Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 208 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 206
Uživatelů: 2
Celkem: 208

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

23.12 2018 18:46


Ahoj, řeším problém na 4F 2.7Tdi s DPF* že na volnoběh nebo při jízdě s kopce/rovině bez přidávaní plynu netopí. Na volnoběh při vytočení motoru začne topit. Na diagnostice není žádná chyba ale dle živých dat teplota vody motoru klesá ale nijak dramaticky na 90 se tedy sotva dostane ale jinak při jízdě bez záteže klasé tak k 80-82 stupňů, je možné že je toto způsobeno termostatem ? Myslím i to netopení..Hadice nejsou tvrdé a voda za ventilama topení (pod torpédem) je levá hadice z pohledu zepředu studená a pravá teplá, v té pravé hadici cejtím jak pulzuje voda (bzučí) jako kdyby v pravidelných intervalech.

Děkuji moc předem za rady. Jirka
nahoru

sponzor





23.12 2018 18:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

23.12 2018 21:23


Řekl bych, že máš topení zavzdušněné. Jak se zvýší otáčky, tak to fluslo vodu do topení. Vlevo u větráku je odvzdušňovací šroub, tak jo zkus povolit a pokud nebude z něj stříkat voda, tak je to zavzdusnene.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

24.12 2018 17:52


Vymenil bych ten termostat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

26.12 2018 0:54


S audi nemám takové zkušenosti ale kolik termostatů má 2.7tdi s DPF* a tiptronicem ?
Jeden hlavní a pak druhý výměník pro automat ? nebo jen jeden a to ten hlavní ? Na ten hlavní termostat mi bohužel přijde že klesání teploty pouze k 80 stupňů je docela málo.. Většinou se špatným termostatem auta sotva dosáhnou k 60 stupňům
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 6

26.12 2018 10:03


Mě to dělali termostaty mě na 3.0tdi s DPF* vyměnil jsem oba dva jeden zepředu motoru druhý zvrchu aspn co pamatuji a auto začalo topit a teplota drží pěkně na 90 stupních
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

26.12 2018 10:52


Jak dlouho se ti to auto ohřívá? Pokud se při této zimě v pohodě dostaneš na provozní teplotu, ale pouze ti to netopí, tak to nemůže být termostat.
Buďto bude špatný ten ventil na topení, co pouští vodu do dvou okruhů topení nebo je to zavzdušněné.

Zkus dát topení naplno a povolit ten plastový odvzdušňovací šroub.

Když jsem napouštěl kapalinu, tak mi to pulzování dělalo taky. Při zvýšených otáčkách to vodní pumpa hodila až do topení a v tu chvíli to topilo. Stačilo pořádně odvzdušnit. Nebo je špatný ten ventil a nepustí vodu do topení.
https://www.youtube.com/watch?v=BlreVXqA390
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

26.12 2018 14:55


Je pravd aze se dost casto zasekavali ty vrntily na hadicich k topeni, netopi ti nekdy jen pulka auta? Treba leva?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

26.12 2018 17:08


Zalezi od roku vyroby. Najlepsie ked DAS* VIN*. Niektore novsie maju termostat aj pri EGR* chladici, je v plastovej trubke, rozpadne sa a stale prepusta. Bol to aj moj pripad
nahoru

sponzor





26.12 2018 17:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

26.12 2018 17:48


Děkuju za rady ale kolik tedy ma mit auto teplotu (nemyslim na budiku) me ta teplota leze mezi 82-90....

Auto je z roku 2006

Hadice na ktere je odvzdusnovak je ta hadice studena, pri vytoceni motoru se lehce ohreje a odvzdusnit to ptakticky nelze, proste to tam pulzuje, nevim jestli na to ma vliv termostat, ty tepelne ventily nebo treba vodni pumpa

Celou dobu auto topi normalne a ted po nejakem asi tydnu stani se stalo toto, takze na foukle tesneni pod hlavou atd. To dle meho nevypada...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

26.12 2018 17:58


Ma byt presne na 90. Ale ten rok nema termostat na EGR*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2670 | Témat: 171

26.12 2018 18:28


Skus dat kartón pred chladič a uvidíš ci to pomôže
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

26.12 2018 20:24


Termostat stoji par stovek, vymen a neres kartony pred chladicem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

26.12 2018 21:29


To bych chtel videt jak udelas v zime na trilitru sevadesat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

26.12 2018 22:03


Asi tak. Myslím, že na vagu bude tak kolem 80st a termostat bude spíše zavřený
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

28.12 2018 18:45


Termostat vyměněný, teplota motru je teď mezi cca 87-97.. Hadice (pod torpédem vedle baňky na chladicí kapalinu) kde je odvzdušňovák je stále studená, jakmile auto začne topit při přidání plynu tak do hadice jde voda a je už alespoň vlažná..
Tam kde jsou ventily topení, tak jedna hadice je teplá a druhá studená, mají být obě teplé ? Nevíte prosím někdo jestli ty ventily nemohou pouštět vodu do té hadice na které je odvzdušňovák...
Díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

28.12 2018 18:52


Do toho ventilu jde jedna hadice někde zespodu a dvě do topení - levá a pravá strana a z topení jde pak jedna zpět a na ni je ten odvzdušňovák.
Nastav na klimě nějvyšší teplotu pro obě strany a obě hadice musí být stejně teplé. POkud ne, tak je špatný/zaseklý ventil nebo to je zavzdušněné nebo ucpané topení.
Když jsem to odvzdušňoval doma, tak se mi to podařilo jenom přes ten odvzdušňovák a to tak, že jsem ho vyšrouboval a přes hadičku jsem tam lil vodu a pak stačilo auto projet a protůrovat.
Ale pokud ti to topilo dobře a nijak jsi nerozpojoval okruh, tak to bude ventil nebo přicpané topení.
Zkus ten odkaz
nahoru

sponzor





28.12 2018 18:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.12 2018 19:02


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tohle zkus vyčistit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

28.12 2018 20:42


Po další diagnostice vyskočila chyba 00739 čepradlo pro chladicí okruh (V50)
Když jsem na diagnostice zkoušel ventily topení tak ten jeden co byl po celou dobu studený tak přes diag fungoval, druhá strana taktéž (ta byla ale teplá furt) a do hadice kde je odvzušňovák tak ta byla teplá taky a bylo slušet jak se naplňuje vodou, v tu chvíli auto normálně topilo

Při normálních okolnostech nelze auto odvzušnit, při volnoběhu na tu větev kde je odvzušňovák nejde voda (asi ten ventil nebo to čerpadílko jí nepustí) myslíte si že mám hledat problém ještě někde jinde, nebo že je mrtvé to čerpadílko ? Díky za postřehy
Ptám se z toho důvodu jestli když jsou v systému bubliny tak jestli kvůli tomu to nemůže vypsat tu chybu toho čerpadílka..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

28.12 2018 21:44


Čerpadlo V50 je součástí těch ventilů.
Zkus rozebrat ty ventily, vyčistit a mrknout na motorek. Třeba se vinou zatuhlých ventilů spálil nebo jen vyhodil chybu z důvodu přetížení nebo že tam nebyla voda - ale to je jen spekulace.
Otevři ten odvzdušňovák a zvyš otáčky, měla by z toho lítat voda. Doplň tam vodu skrz ten šroub a projeď to. Pak by to mělo jít odvzdušnit i na volnoběh.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

28.12 2018 22:08


Měl jsem ten samí problém. Topilo jen při tátěži a při -5 a více problém dostat na 90 i při zátěži. Zkoumal jsem a hlavní termostat to nebyl hadice vlažná u chladiče. Je tam jestě termostat na převodovku za motorem. Teď mi ho měnili v AUDI servisu. Origo díl pro Audi cca 5000 tis je to i s hadicema, servisák zkoumal jestli není někde jinde a u VW je taky a tam jde objednat zvlášť termostat bez hadic za cenu 750Kč. Vyměněno a funguje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

28.12 2018 22:23


Děkuju, proto jsem se také ptal jestli tam nejsou více termostatů když se jedná u automat.
Nějaké zkušenosti mám s bmw, tam s DPF* je EGR* termostat, hlavní a u automatů ještě výměník.. Na druhou stranu nikdy jsem neřešil že by auto netopilo i když byla teplota třeba jen třeba 60..
Ale po výměně toho hlavního termostatu už se auto ohřívá normálně a teplota nekolísá tak jako dříve ale auto stejně netopí, takže si myslím že já budu mít problém opravdu v těch ventilech respektivě v tom pomocném čerpadlu...

arlie
moc děkuji za rady, nechápu jedinou věc, že bez diagnostiky tak auto na volnoběh netopí, ta levá hadice od ventilů je studená a ta hadice na které je odvzdušňovák tak také, ale diagnostikou a test akčních členů tak fungují oba dva ventily a i ty dvoje studené hadice jsou teplé a je v nich cítit že jde do nich voda a auto normálně topí... tak budu doufat že výměna těch ventilů s tím čerpadílkem pomůže no..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

29.12 2018 10:08


matik: Možná se po testu přes diag ventily rozpohybují a nějaká ta voda se tam dostane samotíží, pokud čerpadlo nejede. Vyměnit je hned nemusíš, stačí je rozebrat a pročistit hodně jemným brusný papírem. Čerpadlo bude možná taky půjde otestovat přes diag, nevím. Ale to až po těch ventilech.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

04.01 2019 15:45


Tak ventily topení vč. toho čerpadla jsou nové ale na volnoběh stále netopí, obě hadice za ventilama jsou už teplé ale na volnoběh nejde prostě voda do té hadice s tím odvzušňovákem (tedy do topení), nechápu už ten systém a celkově jsem z toho teď už fest nasrný, protože nevím kde může být chyba... Díky kdyžtak za pomoc
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

04.01 2019 16:11


Odvzdusneno máš pořádně? Co chyby na diagnostiku? Zmizelo to čerpadlo?
nahoru

sponzor





04.01 2019 16:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.7. 2020
Příspěvků: 29 | Témat: 8

22.11 2020 19:51


Mám úplně stejný problém. Chyba čerpadlo v50. Elektromagnetický ventil pod čelním sklem jsem koupil nový (originál), nechal pořádně odvzdušnit a stále nic. Auto topí pouze při jízdě. Teplota chladicí kapaliny drží na 90 ikdyz jedu s autem jak .... nevíte co ještě vyzkoušet? Díky za info
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.7. 2020
Příspěvků: 29 | Témat: 8

24.11 2020 22:21


Včera jsem sjížděl do garáže kdy jsem stal čumákem do kopce. Najednou jsem uslyšel bublání, které vycházelo z poza MMI* a auto najednou začalo topit i když stalo. Potom jak se auto rozjeli zase topilo, ale hned po 700 metrech a křižovatce zase přestalo topit. Poté auto celou noc a cely den stalo. Dneska přijdu v 6 hodin večer k autu nastartuju a ihned mi fouká z prostředcích dvou výdechu vařici vzduch. Auto stalo přes noc venku.Okamžitě po nastartování. Jak je to možné ? Venku +2,5 stupňů. Poté jsem ujel asi 2 kilometry a hned cele auto bylo zahřáté a topilo. Ujel jsem asi 20 km kdy jsem zastavil na benzince a pak se zase rozjel a auto už netopilo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email