Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 192 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 186
Uživatelů: 6
Celkem: 192

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 5

18.11 2018 3:44


Zdravíčko mám taký problém niečo mi ťaha baterku vybije mi ju zo dňa na deň teda aj za pár hodín.Napriklad odstavil som auto okolo 23:00 keď som prišiel ku autu okolo 3:00 rano už bola KO a všimol som si keď som prišiel ku autu tak svietili mi kontrolky na palubovke a blikali aj výstražný trojuholník tlačitko tak sa chcem opýtať či to može byť či to može sposobovať že sa auto akoby neuspí a stále je tá riadiaca akoby zapnutá alebo mali ste sniečim takým skúsenosti?
nahoru

sponzor





18.11 2018 3:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

18.11 2018 7:42


Stimhle ti jen tak nekdo neporadi kazdemu to delalo neco jineho
Diagnostiku merak a odpojovat spotrebice
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

18.11 2018 9:24


Presne jak rika Roubic. A i to je kolikrat malo chce to jeste VAS a dataloger, optickej close loop a i tak to muze byt fuska na nekolik dni
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

18.11 2018 9:41


A nebo taky neresitelnej problem tohle je fakt peklo
Me treba tohle delala klika na keyless
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.5. 2016
Příspěvků: 174 | Témat: 16

19.11 2018 23:01


Ja jsem vybijeni baterie resil mesic a nakonec stacilo prehrat r.j.MMI* a byl pokoj. Je divne ze ti to vybije uplne do dna, manegment by mel vsechno odpojit a nechat nejakou sťavu na nastartovani.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

23.11 2018 17:43


Do dna se stava celkem bezne a to napr ze je tam pripojeno neco neprigo co management neumi odpojit, nebo je nejaka jednotka nakopla (napr vytopeny zesilovac) takze sice doatane povel ke spanku ale stejne se neuspi a nebo taky neni baterka uplne dobra a system pak odhadne ze v ni je 30% energie ale ve skutecnosti uz je tam treba 5% a nenasstartujes. Holt neni to vsemocny
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

23.11 2018 17:57


najprv by som presiel vsetky jednotky v aute a zistil, ci niekde nie je zapisana nejaka chyba. nemusi sa nutne jednat o chybu s uspavanim, za idealnych okolnosti moze problem s uspavanim jednotky sposobit uplne irelevantna volovina.

alebo...

ked mas tak velky odber ze ti to zrusi baterku za par hodin, tak najrychlejsia izolacia miesta (nie povahy!) problemu bude napojit baterku na elekriku cez ampermeter. zmerat si ako sa meni spotreba v case (pretoze zrejme bude klesat) a na akej hodnote sa cca ustali - ono to ustalenie mozno pride po 10tich minutach. ak to bude prud, ktorym sa da vybit baterka za cas ktory udavas, tak mas to, co hladas. potom mozes vytahovat jednu poistku za druhou a zistovat, kedy prud klesne. je ale mozne, ze to bude vyzadovat aj notne vela zasahov do diagnostiky kvoli resetovaniu chyb, ktore tym vzniknu a pri niektorych vytiahnutych poistkach to bude naopak zrat este viac.

this is bitch.

uspavanie jednotiek prebieha postupne, niektore su nazive par sekund, ine par minut a niektore aj desiatky minut po vypnuti zapalovania. uspavanie je vacsinou riadene stavom na zbernici a nejakymi predpokladmi o jej stave (a stave elektroniky v aute). navyse ten SW nie je 100% bezchybny. takze moze stacit zapisana chyba tu a uz sa jednotka na opacnom konci auta nemusi uspat alebo vie jedna chybna jednotka (lubovolnym sposobom) drzat nazive celu skupinu jednotiek napojenych na tej istej zbernici.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.1. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 2

10.01 2019 0:07


cca před půlrokem sem na tom byl podobně, a nejhorší to bylo v zimě, baterka mi vydržela sotva 5 hodin, kolikrát už jsem kvůli tomu volal odtahovku. chce to jak bylo řečeno vzít měřák do ruky a očekovat kolik ti dava baterka a kolik se vrací zpět. v mém případě to vyřešil novej plusovej kabl kterej vedl od bateky k plusovemu kontaktu pod kapotu. ona měd si moc s hliníkem nepokeca a proto právě pod kapotou tam vznika studeňák a energie se ztrácí právě tam. stačí trošku proříznout naříznout bužírku a jak máš zelenej kabl tak je jasno. někteří to vyřešili tim že to skříply hydraulickýma kleštěma aby to dostalo lepší kontakt.... ja to řešil novým kabelem a problěm už nemam...
nahoru

sponzor





10.01 2019 0:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email