Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 438 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 434
Uživatelů: 4
Celkem: 438

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.01 2019 16:06


Ahojte,

Na začiatku týždňa som dorazil do autorizovaného servisu ,Autojarov v Prahe, s poruchou (nefunkčný Tempomat* a breaking guard). Po kontrole zistili vadu na jednotke Master oprava jedine výmenou, ale to nie je podstatné.

Auto má najazdených 116 XXX km, vždy servisované v autorizovanom servise (Autojarov). Pri predávaní auta mi príjmací technik oznámil, že mi motor divne chrastí a dá to preveriť, no mám sa pripraviť na drahú opravu. Na čo som ostal ako obarený lebo v motore chrastí už cca 30 000 km, a keď som pred letom odovzdával na klasický servis, upozorňoval som ich na to. Bolo mi odpovedané, že to nie je žiadna vada. Štve ma to z toho dovodu, že za ten čas som vyjazdil záruku do 100 000 km a teraz, keď už v záruke nie je tak obrátili kartu.

Chcem sa na vás obrátiť. V prípade, že to bude drahá oprava (výmena rozvodov, možno ďalšie práce), čakám na telefonát zo servisu lebo som im prikázal mi volať, keď zistia prečo to robí, viete mi poradiť firmu/človeka, ktorí to vedia urobiť dobre hádam po tejto skúsenosti i lepšie než autorizovaný servis za nižšiu cenu? Najlepšie by bolo v Prahe.

Vďaka za odpovede.
nahoru

sponzor





17.01 2019 16:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

17.01 2019 17:16


To je samozřejmě správný způsob jednání servisu. Věděli, že se jedná o nákladnější opravu (tedy pravděpodobně ty rozvody) a nechali to plavat, abys to pak zacáloval ty a nešlo to na záruku.
Zkusil bych se tam zmínit, že jsi je upozorňoval dříve na to samé.

Jinak rozvody robí uživatel Satas (Praha), chudák se z toho ale po.ere, protože se na něho obrací každý a neví co dřív.
Ale je to místní profík přes naftové motory VW. Kam se hrabe autorizák.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

17.01 2019 17:40


Co to je za motor? 200kw? Ty trpej na ozubeny kola na vackach, autojarov to umi veresit na kulanci, ze jim zaplatis jen praci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.01 2019 18:07


Chlapi díky za reakcie.

Arlie: díky za kontakt. Keď budem vedieť čo s tým je, skúsim mu napísať a hádam sa nadomnou zľutuje.

Parik: hej 3.0 TDI*, 200kW. Sľúbili mi, že auto bude začiatkom budúceho týždňa hotové tak uvidím čo na mňa vybafnú, keď si prídem pre neho. Ak nebudú chcieť, skúsim sa obrátiť na užívateľa Satas s malou dušičkou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.01 2019 20:03


Taková příjemná ferovka z autorizaku nic velkyho a novyho.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

17.01 2019 20:15


Satas: Víš co je na tom ale smutný? Že spousta lidí (já je upřímně lituji) spoléhá na kvality autorizovaných servisů, přitom je to pouze jen servis, kde je víc kravaťáků nežli techniků a proto jsou ty ceny takové jaké jsou. Bohužel to není cena vykoupená kvalitou. Technik jim stačí takový, který umí přečíst servisní dokumentaci výrobce a to vlastně stačí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.01 2019 20:30


Satas (17.01 2019 20:03) orig :
Taková příjemná ferovka z autorizaku nic velkyho a novyho.


No práve. Som sa na neho díval ako blázna, keď mi to povedal. Vyletel som po ňom, že si to možno ani nezaslúžil. Myslíš, že by som Ti mohol napísať, keď budem vedieť čo s tým mám? Pochopil som, že máš plno, ale ak by si si prípadne našiel čas na mňa bol by som Ti vďačný.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.01 2019 21:53


JimmySev (17.01 2019 20:30) <a href="/forum/prispevek/1407753-audi-a6-allroad-4g-r-v-12-2014-chrastenie-motora#1407753">orig</a> :


No práve. Som sa na neho díval ako blázna, keď mi to povedal. Vyletel som po ňom, že si to možno ani nezaslúžil. Myslíš, že by som Ti mohol napísať, keď budem vedieť čo s tým mám? Pochopil som, že máš plno, ale ak by si si prípadne našiel čas na mňa bol by som Ti vďačný.

Dej pak vědět.
nahoru

sponzor





17.01 2019 21:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.1. 2019
Příspěvků: 4 | Témat: 1

10.06 2019 12:19


Tak som to konečne doriešil, minulý týždeň som si bol auto vyzdvihnúť zo servisu. Na aute boli v p*deli vačky a taktiež niečo s napinákom. Prevodovka musela von.

Po neúspechu v AutoJ**ov som zašiel ešte do Porsche Praha Prosek a tam uznali kulanciu. Na vačky uznaná 95 % materiál i práca a na napinák 50 % len materiál. Výsledná cena práce cca 75 000,- Kč už po kulancii.

Píšem to tu z dovodu, že by mal niekto podobný problém. Konečne to nechrastí a ja nesedím za volanom nervózny, že prečo to robí. Navrhujem uzavrieť vlákno.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2017
Příspěvků: 53 | Témat: 2

10.06 2019 21:00


Když koukám na tu cenu, tak kulance u autorizáku je ve stylu vlk se nažral a koza zůstala celá
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

20.06 2019 23:52


Taky jsem se s tímto setkal, kamarád má A6 allroad výroba 11/14 již nový model s 3,0tdi 200kw já mám klasickou A6 výroba 08/2015 již modelový ročník 2016 čekal jsem cca měsíc déle na auto z důvodu nějaké změny právě v konstrukci motoru... zajímavé je, že jemu na allroadovi též měnili něco na rozvodech a vačkách a já u svého auta nic nepozoruji. Jemu se to projevilo cca na 30 - 40t. km já mám najeto 78t. a projev auta pořád stejný. Já teda měním olej po 15t. a on jezdil klasicky na 30t. intervaly. To může mít taky určitý vliv...

Otázka zní: skutečně všechny 3,0tdi 200kw trpí touto závadou nebo se to od nějaké doby vyřešilo? Ptám se proto, že mi cca za měsíc končí záruka.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

21.06 2019 0:39


75 s kulanci jo? Tomu ja rikam cena bez kulance. Ve 20 letech jsem pochopil ze autorizak asi neni spravna cesta a jak na to tak koukam tak nekterym to pochopeni jeste asi chvilku potrva a ani ojeb a statisicove castky to asi neurychli
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email