Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 375 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 368
Uživatelů: 7
Celkem: 375

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

19.05 2012 9:18


mastik:
S tym piestikom si neskusal potocit, teda tocit a jemne zasuvat? Zvacsa to tak ide jednoducho, aspon ho vnutri nerozlames. Byt tebou, tak to skontrolujem.

Už mám nahozené kolo. Při odvzdušňování to krásně dosedalo na kotouč, tak předpokládám, že to funguje dobře. Spíš mě trápí prachovka na pístku, je trocchu ko. Ale neměl jsem novou a navíc mi nešly oddělat berzdový hadičky na tom šroubu, takže by to šlo celé špatně.
nahoru

sponzor





19.05 2012 9:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

19.05 2012 10:41


Zadna brzda je ina, koli rucnej. V strede piestiku je zavit, v brzdici zas tycka so zavitom. Ak si to "znasilnoval" tak si to mohol poskodit, nasledne problem min. s rucnou, nehovoriac co moze sposobit nejaky ten odlomeny kusok pod tym piestikom. Byt tebou tak to pozriem, s brzdami neni sranda, su zaklad.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

19.05 2012 10:53


mastik:
Zadna brzda je ina, koli rucnej. V strede piestiku je zavit, v brzdici zas tycka so zavitom. Ak si to "znasilnoval" tak si to mohol poskodit, nasledne problem min. s rucnou, nehovoriac co moze sposobit nejaky ten odlomeny kusok pod tym piestikom. Byt tebou tak to pozriem, s brzdami neni sranda, su zaklad.

Jasný, dával jsem si bacha. Vždycky jsem pístek otočil sikovkama a pak zatlačil, a zase znova. Ručka funguje dobře a brzdí taky fajn. Takže předpokládám, že je všechno v pořádku. Na předních hlavně opatrně!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

19.05 2012 12:11


OK, ja len, ze som videl ako sa borec pasoval s tym piestikom vo zveraku, stlacal, neslo az zrazu to islo celkom lahko...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

19.05 2012 12:22


mastik:
OK, ja len, ze som videl ako sa borec pasoval s tym piestikom vo zveraku, stlacal, neslo az zrazu to islo celkom lahko...

No tak to já jsem byl opatrnější.
Potom hodím na forum fotky destiček. Nějak jsem zanedbal výměnu. A proto vypadají jak vypadají
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

30.05 2012 20:29


Zdravim hosi. Ked tak citam tento prispevok tak pozorujem ze u mna je to presne naopak. Minuly rok som menil aj brzdovku aj komplet kotuce a dosky.Robili to v servise a zevraj to bolo odvzdusnene vsetko v poriadku. Auto brzdi len trosku ten nabech je pomaly. U mna je problem ze brzdovy pedal je podla mna strasne tvrdy oproti inym v autach v ktorych jazdim. Az velmi tvrdy a velmi musim tlacit na pedal. Pomaly si zacinam zvykat ale stale mi nieco hovori ze nieco nebude v poriadku. Mal niekto skusenosti s takym chovanim???
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

30.05 2012 20:42


makoneo:
Zdravim hosi. Ked tak citam tento prispevok tak pozorujem ze u mna je to presne naopak. Minuly rok som menil aj brzdovku aj komplet kotuce a dosky.Robili to v servise a zevraj to bolo odvzdusnene vsetko v poriadku. Auto brzdi len trosku ten nabech je pomaly. U mna je problem ze brzdovy pedal je podla mna strasne tvrdy oproti inym v autach v ktorych jazdim. Az velmi tvrdy a velmi musim tlacit na pedal. Pomaly si zacinam zvykat ale stale mi nieco hovori ze nieco nebude v poriadku. Mal niekto skusenosti s takym chovanim???

Že by něco s posilovačem?.. Občas tu čtu, že se do něj dostane voda a pak to dělá neplechu, hlavně v zimě. Mně se to stává, když je mokro. Pak sednu do auta a ze začátku je pedál tvrdej, ale pak krapet změkne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

30.05 2012 20:48


A nevies nahodou ako sa tento problem da odstranit? Ci vymenou alebo nejakym vycistenim? S tymto nemam ziadne skusenosti.
nahoru

sponzor





30.05 2012 20:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

30.05 2012 20:54


makoneo:
A nevies nahodou ako sa tento problem da odstranit? Ci vymenou alebo nejakym vycistenim? S tymto nemam ziadne skusenosti.

Nevím jaký máš motor, ale u 1.9 stačilo narvat do posilovače hadičku se stříkačkou a vodu vysát. Jinak se to určitě dá vyndat, ale pak bude potřeba vypustit kapalinu. Nebo je možnost, že taky někde utíká podtlak a proto musíš tolik tlačit na pedál. Mrkni na to kulatý ufo co je za posilovačem. Když bys šlapal, tak by mohlo být slyšet nějaký úniky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

31.05 2012 15:14


No ja mam 2,5 132kW. A ako sa najlepsie k tomu dostanem?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

03.06 2012 10:58


makoneo:
No ja mam 2,5 132kW. A ako sa najlepsie k tomu dostanem?

Zkuš nejdřív při zapnutým klíčku šlapat na pedál a někdo ať poslouchá, jestli něco okolo posilovače a podtlaku nefouká ven. Najdeš to kousek od nádobky na brzdovku. Mohla by být pod stěračema. Zkus to a pak dej vědět.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

09.06 2012 16:31


arlie: sevas, sorry ze az teraz ale az teraz som sa k tomu dostal. Takze skusal som to tak, ze sestra stupala na brzdu a ja som pocuval. Vysledok je taky, ze zo zaciatku po par stlaceniach bolo par krat pocut odfuknutie a pop par stlaceniach uz nebolo pocut nic. Akokeby sa nieco napumpovalo a potom uz bolo dobre.Myslis ze bude prepustat ten posilovac tlak a preto niekde stracam tlak? Alebo to moze byt aj niekde inde? Nejaka netesnost na hadickach?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

11.06 2012 16:44


makoneo:
arlie: sevas, sorry ze az teraz ale az teraz som sa k tomu dostal. Takze skusal som to tak, ze sestra stupala na brzdu a ja som pocuval. Vysledok je taky, ze zo zaciatku po par stlaceniach bolo par krat pocut odfuknutie a pop par stlaceniach uz nebolo pocut nic. Akokeby sa nieco napumpovalo a potom uz bolo dobre.Myslis ze bude prepustat ten posilovac tlak a preto niekde stracam tlak? Alebo to moze byt aj niekde inde? Nejaka netesnost na hadickach?

Když příjdeš po dlouhý době k autu, tak se skoro vždy ten podtlak ztratí, takže je potřeba soustavu napumpovat. Ten zvuk bych přirovnal k nafukování balonku. Ale pokud ti to syčelo, tak to někde nasává falešný vzduch z venku. Zkus to ještě parkrát, třeba jednou za půl hodiny, jestli se ten podtlak ztratí nebo ne. Za takovou dobu by neměl. Můžeš při tom projít hadičky. Pokud to je podobný jako u 1.9, tak tam bude jedna gumová hadička vyvedená přímo z toho talíře. Tak ji zkus druhý konec vytáhnout a ucpat, pak uvidíš jestli to je v hadičkách. Pokud tam je někde netěsnost, tak si spíš myslím, že v tom talíři.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

11.06 2012 17:16


Ono to bude asi tak ako pises na zaciatku. Ono to nesici akokeby unikal tlak ale skor ako to pumpovanie, lebo ked par krat poslapem na to tak je pedal fakt tvrdy a ide velmi tazko zatlacit. To napumpovanie musim za kazdym pred startom spravit aby to slo ako malo alebo to bude v tom balone ktory straca ten tlak?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

11.06 2012 18:20


makoneo:
Ono to bude asi tak ako pises na zaciatku. Ono to nesici akokeby unikal tlak ale skor ako to pumpovanie, lebo ked par krat poslapem na to tak je pedal fakt tvrdy a ide velmi tazko zatlacit. To napumpovanie musim za kazdym pred startom spravit aby to slo ako malo alebo to bude v tom balone ktory straca ten tlak?

Takže když máš auto chcípnuté, tak pedál je měkký a dá se natlakovat a pak je tuhý. Ale jak nastartuješ, tak je hned tuhý. Je to tak?
Už se v tom nějak motám .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

11.06 2012 21:57


Takze pre poriadok este raz. Ked je auto odstavene je pedal makky a ked ho naslapem tak je tvrdy a dost. Ale ked pedal nenaslapem a hned nastartujem tak je podla mojich terajsich zisteni makky, Ja som si myslel ze je tvrdy ale oproti tvrdosti po naslapani sa to neda ani porovnat. Cize po nastartovani je pedal kvazi makky ale brzda mi aj tak poriadne zaberie az po zoslapnuti brzdy az pomaly dokonca.
nahoru

sponzor





11.06 2012 21:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

11.06 2012 22:08


Jaké brzdy ti tam dali v servisu?. To by taky mohlo souviset. Kdyby se to špatně odvzdušnilo, tak by se pedál spíš propadal a moc by to nebrzdilo. Takže to můžem vyloučit. Zatuhlý pedál asi taky nebude ten problém.
Myslím, že to bude něco okolo toho posilovače. Zkusil bych vytáhnout druhý konec hadičky a zkusit, zda tam ten podtlak je a jestli je dost silný. Ta hadička by měla jít směrem do motorovýho prostoru přes tu přepážku pro baterku. Normálně nastartuj a dej prst na hadičku a uvidíš.
Těžko se to odhaduje, jestli je tvrdý pedál. Když porovnám svou A6 třeba s fabii, tak je pedál dvakrát tvrdší. Novější auta maj všechno přeposilovaný.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

12.06 2012 9:52


Zdravim. Takze v predu mam kotuce Zimmerman Sport vrtane a dosky ATE Ceramic. Vzadu mam kotuce aj dosky ATE. Vsetko je stare necely rok, menil som to minuly rok v lete. Inac badat momentalne na zadnych kotucoch mensie kruhy vybrusene.
Prilozil som aj foto mojho valca aj s nadrzkou s jednej strany (Obraz.1) a s druhej strany (Obraz.2). Na (Obraz.3 a Obraz.4) je ta hadica ktoru si myslel? Vychadza z velkeho valca a prechadza tu priepasku k motoru cez prechodku a tam sa to potom rozdeli. Jedna cast ide k hlave motoru (to je ta v hrubsia co vchadza do tej striebornej chranicky) a druha cast ide hore smerom filtru (je taka tensia a trusku dalej je predelena takym valcekom). Ak je to ta ktoru si myslel aj ty tak si skusme upresnit este ten postup co mam vyskusat. Vytiahnem ju niekde pri tej prechodke a pri nastartovanom aute zapcham tu hadicku a budem skusat slapat a ci bude drzat tlak?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

12.06 2012 9:56


Inac ja tiez jazdim na firemnej fabii a tam ide pedal odost lahsie to mas pravdu. To ze som mal pedal tvrdsi bol asi len moj osobny pocit, kedze jazdim v autach kde je mensi ale teraz ma najviac trapi preco pred startom som musel naslapat pedal aby sa nafukol ten balonik vo vnutri? Ci je to v pohode, cito ma vacsina tak alebo je niekde fakt netesnost a to si overim ked si upresnime ako
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

12.06 2012 15:56


makoneo:
Inac ja tiez jazdim na firemnej fabii a tam ide pedal odost lahsie to mas pravdu. To ze som mal pedal tvrdsi bol asi len moj osobny pocit, kedze jazdim v autach kde je mensi ale teraz ma najviac trapi preco pred startom som musel naslapat pedal aby sa nafukol ten balonik vo vnutri? Ci je to v pohode, cito ma vacsina tak alebo je niekde fakt netesnost a to si overim ked si upresnime ako

Ta hadička je na druhém obrázku. Má na sobě bílý pruh. Někde u té přepážky by mohla jít odpojit. Takže bys ji odpojil tak, aby ten podtlak nemohl nikam jinam utíkat než jen tou jednou hadičkou, která jde z toho válce. Pak nastartuješ motor a půjdeš zkusit, jestli ti ta hadička nasává vzduch nebo ne. Nevím, ale jak má být ten podtlak silný. Kdybys ho mohl nějak změřit, tak by se to potom dohledalo. Při tý příležitosti omrkni tu hadičku, jestli je dobrá. Nešlapej při tom na brzdu. Ten podtlak se tam musí po nastartování vytvořit sám. Pokud se tam vytvoří až po našlapání pedálu, tak tam bude něco špatně.
Ještě mě napadá, že by tam mohl být i nějaký ventil na upouštění podtlaku, ale nechci kecat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 8

30.09 2015 10:20


Ahoj všem,mám podobný problém.
A100 C4 AVANT, dělal jsem pístky vzadu, všechno OK. Po složení jsem zjistil, že je v háji omezovač na zadek. Dal jsem nový, ale samozřejmě po odvzdušnění tam mám vzduch. Pedál úplně měkký. A co mě zaráží, v polovině záběru, jako kdyby přes něco přejel.
Četl jsem, že jsou to gumičky v hlavním válci. Ale hlavní válec (ten v motorovém prostoru u podtlaku) vypadá zdravě a hlavně není rozebiratelný.
Poradí někdo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2018
Příspěvků: 6 | Témat: 3

02.07 2018 21:59


Zdravím všechny,moc vás prosím o radu. Mám Audi A6 C5 1.8T auto stálo 4 měsíce a nyní jsem kompletně brzdy zrepasoval gumičky,vodítka,prachovky,brzdové hadice.. při ovzdušnění s vypnutým motorem je pedál tvrdý a vše vypadá v pořádku po nastartování se propadne do půlky.. zkoušel jsem postupně ovzdušnovat i ABS* povolováním všech trubek s "kostky" nic nepomohlo.. je nutná diagnostika? nebo tlačit přes nádobku vzduch? moc děkuji za každou radu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.1. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 0

15.01 2019 22:19


Asi jsi už vyřešil, ale odvzdusnuje se se spuštěným motorem a kapalina se používá i na spojku. Je potřeba odvzdusnit i spojku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email