Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 21 ledna 2019
Celkem je zde 28 lidí (22 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: fotodioda
Uživatelů dnes: 11
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 42 538
Online návštěvníků
Návštěvníků: 6
Uživatelů: 22
Celkem: 28

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 6

14.03 2012 21:47


Nazdarek, na Audi Cabriolet 1,9TDI 66kW r.v.2000 mi po výměně žhaviček začalo OBČAS za studena šlapat na 3 válce, kouří šedobílý dým a musím počkat, až se zahřeje asi na 60 stupňů, kdy pak začne jet na 4 válce. Vyměnili jsme i čidlo teploty hladíci kapaliny a stále je závada nevyřešena. Na VAGu se nic neobjevilo. Prosím o radu co s tím??? Děkuji moc
nahoru

sponzor





14.03 2012 21:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1257 | Témat: 23

14.03 2012 21:52


změř tlaky a uvidiš vic.nemohlo tam při vyměně žhaviček něco spadnout?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 6

14.03 2012 22:08


Při výměně by se to snad stát nemělo. Je možné že by byla vadná žhavička?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1257 | Témat: 23

14.03 2012 22:41


ikdyby byla vadna musi se to točit na čtyry
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15676 | Témat: 299

15.03 2012 7:51


zhavicka nema nic spolecnyho stim na kolik to bezi nez se to ohreje ... nemusi se dovirat spravne ventil ... muze bejt po smrti krouzek... no a taky to muze bejt cerpadlo ... nebo taky ti muze nekde uchcavat nejaka trubka ...

jooo pane ... seznam je docela dlouhej ... good luck ... ale zavez to k nekomu typu Vlasta, Satas atd ... na pockani bude predbezne znama zavada ...

ten cmoud je nespalena(bilej cmoud)/spatne spalena(sedivej) nafta ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 6

19.03 2012 10:21


Tak závada asi vyřešena...Pravděpodobně tam byla nějaká usazenina po zimě, kdy auto stálo a nejezdilo. Do nafty jsme přidali nějaký přípravek od WURTH a auto zase jen chrochtá
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 6

04.05 2012 10:13


Tak znovu otevírám tenhle problém...
Jelikož po nějaké době mi to zase začalo blbnout za studena občas na 3 válce...
A k tomu velmi špatně startuje!
Musím cca 1 minutu v kuse točit,aby vůbec naskočilo. Z výfuku černý dým a pak chytne a někdy jede v pořádku a někdy na 3 válce. Po zahřání zase ok. Auto nijak necuká a nezlobí.
Kde může být tedy po čase problém???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 13750 | Témat: 6723

04.05 2012 10:31


ten valec zrejme nema tlak. i na 3 dobre valce by to melo relativne normalne chytnout, toceni minutu je hodne spatne. Kontrola predvstriku!

zmer tlaky a pokud ma ten jeden vyrazne mensi tqak studuj proc.

ventily
pistni krouzky, resp. pist.

66kw , 4valce, krasna prace, bezproblemovy motor
nahoru

sponzor





04.05 2012 10:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 3932 | Témat: 62

04.05 2012 11:04


skontrolovat predvstrik a ci nahodou neni skoceny rozvod o zub. + ci ti nespada nafta.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 6

04.05 2012 11:07


Jak myslíš jestli nespadla nafta???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 3932 | Témat: 62

04.05 2012 11:24


ak mas niekde netesnost - spatne dotiahnuty filter, stara hadica, moze sa stat, ze sa niekde dostanu bublinky vzduchu. Potom moze byt problem nastartovat. Skontroluj vsetky hadicky v okoli filtra, cerpadla a vstrekov.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 6

07.05 2012 11:23


Tak jsou to špatné vstřiky, prý dva jsou úplně v .... Chtějí za repas 10.000,- Je to moc nebo málo za repas trysek do tohoto motoru? Nebo raději koupit nové?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 3932 | Témat: 62

07.05 2012 11:37


click99: Je to moc, kde ti to povedali taku cenu? Teda zalezi ci ich budu zrovnavat, alebo vymenia vsetky trysky za nove.
Mrkni trebars sem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 6

12.05 2012 11:24


Tak jsou zrepasované vstřikovače a nové trysky Sprint 520, nový palivový filtr a čislo teploty chladicí kapaliny a stále to špatně startuje a klepe na 3 válce za studena...???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 3932 | Témat: 62

12.05 2012 18:16


predvstrek skontrolovany? jedine dat este na repas cerpadlo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12884 | Témat: 41

12.05 2012 18:21


Kurňa změř tlaky a budeš vědět jestli je závada na vstřiku nebo na válci(kroužky ventily,pružina ventilu prasklá nedovře ventil)
nahoru

sponzor





12.05 2012 18:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.4. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 6

25.05 2012 11:17


Takže proběHLA* GO motoru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

11.01 2019 9:07


Ahoj. Jak se ti to povedlo vyřešit? Mám stejný problem. Než se ohřeje na 60 stupňů , tak jde na 3 valce. Bylo foukle těsnění a Turbo* vzalo olej. Tak jsme dali Turbo*. A udělali hlavu,( včetně ventilů, vodítek a tak) a bohužel se to nezměnilo, jen se opravilo tlakování vody a to Turbo*. Predvstrik ok i hlavu čerpadla jsem nastavil na 3,8mg, zhavicky nový. Palivovém filtr. No komplet. I výstřiky jsem zkoušel dat jiný. Čerpadlo to podle mě nemůže být. To buď dává nebo nedává. Tlaky jsou trošku slabší, ale taky si nemyslím že by to dělalo takovej bordel takovou dobu. Myslím že by to chvilku zakuckalo za studena, ale ne třeba 20minit na volnoběh. Když se rozjede, tak se to chytne dřív. Tlaky jsou 25,5 - 25,5 - 28 - 29.
Děkuji předem za radu. Do kroužku se mě už moc nechce.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6i 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 103 kw 140kw 2.0 tdi 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2.8 benzin 2005 2009 2din 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 4.2tdi 4b 4f 75kw 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 a8 d2 4.2 1996 a8 d3 abs aditiva ael afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad allroad 4g rozvody servis alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 audi a4 b6 audi a4 b7 2005 audi a6 audi a6 4f 3.0 tdi a pre všetky vozidlá vw audia4b6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio autorádio hudba b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bazar benzin bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fiscon fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hadice hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree heandsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel ignition lock defective imobilizér insp intercooler interier ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepani klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovaní řidici jednotku motoru kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kroužek pod volant kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 nakodovanie kuca bez vagu napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje nesvítí netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění poloha pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku priprava pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahary vrtule pořád se točí bkd audi a3 8p 2.0 tdi schéma sd karta sds seat sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka spínač sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér sterače stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trhani trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zhaveni zimní pneu značka zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škoda je proces rovnaký. - common rail systems škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavíc svíčka žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email