otázka. Co se stane a kolik to stojí až ta životnost skončí?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.02 2009 16:53


Tak jsem včera jel s BMW5 předposlední řADA* a pán v tom měl Steptronic. Říkal, že u BMW je to bezúdržbové, ale že stejně měnil olej až při 250tkm(!). Teď má nalítáno 300tkm a prý to vidí s tím automatem na další dvě kola v pohodě. Tak nevím, snad na tom nebude Tiptronic* tak špatně
nahoru

sponzor





22.02 2009 16:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 22 | Témat: 3

03.03 2009 22:17


jenže jak se říká - a je to pravda- BMW dělá nejlepší automatické převodovky na světě!!!! S tím se Audi s tiptronikem nedá srovnat. Měl jsem ještě nedávno BMW 525i z roku 1993 udržované nic moc, koupeno lehce zanedbané já mu taky dost nakládal a měl ho spíš jako chvilkovou náhradu, ale ta Převodovka* automatická, ta jela jak samet..auto mělo kolem 270tis...to muj Tiptronic* v Allroadu ma cca 160tis. a už se mi zdá že při řazení z 2.st.na 3st. to chvíli trvá-prokluzuje, naž ta trojka se chytne napevno...jo jo..asi taky vyměním ten oil..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 0

03.03 2009 22:37


Já jsem koupil A6 v Německu a po 7tis. km mi začala blikat Převodovka* a tak sem si taky říkal že si žádá olej, ale zatím to vypadá na výměnu jednotky v převodovce + olej. Bylo mi řečeno že výměna by měla proběhnout alespoň co 80-100tis km.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

03.03 2009 23:48


já říkám: kdyby každej měnil olej aspoň po 60 tis.km. tak by to vydrželo daleko víc,na doživotní nápně nevěřím
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.03 2009 9:43


Zahrnul jsem vymenu ojele v prevodovce do 15t planu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

04.03 2009 13:46


JAk jsem psal výše, je to sice hezké tvrdit, že je něco doživotní, ale chtěl bych vidět ten olejový zázrak, který by vydržel 500 000 km a neztratil by ty vlastnosti, které měl jako nový a nepoužitý. To bych se pak mohl taky ptát proč třeba i do motoru nedají tenhle zázrak, který vše vydrží aniž by se měnili stárnutím a opotřebením jeho vlastnosti? Prostě takový zázrak ještě neexistuje, takže měnit a měnit a měnit, pořád je to levnější, než měnit celý Tiptronic*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 0

06.03 2009 0:05


Zdravím v klubu,dnes jsem si vyzvedl A6 4F po výměně oleje
v převodovce Tiptronic* u Auto Dobner Vohenstrauss 20km zahranicemi.
(Audi partner)
Vyměnit v Německu jsem ho nechal z důvodu,že většina
našich autorizovaných servisů nemá zařízení,které se
napojí na systém převodovky,to jednou stanou olej osává
a druhou plní olej nový.U nás ho většinou vypustí a co vyteče tak vyteče,
pak v měniči a různých částech převodovky zůstane tak asi 3 litry
starého oleje.Na faktuře byly položkově vypsány,ATF* olej,filtr,
těsnění,práce atd. celkem cca 300 eur což oproti nákladné opravě převodovky je zanedbatelné.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

06.03 2009 7:39


TIMTIM: čeče tak takový systém jsem neviěl, že by existoval ani v Else
Porche Plzeň o něm asi taky nemá páru
podle to není ani technicky možné...muselo by to být napojeno místo sacího koše s filtrem a to si nějak nedokážu představit

ty jsi ho viděl na vlastné oči?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.11. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 0

07.03 2009 1:06


Olejová stanice[img][/img]
nahoru

sponzor





07.03 2009 1:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 3

09.03 2009 18:05


vaasaa:
jenže jak se říká - a je to pravda- BMW dělá nejlepší automatické převodovky na světě!!!! S tím se Audi s tiptronikem nedá srovnat. Měl jsem ještě nedávno BMW 525i z roku 1993 udržované nic moc, koupeno lehce zanedbané já mu taky dost nakládal a měl ho spíš jako chvilkovou náhradu, ale ta Převodovka* automatická, ta jela jak samet..auto mělo kolem 270tis...to muj Tiptronic* v Allroadu ma cca 160tis. a už se mi zdá že při řazení z 2.st.na 3st. to chvíli trvá-prokluzuje, naž ta trojka se chytne napevno...jo jo..asi taky vyměním ten oil..
BMW používá převodovky od ZF,stejně jako Audi/VW,takže o nic horší ani lepší Rozdíl je v tom,že BMW donedávna mělo v servis.plánu výměnu oleje,sož bylo ku prospěchu životnosti.Teď už taky doživotní náplň.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

18.06 2012 19:11


Zdar také se mi občas stává,že po delší době jízdy mi při řazení z D na R jak se rozjíždím trochu škube než se to rozjede plynule.Dopředu to jede normálně problém je jen při zpátečce než to doškube(cca 3x) a rozjede plynule.Myslíte,že to bude olejem?Za 14 dní jsem objednaný do servisu,tak asi nechám rovnout vyměnit olej a filtr
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

19.06 2012 10:33


luboš32:
Zdar také se mi občas stává,že po delší době jízdy mi při řazení z D na R jak se rozjíždím trochu škube než se to rozjede plynule.Dopředu to jede normálně problém je jen při zpátečce než to doškube(cca 3x) a rozjede plynule.Myslíte,že to bude olejem?Za 14 dní jsem objednaný do servisu,tak asi nechám rovnout vyměnit olej a filtr


Zeptej se lubomta

Tiptronic* je normalni mechasnicka 5st. PLANETOVA prevodovka, ktera ma navic hydrodynamicky menic. A ty prevody se radi zastavenim planet, coz delaji spojky, Takze kdyz ti to skube, jedine co to muze delat jsou ty spojky a vse co s nima souvisi... elektromagneticke ventily a mnostvi oleje.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

19.06 2012 10:39


Dík za odpověď.Budu muset nechat zjistit,zda tam náhodou není málo oleje že by nějaká netěsnost.Tohle mi totiž dělá až když mám odjeté nějaké kilometry,ale nestává se to vždy.uvidím co mi řeknou v servisu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 3

20.01 2019 21:10


nerobil niekto preplach prevodovky Tiptronic* tak ze odpoji vratnu hadicu z automatu a len dolieva olej do vane kym z vratnej hadice netecie cisty olej ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

20.01 2019 21:50


A to Ti je naco robit toto? Aj tak ju nepreplachnes, stary olej sa Ti pomoesas novym, takisto piliny a botdel Ti ostane v mechatronike. Zabudni na to, tymto jej nepomôzes
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email